Tja waarom verder kijken als je superblij ben met je eerste liefde Ik moest er eerst een paar slijten haha
Haha, nou ik heb ook geen elftal afgewerkt hoor . Ik heb hiervoor 1 relatie gehad en daarin mocht ik totaal niet mezelf zijn. Eerst was het helemaal top en langzamerhand "mocht" ik steeds minder en na 2 jr was ik mezelf kwijt. Een jaar daarna kwam ik Jeroen tegen en al snel volgde huisje, boompje, beestje!
martijn is de enigste man waarmee ik ben geweest heb zelfs voor hem nog nooit met iemand gezoend! ik vind het wel heel speciaal! met je eerste en enigste man trouwen en kindje krijgen!
Ja als je jezelf niet meer kan/mag zijn... lijkt me vreselijk Ik moest alles nog ontdekken, vooral wat ik leuk/ belangrijk vind in een man. Onderweg wel een paar lieve jongens hier mee pijn gedaan, maar ach ze zijn bijna allemaal getrouwd en hebben kindjes gekregen dus heb toch nog iets goeds gedaan voor ze haha
Lars is mijn 4e serieuze en de juiste! Wel wat scharrels tussendoor gehad in mn uitgaanstijd @Marleen,leuk schilderijtje zeg! @Lique,aahh leuk feessies,ik hou er ook wel van! @Arri,tuurlijk denken we aan je en ik snap heel goed dat je hoofd er niet naar staat! Al wat gehoord? @Elle,ik heb 10 jaar een relatie gehad met mijn jeugdliefde en zelfs ook getrouwd geweest maar helaas werke het toch niet echt. Ik kan me dus heel geod voorstellen dat je zolang bij je eerste bent en is niks om je voor te schamen hoor! @Mik,is ook erg speciaal! ----------------------------------- Vanmiddag lekker wezen shoppen met een gede vriend,was weer ouderwets gezellig we mistten alleen het ijntje nog maarja ik moest tuurlijk naar huis rijden dus dan drinken we geen druppel! Onderweg weer veel bekijks gehad met de meiden,poe poe,leuk maar ik word er onderhand wel schijtziek van,moet overal stoppen,ow mag ik even kijken,ja duh! Nou weer genoeg gemekkerd,ik ga naar mn eten kijken
Ow ik herinner me net de keuken,van wie ook weer Lauwie? Klinkt erg mooi hoor en idd zo'n kraan waar kokend water uitkomt lijkt me ook wel fijn! Luxe hoor! Wanneer is alles klaar of denken jullie klaar te zijn?
Zo weer even snel de laatste 6 pagina's doorgespit (maar weinig onthouden). @Linka, nog gefeliciteerd met Myrna. @Arrie, nog geen nieuws? Ard en ik hadden een blinddate op 25 juni 2004 en sinds 27 augustus 2004 wonen we samen. 6 juni 2006 getrouwd, november 2006 zwanger van Lianna en november 2007 van Yosyp. En hij was ook mijn eerste (ik weet het, ik was al oud).
@chantico: nee het is vanzelf zo gelopen met die voedingen. we hebben haar wel eens wakker gemaakt voor een voeding daarna, maar dan wilde ze 's nachts ook nog, dus daar ben ik mee opgehouden. we gaan gewoon lekker op tijd naar bed, maar als het doorslapen doorzet zou wel fijn zijn, dan heb ik m'n avonden weer terug. en dus iets meer tijd voor mezelf. wat leuk dat sommigen van jullie al zo lang met jullie eerste liefde zijn. mijn man is niet mijn eerste liefde, maar wel de enige met wie ik altijd samen wil blijven. we zijn al 7 jaar samen en 3 jaar getrouwd en ik kan me niet voorstellen dat we ooit uit elkaar gaan. nu ga ik even op de bank zitten fijne avond
heey meiden sorry dat ik zo lang niet hier ben geweest heb wel het een en ander bij gelezen Zo wilde ik djayden ook opgeven voor www.ikbendeleukste.nl maar de site doet het niet Ik heb eigenlijk niet zoveel onthouden helaas.. maar dat komt omdat ik gister heel slecht nieuws heb gekregen (alsof we dat nog niet hebben gehad de laatste paar weken) Onze hond (die woont nog bij me ouders) moest gister naar de dierenarts.. Er kwam van de week bloed uit haar neus en ze was heel benauwd dus mijn ouders dachten we gaan naar de dierenarts.. ze komen terug en bellen naar mijn werk: Mijn moeder zegt: Nou meis ik heb niet zo'n goed nieuws Onze hond heeft kanker De tumor is al zo groot als een tennisbal en zit achter in der bek en is waarschijnlijk al naar der neus gegroeid.. Ik ben echt helemaal van slag en helemaal down waarom altijd slecht nieuws? waarom is er niet 1 lichtpuntje? Zit er weer helemaal doorheen.. Voor de rest weet ik het even niet meiden Groetjes
@ Sjorsje: Oud? Dat valt toch wel mee. @ Jenny: onze hartenbreekster hihi, grapje hoor. Ik heb 1 kloterige relatie gehad waarvan ik gelijk geleerd heb. Aan Jeroen heb ik soms m'n handen vol lol maar we zijn wel gelijkwaardig. Hij is 8 jaar ouder en heeft hiervoor echt bizar veel vriendinnen versleten. Echt een eerste klas hoerenloper, vreselijk! Voor mij had hij een relatie van 7 jaar. Zij wilde aan kinderen beginnen enzo, maar Jeroen niet met haar. Pas kwamen we haar tegen en toen vertelde ze dat het zwanger worden niet wilde lukken en ik was zwanger van onze 2e, best lullig zeg maar. @ Juudje: Gelukkig tellen al die knullige verliefdheden van de MAVO niet mee ! Haha! @ Daisy: Ik kan me voorstellen dat je er moe van wrodt zo'n wandelende attractie te zijn. Dat had ik hier toen ik zwanger was, vreselijk. Ik heb hier op dorp 6jr in de drogisterij gewerkt dus ken erg veel mensen, pff. Gisteren zei iemand tegen me zo heb je er nu alweer 1, nou ja! Die kraan met kokend water krijg ik ook als we gaan verbouwen, maar dat duurt nog ff, want dat zie ik nog niet zo zitten met die ukkies! Het lijkt me echt perfect! ------------------------------------------------------------------------------ 3 mannen in huis en alle 3 slapen ze! Gezellig...
@ Schatje: ach meis, wat een rot nieuws weer! Wat gaat er nu gebeuren? Het klinkt alsof er niet veel meer aan te doen is... Sterkte!
@marleen: nou je moet meer mensen laten stemmen op je man hoor, ze zijn onwijs gezakt in de peilingen
wil nog wel even spammen.. foto is beetje onduidelijk maar djayden heeft sinds een maand zijn handjes ontdekt en hij snapt er maar niks van
@ Philly: Ja, ik zag het! Ik snap er niks van. Ik heb me suf gemaild via hyves, msn, etc. Maar ik begreep van Jeroen dat het allemaal niet helemaal eerlijk gaat. Er zitten mensen in de jury die weer vrienden zijn van een aantal bandjes en die zijn niet helemaal eerlijk bezig. Beetje jammer. Maar wel helemaal top dat je steeds gestemd hebt! @ Schatje: Balen meis! En wat een leuke foto! Jasper heeft zijn handjes ook ontdekt en probeert ze telkens naar zijn mondje te brengen. Soms lukt het en soms zie je het m zo hard proberen. Het gaat gewoon steeds leuker worden. Bij Thomas heb ik al zo vaak gedacht dat het niet leuker kon, maar telkens word het weer overtroffen!