en hebben jullie het filmpje gekeken van zembla??? wat ik vanmorgen heir neergegooit heb over dat babytje dat dood is gegaan door alternatieve geneeswijze. het is nu weer op tv zembla, vara. gaat eerst over een man. en daarna over dat babytje.
ik ga nu naar het cb met suze, ben toch zo benieuwd hoe groot ze is @ arri, vind dat idee van setteke erg lekker klinken
@ Arri al googlend en denkend heb ik inmiddels de volgende ideeën: "Hooguit hoogbegaafd...." "Waarom snappen ze dat nou niet...." Hoogbegaafdheid in het basisonderwijs "Hoogbegaafd, vloek of zegen?" "Hoera! Ik ben hoogbegaafd!" "Als je dan toch zo slim bent...!" Hoogbegaafdheid in het basisonderwijs "Wat is jou IQ?" Hoofdbegaafdheid in het basisonderwijs
@Petra, altijd leuk het CB, vind ik tenminste @Chantal, hierbij de kast IKEA | Opbergmeubels | Ladekasten | HEMNES | Ladekast 8 lades @Linka, wat een lief bed!!
@lique: eerder durf ik niet dat zou dan half 7 worden, later is lastig omdat hij dan een uur sjaggie rondloopt en niet bij de trap is weg te slaan haha @setteke: als het in de nacht is, dan is jou manier prima (want dat heb ik 9 nachten uitgeprobeerd) maar het probleem is dat het aan het einde van de nacht is en hij gewoon uitgeslapen is en dan werkt het dus niet meer. lief dat jullie meedenken moet wel zeggen dat ik blij ben dan hij wel gewoon netjes 1 ruk maakt van 7-8 t/m 5 uur alleen ja niet handig voor mij haha !denice: oh bah wat een eng verhaal, nee ik ga hem niet kijken want weet nu al door de hormonen dat ik dan tranen moet wegslikken
Ha Setteke, wat een leuke ideeën. Een paar ideeën vallen er sowieso al af omdat dat titels van boeken zijn. Hooguit hoogbegaafd vind ik leuk klinken, met een ondertitel erbij. En ja, ik ben bijna klaar... donderdag lever ik mijn scriptie bij mijn begeleider in voor het laatste commentaar. Daarna kan ik het verbeteren en mijn portfolio afronden en dan op 1 februari alles inleveren en daarna krijg ik een datum voor een het eindgesprek/verdeding/bewijsvoering... ieuw... het komt nu toch wel erg dichtbij!
Ehm, 4 uur is nacht bij mij.... Hoe kan hij dan in godsnaam al uitgeslapen zijn?? En later naar bed is geen optie?
haha nee 4 is nacht ja, maar dan werk dat van jou ook nog hoor. probleem begint vanaf 5 uur half 6 gekkie
Tussen 7 en 8 uur. Het liefst heb ik madam er voor half 8 inliggen. En dat lukt meestal ook wel. De volgende morgen laat zij zich dan tussen 8 en 9 uur horen. Jaja, wij kunnen hier heerlijke nachten maken!
arri jij heb dus ook een lekkere doorslaper ! wat heerlijk he wij gooien muts om 7 uur iedere dag in bed en dan slaapt ze als een roosje en hebben hubbie en ik meestal dan nog een paar uurtjes saampies. is ook wel eventjes lekker. en blijkbaar heeft ze de slaap dan echt nodig want in 5 minuten is ze vertrokken.
Sil gaat tegen half acht naar bed, soms iets later, maar voor 20 uur ligt ze erin. Ze slaapt dan meestal tot 8.30 uur. Voor ons is 5 uur, 5.30 uur nog steeds nacht!
@Setteke, maar jou dametje is toch ook wel een spoker? Tot laat in de avond praatjes enzo, of ben ik nu in de war? @Jenny, tja lastig. Djim gaat er hier rond 19.15 uur in en is verschillend wakker, zolang er niemand uit bed gaat is het meestal rond 8 uur. Maar nu Sam geen luier meer heeft, roept ze vaak vroeg en wordt hij ook wakker. @Arri, lekker dat het einde in zicht komt, toch?