Bah bah bah en mijn zusje en schoonzus moeten de komende weken bevallen, gatsie gatsie!! En hier natuurlijk ook allemaal meiden!
Nog 2 uur en dan begint DE grote dag voor Chieffie en Juud, Chieffie is wel erg afwezig hier de laatste dagen??? Ik wil jullie alvast een prachtig mooie dag wensen
Als al die hoofdpijn maar geen nieuwe sneeuwbui voorspelt Iedereen beterschap! Judith en Angelo: héél veel plezier morgen, natuurlijk ook samen met jullie Giulia! Ik hoop dat de dag een prachtig begin zal zijn van een nog mooier huwelijk. Miranda, wat een afschuwelijk nieuws. Jij ook een dikke knuffel, meis, het zal wel hard binnenkomen. Dank je. En dat genieten gaat zeker lukken! Wat knap dat Bart je ging roepen s nachts nadat je dat had uitgelegd! Krijgt hij laat in de dag nog fruit? Ik had eens gelezen dat over een kind dat telkens s nachts poepte (met wakker worden en rode billen tot gevolg) en dat het advies was hem eerder op de dag fruit te geven, dan zou de poepbroek ook eerder op de avond komen. Oh wat jammer van alle moeite! Wij hebben Ise een (hele) tijd terug proberen de speen af te leren. De eerste avond ging best goed, maar de vier avonden daarna ging het elke avond ietsje slechter ipv beter. Na een vijfde rampavond hebben we de zesde dag ook opgegeven... Kinderen zijn echt meesters in hun zin krijgen! Draait je vriend ook wel wat uren? Jij hebt ook nog een buik waar je extra voor moet slapen hè?! Ik zou zoals de anderen ook al opperden ook eens een andere bedtijd 's avonds proberen, later of juist eerder. Of iets bedenken met een lampje ofzo: dat als dat aan is, het nog nacht is en hij in zijn eigen bedje moet blijven en dat je het 's ochtends altijd samen met hem uit doet bij het opstaan, als teken dat de dag begonnen is. Zoiets wil ik met Ise misschien ook gaan doen, als die zo raar blijft doen 's nachts... (Vanochtend was het 5.30 uur en heeft ze tot 7.00 uur tussen ons in liggen woelen, en wij dus ook wakker. Toen de wekker ging, lag ze nét één minuut te slapen Dus van dat tussen ons in slapen moeten we echt af, dit is niet goed voor ons en ook niet voor haar.) Tesske, fijn dat de homeopaat dacht dat hij/zij veel voor Tess kan betekenen! Sjorsje, hè bah, arme Yosyp. De snee was niet zo groot dat je denkt dat ze het even moeten dichtmaken? Tuurlijk hou ik van Ise helemaal zoals ze is, Lauwie! En tegelijkertijd ben ik er ontzettend dankbaar voor dat ze bóvenop dat ze ons prachtige meisje is ook nog eens gezond is en zich ontwikkelt zoals kinderen zich normaal gesproken horen te ontwikkelen. Dat is geen vanzelfsprekendheid en iets waar ik dagelijks van geniet. Ik ben ook niet zozeer trots op hoe bijzonder het wel niet is wat ons kind nu weer kan, maar ik ben echt oprecht vol bewondering voor het groei- en leervermogen van mensenkindertjes in het algemeen. Al die hulpeloze babietjes die ons anderhalf jaar geleden gegeven zijn, die nu in staat zijn hun lichaampjes te besturen, die steeds meer gaan begrijpen van hoe de dingen werken, die leren communiceren en uitdrukking geven aan hun eigen persoonlijkheid, die gevoel voor humor hebben en zelf zó stralen bij elke nieuwverworven vaardigheid: dat stemt me telkens weer zó vol verwondering! Dát is waar ik zo 'trots' op ben: op het wonder dat zich voor mijn ogen ontvouwt, zoals dat zich ook voor de ogen van ieder van jullie doet Ik heb heus geen bijzonder kind ofzo, maar een mensenkind op zich is al zó bijzonder !
Heel mooi geschreven Chantico (dat stukje over mensenkinderen). @ Lique: ik wil niemand bang maken hoor maar ik moest dit even kwijt. Iedereen weet dat er "iets" fout kan gaan, maar je houdt daar toch geen rekening mee.
Ik had beloofd om op iedereen te reageren, maar was vergeten dat ik helemaal niet thuis was vanavond. En nu heb ik geen zin meer (erg he) @Miranda, verschrikkelijk wat er gebeurt is met dat babietje Ik snap echt niet waarom we hier in nederland tot 42 weken zwanger moeten zijn, voordat er eindleijk eens actie ondernomen wordt. Hele dikke knuffel voor jou (zit hier ook met kippevel) @Chantico, ik geef bart idd 's avonds na het eten fruit door zijn yoghurt. Misschien maar niet meer doen. Vanochtend had hij trouwens weer 'gewoon' om 9 uur gepoept Misschien was hij even van de leg
@Miranda, weet ik hoor. Ik hoorde ook wel eens zoiets tijdens mijn zwangerschap en liet me toen eigenlijk ook niet bang maken. Is denk ik ook onzinnig vooraf, als het je gebeurd heb je nog genoeg tijd om te treuren enz.
