Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ Judith, Angelo en Guilia dat jullie morgen een geweldige dag mogen hebben.

@ Chantal Toby valt op dit moment ook erg vaak op zijn hoofd soms wel meerdere malen op een dag, zolang ze meteen huilen en niet gaan spugen erna is er meestal niets aan de hand.
    Gewoon opletten dat je niets in zijn gedrag ziet veranderen.

2. my angel: kan het misschien wat groter, ben bang dat ze het anders misschien over het hoofd zien, hahahaha ;)

3. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    chantal: als hij gewoon goed actief is en niet sloom zou ik me er niet zo druk over maken meid.

lauwie: gefeliciteerd met je verjaardag! nog leuke kados gehad?

carmen: op een vrijdag kan ook hoor! 19e heb ik nog niks staan dus dat kan! Laat maar ff weten!

juud: had dolgraag morgen ff willen kijken bij jullie en had chantal ook al gevraagd of ze alleen heen ging of ik mee kon.....maar tis toch verstandiger voor mij met mn hoofdpijn dat ik ff rustig aan doe. Wens jullie echt een topdag toe!!!!!!

chantal: zoals ik hierboven al schreef heb ik besloten om toch maar niet te gaan. Manlief vond het ook niet zo verstandig en ik kennende wou er al tegen in gaan maar tja weet dat hij wel gelijk heeft........

alieke: had vanmiddag ff de fotos van danique bekeken. Wat een lieve fotos op hyves zeg van haar! Echt een madammeke!

FF: hoe gaat ie met jou en de zwangerschap? Wanneer ga jij stoppen met werken?

jenny: Zag dat je een dik uur van me vandaan woonde dus wij komen ook! Wanneer was het ook al weer? enne over volhouden met werken....zo dacht ik 2 weken terug ook nog haha nu wel blij dat ik heb besloten om 6 weken vantevoren te stoppen.

douchen: malou vind douchen verschrikkelijk.....ze wil alleen maar in bad. Heb mn lesje bij de volgende wel geleerd die gaat wat vaker onder de douche ipv alleen maar in bad!

petra: leuke foto van andy en roos!

miranda: dus was leuk china lights? wij wouden ook nog heen moet nog ff kijken wanneer.

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    miepie, ik heb een mooie tekening gehad vandaag en mijn lievelingsparfum!

had gemist dat jij ook zoveel hoofdpijn hebt. veel meiden zeg! je bent de derde hier volgens mij met veel hoofdpijn. goed dat je rustig aan doet zo ver in je zwangerschap!

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ff bijtanken met red bull ;)
    En dan hup in bad :D

6. @vogeltje en miepie: dankje... hij was best vrolijk vanavond nog, dus ik ga er maar vanuit dat het wel goed is gegaan en dan kijk ik morgen nog wel even hoe ie is...

@ miepie: is goed meis, lekker je rust nemen hoor...

7. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wil lauwie nog even van harte feliciteren en juud/angelo een super dag toewensen!!!

Ik duik mijn bed in, morgen 3e vroege dienst op rij. Ben erg moe aangezien de wekker dan om 5.30 gaat en de nacht nogal vaak word onderbroken door spokende tess. Trusten!

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, gaat goed met jullie hoofden, haha!! Had je die commodekast nog gezien vanmiddag? Lastig lastig, Sam had wekelijks een nieuwe blauwe plek op haar voorhoofd. Ik heb me er verder nooit druk om gemaakt, want ze reageerde altijd goed! Maar de omgeving dacht op een end natuurlijk wel, alweeeeer een blauw voorhoofd! Misschien even bellen voor de zekerheid Chantal!

9. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Bah, krijg net te horen dat een gezin hier in het dorp vandaag te horen heeft gekregen dat hun dochtertje tijdens de zwangerschap is overleden.
    Ze was vandaag uitgerekend en kwam voor contr. in het ziekenhuis.
    Nu ligt ze in het ziekenhuis.
    Zit hier gewoon te janken achter de laptop.

Het zijn de beste vrienden van onze bevriende achterburen, dus kennen ze redelijk goed.

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh bah wat vreselijk naar!

Geen woorden verder...

11. @ lique: ja had nog wel even gekeken! is idd een mooie kast, met handig veel opbergruimte..

@ miranda: wat vreselijk... ik heb er ook geen worden voor...

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    wat erg miranda.....hier op zp staat ook weer een verhaal daarover....brrr zo erg.....

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miranda, gatsie gatsie gatsie!! Dikke knuffel!!

14. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    ik ga ff bij mn mannetje zitten en dan zo lekker op bedje! Dames en heer een fijne avond nog!

15. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Nou ik denk dat ik de eerste uren nog niet kan slapen.
    Zit nog steeds met kippevel.

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Weet je ook wat er gebeurd is?

17. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Setteke: nee eigenlijk nog niet.
    Ze moest vandaag voor controle en zouden bespreken wanneer ze ingeleid zou worden.
    Tijdens de controle bleek dat het hartje niet meer klopte.

Ik weet wel dat ze een vreselijke zwangerschap had, al die maanden al overgegeven.
    Niks kon ze binnenhouden, ze kreeg vanaf de kerstdagen al sondevoeding.
    Dan snap je niet dat ze een zwangerschap volledig uit laten lopen, dat is toch niet te doen.
    En nu ook dit nog.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

Sjemig, wat erg!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier ongeveer hetzelfde gebeurd bij een buurvrouw toen ik zwanger was van Tymen. Ze hebben haar te lang door laten lopen waardoor het kindje uiteindelijk geen zuurstof en voeding meer kreeg via de placenta. De dag ervoor leefde het nog, de dag daarna was het over.... :(

20. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Echt vreselijk dit soort dingen.

Deel Deze Pagina