Hoi, Hier gaat het ook allemaal goed. Olivier is de laatste 2 nachten wel weer wat vroeger wakker, zo rond een uur of 4. Verder slaapt hij prima. Over slaapzakjes: Olivier slaapt nu ook in een slaapzak en dat gaat prima. Ik heb wel de gaten van de armen wat kleiner gemaakt, gewoon met naald en draad gestikt. Zo kan hij zijn armpjes er niet uit wurmen. Misschien een tip, Rebecca? Ik ga nog even wat doen voordat Olivier straks weer wakker wordt! Groetjes!
@lique80 als je bv geeft dan komt het inderdaad op jou neer... Ik ken het hoor... kleine huilt... ik krijg een por in me zij... SCHAT!.... hihi... met andere woorden schat ga jij ik wil verder slapen moet morgen werken... (doet hij ook als hij vrij is hoor)... Lijkt het je ook niet heerlijk om een keer een heerlijke nacht helemaal door te slapen? van 10 tot 8 ofzo? @Daisy1975 ik kan me goed voorstellen dat je dat vervelend vind.. Natuurlijk ben je super trots... maar op onthou tijdens de booschappen is inderdaad soms vervelend... denk maar zo... nu genieten en kijken jullie naar deze schattige kinderen... geniet nu nog maar over een paar jaar zijn het pubers en dan zeggen jullie de jeugd van tegenwoordig... en dan geniet jij nog steeds net zo hard... van al het kattekwaad tot aan het bloemetje waarmee ze thuis komen...
hey meisjes. hier een ontroostbaar meisje die nu eindelijk op schoot in slaap is gevallen. net getempd. 38,1 dus over een uur weer tempen en als ze dan nog steeds koorts heeft moeten we naar de dokter! dus nu duimen dat die temp door het huilen of het badje komt!
@Babsie,wat een knap kind zeg,en dan al die haartjes,mooi hoor! @Kimm,lijkt me zo te gek als ze later wat voor me meenemen,kan nu al bijna niet wachten op de eerste knuffel die krijg als ze groter zijn,so amazing heh? @Mik,nou idd hopen dat het door het huilen komt,gossie... Hou je ons op de hoogte meis. Btw,wat een schattige foto samen met Papa... Ik ban aant wachten op de visite,dan om 16.00u bij de therapeut zijn voor Fenne(helemaal vergeten te zeggen tegen mn bezoek dat we weg moeten )
@ Mik wat naar van je meisje Is ze al wat beter? @ Daisy, bijgekomen van boodschappen doen? Nou ik ben dus even gaan winkelen, met draagzak, en ze was stil Mensen is dat ff heet zo'n draagzak Nu heeft ze de fles op, 120 cc...hopen dat ze blijft slapen! Oja en je foto kan je plaatsen als volgt: Ga naar www.photobucket.com Maak een account op. Download je foto's daar op. Dan de img.code kopieren en hier plakken Easypeasy
jippie 37.0 dus was toch omdat ze zich druk maakte waarschijnlijk! moet het wel bij elke voeding in de gaten blijven houden
@ Mik, nou ze is een minuut of 10 rustig en dan brult ze weer Tot ik haar vast pak....dus volgens mij is ze gewoon verwend? Moet ik haar dan ff laten gaan of juist niet Zo moeilijk! Giulia is de Italiaanse versie van Julia. En aangezien paps Italiaans is en zij zijn achternaam draagt wilden we een mooie Italiaanse naam
Trouwens Donique hoor je ook niet snel? Danique wel! Wat betekend het? Of betekend het niks en zelf verzonnen? Ben bij iedereen nu wel nieuwsgierig Hoe komen jullie aan de naam?
