Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Oja, ik ben druk aan het zoeken op hyves naar jullie allen. Ik heb er wel een paar gevonden, maar nog lang niet iedereen. Mijn hyves is marleenvanderschee.hyves.nl dus toevoegen maar haha!

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

welke link?

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Djayden heeft trouwens al twee weken enorme last van diarree ? heeft dit te maken met tandjes?
    Hij eet ook elke keer zijn handjes op..

4. mik25

mik25 VIP lid

Sep 12, 2007
    14,563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    de link van marleens man hahahahaha

marleen ik voeg je wel ff toe meis

5. Natas1

Natas1 VIP lid

Aug 4, 2007
    7,903
    0
    0
    Almere
    :(:

6. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    ja, mijn (onze) keuken idd! dit weekend nog klussen, volgend weekend verhuizen. gek idee hoor! moeten alles nog inpakken :confused:
    verbaast me niks dat je zoveel bekijks hebt. als ik zie hoeveel aanspraak ik al heb en een tweeling is toch wel speciaal.

arri, nog geen bericht uit het ziekenhuis? ik hoop dat je dan niet te gespannen bent om te slapen vannacht

chantico, wat grappig dat onze borsten ook al op elkaar lijken! slaapt ise lang 's nachts? de laatste nachten slapen wij namelijk heerlijk. heeft ze dat ook van ise? :)

aykietje, wat een ontzettend leuk filmpje van stan! heel schattig.
    petra, filmpje van roos is ook lief zeg! en ik moest ook wel lachen om hoe snel andy wegdook!

verder weet ik het ff niet meer. heb t een beetje gehad met klussen. en ottilie zit denk ik in een sprongetje (is 11 wkn, ineens veel huilen en vast gehouden willen worden). en daardoor (huis en sprongetje) gespannen en wat irritaties met de vriend, die weer heel moe is. nou ja, hoort erbij denk ik in zo'n spannende tijd met n kleintje en een nieuw huis. vanavond ff lekker met zijn drietjes op de bank gehangen.

de babymassage doe ik nu elke ochtend met ottilie. ze lijkt t wel lekker te vinden. ff quality time samen!

7. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    Andere Natas (73)... sorry

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

May 15, 2008
    4,258
    0
    0
    Rijen
    Goedemorgen,

ik heb nog niks terug gelezen. Zag alleen dat Daisy en ik tot 'n leuk gespreksonderwerp waren gekomen. Om mijn verhaal dan compleet te maken. Dirk en ik zijn samen vanaf 20 mei 2007. Hij is vrijwel meteen bij mij ingetrokken en eind september hebben wij besloten met de pil te stoppen. Exact 'n maand later was ik zwanger. Om het plaatje compleet te maken zijn wij op 30-06-2008 getrouwd.

Leuk om te zien dat er nog meer stellen pas zo kort bij elkaar zijn. Ineens veranderd je leven toch drastisch (idd van stappen, roken, zuipen naar een "keurige" mama. Toen ik op het begin van mijn zwangerschap weleens last had van de gebruikelijke kwaaltjes maakte ik me weleens zorgen. Op een gegeven moment zou Dirk mij langer moe, humeurig en dik kennen dan hoe dat ik werkelijk ben. Maar mijn zorgen waren gelukkig voor niets geweest. Herkent iemand dit?

Heb vandaag geen tijd meer om te komen kletsen. Mijn schoonzusje gaat volgend jaar trouwen (we hebben haar aangestoken: ze wil nu ook graag kinderen, maar wil eerst trouwen) en ik mag vandaag mee om haar bruidsjurk uit te zoeken. Een hele eer en ik heb er héél erg veel zin in. Zal dus morgen proberen om alles terug te lezen (niet te veel kletsen, want ik loop al 10 pag achter ;))

Groetjes Silvia

9. Linka76

Linka76 VIP lid

Dec 14, 2007
    9,703
    0
    0
    Ik las over relatie, nou dat willen jullie niet horen :rolleyes: van mij.... dat was verschrikkelijk, iemand hield mij aan de lijntje, al 3 jaar maar niet relatie of zo, wel 3 keer relatie maar dan wel heel kort, toen ik met Jeroen ging ging ook niet zo lekker in begin, miste hem enzovoort, maar uiteindelijk heb ik knoop doorgehakt en voel me veel beter dan met mijn ex (na vader van Myrna), verschrikkelijk en heb ook scharrels gehad hoor, 2 keer samengewoond en nu weer met Jeroen. Ik ben nu blij dat nu eens weer normaal is en sabiliteit heb!

