Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hoi,
    hier een snel berichtje van het klusfront!
    ik lees wel mee, maar heb vaak niet de tijd of energie om te reageren.

schatje, gecondoleerd met chelly. knuffel voor jou!

meiden die naar cp gaan (binna en alieke?) veel plezier en elle veel plezier op tenerife!

onze nachten zijn nog steeds super! al 5 nachten wakker tussen 8.30 en 9.45! vrees dat ik er al helemaal aan gewend ben. we kunnen het nu ook goed gebruiken want de klusstress begint ook een beetje toe te slaan. vooral het inpakken :( bah!

2. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Schatje: sterkte met het verlies van je hondje
    Leuke foto van Djayden.

@ Marleen: leuk hè om op hyves te zien hoe iedereen eruit ziet.
    Veel meiden zien er ook totaal anders uit dan dat ik me had voorgesteld. ha ha
    Vervelende buurman hebben jullie zeg. :(

@ Linka: goed dat je de knoop hebt doorgehakt op je werk.

@ Rachel: prachtige kids heb je meid.

@ Jenny: ha ha weer zo'n lekkere poepluier.
    Dan lukt het niet om ze met een speentje te sussen hoor.

@ Arri: wat vervelend dat jullie nu toch nog zo lang moeten wachten.
    Sterkte die 2 weken.

@ Elle: fijne vakantie
    En wat een hectisch leven hebben jullie zeg met zoveel werk uren.
    Petje af voor jullie.
    Kom ik aan met mijn 16 uur werk. ha ha

@ Alieke: ook alvast een fijne vakantie gewenst.
    Wat super dat Danique eindelijk zo lang heeft geslapen.

@ Mik: maak je schoonmoeder toch maar even duidelijk dat ze uit moet kijken met haar koortslip.
    Ik ben daar altijd wel heel duidelijk in, ook tegen onze kids.
    Dionne heeft ook vaak een koortslip en weet nu zelf al dat ze uit moet kijken bij Laureen.

@ Aykietje: gefeliciteerd met de doop van Stan.

@ Chantico: hier is vliegtuigje ook een leuk spelletje hoor.
    Goed voor de nekspiertjes (dan kan Laureen haar hoofdje wel optillen namelijk).

@ Daisy: veel shop plezier. :thumup:

@ Sjudith: druk hè als je weer aan het werk bent.

@ Linka: ik heb wel even terug gelzen anders kan ik sommige verhalen niet meer volgen.
    Mag graag een beetje op de hoogte blijven.
    -------------------------------------------------------------------------------------
    Laureen heeft ook een super nacht gehad.
    Ze werd vanmorgen pas om 9:30 wakker.
    En nu slaapt ze alweer.
    Nu even proberen om hier in huis wat te gaan doen. [​IMG]
    Anders zijn de kids weer thuis.

We hebben trouwens een probleempje.
    Laureen krijgt nu 210 water, 7schepjes voeding en 4 schepjes Nutriton maar de fles is te klein.
    Als ik de poeder erin gooi hebben we een bultje boven de fles uitsteken. ha ha
    Toch maar een grotere fles kopen (wij hebben de difraxS fles(240cc) maar die hebben ze ook in 280cc)

3. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Alieke Silvan is 3 maanden en een paar dagen. Ik maakte hem altijd wakker om 23.00 uur voor de laatste fles, maar dan was ik wel een half uur bezig om hem wakker te krijgen en dan viel hij halverwege de fles weer in slaap.

Na overleg met CB mocht ik 4 flessen gaan doen, maar dan wel de hoeveelheid die hij anders over 5 flessen kreeg nu over 4 flessen verdelen. Hij weegt nu iets meer dan 6 kg bij 66 cm.

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @miranda: wat een vreetzak hihi

@moniki: dat word spannend 4 flessen, succes

5. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Dank je Jenny! Het is vannacht super gegaan. Nu maar hopen dat het zo blijft!

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

Fijn dat er toch veel ook al hop paardje hop spelen, dank voor het reageren!

Vliegtuigje is hier ook een topper. Op haar buik liggen vindt Ise maar stom, maar ze heeft inderdaad toch flink haar nekspieren getraind met al die vlieguren die ze maakt.

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    ja goed hè vliegen, mijn vriend doet dat. ik durf het niet
    maar goed voor het nekkie ;)

8. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik zit op m'n werk en het is vreselijk saai! Ik Ben adm medewerker op een laboratorium en ben dus gewoon de puinhoop aan het opruimen die tijdens mijn verlof ontstaan is, echt vreselijk! Ik heb ff snel gelezen, dus de helft alweer kwijt!

@ Schatje: gecondoleerd meis. Het is voor je hondje zelf beter, maar voor jezelf is het ff klote!

