een vriendin van mij is verloskundige en die deed het bij haar twee zoontjes ook al heel snel toevoegen bij de avondvoeding (laatste fles) nutrix blijkt het beste toevoeging te zijn qua allergieen(dus minst kans op het ontwikkelen van een allergie op nutrix), dus mag voor 6maanden. maar als je gevoel zegt, nee nog niet, dan ook niet doen volg je intuitie
hey meiden ik heb weer centjes uitgegeven. leuk zwarte broek met een krijtstreepje en een prinsese shirtje er op. en no een roze shirtje. bij de hema. en bij de kruitvat die schoenlarsjes die in de folder stonden echt super gaf. ik heb trouwens ook het paket van c1000 had een mail gestuurd en uiteindelijk nog twee. en kreeg toen antwoord dat de winkel ze weer moet bestelen. ps sorry erg ego bericht
Daisy, ondertussen slaapt ze. OP de arm nemen wil op zich wel, maar op het moment dat ze dan slaapt kan ik haar niet meer wegleggen. Dan wordt ze namelijk weer wakker. Daarom doe ik dat niet zo heel vaak. Want dan kan ik dus helemaal geen kant op. Jenny, mijn gevoel zegt aan alle kanten ja. Maar ik wil niet te snel zijn en dat Danique er straks last van gaat krijgen. Binna, leuk weer geshopt dus. Dat is het probleem van verlof hebben. Het geld gaat heel hard de deur uit
aliekeleppink ja, maar dat komt ook door ons lieve kleine meisje. vindt heel veel leuk voor haar leuk dus is het erg moeilijk om niets te kopen
Pff, ff een ego bericht hoor. Ik heb een dwarse peuter die niet wilde slapen en echt onzettend vervelend is vanmiddag. Ik heb m naar buiten gegooid, het was toch lekker weer . Jasper wilde ook niet slapen en heeft net alweer een fles gehad, een uur te vroeg. Ik ga vanavond een lekker prutje MET Nutrix maken, gewoon niet teveel. IK MOET SLAPEN! Trouwens Alieke het is net alsof je het over Jasper hebt als je over Danique schrijft... Ze hebben aardig wat overeenkomsten !
haha gelijk heb je, ze kunnen er wel krampjes van krijgen dus bouw wel op, dus niet teveel geloof eerst een half schepje tot 1 schep
Ze slaapt overdag al wel in het ledikantje op haar eigen kamertje, dus ze kent de plek. Of denk je dat ze niet kan slapen zonder onze ademhaling op de achtergrond? Ik dacht dat ze met een maand of 4 / 5 nog wel makkelijk te verplaatsen waren. Heb ik dat verkeerd, denken jullie?
oh ze slaapt wel eens in haar ledikantje, dan zal het wel geen probleem worden. maak je maar geen zorgen, is even uitproberen denk ik.
chantico hier ook een meisje dat bij ons slaapt in haar wiegje en dat blijft voorlopig ook zo. daisy wat balen zeg die aanhoudende blaasontsteking, hoop dat je er snel van af geraakt. leuk he als je ziet de ze iets leuk vinden. en om en om gaat prima toch, ze zulllen er nu nog geen ruzie om maken linka gefeliciteerd met myrna! geef dr maar een knuffel van me marleen hier ook een dwarse peuter, hij is soms zo eigenwijs dat die zichzelf in de weg zit. anissa is de laatste dagen steeds vroeger wakker, vanacht al om 4 uur. hoop niet dat het vandaag nog vroeger gaat worden alieke je slaat de spijker op de kop, hier gaat door het verlof het shoppen in een hoog tempo. volgens mij is mijn man wel eens bang om thuis te komen en te zien wat er nu weer gekocht is binna klinkt leuk en die laarsjes zijn super ik heb altijd ruzie met sokjes, die trappelt ze altijd uit. nu had ik wat gebreide slofjes die je strikt met een koortje en heb er vandaag een paar bijgekregen in allerlei kleurtjes. ben er erg blij mee, want kan zelf niet breien
Hey meiden. Hier alles goed. Mijn werk week zit er al weer op. Ben morgen lekker al weer vrij. Hier hebben we ook zo'n lekker slaapkoppie. Laureen heeft vannacht geslapen van 21:30 tot 8:45. Ze drinkt sinds deze week ook 210+7 (en een beetje Nutriton). Gaat dus prima. Ik heb even snel terug gelezen maar weet even niks meer. Morgen nieuwe poging.
