Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MY Angel

MY Angel Niet meer actief

Hey allen,

Kwam even kijken of er foto's waren van de kersverse bruidspaar!

Wat leuk en en apart om te zien, iets anders dan een bruidsjurk!
    Ben benieuwd waarom Sjudith niet voor een bruidsjurk heeft gekozen??

Bruidspaar hoop dat jullie een gezellige dag hebben gehad, en zou zeggen geniet van jullie avond!

Een fijne avond verder, heb geen fut om te reageren, heb een geen vrolijke dag achter de rug!

Heb een gesprek gehad met de gyn, dus niet in de stemming!
    Moet overigens ook een Mammografie gaan maken, omdat ik al een week pijn heb aan mijn li -borst wat naar mijn oksel trekt:(:(
    Dus maak me hier ernstige zorgen over!!!

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oh ok dat wist ik niet, nou ja zo gaat het ook hihi

3. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Miranda, jeetje wat erg zeg van die kennis.. vreselijk! heb jij nog een beetje kunnen slapen?

@ Jenny, heb geen tips voor je. Tess is al sinds de ziekenhuisopname begin december iedere nacht wel 3 keer wakker ( en dan moeten we er ook uit om te troosten) en wij hebben alles al geprobeerd.
    Ik kom niet naar de meeting, ga de 19e met miepie meeten en heb de 21e feest dus dan word me dat allemaal wel erg veel in 1 weekend.

@ Sjorsje, aah arme Yosyp met zijn snee.. heeft hij er vandaag nog last van gehad?

@ Lauwie, had ik je eigenlijk al gefeliciteerd? :(
    Heb je nog een recente foto van otje, vind het zo'n leuk meisje om te zien!

@ FF, volg je eigen gevoel meis!

@ Schatje, wat spannend dat het rommelt meis! Hoe gaat het nu??

@ Binna, hoe gaat het met jou en Silver? en is manlief niet meer actief op het forum?

@ Chantal, wat leuk dat Tygo belt! Tess doet het ook al een hele tijd, en sinds een week of 4 pakt ze de huistelefoon en mijn mobiel en geeft 1 van de 2 aan mij en de andere houd ze zelf aan haar oor. Alsof ze met mama gaat bellen :D

@ Denice, wat knap dat emy dat centjes gebaar kan!

@ Duster, hoe is de draaipoging gegaan?

@ Petra, wat fijn dat alles goed was met Suze en dat ze geen last van de prikjes heeft gehad.

@ Lique, besteksetje kan ik je helaas niet mee helpen. Tess heeft bestekset van nijntje met haar naam en geboortedatum overal in gegraveerd maar dat komt van een oom van Mark die goudsmid is dus dat is allemaal tegen gereduceerd tarief..

@ Binna, laat je een foto zien als je klaar bent met je kastje??

@ My, had de gyn slecht nieuws meid? kan me voorstellen dat je je een beetje zorgen maakt over je borst.. kun je snel terecht voor de mamagrafie? knuf voor jou!
    Wat ik me trouwens af vroeg he..is je spiraaltje ook verwijderd toen je de bbm zwangerschap had?

@ Juud en Angelo, van harte gefeliciteerd! Leuke foto's hoor, jullie stralen helemaal! neem aan dat we hier snel een verslag van de dag kunnen lezen??

@ Miepie, zullen we het op de 19e houden dan? Wat /waar spreken we af?

@ Shanai, fijn dat je een leuke dag hebt gehad meis! je gaat wel regelmatig naar balorig of niet?

4. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Zoo ik heb vandaag gewerkt en daarna de bekwaamheid toetsing gehad, daarna nog even met collega mee naar huis geweest voor een bakkie koffie en om zijn nieuwe huis te bekijken.
    Ging vanmorgen om 06.15 de deur uit,was om 18.00 weer thuis en ben nu eigenlijk wel aardig kapot.
    Ik ben trouwens geslaagd voor de bekwaamheid toetsing en ben dus weer voor een jaar volledig bekwaam voor de getoetste verpleegtechnische kunstjes :D

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @MyAngel, knuffel voor jou!! sterkte de komende tijd, hoop dat het allemaal meevalt!!

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    jaja, ik zit te "laptoppen" (is dat een woord?)
    Ik ben dus helemaal blij

@ myangel, wat vervelend van bij de gyn. Ik wil je veel succes wensen, bij mij helpt het altijd om me de hele tijd voor te nemen me proberen geen zorgen te maken totdat ik slecht nieuws heb gehad

@ Tesske, gefeliciteerd met het behalen van je toets, je kan het maar weer binnen hebben.

Ik ben zo gaar als een klontje, doe ook het paard van mijn vriendin nu ze haar been en enkel gebroken heeft. ik ga lekker vroeg naar mn mandje zo.
    Roos is echt liters en liters aan het kwijlen dus er zal wel wat doorkomen

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    tesske: van harte, is weer mooi meegenome ;)

Ik heb volgende week dinsdag mijn 3/4D echo, spannend!!!!

8. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heeft een van de aug. mama's de film 'my sister's keeper' gezien?
    En is ie echt zo indrukwekkend?

