Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    goeiemoggel

manlief zou gisteravond alles regelen alles afdekken voor de katten en donique de laatste fles geven. maakt hij me on half tien wakker of het al tijd was voor de fles.ik zeg nee over een half uur.

is hij ook gaan slapen dus donique had gisteren maar 4 voedingen gehad! sukkel tevens beneden niets afgedekt dus de katten hadden lekker in de box en de wagen geslapen.

en ik vannacht om half vijf weer met de speen rekken! zielig maar donique ging niet huilen ofzo?

VRAAGJE:

mijn meisje word standaard om half vijf wakker en als ik dan de speen geef gaat ze slapen maar als ze dan om zes uur de fles moet slaapt ze weer goed? dan doe ik het licht aan etc en is ze wakker maar moet ik dit wel doen?

en ook heel stom de laatste fles en de eerste fles drinkt ze nooit leeg! oke voor de laatste moeten we haar ook wakker maken maar zoals vannochtend heeft ze 12 uur niets gedronken en evengoed dronk ze maar 150? vaag toch is dit wel goed?

10-14-18 uur drinkt ze wel 200cc

2. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier ook, wij waren 9 maanden samen toen raakte ik in verwachting, so what! 3 maanden in verwachting en samen gaan wonen!

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ben 9 jaar met mijn man en een jaar getrouwd

4. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb mijn man vorig jaar augustus leren kennen.
    Raakte binnen 3 maanden zwanger en zijn we getrouwd en hebben een kleine :)

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

vraagje waarom maken jullie je kleintjes wakker voor de laaste fles. Silver drink deze slaapend. en krijgt hem om 11 uur en dan om smorgens om 7 uur wordt ze zelf wakker

ik en steve zijn hmmmm oke erg vaag. wij kenen me kaar al hee lang hij was de vriend van mijn vriendin. dat raakte uit en toen had hij een ander meisje. ik had toen al heel lang met me ex. dat ging uit en hij ook met ze vriedin. toen gingen we samen stappen en naar feesten. toen gingen we alleen maar klooien en toen kregen we een realtie. en nu zijn we een half jaar getrouwd en hebben een klein meisje. maar hoe lang we presies bij me kaar zijn weet ik nooit. :oops: wel al lang.

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Oh, wat grappig om te lezen! Jeroen en ik hebben na 6 mnd samen een huis gekocht en daar kregen we ontzettend veel commentaar op. Toen we 2 jaar samen waren ben ik gestopt met de pil en werd ik zwanger van Thomas. Thomas was 16 mnd toen ik zwanger raakte van Jasper. Dat was wat vroeger als gepland, maar ja als je pil niet helemaal optimaal werkt... We hadden net besloten dat ik in het voorjaar weer zou stoppen met de pil. Ik was met de pil heel onregelmatig ongesteld, voor Thomas nooit last van gehad. Of veel te vroeg of veel te laat. Toen raadde de huisarts aan om eerst een keer zonder pil ongesteld te worden en dan met m'n nieuwe pil te gaan beginnen. (inmiddels de 3e!). Nou dat was dus niet meer nodig want ik was zwanger. Net een nw baan, dat was ff schrikken, maar we waren er wel super blij mee.

@ Elle: Jasper is wel al een hele tijd verkouden, maar ik heb niet het idee er verder nog wat is.Hij kan namelijk wel heel erg lang achter elkaar slapen, maar op de verkeerde momenten. Hij heeft echt een vast schema, maar doorslapen wil maar niet lukken. Maar ik hou het wel even in m'n achterhoofd, bedankt!

@ Mik: Oh, wat komt dat me bekend voor... Het gebeurt hier namelijk erg regelmatig dat Jeroen vergeet de huiskamerdeur dicht te doen of dat hij in slaap valt terwijl hij belooft heeft de laatste fles te geven. Ik word daar zo pissig om! En dan vind hij het raar dat ik zeg dat ik niet op hem kan vertrouwen. En wat de voeding betreft, als ze het er goed op doet, natte luiers heeft en gewoon aankomt, lijkt het me geen probleem hoor.

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Ik begon goed vanmorgen. Om 10u waren Jasper en Thomas in bad geweest, aangekleed en hadden ze uiteraard al gegeten. De badkamer is weer schoon en de bovenverdieping heb ik weer glad getrokken (had ik van de week al gedaan). Nu zit ik aan een boterham en koffie en kijk naar de apebende hier beneden...GATVER heb geen zin meer. Maar het moet toch een keer gebeuren....

7. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hier idem,veel stappen,lekker drankej,lekker peukkie,whahahah en moet je nu kijken,niet meer stappen(heel weinig iig!)niet meer roken maar dat drankje nemen we nog wel regelmatig hoor,gezelli!
    En hier ook nog hevig in love :thumup:

Grappig om dit zo te lzen van iedereen zeg :)

Nu MOET ik echt op gaan schieten,moet ook nog eerst langs het ziekenhuis om die kweek weg te brengen :rolleyes:

Toedeloe!

8. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Hallo allemaal,

Leuk onderwerp. Hier mijn verhaal:

Had 10 jaar een relatie met een jongen waar ik achteraf veel te veel van moeten nemen heb, wij waren zo uit elkaar gegroeid. Uiteindelijk beslist om in januari 2004 uit elkaar te gaan. Via de msn-profielen kwam ik op het profiel van Peter en ik heb hem een mailtje gestuurd dat ik zijn profiel wel zag zitten. Dat weekend hebben we uren gechat en het klikte meteen. Twee weken later, op 21 mei 2004 een bind-dat gehad en op 22 mei was het raak (wij zijn dus een internetkoppel). Na 2 maanden ben ik bij hem gaan wonen omdat ik toen het huis nog deelde met mijn ex. Ondertussen al getrouwd sinds april 2008 en mama sinds 31 juli!

Wat kan het toch snel gaan: Al 7 maanden getrouwd en al een zoon van 3 maanden!

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ben in februari 3 jaar getrouwd met mijn man en zijn dan 8 jaar samen. En wij zijn echt dolgelukkig met onze kleine meid erbij :D

Dames, dit wordt even superego!
    Mijn kleine meid heeft na mijn klaagzang van gisteren vannacht geslapen tot kwart over 8!
    En ze huilde niet eens, maar lag wakker in bed. Heb haar dus maar gauw een fles gebracht! De lieve schat zeg! Ik schrok me natuurlijk rot toen ik wakker werdom half 8 en niets had gehoord, dus gaan kijken en ja hoor daar lag ze wel met haar benen te zwaaien in bed. Heb haar lekker laten liggen en dus om kwart over 8 de fles maar gedaan! Wat heerlijk zeg. Danique leest hier ook mee, want elke keer als ik er helemaal doorheen zit na een rotnacht slaapt mevrouw de volgende dag heerljk door!
    Nu ligt ze ook alweer lekker te slapen. Ik heb haar de fles in bed gedaan en toen is ze lekker onder de douche geweest met papa. Nog even gespeeld en toen was ze heel erg aan het gapen en aan het wrijven in haar oogjes. Lekker in bed en weer als een blok in slaap gevallen. Wat een voorbeeldig kind (tot nu toe)

Marleen, wat ontzettend balen zeg dat Jasper weer zo vroeg wakker werd. Ik zal de telepathische verbinding met Danique weer instellen. Kan Danique hem vertellen hoe ze het vannacht heeft gedaan en kunnen ze samen aankomende nacht weer doorslapen ;)

Daisy, Mik, Miranda, wat balen zeg jullie kids vannacht wakker! Je bent snel verwend he als ze even doorslapen.

Mik, altijd om half 5, zit vast in het ritme natuurlijk. Hoop dat het snel iets langer wordt. En waarom de eerste en laatste fles niet leeg gaat, geen idee. Als ik 's nachts Danique een fles doe, of om half 5/5 uur, gaat het schemerlampje aan. Ik praat dan niet tegen haar. Geef haar wel een kus als ik haar uit bed haal, maar verder niet. Het is dan nog nacht he ;)

Rebecca, ik wacht dus nog maar heel even met de nutrix. Het blijkt nu dus dat het wel kan. Dus wacht nog maar even.

Elle, ik gebruik inderdaad ook Nutriton, en ik merk dat doordat de voeding iets dikker is Danique er veel langer mee kan dan met alleen voeding zeg maar.

Sjudith, succes op de cb met de prikjes.

Kijk, ik hoor haar wakker worden!
    Ze heeft toch mooi weer 3 kwartier geslapen.

10. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    lauwie en Daisy, lief dat jullie meedenken. de arts kan gedurende de hele dag bellen, kan tot vanavond 8 uur of zo... Zometeeen komt eeen vriendin en dan hoop ik mn gedachten te kunnen verzetten. het is nu toch weer spannend! hoewel de week wel erg snel is gegaan. het voordeel is namelijk dat je aan haar niet kan zien dat ze mogelijk ziek is. dus je wordt er niet elke keer mee geconfronteerd.

wakker maken voor laatste voeding: ze drinkt hier ook zoals sabrina zegt, slapend aan de borst. en daarna weer roetsjj... dr bed in. dat gaat prima!

ik heb inmiddels 8 jaar met mijn man, en begin juli vorig jaar getrouwd en in november zwanger! moet er wel bij zeggen dat ik 13 was toen het allemaal begon... :oops:

ik laat wat horen als ik wat meer weet, maar dat kan ook wel pas morgen of maandag worden!