Gisteren was verwenddag voor mij, heerlijk! Mijn schoonmoeder heeft Jeslyn 2 keer opgepast en ik ben gisteravond met myrna naar de kapper geweest, een kadootje van me schoonouders, heerlijk! En gisterochtend even naar mijn werk, ik heb knoop doorgehakt, neem daar ontslag! En wij hebben alles overgelegd, voorlopig blijf ik nog thuis om alles te herstellen.

En met Jeslyn gaat het uitstekend, ze heeft veel gelachen, prachtig! Daar genoten haar oma en opa van, ja dat moest ze wel doen want ze kwamen helemaal uit Frankrijk, haha ;)

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

Ik vind het erg leuk om nu eens de gezichten te zien bij de namen, lang leve hyves. Al had ik bij sommige hele andere types voor me, stom eigenlijk haha!

Hier komt de link nog een keer. Ze staan nu op 38 geloof ik; Lef met het nr Annabelle:
    http://www.theclashofthecoverbands.com/ ... 1226129753

@ Duster: Meis, ik snap wat je bedoelt. Toen ik zwanger was van Thomas was ik super vrolijk, alleen op het laatst wat minder. Toen Thomas geboren was had ik best wat moeite om m'n draai te vinden. Jeroen was toen ook net voor zichzelf begonnen en ik wist dat ik m'n baan kwijt ging raken, dus best wat spanning. Ik was echt een dwarse draak. Tijdens de zwangerschap van Jasper was ik helemaal niet vrolijk, maar eerder weer een draak. Daarom dacht ik eerst ook dat ik zwanger was van een meisje omdat het zo anders was. Nu heb ik weer wat moeite om m'n draai te vinden. Zeker omdat Jasper behoorlijk wat aandacht vraagt. Zoals ik gisteren schreef; Ik kan Jasper niet gewoon ff lekker in de box leggen want dat wordt altijd huilen en jengelen. Sinds gisteren doet hij dat wel af en toe, wat een luxe!

Oh, ik moet ff naar de kids...Schrijf straks wel weer verder

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen,

Yosyp ligt nog heerlijk te slapen. Hij heeft nu al niet meer genoeg aan 180 ml en 's morgens en 's avonds geven we nu 210ml.

@Schatje, veel sterkte met je hond. Echt verschrikkelijk nieuws.

@Marleen, mijn man is ook 8 jaar ouder, maar hij heeft voor mij 1 relatie gehad van 10 jaar. Ze hadden net een huis gekocht en toen bleek zij al jaren verliefd te zijn op een getrouwde collega. In januari 2003 ging ze bij mijn man weg en later dat jaar is ze met die collega getrouwd.

12. binnabinna

binnabinna VIP lid

Dec 19, 2007
    10,027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    goeimorgen meiden

ik denk dat silver weet wat wiekend is. alleen dan niet in ons voor deel. doorde weeks slaapt ze tot 7 uur. en nu steeds in het wiekend tot half 5. :cry: heb er toen maar even bij ons in bed in een soosrt nestje laten slapen. dat was wel beter kon ik ook nog even slapen.

@marleen. leuk he dat je via hyves de gezichten van de mama's ook ziet. en ik heb het ook gehad. hoor dat ik ander personen in me hoofd had. qwa gezicht.

(K)

13. lauwie

lauwie VIP lid

Mar 17, 2007
    8,026
    0
    0
    ik vrees dat ik aan het wennen ben aan de luxe van het doorslapen. vanochtend weer 8.30u!

mijn vriend en ik hebben elkaar 4 jr geleden in de kroeg leren kennen. vrij snel daarna een relatie, na 4 mnd kat en pc verhuist en nog 4 maanden later de rest. na 2 jaar probeerden we zwanger te worden en ruim een jaar later lukte dat en dus na 4 jaar samen onze dochter!

hiervoor ook 2 jr samen gewoond. wat ben ik nu blij dat hij het uitgemaakt heeft (had ik op dat moment niet kunnen bedenken!)
    en sjorsje, ik was er ook niet zo vroeg bij hoor, was ongeveer net zo oud als jij.

schatje, ik vergat het gister te zeggen, maar wat verdrietig van jullie hond! het lijkt wel of alle slechte dingen altijd tegelijk komen he? sterkte en een knuffel!

binna, balen van half 5. slim met zo'n nestje!

nou, ik ga maar eens kijken of wij nog kunnen helpen bij de klussers. lunch verzorgen ofzo.

