@Schatje,gecondoleerd met jullie hondje meis.. @Elle,een hele fijne vakantie en geniet er van! @Alieke,hier ook zo hjoor,in bed willen ze niet slapen maar eenmaal in de box,ff wat spelen en ze slapen dus dan maar zo Succes en hopelijk slaapt ze vannach door. @Vogeltje,hier nog geen tandje te bekennen,is zo sneu heh dat ze er zoveel last van hebben! @Chanti,hier doet oma al hop paardje hoor,je doet toch niet zo wild dat ze iets kunnen beschadigen ---------------------------------------- De meiden slapen dus nu in de box,ow wat zeg ik Linne schiet wakker,hahahaha Was gezellig vanmidsdag,erg druk voor de dametjes ze waren wel ff van slag met de drukte maar is nu weer over! Net ff opgeruimd,gegeten,tas ingepakt voor de meiden morgen en dan kan mama naar Ikea,shoppuh!
Aykietje, gefeliciteerd met Stans doop! Oh bah! Jammer dat ze niet luistert. Schatje, gecondoleerd! Mik, ik heb ook problemen met koortslip, Jeslyn heeft lang geen kusjes van mij gehad, dat vond ik verschrikkelijk....... Dus er is ook speciale lippenpleister, dus is ideaal! Jammer dat jouw schoonmoeder niet luistert, kan je vriend niet duidelijk zijn tegen zijn moeder? Marleen, da's balen joh dat hij toch niet rekening meehield terwijl jullie afspraak hadden en nu? Chantico, het is ook grote stap, het was beste voor ons allemaal, allemaal willen gelukkige moeder hebben die geen pijn heeft enzovoort en dat ze niet depri mag zijn, dus hebben wij ervoor gekozen, ik moest natuurlijk janken.
Schatje, jee dat is inderdaad snel gegaan Gecondoleerd. Aykietje, gefeliciteerd met de doop. Lastig hè, als je je een beetje ergert aan je moeder. Het is zo moeilijk om er iets van te zeggen zonder haar te kwetsen. En het is ook vervelend om je zo te voelen over je moeder. Ik ken het ook, maar vindt het heel lastig om zulke gevoelens te hebben. Linka, kan me heel goed voorstellen dat je moest huilen, het is niet niks. Wel fijn dat jullie het met elkaar hebben besloten omdat dit het beste is voor jullie gezin. En inderdaad niet depri worden, hoor! Hihi, nee, ik doe het natuurlijk niet heel wild, maar soms vraag ik me toch af of het al wel mag. Ze vindt het heel leuk, dus doen we het soms. En opeens schoot me te binnen dat dat misschien ook wel onder schudden valt. Zijn er meer hier die 'hop paardje hop' doen? Misschien ben ik wel overbezorgd...
Chantico, ook ik doe hop paardje hop hoor! En ik ga ook met mijn gebogen benen van links naar rechts als ze daar tegenaan ligt. En ze lacht zich kapot. Ik zorg altijd wel dat ik voldoende steun geef aan haar nekje. Linka, had helemaal gemist dat je ontslag had genomen. Knap besluit en nu rustig uitkijken naar wat anders? Aykietje, gefeliciteerd met de doop van Stan. En oma's. Ja ik ken het. Mijn ouders hangen ook de hele dag boven Danique. Maar weet je, ik erger me er niet heel erg aan. Ik weet dat ze het doen omdat ze zo genieten van haar. En Danique lacht zich kapot. En als ze moe wordt, dan snappen ze ook wel dat ze naar bed moet enzo, dus probeer je er niet aan te ergeren. Tenminste zolang Stan het leuk vindt! Daisy, dus ook jouw meiden lekker in de box 's avonds. Eigenlijk wil ik haar dat niet aanwennen. Ik vind dat ze gewoon rond uiterlijk half 8 naar haar bedje moet. Marleen, vreselijk zeg zo'n buurman. Wat moet je ermee zeg! Hoop dat Thomas snel weer leuk doet en dat de buurman zijn verbouwing snel klaar heeft Geef je Jasper nog steeds nutrix of niet? Ik heb Danique nu al in bed liggen. Aangezien Raymond haar wakker wilde houden werd ze supervervelend rond half 9. Zegt ie, wil je naar je bedje? Ik heb hem dus wel even verteld dat dat niet kon. Haar om half 9 in bed drukken en een uurtje later wakker maken voor de fles. Dat heeft geen zin. Dus nu moest hij ook nog maar even haar vermaken. Maar nee hoor, je raadt het al. Danique overstuur en toen mocht mama het opknappen. Ben dus even naar boven gegaan met haar, haar lekker de pyama aangedaan en toen in alle rust een flesje gegeven opde bank. Ze viel na de 1e slokken al in slaap, zo moe was ze. Maar uiteindelijk heeft ze toch redelijk wat gedronken. Heb gelijk duidelijk gemaakt dat dit eenmalig was. Want dit was geen optie. Hoop nu toch wel dat ze doorslaapt vannacht, ze heeft vandaag nog vrijwel niets geslapen dus het zou wel moeten. Maar ze heeft de hele dag haar fles neit leeggedronken, dus ben er bang voor. We zullen zien. Het is de nacht van Raymond dus mag hij zich met haar redden Ik ga zo ook lekker naar mijn bed. Een hele goede nachtrust voor jullie allemaal!