Ik heb afgesproken morgenavond een biosavondje te doen zonder man en kind en wil graag naar die film maar wil het wel graag droog houden in de bios en weet niet of die film dan wel geschikt is :D

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    de kussende zussen

10. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    tesske; kan je niet helpen met die film, sorry
    ik volg zeker mn gevoel, laat me door niemand meer van de wijs brengen

jenny; kan verslavend werken ja, vooral als je het een beetje wilt uitvinden hoe alles werkt op dat hyves. dus ja dat je het niet hebt, snap ik!

petra; daar zit zeker iets aan te komen idd als ze zoveel kwijlt
    bedankt nog voor je feedback!

my; spannend meid, gelukkig is er snel een foto gemaakt wanneer heb je de uitslag

binna; leuke, mooie foto's van het gelukkige stel

juud en angelo; ziet er goed uit, hopelijk was de avond ook nog erg geslaagd!

vraagje
    omdat het voor mij ook al gaat opschieten in de zwangerschap, wil ik vragen wie mijn buddy wil zijn????
    zo kan ik het grote nieuws snel vertellen.....en zijn jullie ook op de hoogte!!

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Sjorsje jij woont in de buurt van zutphen toch of vergis ik me nu?
    Is balorig daar leuk??

12. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    FF, ik wil je buddy wel zijn.

13. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Petra wat een lieve foto!! Wat ziet suze er ook al wijs uit zeg, rolt ze al om enz.?

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, ik weet niet eens waar Zutphen ligt, haha.
    Met Yosyp gaat het trouwens weer goed hoor. Hij ging vandaag weer even lomp te werk als anders. En gefeliciteerd met je goede toets.

MyAngel, hé bah meid, het zit je de laatste tijd ook niet mee. Veel succes.

Jenny spannend hoor.

Petra, leuke foto. Wat waren nou de cijfertjes van Suze?

15. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    oh meid dat vind ik leuk!!!
    is goed, afgesproken.

16. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Suze weegt nu 6695 gram en is 65 cm lang (of kort, het ligt er aan waar je het mee vergelijkt :D)
    Ze kan wel af en toe van buik naar rug en schikt zich dan een hoedje en ze kan bijna bijna bijna van rug naar buik, ze hangt er echt tegenaan.
    Ze houdt soms zelf de fles vast en als ze 's morgens wakker word hoor je een hoop gelach. Andy en ik moeten altijd om haar lachen want ze begint de dag met een beetje gegiebel.
    Als ik dan naar haar toe ga en het grote licht aandoe ligt ze dus met haar ogen dicht en haar knuistjes in elkaar te lachen (en dan smelt ik van top tot teen)
    Roos moest altijd gelijk haar fles want die had HONGER
    Suze maakt het niet zo uit, die vind alles best

Suze in haar Suzeshirt

17. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo allemaal

Ook wij zijn weer thuis na een leuke maar vermoeiende dag! Angelo en Juud zagen er prachtig uit, en Giulia ook ondanks dat ze haar jurkje niet aan wilde:D. Leuk om alle mensen van de Ardennenploeg weer te zien. We hebben echt kilometers achter het bruidspaar aan gesjokt voor leuke foto's, ben erg benieuwd hoe ze gelukt zijn. Leuk om met sabrina en Silver een dag op stap te zijn, en later kwamen Chantal en Tygo ook nog. Was erg gezellie! :)Kids hebben zich prima vermaakt in de dierentuin en zelfs in de auto ging redelijk, met Silke dan. Die houdt echt niet van autorijden.... We hadden nog mee uit eten gekund, waren uitgenodigd, maar zagen dat met die twee draken van ons niet echt zitten... Die waren nou al moe en vervelend in de auto, laat staat in zo'n restaurant. Maar we halen het in hoor Juud! Hoop dat jullie nu lekker zitten uit te buiken in het restaurant!

En hoe is het hier? Lees een succesvolle draaipoging, een rommelende Schatje, irritante schoonmoeders.....

@ Myangel, sterkte!

@ FF, als je nog een reservebuddy nodig hebt wil ik me bij deze aanmelden.

@ Carmen, goed zo!

Alle anderen die het kunnen gebruiken: dikke knuffel

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    Petra, dan groeit ze dus ook goed. Jorja is nu aan het proberen om om te rollen. Maar het is net 'n michelinpoppetje, dus lukt het nog niet zo goed. Ze woog te straks 7580 gram en is iets van 67cm.

FF, ik stuur je even een pb met m'n nummer.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Snik snik ben ik weer even niet op het forum worden er weer buddies aan geboden :p:p nou heb ik er nog geen een :p:p

Hebben net even de banken anders gezed. kregen steeds een zeren nek van het tv kijken. hmm dit is echt beter.

@mya dikke knufff

@teske sorry kan je niet helpen ken die film niet. en als het kastje af is kom ik showen. en met mijn gaat het gewoon goed. en steve is niet echt actief meer hier.

@petra aaahh wat een super schatige foto als ik dat zie dan wil ik ook een tweede vind het zo lief hoe ze met me kaar zijn

@shanai ik moet toch die woensdag gaan werken dus per nov 2010 werk ik de woe en vrijdag. grrr. heb wel gezegd dat ik eis dat als Silver 4 wordt. wat al over 2 jaar dan is. dan werk ik niet meer op de woensdag en ik wil een vroege dienst.

Kijken jullie ook dat programa op sbs6 van die vrouw met 14 kinderen. niet normaaal

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Muts, wij hebben mekaars nummer toch! Zijn wij gewoon buddy's van elkaar!

Deel Deze Pagina