miepie: voelt het bij jou ook al zwaarder? dat heb ik nou ook, maar ga toch proberen vol te houden, hoop ik haha lekker al bijna weekend
Hallo, ff snel want ben met het eten bezig! Tygo en ik staan 2 keer in de baby-dump catalogus, kreeg um vandaag, zo leuk! Ben kapot, vanmiddag op kantoor gewerkt, ik was echt nodig... Nou ja, das ook wel is fijn, als iemand je nodig heeft, hahaha! Ben blij dat ik morgen vrij ben en tijd met mn mannetje kan doorbrengen! @ miranda: zo... Toe maar weer, je bent er niet veel, maar als je er bent, houd je ons weer goed op de hoogte! Wat een gave foto's zeg, heel erg mooi!!! @ tess: ik ben benieuwd wat de homeopaat kan beteken voor Tess, baat het niet schaad het niet toch? Ik hoop dat het een positief effect heeft in ieder geval! En spannend, over een paar weekjes een afspraak bij de longarts.....
miepie goed besluit om met 34 weken met verlof te gaan! Ik kan trouwens in febr geen enkele woensdag ivm werk. Vrijdag kan je ook toch? De 19e zou ik wel kunnen.. Petra leuke foto! Wat schattig ook zo'n shet met deken. Setteke uit mijn hoofd moet ik katheteriseren(eenmalig en verblijf), zuurstof toedienen (cilinder en concentrator) verschillende manieren van injecteren, insuflon inbrengen en medicatie toedienen middels insuflon, bloedsuiker bepalen, insuline spuiten en de rest ben ik ff kwijt. Ik ga me met koken bezig houden nu tess druk met de duplo aan het bouwen is.
@ Linka: wat een leuk bed voor Myrna @ Chantal: super dat Tygo aan het bellen was Heerlijk dat hij nog zoveel slaapt. * Haha ik dacht laat ik de meiden een lastig vallen met een lang verhaal!! (goed gelukt hè). @ Denice: Laureen kan zich best wel zelf vermaken, maar we spelen of lezen ook vaak met haar @ Queenbee: dat klinkt als een gezellig dagje, gefeliciteerd nog trouwens @ Jenny:bah wat vervelend dat Mylan steeds zo ontzettend vroeg wakker is. Heb eigenlijk geen tips voor je, alleen: later naar bed brengen!!! - Laureen gaat rond 20:00 naar bed. @ Duster: goed dat jullie een keuze gemaakt hebben, succes morgen @ rebbel:wat een super goed nieuws over Luna. @ Lauwie: hier ook nog maar, GEFELICITEERD met je verjaardag @ Miepie: goed dat je naar je lichaam luisterd. Is toch ook niks mis mee, 6 weken van te voren stoppen. @ Setteke: ja ja ik ben er ook weer even. Balen dat Silke je stoorde tijdens het leren @ Petra: super dat Suze weer door de keuring is gekomen Leuke foto. Ik heb het reageren maar even alleen tot vandaag beperkt, anders schrijf ik een aantal pagina's vol. Oja bedankt voor de complimenten over mijn foto's. Ik heb er nog véél meer maar het up loaden wilde niet meer lukken.
chantal: ah wat leuk zeg, ik krijg die catalogus niet helaas @miranda: ben bang dat dat alleen gaat als hij overdag ook wat beter slaapt, want dat verschilt van 1 uur tot 2,5 uur anders haalt hij het niet
@ miran;: ik zou zeggen, plan geslaagd, hahaha! @ jenny: nou nee, die moet je idd aanvragen op de website.... En dat heb ik gedaan!
zwaaaaaaaaaaaaai heb het even druk Even hier en daar opruimen in huis Mijn haar verven, de boel glad epileren/scheren Giulia in bad doen. Trouwbedankjes nog even ophalen en voor we het weten is het morgen 9.40 uur
judith en angelo. morgen heel heel heel heel veel plezier. geniet van elke minuut saampjes! dikke kus van kim , donique en bib!
Zo Tygo is net voor het eerst onder de douche geweest. Hij was WILD!!! Hij vond het fantastisch, maar het was glad en glibberig, dus hij ging alle kanten op en vond het nog fantastisch ook, dus moest hem continue vast houden... Hij is dus ook 1 keer omdat ie zo wild aan het gillen, draaien, springen, bewust glijden, etc. achterover gevallen (zat op zn knietjes) en op zn hoofd gevallen.... Dus douchen is een succes, mits je hem wel de hele tijd vasthoudt!!! Zal wel is even kijken naar zo'n grote antislipmat ofzo...
Whahaha, ja, zo'n groeten uit Blijdorp kaart, teken ik er een zonnetje op met aantal graden, hihihihi....
Bah, net lag Yosyp op het aankleedkussen wild te doen, trekt ie aan de snoer van de lamp. Die valt dus van het plankje, precies met een scherpe punt bovenop z'n hoofd. Nou heeft ie dus een sneetje van 'n halve centimeter net schuinboven z'n rechteroog. Hij is nu gelukkig stil, maar we gaan straks nog wel even bij 'm kijken.