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

Nov 2, 2007
    3,943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Goedemorgen,
    Hier weer een goede nacht. Danique werd wakker om 6 uur. Dan ben ik tevreden hoor! Daarna heeft ze nog weer geslapen tot ruim 9 uur en wa ze erg vrolijk wakker! Fijn

Schatje, wat erg van de hond zeg! Vreselijk

Binna, balen zeg van Silver. hoop dat ze snel door heeft dat uitslapen hoort bij het weekend ;)

15. Rachel1984

Rachel1984 Fanatiek lid

Feb 22, 2006
    4,343
    0
    36
    Pedagogisch medewerkster
    Cuijk
    Hoi lieve meiden,

Alles goed met jullie? Zijn er hier nog kindjes die ook nog steeds niet doorslapen? Jayden kwam vanacht om 3 uur al maar heb hem geen fles gegeven, hij zit al op 5 flessen en terwijl hij naar de 4 mag. De laatste had ie om 23.15 dus daar ligt het niet aan lijkt me. Binnenkort (over 2-3 weken) maar eens nutrix proberen.

Om even in te komen op jullie verhaal, ik ben sinds juli 2001 samen met mijn man. Hij is ook de enige waarmee ik sex heb gehad. In 2004 zijn we gaan samenwonen, augustus 2006 getrouwd en in april 2007 kwam Lindsey en Jayden dus augustus 2008.

16. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    @ schatje echt sneu voor je hoop voor je hond dat hij niet al te veel pijn heeft.

Las iets over relaties, mijn man en ik zijn in juli 2006 bij elkaar gekomen (we zaten bij elkaar in de klas en waren toen net klaar) in dec. 2006 woonden we samen. Okt 2007 verhuisd en in nov.2007 gestopt met pil en dec.2007 zwanger en 28 april 2008 getrouwd. We zijn bewust op die dag getrouwd omdat zijn moeder twee jaar eerder op 27 april was gestorven en op 28 april jarig was, zo was ze er toch een beetje bij op die dag.

Vanmorgen moesten we Toby gewoon wakker maken om 7.45 voor zijn flesje :)

17. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    Ik blijf het leuk vinden om iedereens verhaaltjes te lezen over hoe jullie allemaal tot dit kind zijn gekomen, geweldig.

@schatje: echt zielig voor je hond, hoop dat hij/zij geen pijn heeft ;(

Mylan kwam vanacht om 3 uur en had echt honger. laatste fles was ook rond 9 uur dus had er wel een beetje rekening mee gehouden, dus stond fris en fruitig naast zijn bedje. alleen om 8 uur kwam hij weer maar toen zat hij ook tot zijn nek in de stront haha arm kind en ik maar eerst sussen met een speen, want had het niet door oeps

verder ben ik opgeknapt, dus joehoe ga weer lekker naar buiten.

fijne dag allemaal

18. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @vogeltje: heerlijk hè een kind wakker moeten maken hihi, vind dat zo schattig om te zien

19. Arri

Arri Fanatiek lid

Dec 21, 2007
    2,566
    0
    0
    Ha meiden,

Even gauw een korte reactie van mijn kant.

Gisteravond om 8 uur belde de dokter. Ze had geen nieuws! Ze heeft namelijk geen contact kunnen krijgen met de metabolen in het WKZ doordat de halve medische wereld op congressen zit.

Dus dat was een behoorlijke teleurstelling! Het erge vind ik nu wel dat we nu tot 20 november moeten wachten… Dat is nog zo lang! Een kleine 2 weken.

Maar ik zal jullie op de hoogte houden. Ik vind het erg fijn om te weten dat jullie meeleven!

Ik laat gauw wel weer wat uitgebreider van me horen!

Liefs,

Arri

20. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

Mar 26, 2008
    1,987
    1
    0
    @Arri.. he wat vervelend dat je nog geen uitslagen hebt en nu zo lang moet wachten! Sterkte ermee

@Rachel... wat een mooie kindjes! Echt lief!

Hier alles goed. Vandaag de laatste boodschapjes voor de vakantie. Zonnebrandcreme (50!) voor de kindjes, dropjes, een inleg voor de buggy, tijdschriften en nog even een zomerbroekje voor de kleinste man! We zijn dus volop in de voorbereiding! Heerlijk hoor.

Iedereen een heel fijn weekend!

Share This Page