Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

    Linka76 VIP lid

    14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik stuur je pb met mijn nummer meis!

    Fijn dat goed is gelukt meis, ben heel trots op je dat je keuze hebt gemaakt!
     
  2. lique80

    lique80 VIP lid

    18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, rustig aan vandaag. Is er al wat meer zicht op een baan?

    @Juud, wat een originele huwelijksnacht ;)

    @Lauwie, ja ze zijn over het algemeen altijd wel blij en vrolijk gelukkig. Wat een heerlijke foto van die kleine meid!

    @Duster, fijn dat het zo makkelijk ging, maarja nu maar afwachten inderdaad...

    @Schatje, hoe is het nu?

    Zo ben weer op mijn werk, weinig bijzonders te melden!
     
  3. Tesske

    Tesske VIP lid

    24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    lique wat n leuke fotos!wat een mooie grote kijkers heeft djim zeg.

    Lauwie wat een echte peuter al!leuk hoor

    duster fijn dat het gelukt is, ik hoop dat ze niet terug draait.

    Juud hoe was je huwelijksnacht ?

    Tess is vanacht niet wakker geweest!!! Ze is nu wel al vanaf kwart voor 6 wakker maar dat vind ik niet zo erg. Ga zo even proberen of ze nog even wil liggen en dan zelf even zonnen en douchen.ben vrij vandaag en denk dat we vanmiddag maar even gaan shoppen ofzo.
    Fijne dag meiden!
     
  4. Setteke

    Setteke Niet meer actief

    Goedemorgen!

    Nou Juud, als jullie net zo moe waren als wij dan was het helemaal niet erg dat er niet gesekst mocht worden.... :p Wij lagen gewoon al voor 10 uur in bed. Dat is echt een zeldzaamheid! Ben nu wel heerlijk uitgeslapen hihi!

    @ Toetie, hoe ging je examen?

    @ lauwie, steil haar staat Otje ook leuk hoor!

    @ Lique, mooie foto's van je kinders! Moest van Sil zeggen dat Djim niet teveel van zijn haartjes moet laten afknippen... :D

    Ik kan ook altijd meer buddy's gebruiken hoor! Ben momenteel officieel buddy van Schatje en JennyS, en heb nog nummers van wat andere meiden en er kan altijd meer bij! Stuur me maar een pb bij interesse! :)
     

Deel Deze Pagina