Supermooi geworden Kimmie! Heb je goed je best op gedaan! Hier ook eerst om 22.00/22.30u laatste fles nu over op 4 voedingen,ongeveer hetzelfde schema als Vogeltje,7.30u/8.00u-12.00u/12.30u-16.30u-17.00u-21.00/21.30u,gaat hier ook helemaal fantastisch!Allemaal van 210cc! @Aykietje,Stan doet het goed! ------------------------------------------ Ik ben er klaar voor! De meiden slapen nu in de box,vind het wel fijn dat ze om 17.00u de fles krijgen want dan kan papa meehelpen en kunnen ze op de arm anders zitten ze in het wippertje als ik alleen ben! Zo lere ze nooit om hun fles vast te houden tuurlijk want er ligt dan een handdoek onder hun fles,balen!
@Daisy, Lianna kan nog steeds de fles zelf niet vasthouden (of misschien kan ze het wel, maar wil ze het niet). Nu met de tuitbeker geeft dat wel 'n probleem, want ook die moet je voor madam omhoog houden. Rietjesbeker gaat wel goed.
rebbel, fijn dat de uitslagen goed waren en dat het al beter gaat. kim, mooi hoor! ik heb ook letters. ik heb ze met stof bekleed en ze hangen boven de commode.
is ook leuk toch? ik wilde iets dat ze mee kan nemen als ze zometeen naar een andere kamer gaat als haar broertje wink in aantocht is! wij willen de babykamer echt voor de baby houden
ik wilde even melden dat iedereen die mee doet op ik ben de leukste (ik dus ook) mss niet goed hebben gelezen...dit is voor ster van de maand en vanaf 12 januari kan er pas gestemd worden voor baby van het jaar
@mik: mooi bord hoor, is een leuke herinnering @daisy: 210cc word 230cc toch? dat doen ze goed zeg @sjorsje: ik ben nu al mylan aan het leren de fles vast te houden haha geen succes nog hoor, wel doe ik wel eens een handoek eronder en dan kan ik wat eten maken ofzo
ik heb ook letters boven zijn bedje, maar gewoon in hout gelaten tegen een houten muur. vond ik wel leuk zo het snot loopt nog steeds mijn neus uit, wat een ellende. had lekker pasta gemaakt, proef ik dus helemaal niks jammer
wij willen maar 1 kindje. en hebben ook maar 1 kamertje. die ander hebben we om gebouwd tot in loop kast.
wou ook nog even spamen hoe ik net op tijd was met de foto nemen. want ik vindt hem supper @juud ik had het wel gelezen. maar ik wil graag een linne doek. en ga in januarie gewoon weer even iedereen zo gek krijgen om te stemmen liefs sabrina
Pfffffffff, ben weer bijgelezen. Word wel erg lastig als je weer werkt hoor! @ Philly: Hoe is het met je vriendin? Hopelijk zit het beebje nog veilig binnen! @ Alieke: Hoe was het bij de tandarts? BRRRRR.... @ Happy: Hoe is het met Janna? @ Lauwie: Hier gaat het inderdaad stukken beter. Maar ik klop het telkens netjes af... Ben nog erg bang voor een terugval. Jasper lacht en brabbelt er ineens op los en heeft zijn handjes ontdekt, zo leuk! @ Juudje: Sjezus, ga je voor een elftal haha! Dat wordt weer verhuizen @ Rebecca misschien pap toevoegen? @ Rebbel ben benieuwd of er verder wat nog wat uit de test komt @ Sjorsje wat een slaapkop! Lekker! @ Mik, Lauwie & Binna wat een creabea´s! en binna wat een gave foto!
Hier verder niet veel te melden. Vandaag gewerkt en ik had wederom een dipje rond 15u. Thomas en Jasper hebben het weer super gedaan vandaag. Het gaat nog wat worden hier. Ze liggen nu allebei te slapen, echt luxe hoor. Ik heb een soort garage achtig iets gekocht voor Thomas. Hij kostte geen drol en ik weet nu waarom... wat een bagger ding. Ik ga m nu weer inelkaar zetten en maar vastlijmen en als dat niet werkt gaat ie lekker in de container haha. Fijne avond allemaal! XXX
Hallo! De tandarts was flink balen. Had weinig tijd, had direct al een dikke discussie met hem. En toen duwde hij die verdoving er maar in en begon als een gek te boren. Even vlug vlug had ik het idee. Toen heeft hij gevuld met een noodvulling en volgende week moet ik komen om het af te maken. Ik ga na volgende week direct op zoek naar een andere tandarts! Dames, ik heb wel even gelezen maar reageren even niet, sorry! Ik heb keelpijn en hoofdpijn. Danique heeft ook keelpijn volgens mij. Ze huilt heel raar, en slikt soms heel moeilijk Nou ik ga bankhangen, heb nergens meer zin in
hoi allemaal, bedankt voor julllie felicitaties en met m'n vriendin gaat het goed. ze gaan wel stoppen met de remmers, dus ik ben benieuwd of het dan gaat doorzetten. lief dat jullie zo meeleven. ik heb op alle baby's gestemd en ook op de band van de man van Marleen (doe ik elke dag trouw) liefs Philly
wat een gave foto binna, mooi zeg! en die letters zijn allemaal leuk! verder niet veel te melden hier, fijne avond iedereen
Mik en Lauwie, mooi die letters!!! Wij hebben ook met letters, vind het bij ons ook leuk geworden met glitters (al zeg ik het zelf ) Binna, wat een heerlijke foto!!! Lekker koppie met haar...hihi *zwijmel* Hier even eentje van mijn meiske...eh... Lekker dan, kwee nie eens hoe dat moet [/img] Fijne avond allemaal! Truste......