Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ chan, ga je schamen hahaha
    Laat Tygo er 1 tekenen :p

@ Sjorjse, aaauw wat sneu :(

2. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Buddy; Ik heb het al vaker gezegd, maar ik vind het echt erg jammer dat wij er morgen niet bij kunnen zijn. Ik wil jullie alvast een hele fijne dag toewensen.

3. @ juud: ok ik schaam me... hihihi...

Als ik morgen nog tijd heb, kunnen we er misschien nog wel 1 maken, ligt er ff aan hoe lang die slaapkop weer in bed ligt....

Spannnunnndd juuuddd.... Hoe voel je je?

@ chantico: hihihihi, je hebt groot gelijk, zo denk ik er ook over!

@ sjorsje: ah arme yosyp...

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    #59744 lique80, 19 jan 2010
    Laatst bewerkt: 19 jan 2010
    @Miepie, heel goed hoor, lekker optijd vrij nemen!! Nog even en dan is het zover!

@Petra, wat heerlijk dat het zo goed gaat met Suze, ah de prikjes…. Leuke foto!!

@Linka, dat meen je niet, lekker irritant!

@Chantal, Djim vindt douchen vreselijk, wat heerlijk dat Tygo het wel leuk vindt!! Leuk nieuw onderschrift!

@Sjorsje, oei das niet zo lekker voor die arme jongen. Hoe is het nu met hem?

@juud en angelo, nogmaals heel veel plezier morgen! Dat het maar een geweldige dag mag worden!!

Huis is weer aan kant, morgen krijg ik visite van 2 meiden van pufclub van Sam, maar nu eindelijk weer eens met kids. We spreken elkaar wekelijks maar das dus zonder kids. En dan in de middag een verjaardag, druk druk druk dus!!

5. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    maar als ze helemaal niets zou kunnen dan zou ze toch ook leuk zijn, gewoon omdat het ise is?!

ik hou van otje helemaal zoals ze is. met alles wat ze kan en alles wat ze niet kan, met haar hele dikke kusjes en haar gejengel, met haar mooie ogen en krullen en haar dikke dijtjes, met haar goeie eten en haar slechte slapen. om alles dus!

6. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @sjorsje: au

@chantal: grappig hè douchen, mylan gaat stampen met zijn voeten onder de douche

@lauwie: wat schattig hoe je praat over je meisje ;)

ik barst bijna uit mijn zwangerschapsbroeken zucht, word straks dus al leggings met lange jurken en vesten want dit zit ook niet echt lekker meer

7. @ lique: hihi, IK ZIE DUBBBBEEELLL DUBBBEELLLL

en dankje! net gemaakt...
    Het is alleen wel gevaarlijk zo Tygo onder de douche, werkelijk, leek net of dat kind ADHD had, hij ging helemaal los, was helemaal wild... Wel zielig dat hij dus viel op zn hoofdje... Maar met verder spelen was ie snel stil... Maar toch sneu.

En ik heb mn hoofd volgens mij ook hard gestoten.... Moest kadopapier ergens achterweg pakken en stootte daarbij boven mij mn hoofd en doet nu wel aardig zeer...

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    tesske, mijn moeder heeft veel baat bij homeopathie. hoop dat het tess ook goed helpt. spannend, 9 februari!

rebbel, fijn dat het zo goed bij jullie gaat!

sjorsje, wat sneu voor yosyp! bloedde het erg?

sjudith, succes met de laatste voorbereidingen! en voor morgen een super dag met jou en angelo als stralende middelpunt, samen met jullie giulia natuurlijk! geniet ervan!!

9. @ jenny: ja ook jij moet een keer dik worden he... ;)

Heb jij in de douche nog iets op de grond liggen ofzo dan? Want het lijkt zo glad te zijn voor Tygo.

@ lauwie: wat kan je toch gek zijn met je kindje he... had je dat nou ooit gedacht?

10. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @chantal: oh dus hij heeft het lompe van moeders hihi grappie

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    jenny, dank. jij dik?? dat zal toch wel meevallen? een maatje grotere zwangerschapsbroeken? :D

12. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    lauwie: nee nee, ben van 36 naar 38 gegaan 40 verdom ik haha

13. @jenny: hahaha, nou dankjewel hoor!!!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
  15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh het lompe haha ja eh was een inkoppertje natuurlijk

16. Tygo is deze week nu al een paar keer op zijn hoofd gevallen, zit me niet helemaal lekker....

Hij is zondag van de bank gevallen, heb niet gezien hoe, maar ik denk op zijn achterhoofd. Hij is bij mijn zus blijkbaar van het bed gevallen, voorover, heeft ook een blauw plekje op zijn voorhoofd en vanavond dus weer op zijn achterhoofd in de douche.

Voor mijn gevoel niet zo hard, maar hij is nu dus wel gezegd al 3 dgn achter elkaar op zijn hoofd gevallen (ah wat zielig toch eigenlijk he, zit um ook niet mee).

Moet ik hem toch misschien in de gaten houden vannacht?
    Hij was vanavond na het douchen nog wel gewoon lekker aan het spelen en vrolijk en dronk goed...

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    als hij zich anders gaat gedragen dan zeker wel even in de gaten houden bv slomer gedrag of als het lijkt dat hij hoofdpijn heeft of meer moe. sommige kindjes hebben een slechter evenwicht dan andere, maar groeien hier volgens mij wel overheen.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Douchen, Tymen staat op een antislipmatje (of zit eigenlijk, de meeste tijd dan) en Sil zit in de badring met douchen. Anders gaat die vast ook overal heen!

19. @jenny: maar dat kan dus pas morgen... hem in de gaten houden bedoel ik... lastig soms...

@ set: ja denk dat ik ook maar even naar een zo'n mat kijk en als ik tygo in de badring zet is de lol er denk ik gauw vanaf, hij probeert in bad ook al uit dat ding te klimmen...

20. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Sjudith en Angelo,
    alvast van harte gefeliciteerd,en heel veel plezier morgen!
    wens jullie een huwelijk met veel geluk,liefde en vooral gezondheid!!!

en dat de maand februari jullie iets moois mag brengen;);)je snapt wat ik bedoel!!!!

VEEL LIEFS,
    MY ANGEL

Deel Deze Pagina