Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, hier ook nog 6 en soms 7 voedingen hoor. overdag om de 3 uur (soms 2,5 en soms 4u)
    en dat huilen bij het drinken is hier precies hetzelfde. ik heb nog gedacht aan verkoudheid (geen adem kunnen halen als je drinkt en je neus dicht zit), oorontsteking (pijn in je oor als je ligt) en vanavond leek het weer meer door krampjes te komen. (wat dat betreft kan ik niet wachten tot de 3 maanden om zijn.)
    ik vind het wel fijn dat jij hetzelfde hebt (voor jou minder :( ). ik vond het namelijk ook vervelend omdat ik me afvroeg of ik iets verkeerd deed. nu ik weet dat ise ook af en toe zo huilt, vind ik het minder erg.

leuke foto's van silver en roos!

2. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos doet het al tijden op 6 voedingen, ik vind het helemaal super. Lees regelmatig bij het bv gedeelte dat de moeders nog 1 a 2 keer per nacht eruit moeten.
    Roos drinkt om 7.00/10.00/13.00/16.00/19.00 en we maken haar voor het laats wakker om 23.00

3. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Hier een slechte nacht gehad en dan is het wel balen om weer aan het werk te gaan, ik ben kapot.
    Om 04.15 werd Sophie wakker, ik heb haar de speen gegeven en ze is weer in slaap gevallen.
    Om 05.15 weer wakker en niet te rekken met speen, dus toch maar een flesje gegeven en toen wou ze niet meer slapen.
    Heeft ze liggen kletsen en spelen tot 06.45 en toen viel ze in slaap.
    Nu ligt ze weer heerlijk in dromeland in haar bedje! Maar ja ik kon mijn bed niet meer in.
    Zal wel een zware dag worden vandaag!

Daisy: Ik vind 4 dagen precies goed. Maar het scheelt dat Sophie gewoon thuis blijft, omdat Jarno overdag thuis is.

Jenny: Ga ook eens proberen om haar niet meer wakker te maken. Vanavond een goed moment, ons schema ligt door vannacht toch al overhoop.

Binna: Wat een plaatje is Silver en die haartjes, wow.

Petra: Wat een leuke foto's!

Ik ga maar eens richting mijn werk, gelukkig het laatste dagje en dan weekend!

Fijne dag allemaal

4. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen dames,

@Petra,wat een mooie foto's van Roos!

@Binna,das echt een leuke foto,wat een timing zeg!

@Puck,ik vind het ook zo moeilijk wanneer te beginnen,ik wilde ook al maar heb toch nog maar gewacht.
    Hier kijken ze ook ons eten uit d ehand en ik las dat ze er dan aan toe zijn,de ander idd weer niet voor 6 maanden ivm allergie.
    Ik begin nu eerst sowieso met pap,wanneer weet ik nog niet maar dan kunnen ze vast wennen aan vast voedsel.

@Gea,idd een nacht van 12 uur zou ik ook niet doen.

-----------------------------

De dames slapen nog hier,ben al 3x wezen kijken maar ze liggen er nog zo lekker bij.
    Ik ben al helemaal klaar,gewassen,aangekleed,mn tante komt vandaag voor de laatste keer poetsen.
    Gister naar een babybeurs geweest,jeeminee wat een drukte zeg!
    Niks voor mij,allemaal tweedehands en heel veel kleertjes en speelgoed uit het jaar 0.
    Wij gaan er in Maart ook staan,ben benieuwd!
    Intussen zet ik wel alvast wat op MP ;)
    Ik hoor 1 van de meiden zuigen op haar handje,hahah,ga ff kijken!

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Naat,pff wat een zware nacht!
    Werk ze meis!

Scheelt idd dat je man thuis is overdag,wel ideaal lijkt me!
    Nu moet ik echt naar boven!

doeiiii!

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

moet zo direct eerst Lianna naar het kdv brengen en dan met Yosyp naar de orthopeed voor de controle op heupdysplasie.

En ik ben weer ongesteld. Had niet gedacht dat het nu wel vanzelf op gang zou komen.

Fijne dag iedereen,

groetjes Joyce

7. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    ben er vandaag niet zoveel. ik krijg een stagiaire! :D Leuk!

morgen krijgen we telefoon... spannend. het is nu wel heel dichtbij. toch best snel gegaan!

8. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal.

Over die nachten. Janna maakt hier bijna 12 uur hoor. Gisteren om 20.30 laatste fles en nu ligt ze nog te slapen. Ga haar echt niet wakker maken zolang het niet nodig is. Ze wordt vanzelf wel wakker als ze honger heeft.
    Ze krijgt nu ongeveer om de 3 uur een voeding. Anders red ik het al helemaal niet.