@Philly: ik loop ook nog steeds in mn positiebroeken hoor! En dan nog het liefs in die joggingbroeken omdat mn spijkerbroek op een gegeven moment erg gaat drukken op mn litteken... Kben t ook wel zat, kwil weer lekker in mn eigen broekies lopen...Gelukkig kan ik al wel weer een paar van mn eigen shirts aan...Is jou buik ook nog zo opgezet? @Mammies met huilende beebs: hier ook hoor en vind het ook erg moeilijk om haar dan maar te laten brullen! Hier is het vaak in de ochtend of 'savonds tussen de laatste 2 flessen in...zo zielg! Voor de nacht hebben we een SWADDLEME aangeschaft, want ze "slaat" zich steeds wakker met haar armpjes en de nachten zijn dus lekker rustig nu.... Qua huile probeer ik steeds 10minuten af te wachten en dan luister ik naar haar huiltje...vaak hoor ik dan al of ze het aan het opgeven is of echt totally over de rooie gaat! Maar t blijft moeilijk... Ik hou haar wanneer ze echt overstuur is lekker in een dekentje tegen me aan, echt genieten is dat dan! Wat me wel zwaar valt is dat ze bij Daniel niet zo snel rustig word. Ik zie dan zijn frustratie en het balen dat het hem niet lukt. Ik laat hem wel doorgaan met Melanie, want ik ben natuurlijk niet altijd in de buurt.... @Daisy: thanks meissie! Ik doe mn best om te blijven volgen! Je meiden zijn goed gegroeid! Fijn joh! @Lauwie: kan het flink van me afpraten hoor, af en toe ff lekker van me af sjanken... Wat ik nog vragen wilde: hoe komen jullie op die naam? @Alieke: en een kuurtje gekregen? Naar hè, heb het ook gehad...kwam bij mij door de catheter die ik had in het ziekenhuis... Beterschap! @Joy: jeetje meis, nu dus helemaal druk! Jammer dat het is misgegaan daar met Andy! Hopelijk gaat het snel weer wat beter met hem en vind je een goede plek voor hem! @Noura: hoe is t nu met Anissa? Las dat ze veel spuugt? Is ze ok veel afgevallen dan? O,o, beeb-alarm gaat af! Sorry meiden, hopelijk tot snel weer, kga proberen te onthouden tot hoever ik was gebleven.... Liefs
Daisy, kan me voorstellen dat je je vriend wakker maakt als ze allebei komen, dan moet je wel even een extra handje hebben. Hier hou ik de tukkies er wel in hoor. Mooi rust moment op de dag. Dan kan ik er daarna weer tegen! Babsie, met Sam gaat het prima hoor. Ze is al aardig gewend aan de situatie. Ze is alleen erg moe (das wel makkelijk voor ons), want ze ontwikkeld nu super snel. Op haar verjaardag kroop ze nog amper en nu kruipen, stappen en zelf al los lopen binnen 2 maanden tijd. Ja daar wordt je moe van. Voor de rest veel Djim aaien en kusjes geven. Hoe gaat het bij jou? Kimm1988, nou hier ben ik degene die de kleine als eerste hoort hoor, tenminste daar lijkt het op haha. Soms zegt hij 's morgens. Zoo heeft hij de hele nacht doorgeslapen.. Nou nee hoor man, echt niet, haha!
Oja, hier ook nog even trots. Ondanks dat ik op dit moment topzwaar ben. Kan ik mijn broeken van voor de zwangerschap van Djim weer aan! Dag positiebroeken. Zit nu nog 3 kilo boven het gewicht voor Djim.. Daarna moeten de 20 van Sam er nog af, dat zal wel lastiger worden, hahah! Dus ben al 14 kilo kwijt! Had ik niet zo snel verwacht!
Enne oude gewicht? Ik woog voor de zwangerschap 59 kg, had mt 32 of 34 Aan het eind woog ik 91 Nu weeg ik 75 en heb mt 42 :O ff wennen voor mijzelf hoor :O
als je zeker weet dat ze niets te kort komt. dus schone broek drinken etc etc dan zou ik haar even laten gaan en kijken of ze zichzelf in slaap huilt. maar volgens de kraamzorg hier huilt een baby nooit voor niets. dus wat ze tegen mij zei is dat als je baby na tien minuten nog steeds huilt mag je haar troosten. sommige baby's moeten soms huilen om de indrukken van de dag te verwerken of om te kunnen slapen. maar ik laat donique ook niet huilen hoor! is giulia ook wel eens wakker zonder te huilen? kus
mijn vriendin haar zusje heet zo. dus die heb ik altijd onthouden. ik zie haar familie nooit en niemand van mijn andere vriendinnen kent haar dus was voor iedereen een verassing. iedereen vind hem ook apart terwijl hij voor ons al heel gewoon is. jij zult ook wel vaak horen dat die naam apart is!