Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik kreeg net visite van een vriendin vanuit de andere kant van het land. Was even ontzettend gezellig. Enige nadeel is nu even dat Danique niet wil slapen en eigenlijk wel moe is. Ze heeft een uurtje op bed gelegen, maar niet echt geslapen en toen schreeuwde ze weer. Dus nu ligt ze in haar schommelstoel, maar het slapen gaat nog niet echt komen. Over een uurtje krijgt ze de fles en dan leg ik haar lekker in bed. Dan zal ze vast en zeker heerlijk slapen!

Arri, wat vervelend zeg, geen nieuws. Nog langer wachten. Bah!

Ik zag een hele leuke foto's voorbij komen!

Spullen voor de vakantie pakken ben ik ook al aan het doen ja. Wij gaan vrijdag voor een weekje naar Belgie!
    Aykietje, hoe was het ook alweer met het water? Had het al eerder gevraagd, maar kan het niet terug vindn in het topic. Dus misschien wil je het nog een keer vertellen

Ik ga gauw even kn uffelen met mijn meiske. Misschien slaapt ze dan nog even een uurtje!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemiddag meiden,

@Arri,jee wat vervelend zeg,nog langer wachten,kon het echt niet eerder?

@Schatje,sterkte met je hond!

@Duster,ja idd,Lars zegt ook vaak dat hij me niet anders dan zwanger kent en dat is ook een beetje zo.
    We hebben elkaar in Aug 06 leren kennen en in December was ik zwanger,in Juni bevallen van Merel* en in Oktober weer zwanger,miskraam en in NOvember weer van onze meiden dus al met al alleen maar zwanger geweest,hahah...

-------------------------
    Moet er vandoor,er ligt er 1 gruwelijk te huilne, ze hebben net Nutrix op

3. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Wat is het rustig hier!
    Nog ff snel een vraagje,mogen ze nu bij iedere voeding Nutrix?

Krijg zo bezoek dus ben weer pleite ;)

4. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik dacht dat Nutrix voor de avondvoeding en de ochtendvoeding was. Maar ik weet het ook niet zker hoor!

Het is hier echt heel rustig!
    Komt zeker door het mooie weer!
    Ik ben vreselijk verkouden, dus heb geen zin om eruit te gaan. Danique ligt heerlijk te spelen in de box, dus we vermaken ons wel

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    nee volgens mij niet, één of 2 flessen geloof ik
    lijkt me ook wel voldoende anders worden het proppies hihi

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

hey meiden,

Ik zou vanmorgen nog verder reageren, maar ik ben m'n huis uitgevlucht. De buurman ging weer verder met de badkamer. Heel fijn. Nu heeft Jasper honger en komt het er weer niet van. Jasper komt echt steeds vroeger, wat en hongerlap!
    Vanavond ben ik lekker de deur uit ALLEEN! FF lekker borrelen met een stel vrienden JIPPIE!

Fijne middag/avond allemaal!

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hallo lieve dames,

Het spijt me zeer dat er de laatste 2 weken gene berichten van mij zijn gekomen maar heb het mega druk... jeetje wat is het druk met 2 kinderen... laat staan als je er meer hebt:|....

maar ivy groeid goed de 19e moeten we weer met haar naar het cb en dan krijgt ze haar 2e prikjes....

ze krijg nog steeds BV en dat gaat nog steeds super. Ik ga wel meer kolven zodat als ik naar school ga ik voldoende voeding heb en dat ik elke kdag ook voldoende voeding heb het liefste nog wat meer...

Ik moet de 17e beginnen met school en zie er erg tegenop.

Ik zal her en der op wat pagina's lezen hoe of wat enzo:)

Tot snel!

Liefs

8. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Wow, dat vind ik wel knap hoor.. 20 jaar en twee kinderen, volledige BV en weer naar school! TOP! Heel veel succes met school!

Ik heb er ook 2 (3 maanden en 4), werk 32 uur maar ik heb wel fulltime hulp in huis... eitje dus :oops:

9. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede avond.