Groetjes, Arri

11. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    :oops: Aiden en ik zijn al 20 jaar (!) bij elkaar... en al 10 jaar getrouwd. pfff... En toch heb ik het idee dat er nog dingen te ontdekken zijn aan hem en aan ons! Als vader wist ik wel hoe hij was maar nu als 'biologische vader' is het toch weer iets anders en hoe hij was tijdens de bevalling (helemaal grappig om een arts zenuwachtig te zien zijn)

Schijnbaar worden kindjes gemakkelijk wakker tussen 5 en 6 maar zouden dan in principe weer zelf in slaap moet kunnen vallen. Ik hoor Kick heel af en toe tussen die uren maar hij valt inderdaad zelf in slaap. Als Chris 's nachs wakker wordt is dat ook vaak rond 5 uur... hij kan niet goed zelf in slaap vallen omdat hij vaak naar gedroomd heeft en zijn mama mist (ja toch nog.. toch wel bijzonder he?) Uh, voor de gene die dat niet weten: Chris is niet mijn biologische kindje. Hij is het neefje van mijn man en wij hebben hem geadopteerd na de dood van zijn moeder)

groetjes,
    Elle

12. Chantico

Chantico Niet meer actief

Snif, ik zit nu voor het eerst in een leeg huis zonder dat Ise bij haar papa is. We hebben haar net weggebracht naar de kinderopvang om te wennen.
    Ze was in mijn armen in slaap gevallen en toen heb ik haar daar in een bedje gelegd. De leidsters leken best lief en we hebben afgesproken dat ze bellen als ze ontroostbaar is en dat als ze niet bellen het dus goed gaat.
    Ik kan nu huilen als ik wil, maar dat wil ik niet. Ga m'n aandacht maar even op wat andere dingen richten (forum ;) , huishouden) en genieten van dat ik m'n handen vrij heb. Ik mag haar om 12.30 uur al weer ophalen, dus dat is eigenlijk al bijna :D

Die wendagen zijn volgens mij meer voor de mama's dan voor de kindjes...

13. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
  14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hihi, moeilijk hè, om je in te houden! Ik had me nog zo voorgenomen om niet zo'n moeder te worden die haar kind verwend, maar ik denk heel vaak 'dàt zou ze echt leuk vinden' en dan koop ik toch weer iets voor haar. Vooral speelgoed is bij mij een grote verleiding, kleertjes gelukkig minder. Mag nu deze maand niets meer kopen van mezelf (en m'n vriend). Met Sinterklaas misschien weer iets.
    Maar telkens denk ik 'ja maar ze is nú in de fase dat ze dit speelgoed leuk vindt, als ik het pas over een maand koop is ze er misschien al weer te groot voor' en dan koop ik toch weer iets. Ben benieuwd of ik het uit hou tot 5 december...

15. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Dat klopt en wij zeggen dat er ook vaak bij. maar het is ook wennen voor de juffies.

16. Pruts27

Pruts27 Fanatiek lid

6 jan 2008
    1.275
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Kampen
    Patrick is helemaal verliefd! Zit te schaterlachen op schoot. Zouden ze dan toch een gezamelijk taaltje hebben die baby's?

17. Marleen2109

@ Alieke & Danique: Laten jullie me nu in de steek? :)!

Jasper heeft net om 8 uur/ half 9 een fles gehad en ligt weer helemaal in coma. Ik heb net de badkamer schoongemaakt en de stofzuiger door de bovenverdieping heengehaald en hij slaapt er gewoon doorheen....

@ Elle: Ik liep toevallig af te vragen hoe dat zat met Chris :oops:. Ik heb niet vanaf het begin meegelezen en geschreven en wilde het ook niet nu nog aan je vragen, dus thanx! Haha!
    Enne wat waanzinnig dat je dat gedaan hebt! Het is toch een hele verantwoordelijkheid.

Ik ga nu echt wat doen. Thomas heeft de puinhoop zojuist nog wat groter gemaakt. En gaat nu aandacht trekken door een beetje stoute dingen te gaan doen!

18. Marleen2109

Wat een wijsneus is Roos al, leuk! Ze houdt haar hoofdje ookal zo goed omhoog, knap hoor!
    Enne papa, niet zo wegduiken hoor haha!

19. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @petra: oh lekker vakantie, wil ik ooooook

@lauwie/ marleen: ja het gaat steeds beter, nu alleen nog kriebel hoest (mylan schrikts zich helemaal rot bij elke blaf die ik doe haha) en nog wat snot. maar kan gewoon weer alles.

"@lauwie:h dat was een lekkere nacht of niet? geniet er maar van vandaag ;)

@marleen: dit meen je niet? wat een vreetzak haha nou boerenkoolstampot met worst maar geven dan haha nee hoor.

@tammie je kan het altijd proberen, maar waarschijnlijk komt hij dan over een paar dagen eerder waardoor je weer op 5 zit, had k hier ook. ze geven zelf aan als ze te kort komen denk ik

20. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    petra, super van Roos, is wel leuk hé. Ik ben ook een fimpje op you tube aan het zetten. Eens het geupload is plaats ik het hier, het is een filmpje waar Stan superhard aan het lachen is.

Stan kan zo verliefd naar mij kijken. Ik word er helemaal goed gezind van.

Deel Deze Pagina