Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

nee eigenlijk niet.. vorige keer had ik ook suiker en daardoor kans op vroeggeboorte.. nu heb ik dat dus niet.. dus wie weet loop ik nog wel over.. haha
    maar verwacht het niet want heb al wel veel last..

2. schatje1

@juud: wil je een hele fijne dag wensen voor morgen! geniet er lekker van!

3. @ Binna/ Set: Eigenlijk wel over nagedacht maar gezien het weer, moet het gewoon warm zijn en met Tygo's jas eroverheen zou je er niet veel van zien. Denk dat het een spijkerbroekje word met zijn ac/dc shirt en net giletje. Ik trek gewoon aan wat lekker zit want ook ik moet natuurlijk de hele middag buiten lopen dus dan wil ik iets prettigs aan, wat dat is bepaal ik altijd per dag, hahahaha!

4. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Zo, eindelijk heb ik even tijd voor jullie.
    Ben een behoorlijk tijdje bezig geweest om bij te lezen.

Eerst even een up-date van hier.
    Met iedereen alles super goed.
    De meiden kunnen op het moment weer een beetje beter met elkaar overweg (was een drama vorige week arggggggggggg).
    Met Laureen gaat het op het moment super hard, ze leert zoveel
    nieuwe dingen op het moment.
    Ze kan sinds het weekend ook haar eigen naam zeggen: Lau één (met heel nadrukkelijk de klemtoon op één!!!
    Zo schattig.
    Ze kan sinds gisteren ook een koprol maken.
    Alleen doet ze dit nu nog op de bank, dat is dus niet zo handig.

Dionne heeft gisteren op zwemles te horen gekregen dat ze as. zaterdag mag proefzwemmen voor diploma A.
    Ben zo trots op mijn meisie!!!
    Als dit dus goed gaat mag ze volgende week echt diploma zwemmen.
    Er zit dus eindelijk een eind aan te komen.

Vrijdgavond heeft Joëlle haar kinderfeestje.
    Ze gaan deze keer disco-zwemmen.
    Er draait dan coole muziek en er is natuurlijk mooie verlichting enzo.
    Er worden natuurlijk ook nog patatjes gegeten, dat hoort erbij hè.
    Gerard en ik hebben ons maar opgeofferd om mee te gaan (ik vindt ze nog een beetje te jong om ze bij het zwembad te dumpen haha).

Vorige week zijn wij met de familie naar de dierentuin in Emmen geweest.
    Daar is nu een groot lichtspectakel, China festival of lights.
    Dit was echt super mooi om te zien, de kids waren helemaal onder de indruk.
    Heb erg mooie foto's gemaakt maar die staan nog niet op de laptop.

Nou dit was het volgens mij wel weer.

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Schatje, spannend hoor!! Nog een weekje en dan mag je thuis bevallen, of is dat niet aan de orde?

@Miranda, wat heerlijk dat het allemaal zo goed gaat bij jullie! Het houdt wat 3 van die dames!

Wat kan ik toch af en toe moeilijk doen, net even juwelier in het dorp gebeld (was even vergeten dat we die hadden) prijzen tussen de 18-25 eu incl graveren. En binnen een dag klaar, nou dat ook weer opgelost, moet er alleen even langs.

6. schatje1

@lique: ik wil niet thuis bevallen.. maar je weet niet hoe het loopt.. misschien gaat het wel heel snel en heb ik geen keus :D

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    #59707 miranda4xmama, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
  8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Draken (op de voorgrond onze meiden met hun neefjes).;)

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
  10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Miranda, leuke foto's!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Kom even snel zwaaien.. ben druk druk druk!
    Wou even melden dat Tess aanstaande vrijdag al bij de klassiek homeopaat terecht kan en dat zij verwacht dat ze wel heel wat kan bijdragen aan het verhogen van Tess' s weerstand, kma en waarschijnlijk zelfs aan de benauwdheid. Vooral dat laatste zou helemaal super zijn! Hoewel ik snap dat sommige van jullie niet positief tegenover homeopathie staan voelt het voor mij wel als een soort ( laatste) strohalm, ik heb hoge verwachtingen en hoop dat die niet uitdraaien op een giga teleurstelling.
    Het zou zo fijn zijn als de benauwdheid minder word en er niet meer zoveel gepuft hoeft te worden.
    Oh ja en 9 februari heb ik een afspraak bij de longarts en ik kan dan ook al meteen een longfunctie meting doen zodat we weten hoe ik er voor sta :)

Ga nu even snel stofzuigen en dan even met de neus in de boeken.
    Heb morgen na het werk een bekwaamheidstoetsing verpleeg technische handelingen en hoewel ik de kunstjes natuurlijk (bijna) dagelijks doe zal ik de theorie ook nog maar eens even overlezen om een goede indruk achter te laten ;)

Toedeloe!