Over 4 dagen werken. Lijkt me best zwaar. Ik ga denk ik 1 week 4 dagen en 1 week 2 dagen werken en dan 6 uur per dag ongeveer. Maar ik werk gelukkig ook het weekend. Dus dan hoeft Janna maar 2 keer per week naar de oppas.

Zo daisy, lekker al helemaal aangekleed en gewassen. Sta je redelijk vroeg op zeker?
    Even een vraagje, wanneer moet je eigenlijk weer aan het werk? Want je bent toch al best lang thuis?

Naat zo dat is een zware nacht. Succes vandaag op het werk.

Zag weer leuke foto's voorbij komen.

sjorsje succes bij de orthopeed. Hopelijk valt het allemaal mee.

Vanmiddag ga ik naar mijn werk. Zou eigenlijk vanochtend gaan, maar ze belde gisteren dat ik beter s'middags kon komen. Dus dan doen we dat maar.
    En vanavond naar de kapper. Druk dagje dus ook voor Janna.

Oh ja gisteren het drankje opgehaald. Maar heb niet het gevoel dat het werkt. Maar ja we wachten nog even af.

Gisteren nog na gym gehad. Eerste keer weer. Nou waren we maar met z'n drieen. En gisteren was er een niet dus maar met z'n tweetjes. Wij waren allebij de 15de uitgerekend. En nu is zij de 5 de bevallen van een jongen. woog bij de geboorte 5,5 pond en nu is hij al 7 kilo! Nou dat zal nog wel even duren hoor voor dat Janna 7 kilo weegt. Haha.

Iedereen een fijne dag verder.

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Mik, zal hem even aanpassen inderdaad!haha

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    is het normaal dat ik met die mirena al 7 dagen zo erg ongesteld ben dat het er gewoon uit stroomt? lijkt mij toch niet of wel?
    ik kan niet niezen, hoesten of lachen want danheb ik de bank vol.

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen

oh naat wat balen, hier gister wel laatste fles gegeven en toen werd hij 4 uur wakker niet te geloven, heb uiteindelijk een beetje water gegeven en weer laten slapen met best weer veel moeite, moest nog 3 keer terug.

verder niet veel nieuws, ben nog steeds ziek helaas dus blijf vandaag weer binnen bah

fijne dag

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Mogguh allemaal!

Heb vluchtig teruggelezen hoor! Zag mooie foto's voorbij komen weer, super om te zien hoe alle beebjes al zo veranderen in zo'n korte periode! Ze zijn allemaal zo'n beetje al weer een kwart jaar oud! Hihi!

Zag op hyves dat Linka's dochter Myrna jarig is, dus bij deze voor Linka; Gefeliciteerd met je dochter! En een fijne dag vandaag!

En Jenny nog ziekjes? Beterschap meis. Nou scheelt het wel dat het niet echt weer is om lekker buiten te zijn, lekker lui thuis blijven, heerlijk!

-----------

Britt heeft vannacht weer goed haar best gedaaan, jippie! :thumup: Ze werd wakker om kwart over 5 en weer met de speen heb ik het kunnen rekken, het werd kwart over 7! Zo gaat-ie goed!

Gisteravond heb ik haar op bed om 2300u de laatste fles gegeven, en toen ze daar klaar mee was tegen een uur of half 12, viel ze lekker in slaap op mijn arm.... ik lag zo lekker dat toen ik op de klok keek het ineens al bijna 1 uur was! Had ik gewoon een uurtje met haar liggen slapen, haha! Heerlijk! Maar het lijkt erop dat ze nieuwe schema toch al snel oppakt, en gelukkig maar!

Oh, heb gisteravond chocoladekruidnoten gehad.. Da's echt niet goed gewoon he, ik kon ook niet meer stoppen terwijl ik gewoon al misselijk aan het worden was... shame on me... Geloof dat er nu nog een bodempje in de zak zit... Zo fout!

Vanmiddag krijg ik een vriendin over de vloer met haar zoontje, kan Jamie daar mooi mee spelen. M'n mannetje komt vanavond ook weer thuis gelukkig.

Nou, zal ff gaan dweilen en wat wasjes opruimen. Gaat ook maar door he, dat wasgoed...

Xx

13. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hallo allemaal,

Naat balen van zo'n nacht.

Hier een prima nacht achter de rug. Stan om middernacht laatste fles gehad en hij heeft geslapen tot 9:30 uur.

Seffens naar de dokter want ik zit al 2 weken met een "kriebel" hoest die maar niet wil overgaan.

groetjes
    XXX

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen!

Naat, wat balen zeg zo'n nacht en dan aan het werk moeten, ja dat lijkt mij ook het ergste.

