hij is wat hangerig en soms ineens verhoging wat een half uur later weer normaal is, en zijn rechterwang is rood... nu zei iemand dat hij misschien al een tandje zou krijgen. ik dacht dat is wel erg vroeg, maar ik heb gevoeld en hij rechtsonder net iets uit het midden een bobbel en het ziet wit! zou het kunnen?
@ Rebbel: Het lijkt er echt op inderdaad en het kan heel goed hoor. Mijn neefje had met 4,5 mnd 2 tandjes, echt razendsnel! @ Aykietje: Wat en moppie, echt geweldig! @ Jenny: Ik ga m inderdaad maar met de pot mee laten eten ! Hij lijkt onverzadigbaar! Fijn dat je weer opgeknapt bent. Normaal gesproken doe ik elke dag wat en dan lijkt het net of het lekker opgeruimd is, maar ik heb nu 2 dgn gewerkt, dinsdag moest ik naar de fysio en heb ik ook niet zoveel gedaan en gisteren had ik een vette baaldag, dus nu moest ik wel.... Moet weer ff me ritme vinden nu ik weer werk. Uhm........verder ben ik het werderom kwijt. Jasper en Thomas hebben weer gegeten en Thomas ligt in bed. Ik ga nu ff met Jaspertje kroelen en hopelijk gaat ie ook nog ff slapen dan kan ik de keuken ff glad trekken en vanmiddag lekker naar buiten! Het zonnetje schijnt zo lekker!
Is maar één keer gebeurd hoor, toevallig had ik de camera bij de hand. Anders lacht hij niet met zoveel geluid.
Ik kan het filmpje van Stan niet zien. De link reageert niet juist. Hoe kan ik dit filmpje wel goed bekijken? Ben zo benieuwd.
Het is een wonder: Jasper is plat op zijn rug, in de box in slaap gevallen! Voor de meeste misschien heel gewoon, maar mijn kromgetrokken banaantje ligt plat EN heel ontspannen te slapen JIPPIE! Dat heeft hij alleen gedaan na de 1e behandeling van de MT. Hij ligt natuurlijk veel vaker in de box, maar kan dan echt niet ontspannen en zeker niet slapen. Alleen in zijn bedje met de babysleep met een handdoek erachter en het hoofdeinde iets omhoog en helemaal strak onder z'n dekentje.
@ Jenny en Chantico: ja raar is dat he? Als iets maar iets anders was gelopen dan....Je kunt het je eigenlijk niet voorstellen dat het anders zou zijn. Ik ben in elk geval heel blij dat het zo gelopen is zoals nu. Ben zo trots op mijn 2 mannen! Wat fijn dat hij zo lekker slaapt Marleen! Arri: hebben jullie vandaag niet een afspraak in het ziekenhuis? Ik ga de laatste was ophangen en strijken en dan is de was weer klaar! Ik heb zelfs de riemen van de honden uitgewassen, onze Jack Russell vond het nodig vanmorgen om in een dode mol te gaan rollen :sick: Ik heb hem toen we thuis kwamen gelijk gewassen en de riemen van beide honden ook gelijk door het sop gehaald, zijn die ook weer schoon!
Voor mij klinkt het heel normaal, maar ik begrijp dat je er zo blij mee bent. Hopelijk wordt dat kromgetrokken banaantje nu een rechte komkommer :-D Ik hoop echt voor u dat het zwaarste voorbij is en dat je nog meer kan genieten van je mannetje.
Thanx meiden! Toen Thomas geboren werd heeft Jeroen's oma een borduurwerkje gemaakt met zijn naam, gewicht en lengte. Helaas is ze vorig jaar overleden. Een week voordat wij erachter kwamen dat we weer zwanger waren. Dat heeft ze dus helaas niet meer meegekregen. Nu wilde ik voor Jasper ook zoiets, maar ja we borduurt er nog van die hele kunstwerken... Ik ken ze in ieder geval niet. Nu hadden ze van felicitas een aanbieding voor schilderijtjes en dat heb ik van de week bestelt. Het is nu net al binnengekomen, echt super snel! Jasper heeft een kamer met schapen behang, dus deze vond ik wel erg toepasselijk, Komt ie
Hier even mijn achtergrond Ik ken mijn vriend al een hele tijd (uit het dorp), maar we gingen niet met elkaar om. oktober 2004 kregen we een relatie, toen hadden we beide een eigen huis. Augustus 2006 zijn we officieel gaan samenwonen en gestopt met de pil. Juni 2007 is Sam geboren en Augustus 2008 Djim geboren. Nu zijn we niet van plan te gaan trouwen, maar willen wel een feestje geven volgend jaar. Dan zijn we 5 jaar samen, want van feestjes zijn we niet vies, haha!
marleen leuk, zag ook het foldertje lique: wij zijn ook alleen voor de feestjes haha, alles om ons heen trouwt of zijn getrouwd behalve wij haha
wat lief dat er meiden zijn die aan me denken, terwijl ik vandaag niet reageer... Fijn! Helaas, het ziekenhuis heeft nog niet gebeld! het kan wel begin van de avond worden... het begint nu echt wel spannend te worden! ik heb wel meegelezen, maar reageer nu even niet. staat mn hoofd niet naar! Sorry!
@Marleen: GEWELDIG! Wat fijn dat Jasper lekker kan slapen. @Natas... het lijkt me dat je kindje vrij veel slaapt. Ik zou de 4 voedingen overleggen met het CB @Arri.. sterkte. Hopelijk goede berichten! Aiden is de enige man met wie ik sex heb gehad.. zijn er meer die met hun 'high school sweetheart" zijn getrouwd / samen zijn?