hoi! even een vraag... hebben jullie het ook wel eens dat je kindje heel erg vast slaapt? hij is soms bijna niet wakker te krijgen... vind dat een beetje eng! liefs rebbel
Ze hebben nog geen zorgen hè? Dus ze kunnen heerlijk slapen! Ik herken het wel. Heel zorgvuldig wakker maken, anders schrikken ze zich te pletter
oke, ja mn moeder was aan het oppassen vandaag en die zei het ook dat hij heel vast sliep en het even duurde voor ze hem wakker kreeg.
@noura, ik shop ook teveel, denk dat mijn vriend blij is als ik weer werk, dan houden we weer wat geld over haha
hallo allemaal ik ben er weer even kort. ben alweer vanaf 6.00 in touw. renske slaapt pas net. pffff. even bijkomen hoor. @chantico: hier ook nog 6 a 7 voedingen hoor. 's nachts ook nog 1 voeding. maar de laatste krijgt ze om 18:30 en dan slaapt ze door tot een uur of 3.00. uiteindelijk wil ik daar wel mee gaan schuiven, maar ik voed op verzoek, dus ik laat het nu nog maar even voor wat het is. o ze is alweer wakker misschien tot later
Haha, hier ook een shopfanaat. Ik ben deze week weer begonnen met werken, maar shop nog net zo hard door. Jeroen vroeg net of ik nu ging stoppen met Thomas verwennen anders moeten we een loods gaan huren voor alle spullen . Ik kocht al aardig wat voor Thomas, maar nu Jasper geboren is denk ik al gauw oh dat schuiven we toch door naar Jasper dus doe maar ! En volgens de pendel kunnen we het straks nog een keer doorschuiven hihi. Maar daar geloof ik niks van. Pas als Jenny inderdaad in dec zwanger is haha! @ Rebbel: Jasper ligt hier na de een na laatste fles helemaal in coma, die moet ik altijd wakker maken voor de laatste. Meestal doe ik eerst de lamp aan op z'n kamer voordat ik de fles gaan maken, want eerdat hij een beetje wakker is..... @ Noura: Dat omschrijf je helemaal goed! Wij hebben Thomas gewoon om 18u al naar bed gedaan. Hij was zo dwars en huilerig. Hij viel gelijk in slaap. Hij had vanmiddag ook niet geslapen, dus dat telt ook wel mee. GRRRRRRRRR, al die kindjes die wel doorslapen... Ach, nee hoor. Het lijkt me heerlijk. Vanavond gaat er een klein schepje nutrix in de fles, ik ben benieuwd. Tot morgen! X
@marleen: ja het zal ook wel normaal zijn, maar mijn moeder was vandaag aan het oppassen en hij sliep 's middags zo vast, en moeilijk wakker te krijgen dat ze er een beetje van schrok... liefs rebbel
Marleen, onze kids lijken dus zeker wel op elkaar. ALlebei van die driftkikkertjes, niet willen doorslapen, honger honger honger, voorkeurshouding en ga maar door! Had wel een tweeling kunnen zijn Ik was vanavond naar EHBO en Raymond was dus met Danique in huis. Kom ik net thuis zit hij prinsheerlijk met haar op de bank. Ze had dus 20 minuten geslapen, maar wilde toen niet meer, dus hij had haar maar uit bed gehaald, want ze was voglens hem zo overstuur. Moet er wel om lachen. Hij is zo makkelijk daarin hihi. Ze krijgt straks de laatste fles en ben dan erg benieuwd hoelang ze slaapt. Ze heeft vandaag nog maar weinig geslapen dus hopelijk slaapt ze lekker lang! Allemaal een hele lekkere nachtrust! En dat wens ik ook vooral mezelf toe