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Leuke foto's Miranda.

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miranda, geweldige foto's!

@TEsske, ik hoop voor jullie dat het verbetering brengt! Zou geweldig zijn. Spannend ook gelijk jouw meting in feb....

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames!

Nog een kleine 2 uurtjes werken en dan heb ik weekend!!!!
    Hier besloten dat de week van 22 februari mijn laatste werkweek is en dus 6 weken vantevoren stop. Verneem voor mezelf dat het nu echt wel zwaarder wordt.

Moet ff verder werken maar kom vanavond ff weer om te reageren op iedereen!

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    dankjulliewel! voel me helemaal jarig met jullie felicitaties, allemaal smsjes en hyveskrabbels en slingers thuis en op het werk!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hey Miranda! Leuk dat je er weer bent. Mooie foto's ook!

@ Carmen, ik heb zelf idd niks met homeopathie, maar ik heb er dan ook nog nooit mee te maken gehad. Wij hebben hier nooit wat en als er wat is kunnen we het vrij gemakkelijk met de reguliere geneeskunde af. Dus ik snap heel goed dat je dit graag wil proberen en er toch wel bepaalde verwachtingen van hebt. Ik heb er vaak genoeg succesverhalen van gehoord, dus het zou Tess best heel goed kunnen helpen. Ik hoop het in ieder geval. Welke handelingen mag je demonstreren? ;)

Ik zat lekker te leren alvast voor de volgende toet en dan zul je altijd zien dat Sil vroeg wakker is.... Nou ja, maakt niet uit, heb nog wel even de tijd.

17. Dwaze vader

Dwaze vader Actief lid

7 dec 2009
    275
    0
    16
    NULL
    NULL
    @miranda4xmama: mooie foto's hoor.

@tesske: ik ben eerder een voorstander van op een natuurlijke manier alles aanpakken dan je helemaal laten volstoppen met chemie. Klinkt misschien raar voor iemand die (organische) chemie gestudeerd heeft en zodoende ook bij een geneesmiddelenfabrikant aan het werk had kunnen zijn en darmee zijn boterham had kunnen verdienen. Maar alles wat je op een natruurlijke manier met meer echt natuurlijke ingrediënten op kunt lossen is alleen maar winst. Alles staat of valt echter met degene die het toepast, want er zitten kwakzalvers bij bij die homeopaten. Maar als je sommige doktoren bezig ziet met pillen poeders vraag ik me af of die geen haar beter zijn. Chemische middelen zijn leuk en goed voor dingen die al kunstmatig zijn (zoals additieven voor motorolie voor verbrandingsmotoren), maar een menselijk lichaam is puur natuur.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Carmen ik hoop voor je dat het resultaat geeft bij de homeopaat. Ik sta er zelf niet negatief tegenover in ieder geval.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Marieke, je hebt groot gelijk hoor. Het is al zwaar genoeg op het eind van je zwangerschap en dan nog met zo'n kleintje erbij.

20. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi allemaal,
    Suze is weer helemaal goedgekeurd bij het CB en ze moest heel zielig huilen bij de prikjes en daarna heeft ze zeker 5 minuten een pruillip gehad

@ Miranda, wat lijkt me dat leuk in de dierentuin!

@ Tesske, ik kan me heel goed voorstellen dat je het in die hoek gaat zoeken en baad het niet dan schaad het niet toch? Ik zou alleen niet zoveel hoop hebben

@ Miepie, wat heerlijk dat je hebt besloten 6 weken voor de bevalling te stoppen. Ik zelf heb dat ook gedaan en dat is prima bevallen

@ Lauwie, van een hele tijd terug, ik knip Roos haar pony zelf en ze moet binnenkort weer naar de kapper voor de rest

Deel Deze Pagina