Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Juud, wat doe je online? Duik gauw je huwelijksnacht in joh! ;)
     
  2. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ qb....we mochten 3 dgn geen sex....morgenochtend een potje inleveren, wat een romantiek he :)
     
  3. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    grrrr hele reactie weg en ik wil om 11u in bed liggen. snelle nieuwe poging.

    juud & angelo, gefeliciteerd!!! wat ziet het er heerlijk spontaan en gezellig uit op de foto's! en wat zien jullie er mooi uit! gaan jullie nu nog een nachtje weg?
    juud, super attent dat je gister nog aan mijn verjaardag dacht!

    binna en setteke, leuke foto's! dank! en leuk dat jullie ook zo'n leuke dag hadden!

    my angel, vervelend dat je je zorgen maakt. voel je ook iets? hoop dat je snel gerustgesteld kan worden. wat zei de gyn dat je er verdrietig van bent? dikke knuffel, het zit je niet mee!

    was de draaipoging van duster vandaag? hoe weten jullie dat het gelukt is? super zeg!!

    chantico, ik begrijp wat je bedoelt. het is ook een wonder hoe baby's eerst in je buik en daarna erbuiten groeien en zich ontwikkelen.

    shanai, heb je een abonnement op ballorig? leuk zeg! wij moeten ook maar weer eens gaan. vorige keer (met de meeting) liep ze nog niet zo lang en vond ze het ook wel eng die zachte matten.
    ze leest graag boekjes en dan vertel ik wat het is wat ze aanwijst. en ik leg veel uit wat we gaan doen en wat ik doe. bijvoorbeeld ook tijdens het aankleden (je arm in je mouw en dan zegt ze erna zelf mouw tijdens het aankleden). dus zo leert ze het. ze is nu veel bezig met werkwoorden (aankleden, dansen, koken) en met wat je allemaal kunt eten (broodje eten, pap eten, potje eten). en ze zegt er soms ook ja achter. (broodje eten ja??) of ok, zegt ze ook de hele dag als ze iets wil en ik het goed vind (okee!)

    jenny, waardeloos zeg, dat vroege wakker zijn. ik heb ook geen tips want als ze hier 's ochtends vindt dat ze uitgeslapen is, helpt er ook niets. als ze niet huilend wakker wordt, wil ze soms nog wel ff spelen en kletsen in bed. heeft hij honger als hij wakker wordt? dan zou je m misschien voor het slapen nog een papfles kunnen geven??

    lique, leuke foto's! het zijn echt blijerds he?

    schatje, spannend! rustig aan dus nog maar ff! het is nog een beetje vroeg toch?

    tesske, wat goed van je toets! gefeliciteerd! goed dat je het zegt want we maken de laatste tijd weinig foto's. op mijn vrije dag maar weer wat maken! hier een vrij recente (als ze haar muts op gehad heeft is haar haar steil)
     
  4. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hmmm jammere planning juud. of hebben jullie de laatste tijd meer dan genoeg geBDt? ;)
     
  5. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ lauwei wate en lieve foto!! En wat een lange haartjes al :)
    Ze ziet er al als een peutertje uit :)

    Oja @ sjorsje, lieve kaart dank jullie!!
     
  6. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @Lauwie nou ik wil best hoor haha sinds donderdag geen gebdanst...ik was ongi :p
     
  7. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, dan zeggen jullie de afspraak morgen toch lekker af!
     
  8. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Dan duurt alles nog langer ;)
     
  9. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    o toetie, ik wil wel je buddy zijn hoor! (ben ik binna wéér voor :D. binna, jij mag ook hoor!)
     
  10. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    maar kan het niet volgende week dan juud?of later deze week? je hebt ook maar 1x je huwelijksnacht!
     
  11. ToetieL8

    ToetieL8 Niet meer actief

    @Juud & Angelo, hartelijk gefeliciteerd met jullie huwelijk!!!! Gave foto van jullie 3tjes (wat zien jullie er mooi uit). Fijn dat Giulia zich zo goed gedragen heeft.

    Ga nog even snel een internet-examen doen :)
     
  12. sjudith

    sjudith VIP lid

    19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie het mag alleen op donderdag en dinsdag :S
    En nu waren we vrij :)
     
  13. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    juud, heb je nu angelo's achternaam? dan moet je je hyves nog ff aanpassen :D
     
  14. ToetieL8

    ToetieL8 Niet meer actief

    @Lauwie, ik vind het lief dat jij ook mijn buddy wil zijn :D Wat een superschattige foto van Otje!

    Nu ga ik echt dat examen doen
     
  15. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Tja.. is weer eens wat anders he? In elk geval erg origineel, hihi! Tis voor een goed doel! Mooie foto's heb ik al gezien van jullie!

    @Schatje, lees ik nou dat het bij jou wat begint te rommelen? Oh spannend!

    @Duster, en de draaipoging was gelukt? Super zeg!
     
  16. lauwie

    lauwie VIP lid

    17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    oh haha, zie dat ik binna helemaal niet voor ben :D


    juud, jullie weten er vast toch een leuke huwelijksnacht van te maken ;). en succes morgen voor angelo :p
     
  17. binnabinna

    binnabinna VIP lid

    19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen

    Fijne dag allemaal
     
  18. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Goedemorgen!

    Ik heb maar 1 buddy dat is juudje, dus wie wil? Gezelli! Binna, ik heb je nummer nog :p !

    En leuke foto's!!!!!!

    Nou ik ga Jeslyn naar opvang brengen en myrna naar school dus ff tijd voor mezelf, ben zo emo....
     
  19. duster2000

    duster2000 Fanatiek lid

    15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Hallo,

    Ik zie dat jullie het al hebben vernomen, maar de draaipoging is idd gelukt.

    Sorry, ben het door de vreemde dag hier helemaal vergeten te vertellen :) Het ging echt supermakkelijk. Ze is maar een paar minuutjes bezig geweest en ik heb het nauwelijks gevoeld. Naderhand voelde ik me alleen iets minder :x. De keerzijde van dat het zo makkelijk ging is dat ze ook makkelijk weer zelf terug kan draaien. Nou maar hopen dat ze niet zo eigenwijs is als haar moeder :D

    Kom zo nog even lezen, eerst even boterhammetjes smeren
     
  20. duster2000

    duster2000 Fanatiek lid

    15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Linka; Ik ben ook de buddy van Juudje en Denice. Maar ik zou het erg leuk vinden als ik jouw straks ook "live" op de hoopgte kan brengen :)
     

Deel Deze Pagina