Daisy, wat een slaapkopjes die meiden van jou!
    En dat ze heerlijk op hun knuistjes gaan liggen sabbelen als ze wakker zijn. Danique doet haar ogen open en begint gelijk te huilen :D

Aykietje, vervelend zeg die kriebelhoest. Hoop dat je iets van de dokter kunt krijgen, dat het snel over is.

Danique heeft het vannacht ook goed gedaan. Nou ja, ik ben gebroken, maar uiteindelijk was het goed!
    Ze werd om half 4 al wakker. Heb haar toen de speen gedaan, want kon horen aan het huilen dat het geen honger was. En ze had om 10 uur nog 210 gedronken dus.... Om 4uur lag ik weer in bed en sliep mevrouw weer. Om 10 voor 5 werd ze week wakker. Lag ik weer in bed om 5 uur. Toen om kwart over 5, speen erin en weer naar bed.
    Toen om kwart voor 6 weer. Toen stapte gelukkig manlief uit bed, want ik was het echt zat. Speen erin en slapen. En ja hoor mevrouw werd wakker om half 7, daar was ik tevreden mee, dus fles gemaakt (ze huilde toen ook anders, hongerig zeg maar). Lekker de fles en ze heeft gewoon nog geslapen tot 9 uur. Heerlijk zeg. Toen hebben we in bed liggen spelen tot kwart over 10. Kleren aan en nu lekker de fles op. Ze ligt nu te spelen in de box en als ze zo moe wordt naar bed. Ik hoop dat ze doorkrijgt dat ze niet wakker hoeft te worden ;s nachts. Het is de 1e nacht dat het rekken me gelukt is! Jippie!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @aliekeleppink: hoop ook voor je dat ze het doorkijgt, fijn dat het rekken al een beetje lukt. je moet een hoop geduld hebben, maar uiteindelijk hebben jullie er allemaal profijt van

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ja dat is zeker waar Jenny, maar het is zo moeilijk!
    Sta ik daar midden in de nacht slaapdronken naast haar bedje de speen te zoeken.
    En haar handjes vast te houden, zodat ze een beetje rustig wordt, want mijn mevrouwtje is een echte wildebras. We zullen zien hoe het gaat vannacht. En anders hebben we gewoon pech gehad en moeten we nog iets langer geduld hebben ;)

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Zo te lezen gaan we inderdaad vrij gelijk op :D Aan oorpijn had ik nog niet gedacht. Gedeelde smart is toch halve smart, hè?! Ben blij dat Ises gehuil toch iets goeds voorbrengt ;)

Zo probeer ik het ook te doen. Soms scheelt het een haf uurtje of iets meer of minder, maar over het algemeen probeer ik me hier op te richten. Van de week moest ze geloof ik wel weer wat regelen, want dinsdag kwam ze opeens heel vaak en nu is ze weer tevreden met haar gewone ritme, lijkt het.

Naat, vervelend dat je zo’n zware nacht hebt gehad. Hoop dat je de dag toch nog een beetje goed doorkomt en vannacht van je meisje mag bijslapen!

Gatsie! Geen idee of het normaal is, maar wel balen voor je.

Alieke, gefeliciteerd dat het rekken vannacht gelukt is! Wel jammer dat je toch gebroken bent, maar ze zal het vast snel doorkrijgen en dan kunnen jullie allemaal heerlijk slapen.

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben nu gestopt met nachtvoedingen omdat ze om half vij komt maar als ik het zo hoor zou ik lekker de fles geven. anders ben je zes keer wakker voor de speen terwijl als je een flesje geeft ze misschien wel gewoon weeer een paar uurtjes slaapt en jij dus ook.

dan krijg je veel meer rust toch?

19. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik gaf haar ook altijd wel de fles, maar mocht dit niet tellen als nachtvoeding, omdat ze anders te veel binnen kreeg op een dag.
    Dus als ze dan om half 4 al wakker is en haar eerste voeding voor die dag krijgt heb ik de hele dag een probleem. En daarbij kwam ook dat ze gewoon niet huilde alsof ze honger had (het kon ook niet, want ze had om 10 uur de laatste fles gehad van 210 met 7 schepjes)
    Dus vandaar dat ik heb gerekt met de speen. Maar ben ook zeker niet van plan om dat te blijven doen hoor! Als ze na half 5 komt krijgt ze gewoon een fles en dan zien we wel hoe het de rest van de dag gaat.

20. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist

ja dat is wel waar, maar als hij bij mij al 5 flessen hebt gehad dan probeer ik niet een 6de te geven van 200cc tenzij het over 5 uur is dan wel. hij komt elke maand al een pond aan, moet niet nog harder gaan

Deel Deze Pagina