Ik kom ook eens kijken hier, en natuurlijk even een mooie foto van mijn meissie plaatsen. Het gaat hier heel goed. Met mij vandaag even wat minder, maar ja hoort erbij he, de kraamtranen, last van hechtingen enz. Vandaag ook helemaal geen visite gehad...de meeste wachten of laten het aan ons over, nou ik heb geen zin om overal achteraan te bellen.
Wat een leuke foto's weer @ Schatje, wij gaan het doen als ze 6 weken is, gewoon in een Surinaamse juwelier, die hebben veel ervaring daarmee!
Ja die buik zit er nog wel hoor. Maar goed, over ene paar maanden ziet het er allemaal weer wat beter uit. het is er niet in 1 dag bijgekomen, dus het heeft z'n tijd nodig. Gelukkig komt de winter er aan, kan ik lekker truien en vesten aan en dan is het hopelijk volgend jaar zomer weer toonbaar @Daisy: mijn litteken zit precies in de plooi onder m'n buik zeg maar (net boven het schaambeen. Dus niet echt hoog voor m'n gevoel. Misschien moet ik wat meer geduld hebben.
Mijn persoonlijke mening? Als ze 16 zijn! hihi... maar dat komt omdat ik zelf pas gaatjes in mijn oren mocht toen ik 16 was. Maar in alle eerlijkheid vind ik oorbelletjes bij babies niet zo mooi. Ieder z'n smaak toch?
@ bumba gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon! @ maxi jij ook gefeliciteerd met jullie zoon en wat zielig! ik snap dat je helemaal op bent, hopelijk heeft iemand een goede tip voor je! @ Miranda fantastisch he dat ze mee begint te lachen en reageerd op haar mobieltje? Amber doet dat ook vind dat zo snoezig! @ aykietje ik ben sinds 2 weken Amber in een slaapzakje gaan stoppen in bedje omdat zij bijna in haar geheel omdraaide in bed...misschien een tip voor jou? @ sjudith wij hebben ook een draagzak en vind het zo schattig, ja die kleintjes hangen er wel echt in maar zo hoort het toch echt. @ diana jeetje meis dat is ook wat hopelijk voel je je weer beter vandaag! @ noura je foto's kopieert? wat moeten ze daar nou mee? er zijn echt rare mensen op deze wereld! @ lauwie gefeliciteerd met jullie dochtertje! @ linka gefeliciteerd meis, ik zag het op je hyves wat een super nieuws ben blij voor je! ga morgen verder lezen want ben nu maar tot pagina 40 gelezen ga morgen op de rest reageren! dikke xxx
Hey allemaal, Hier ben ik nog eens. Ik lees altijd wel mee maar ben zo moe om te reageren. Ik had eens snel een vraagje, ik heb soms het gevoel dat Stan problemen heeft met ademhalen. Het is vooral wanneer hij goed wakker is en ook als hij zich druk maakt. Als hij dan inademt dat maakt hij een piepend geluid. Herkennen jullie dit of niet. Wordt er een beetje onzeker van.
hoi aykietjek, ik heb dit gisteren gevraagd aan de consultatiebureauarts, zij vertelde dat heel veel baby's dit geluid maken (Roos dus ook) omdat de luchtpijp nog zo klein is dat de wanden elkaar soms raken. Niks aan de hand dus slaapzak Roos kruipt nog steeds maar enkele centimeters naar boven op een enkele keer na, welke maat slaapzak hebben jullie oorbellen zoals met alles de smaken (gelukkig) verschillen.....ik vind oorbellen bij babys niet mooi, Roos mag het dus als ze een jaar of 6,7,8 is ik ga vandaag lekker lunchen met een riendin op t terras, zin in \/
Hey meiden. Hier hebben we een heerlijke nacht gehad. Laureen heeft van 23:00 tot 6:00 geslapen. Een stuk beter dan die nacht hiervoor, toen stond ik om 3:00 Laureen te wassen en omkleden (ze had zo'n enorme poepluier). Dat is een stuk minder leuk. Wat een mooie foto's kwam er weer voorbij zeg. @ Mik: super dat de temp. van Donique snel weer normaal was @ Daisy: kom maar op met de "stoere meiden" foto @ Sjudith: onze andere meiden hebben oorknopjes gekregen toen ze 2,5 jaar waren. Dit was hun eigen keuze (ze liepen zelf de juwelier binnen en vroegen om oorknopjes, zo schattig). Baby's met oorknopjes zou ik nooit doen. (ieder zijn eigen keuze) @ Alieke: vervelend dat Danique opnieuw geprikt moet worden. Hopen dat de uitslag goed is. @ Austin: hoe is met jou en Amber? @ Noura: wat zielig dat Anissa zo veel moet spugen. Hopelijk is het snel beter. Morgen heeft Laureen haar eerste echte uitstapje, we gaan naar een pretpark met de hele familie. Ik mag nu alvast wel beginnen met alles bij elkaar te pakken. Gelukkig word het mooi weer. Allemaal een fijne dag met jullie kleine schatjes.
Wij niet... Wij vinden dat als ze oud is om zelf die keuze te maken dat ze dan mag kiezen of ze het wil of niet...
ik doe het nu ook nog niet hoor die oorbelletjes denk als djayden 1 jaar is ofzo.. Oh jah was trouwens gister naar cb geweest en onze kleine man is flink gegroeid! Hij is nu 54 cm en weegt nu 4880 gram! Dus de maatjes 50 kunnen de kast uit zal het echt wel missen! denk dat er over een paar jaartjes toch weer een klein SCHATJE bij komt Groetjes
Giulia is in 1 week ook doorgeknalt naar 56 Alleen een paar shirtjes/broekjes die groot vielen die past ze van 50! Sommige dingen niet eens aan gehad