Alieke, ja als ik helemaal ben herstelt en sabiliteit is en dan ga ik op zoek naar opvang en werk. Wel jammer dat Danique hard moest huilen, maar daar kunnen jullie niks aan te doen, komt allemaal wel goed meis en hopelijk slaap je door vannacht! Ja dank je Chantico. Daisy, hoe is dan eigenlijk met je? Ik ben ontzettend nieuwsgierig naar Austin en Amber-Lee, Vera met Melanie en dan nog Joy (geloof ik) met dr dochtertje Jamey Lee hoe met ze allemaal gaat?
goeimorgen meiden @schatje gecondeleerd @linka jeetje meis knap bestluit. @aykietje gefelicteerd met de doop @cantico ik doe ook hop paard je hop. @vogeltje jeetje dat is wel snel al tandjes maar het kan wel @elleny fijne vakantie @setekke. en hoe was je vakantie @aliekeleppink leuk he die manen. zo had steve zaterdag papadag nou silver heeft de heletijd op schoot geslapen. en hij heeft veder niks in het huis gedaan. --------ego---------- jeee silver is gistern savond's zelf in slaap gevalen. echt supper. en we gaan lekker vrijdag weg. op naar cp. voor de meiden die al geweest zijn. nog advies dingen die ik echt mee moet nemen. ga zo naar de ostiopaat.en daarna naar de prenatal een verzorgings tas kopen. ik had er geen. deed steeds alles in mijn tas. maar die is nu stuk kon het gewicht niet aan. en aangezien het vandaag mazelmaandag is. is het wel leuk om het vandaag te halen weer kortig kaart voor de volgende keer. liefs sabrina
Goedemorgen! Nou wij hebben een supernacht gehad. Danique heeft geslapen tot ruim 8 uur. En ze lag al om half 10 in bed. Ik ga haar nu dus proberen om 's avonds rond half 9 de fles te geven. En dan hopen dat ze doorslaapt. Doe haar dan niet meer echt naar bed rond 7 uur. Maar ga ook pas om half 9 de pyama aandoen enzo. En dan hoop ik dat het gaat lukken. Probleem is alleen dat ik niet weet hoe ik de 5 flessen in deze tijd voor elkaar moet krijgen. En eigenlijk durf ik nog niet zo goed 4 flessen. Maar aan de andere kant, als ik haar 4 keer geef met 1x daarvan 210 moet het toch lukken. Ze drinkt als ze doorslaapt toch de 180 niet elke keer op. Dan zitten de voedingen te dicht op elkaar. Ik kijk gewoon even hoe ik uit kom vandaag. Ben erg benieuwd. Hoop dat iedereen een goede nacht heeft gehad! Marleen, misschien is het wakker houden ook een optie voor Jasper? Aangezien onze kids zo op elkaar lijken En dan de late fles iets eerder en slapen!
Jeslyn heeft nog steeds vaste ritme: Smorgwens tussen 6 a 7 uur wakker fles, even lachen en daarna gaat ze weer slapen in box of boven of in reiswieg (als Myrna naar school moet en niemand thuis dan wel) en om tussen 10 a 11 uur fles en dan gaat ze weer slapen na kroelen en om half 3 a 3 uur fles en wakker en lachen en spelen tussendoor hazeslaapjes, om half 7 a 7 uur fles en gaat ze naar bed toe als ze gaat mopperen en slaapt ze door tot volgende dag maar ze krijgt wel de laatste fles tussen 10 a 11 uur, nou dat vind ik zo wel prettig hoor Binna, moet Silver weer nog ene keer naar Osteopaat? Jeslyn moet over 2 weken weer terugkomen of er resultaat is, dus ben benieuwd.
Goedemorgen meiden! @schatje Gecondoleerd meis @Linka Petje af dat je ontslag genomen hebt! @Elle veel plezier! @Setteke welkom terug! Hebben jullie het leuk gehad? @Chantico Hier ook hop paard hop hoor @Aykietje Gefeliciteerd met de doop van Stan. Wel jammer dat je je zo ergert aan je moeder...Misschien kun je haar eens andere dingen voordoen die Stan leuk vindt? Als subtiele hint. @Daisy Shop ze meid, veel plezier! @Binna Wat goed dat Silver zelf in slaap is gevallen. Lekker gevoel moet dat zijn! Ik had het laatst dat Silvan kletsend in slaap viel ipv huilend. @Alieke Geweldig dat Danique zo lekker geslapen heeft. Kun je niet met het CB overleggen over de 4 flessen? Heb ik ook gedaan en Silvan krijgt er dus nu 4 waarvan de laatste tussen 20.00 uur en 21.00 uur. Sorry als ik vergeten ben op iemand te reageren, is niet bewust! Hier een weer een hele fijne nacht gehad. Silvan heeft van 20.30 uur tot 08.30 uur geslapen. Toen heb ik hem toch maar eens wakker gemaakt en hij ligt nu vrolijk in z'n wippertje te kletsen. Hij zal wel moe geweest zijn van m'n schoonouders die gisteren de hele dag zijn geweest. Iedereen een hele fijne dag vandaag!