Miranda, wat een verschrikkelijk nieuws. Judith en Angelo (en Giulia natuurlijk ook) ik wens jullie morgen een hele mooie dag toe. Snee bij Yosyp, het bloedde eerst wel heel erg, maar vooral omdat hij zo hard moest huilen (dan trok z'n voorhoofd iedere keer). Er zit nu een pleister op (tenminste ik hoop nu nog, de eerste trok ie er zo af). Ga dadelijk even bij 'm kijken.
Juud en Angelo, ik wens jullie een geweldige dag morgen! Geniet van deze speciale dag met zijn allen! Ik ga duimen voor mooi weer. Liefs
dag lieverds, dank jullie voor alle wensen En ik heb besloten dat ik mijn jurk ga aan doen Nu gaan we pitten!!!
Juud en Chieffie, Een hele geweldige trouwdag gewenst! Geniet van jullie dag, van elkaar en natuurlijk van jullie kleine muppet ( )! Xx Liefs Bianca!
Juud en Angelo zullen al wel druk bezig zijn vanochtend. Spannend, komt meteen boven hoe ik me voelde 3,5 jaar geleden. Yosyp is volgens mij de nacht goed doorgekomen. Hij werd vannacht wel een keer huilend wakker, maar toen Ard 'm opnieuw ging instoppen sliep ie meteen weer.
Goeimorgen Nou de dag is begonen ben zo benieuwd en net wat sjorsje zegt je eigen dag komt ook weer terug. Gaan ons zo maar douchen en aankleden en dan de files bekijken
@miepie: 20 febrauari, gezellig @miranda: oh bah wat vreselijk, zelfde verhaal bij mijn collega echt te erg @chantico: mijn vriend heeft 2 banen en is al om kwart voor 5 weg, dus hij merkt hier niks van dus moet het echt alleen oplossen
Thanks jenny... Hihihi, ik ben helemaal klaar. Auto uitgemest en ff schoongemaakt voor de lange rit, tas ingepakt, jassen gepakt, tomtom ingesteld... En meneertje ligt nog lekker in zijn pyama te snurken. Meestal is hij rond 11 uur wakker.... Ben benieuwd!
Juud ; meid geniet van je dag en van elkaar, voor je het weet is de dag om! veel geluk, liefs lauwie; nog gefeliciteerd met je verjaardag, had je een leuke dag en kadoos??? binna; veel plezier daar in r'dam, neem die zon maar mee naar hier als je terugkomt! miepie; ik heb 4 februari mijn laatste werkdag, ben dus al aardig aan het aftellen. Tegen die tijd ben ik er lichamelijk wel aan toe, maar zal het wel missen denk ik. Is toch even een time-out op het normale ritme met Britt. Nu ze weer zo slecht eet, is het wel lekkr even wat afstand te hebben ope en dag dat ik werk.........maar ja, zal ook wel weer beter gaan hopelijk miranda; wat een vreselijk nieuws, geen woorden voor, bah! _____________ ben aan het werk, na een gebroken nacht. Britt huilde steeds even om dan weer in slaap te vallen. Was blij dat we er vroeg op lagen, dus toch nog wel wat uren kunnen pakken, maar onderbroken. Dus voelt niet heel fijn. Ze krijgt weer een kies hoogwaarschijnlijk........... gister al 2 hele vieze broeken en ze at weer bijna niks, een paar hapjes maar. Maak me dan gelijk wel weer zorgen...... Volgende week naar het CB, ben zo benieuwd wat zij er van zeggen. Hopelijk stellen ze me een beetje gerust waardoor ik weer verder kan!!!! Gister vroeg mn schoonmoeder nog wanneer we weer naar ed KA moesten, dus verteld dat ik daar niet meer heen ga, maar pas weer als IK mij daarbij goed voel. Reageerde ze heel raar??? Zo van " oh ja, zou je dat nou wel doen en weet ik veel wat???"" , zeikerd is het ook. is toch mijn beslissing....waar bemoeid ze zich mee. Mij weer een beetje en rotgevoel geven, gatsie, wordt er gek van!!!!!! Ze blijft toch gezien worden door het CB, het is niet dat ik overantwoord bezig ben ofzo zo weer even gespuid!
ff je hebt helemaal gelijk meis. en ach iedereen weet het toch altijd beter ! stomme mensen. hahahaa jenny ik kom 20 februari niet want ga 21 februari al naar de negen maanden beurs. en wil niet teveel doen in een weekend ivm bib! kus