Hier even een berichtje van mij.
    Het gaat met Janna niet zo heel erg lekker. Ze huilt veel. Gelukkig slaapt ze 's nachts wel goed. Dat maakt het nog dragelijk.
    Elke keer na dat ze geslapen heeft, huilt ze verschrikkelijk. Zo zielig. Maar ook erg frustrerend. Wordt er soms echt niet goed van. We zijn nu begonnen om meer voeding te geven. Nu dus 2x120 en 3x150 cc. Hopelijk gaat dit helpen.

Over relaties. Wij hebben elkaar via internet leren kennen. Stuurde de eerste mail op 14 jan 2003 en op 24 jan, kwam hij al langs en begon onze relatie. In juli 2003 ben ik bij hem gaan wonen. En 24 mei 2007 zijn we getrouwd. Toen meteen gestopt met condooms. En in december 2007 zwanger.

10. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Kimm, kan me voorstellen dat je het druk hebt met 2 kids. En ja er zal toch een tijd komen dat je weer bezig moet. Waar gaan de kids heen dan?
    Welke opleiding ben je aan het volgen?

Elle, heerlijk lijkt me dat hulp in huis. Fulltime zou van mij niet hoeven hoor. Maar ik vond een schoonmaakster 1 ochtend in de week al heerlijk.
    En als er dan nog iemand een ochtendje kwam strijken was ik helemaal blij.

Ik heb Danique in bed liggen en ze slaapt!
    Heb wel 20 minuten met een speentje gelopen en bij haar gestaan en haar over haar hoofdje geaaid, maar ja dat is de enige manier om haar in slaap te krijgen. Het rare is dat ze overdag genoeg heeft aan het speentje telkens terug brengen en na de laatste fles helemaal niets nodig heeft en als een blok in slaap valt. Heel apart ;)

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hallo allemaal :D
    Heb vandaag gewerkt en moet morgen en maandag ook nog :(

Het was erg druk vandaag dus ben supermoe :(

12. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Hier vandaag ook gewerkt :( moet maandag ook gewoon weer :)

Het is allemaal :( hier..
    Heb zo veel verdriet van alles.. als ik in bed lig lig ik alleen maar na te denken over alles.. en word er niet vrolijker van..

Gisteravond heel erg liggen huilen in bed :(
    Echt alles komt tegelijk..

Me vriend heeft me vandaag heel lief verrast met een cadeautje : Geurtje Hypnose! :) echt heerlijk geurtje :)

Met djayden gaat het super..!
    We gaan vanaf vandaag weer een beetje afbouwen met de omneo en proberen om naar gewone voeding te gaan omdat hij de laatste weken erg aan de diarree is helaas.. dus even kijken of het helpt..

Voor de rest weet ik het al niet meer.. ben beetje moe was namelijk heel erg druk vandaag..

Vriend lief en ik hebben het samen over een tweede kindje gehad.. en hij zegt dan moeten we nu gaan sparen :)

Groetjes

13. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @happy, oh wat balen, weet je zeker dat het niet iets anders is dan eten? misschien even naar de HA maandag als het aanhoud

@schatje: ach meid gaat helemaal goed komen en leuk dat jullie over een tweede denken ;)

Mylan is een heerlijke slaapkop. gister viel hij rond 7 uur in slaap, heeft tussen door 2 voedingen gehad en hij is net wakker. heerlijk zo'n avond/nacht/ochtend hihi

vandaag niet veel, alleen paardje rijden en dan lekker niksen heerlijk

fijne zondag

14. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    We hebben een nanny die met de kinderen Engels spreekt. Ik spreek Nederlands met ze en Aiden Engels (maar die is er natuurlijk niet heel vaak) dus op die manier leren ze twee talen. De nanny werkt ongeveer 32 uur (soms wat meer, soms wat minder) en doet de kinderen en wat erbij hoort (eten maken voor de jongens, hun kleding wassen / strijken) etc. Daarnaast hebben we nog een hulp 1 dag per week die het huis bijhoudt. Ik realiseer me dat het een luxe is :oops:
    Nu werkt Aiden misschien wel 80 -100 uur per week (inclusief vliegen), ikzelf werk er 32 (maar dat zijn er vaak meer) en we hebben veel verplichtingen in de avond. MAAR de vrijdag is bij mij heilig: vrij voor de kinderen! Heerlijk