Zo hier ben ik ook weer een keer. Ben megadruk en Sophie heeft bedacht te stoppen met doorslapen. Hebben jullie dit ook wel eens gehad, dat het doorslapen ineens ophield? En hoe lang duurde die periode? Schatje: Gecondoleerd meis. Alieke: Zo jij hebt een goede slaper zeg! Mag ik je vragen hoe jou schema er dan ongeveer uitziet? Ik ga denk ik vanavond maar eens nutrix door de laatste fles doen. Misschien dat ze dan weer wil doorslapen. Ga snel weer aan het werk, misschien kom ik vanavond nog even langs.
Naat, ik heb sinds 2 dagen zo'n slaper. Daarvoor heb ik ook alleen maar zitten klagen. Dus ben nog steeds bang dat het een toevalstreffertje is en het vannacht weer ophoudt. Ik heb eigenlijk niet echt een schema moet ik eerlijk zeggen. Maar zoals ik al schreef helpt het bij ons om Danique niet wakker te hoeven maken voor de laatste fles. Als we haar wakker maken rond 10 uur of later dan wordt ze 's nachts weer wakker en laten we haar op 's avonds en doen haar dan de laatste fles dna slaapt ze door. Verder slaapt ze overdag heel erg weinig hoor! 's morgens vaak een 3 kwartier, 's middags vaak anderhalf uur (en gistermiddag een uur wakker in bed maar verder niet) en soms eind van de middag nog een half uurtje. Tussendoor heel soms in de schommelstoel in de kamer of in de auto als we weggaan ofzo. Maar verder dus niet. Moniki, hoe oud is Silvan en hoeveel weegt hij dan? Danique is over een weekje 3 maand en ze woog 17 oktober 5375 gram. Ik zie wel hoe we vandaag uitkomen met de flessen. Ik kijk goed naar Danique, gaapt ze dan gaat ze naar bed en hou ik het ook vol tot ze heeft geslapen en is ze wakker ook prima. Ik hoop dat het zo goed doorgaat. Dit is heerlijk! Vanavond geef ik de laatste fles zo rond half 9 denk ik. Setteke, ben je al terug van vakantie? Heb je het fijn gehad? Voor alle werkende mama's! Een fijne werkdag vandaag! En voor all vrije mama's een hele fijne dag! Ik ga strijken, strijken, en nog eens strijken. En dan vast spullen voor de vakantie apart leggen. Wij gaan ook vrijdag naar CP voor een weekje. Dus de vraag van Binna, geldt ook voor mij. Wat moet ik echt niet vergeten. WIj gaan naar België
meiden ik moet nog even alle 20 pagina's gaan lezen en reageren maar heeft iemand hier ook disney boeken besteld? wanneer krijg je die precies binnen heeft iemand een idee?
@aliekeleppink: als mylan moe is laat ik hem gewoon even bij me slapen als hij over een uur de fles moet, geeft toch niet? @naat: meestal een dag of 2 daarna gaan de nachten wel weer goed ik heb smiddag nutrix toegevoegd om te proberen en hij heeft smiddag voor het eerst weer eens goed geslapen vond ik ook belangrijk nou hier ook een doorslapertje gelukkig, iedereen blij hier. en hij kan zijn nek nu goed omhoog houden als hij op zijn buik ligt hihi zo leuk om te zien
Goedemorgen... Sorry ik ga de moeite niet doen bij te lezen....2 dagen niet gelezen...niet te doen voor een werkend mens Hoop dat alles goed gaat met iedereen
Goeiemorgen! Moet eerlijk bekennen dat ik niks teruggelezen heb...... Druk weekend gehad, zaterdag een fifties-feestje gehad, gister helemaal brak... blergh.. Het scheelde enorm dat zowel Jamie als Britt tot 8u hebben geslapen! Toch lag ik gister al op de bank te knorren voor 9u.... Hihi! Hoe gaat het met iedereen hier? Zag net wel vlug dat Schatje haar hondje is overleden, gecondoleerd meis. Verder hier alles goed, Britt slaapt nu ook weer heerlijk door, wordt elke morgen nu tussen half 7 en 8 wakker! Moet soms nog wel 1 of 2 keer eruit om haar 's nachts een speen te geven, maar verder slaapt ze dan meteen weer door, en ik gelukkig ook! Hmm, heb morgen mijn 1e werkdag na mijn verlof... ben benieuwd hoe dat zal gaan. Op zich heb ik er wel zin in, maar aan de andere kant ben ik al zo'n 4 maanden dag in dag uit bij de kids, en nu laat ik ze 3 daagjes thuis zonder mij... toch wel raar, alhoewel ik denk dat dat wel snel zal wennen.. Xx
Queen, succes he! Vandaag moet je even goed genieten he Hihi! Terug lezen is toch niet verplicht hoor meiden Arme Miranda, succes met lezen