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goed geregeld meid ;)

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Elle, wat een luxe inderdaad, maar zeker goed geregeld. Als je zelf er weinig bent en je man ook, dan moet je voor een stabiele oplossing zorgen en die hebben jullie!
    Maar hoe gaat het dan als je zelf in huis bent? Zorg je dan helemaal zelf voor je kids? Of doet de Nanny dat ook? Gewoon even neiuwsgierig vraagje hoor.

Danique was vanmorgen helaas weer wakker rond half 5. En het was de nacht van manlief en rekken lukte hem dus niet. Ze heeft daarna wel weer lekker geslapen tot 9 uur. Toen nog een flesje en lekker bij ons in bed gespeeld. En uiteindelijk is ze tegen kwart voor 11 weer naar bed gegaan en ze slaapt zowaar nog. Laat ik het afkloppen, want ze zal vast zo wakker worden denk ik ;)

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes

nou hier blijven de nachten helaas niet zo goed. ze blijft stug tussen half vier en half vijf wakker worden. als je dan de speen twee keer geeft slaapt ze wel weer verder hoor. (vaak moet ik haar wakker maken voor de ochtendfles) maar zo blijven mijn nachten toch onderbroken. bah bah

nou ik ben we superblij dat ze nog naast me ligt in de wieg want ik hoef mij bed niet uit om de speen te geven.

de laatste twee dagen drinkt ze wel weer slechter dus maar ff afwachten wat ze doet.

VRAAGJE:
    heeft een van jullie ook een koortslip en hoe gaan jullie daarme om? mijn man heeft al twee keer een koortslip gehad en nu heeft mijn schoonmoeder er ook een. ik vind het heel moeilijk hoe hiermee om te gaan? en hoelang is dit riskant.????? is dat alleen de eerste weken of nu ook nog?

wat een vragen he ? maar ik vind dit zoiets lastigs

18. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ik heb gelukkig geen herpes, maar het kan dodelijk zijn de eerste 6 weken. na deze periode kunnen ze wel goed ziek worden.

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Goedemorgen meiden!

@Mik,lijkt mij ook dat je op moet letten hoor!
    Jammer dat Donique nog niet doorslaapt,komt wel(ik geloofde het ook niet maar op een keer sliepen ze ineens door dus hoop is er ;) )

@Alieke,helaas weer vroeg ja,pff heavy!
    Mar lees hierboven,er is hoop!

@Elle,dat is ook wel nodig lijkt me als jullie zoveel werken!
    Knap hoor!

@Jenny,wat een heerlijke nacht hebben jullie gehad dan,lekker hoor!

@Schatje,wat lief van je vriend!

@Kimm,knap hor,en kids en school,petje af!

@Happy,hopelijk werkt het!
    Succes!

@Marleen,en was het gezellig?

----------------------------------

Bedankt voor jullie antwoorden over de Nutrix!
    Ze hebben er geen krampjes van gehad en de van lepeltje ging te langzaam volgens Fenne en Linne,ze hadden ook zo'n honger!
    Vanmiddag bezoek,een vriendin van het forum,een soort blind date want we hebben elkaar nog nooit live gezien,hahahah....
    Ik ga douchen en tutten!

Toedeloe!
    Fijne Zondag allemaal!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik hoorde van iemand die had gehoord dat een kindje van 3 was overleden omdat die als baby in aanraking was gweest met herpus (koortslip) maar dit is dus niet waar?

en het is nu dus nog steeds oppassen maar niet meer dodelijk?

en hoe zie ik dat ze ziek word?

Deel Deze Pagina