@ Alieke: Ik ben aan het proberen om Jasper vroeger de laatste fles te geven, maar hij zit zo in een vast ritme.... Af en toe denk ik dat ik met 4 flessen makkelijker uit kom als met 5, want ik moet m voor de laatste speciaal wakker maken, anders komt hij echt middenin de nacht. Eigenlijk moet ik het helemaal drastisch omgooien, maar hij heeft het nu net zo lekker naar zijn zin op deze manier. Alleen ik wat minder haha! Ik geef geen nutrix want het helpt toch niet haha. Ik zit er wel aan te denken om weer voeding voor hongerige baby's te halen (en dan op 4 flessen overgaan). Ik denk dat je helemaal de draad kwijt bent, want ik typ ff snel en waarschijnlijk alles doorelkaar mezelf kennende. Da's het irritante van weer aan het werk zijn.....

Verder weet ik niet meer waar ik op wilde reageren.

--------------------------------------------------------------------------------------------

Gisterenavond is de bom gebarsten en hebben Jeroen en de buurman vreselijke ruzie staan maken. Jeroen was echt wit en witheet. Het was 21u en we waren die herrie meer dan zat. Jasper was uit z'n doen en kon niet slapen, Thomas vond die herrie eng en wilde ook niet gaan slapen.
    Het is toch ook idioot dat iemand op zondagavond om 21u nog staat te boren en te timmeren! Vanmorgen hebben ze het geloof ik enigzins uitgepraat, maar vanavond gaat die lul gewoon verder, maar hij wilde dan wel om een uur of 8 stoppen. Het is m geraden want ik denk dat Jeroen m anders wat aan doet...Kan gezellig worden!

9. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Marleen, dat doe ik nu ook bij Danique. Dan volgens mij ligt het eraan dat ze 's nachts wakker wordt dat ik haar wakker maak voor een fles.
    Dan heeft ze schijnbaar in gedachten dat ze een uurtje of 5 later weer moet eten ofzo. Ik weet het niet, maar wij hebben het getest en ja hoor het is echt zo. Dus ik laat haar niet meer slapen voor de laatste fles. Ga ik tenminste proberen. Vanavond doe ik haar lekker in bed rond half 8 denk ik. Dan kan ze daarna nog even lekker bij me zitten en dan lekker een fles! En dan hup naar bed. Ben benieuwd. Half 9 de fles is wel vroeg, maar ja het was gisteren kwart voor 9 en ze lag om half 10 erin en sliep tot 8 uur. Dus waarom zou het niet kunnen!
    En ik hou toch de 5 flessen nog maar even aan.
    Ze had namelijk vanmorgen om 11 uur alweer honger. Dus weer een fles gegeven. Ik blijf dus nog even op die 5x180 (nou oke, eigenlijk 3x180,1x150 en 1x210) En als ze straks fruit erbij krijgt dan haal ik ook 1 fles eraf.

Moniki, ik ga het toch nog maar niet proberen. Danique heeft gewoon weer snel honger en ben bang dat ze dan niet genoeg krijgt over de dag. Ik doe haar wel eits dichter op elkaar de fles en lust ze het niet, dan geeft ze het wel aan!

Vliegen, super! Dat vindt Danique ook echt leuk.
    Maar die rare meid van mij wil niet op haar rug liggen in de box ofzo. Ze vindt op haar buik veel mooier! ;)

10. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Alieke: Ik ga het toch ook maar proberen. En ik zie wel of ik op 4 of 5 flessen uitkom. Eerst maar eens afwachten hoe Jasper erop reageert!

Ik ga nu gauw weer aan het werk voordat mijn leidinggevende weer binnen stapt. Ze zit tegenwoordig achter me en kan alles zien wat ik doe.... Beetje jammer haha!

11. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Misschien moet ik ook eens ga kijken hoe ze het doet als ik haar niet wakker maak.
    Maar ja ben dan weer bang dat ze midden in de nacht komt, aan de andere kant doet ze dat nu ook.
    Maar dan zal ze wel al heel vroeg de laatste fles krijgen, deze geef ik namelijk meestal rond half acht. Dat zou betekenen dat ze 12 uur zonder fles zou doen. Ik vind het maar moeilijk hoor.

Ga snel weer aan het werk.

12. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Alieke Gewoon doen wat je zelf prettig vind hoor!
    Het is ook best vroeg volgens mij om rond de 3 maanden op 4 flessen te zitten. Silvan krijgt nu 4x210 en een theelepeltje fruit, vanwege zijn ontlasting. Komt vanzelf wel die 4 flessen. En als het goed gaat op de manier die je doet, prima toch?

13. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    En Naat, ik had ook gedacht dat ie dan ineens midden in de nacht zou komen, maar hij heeft vannacht ineens 12 uur geslapen (toen vond ik het mooi geweest en heb ik hem wakker gemaakt). Maar wil je dan 4 flessen gaan geven of 5?

14. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Er is nu een programma over een 5ling op SBS 6.
    Ga ik even kijken.

15. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Miranda Ga ik ook even kijken. Dank voor de tip!

16. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo dames! Hier ben ik weer! Ik heb een heerlijke week gehad. We hebben ontzettend geluk gehad met het weer, nu regent het, en dat hebben we bijna niet gehad. Het huisje was super en we hebben genoten van de sauna en de jacuzzi die erbij was. Tymen vond alle aandacht geweldig en Silke ook. En nu weer terug naar het echte leven!

Vanmiddag cb met Silke. Nu druk aan het wassen enzo. Manlief moest alweer aan het werk vanmiddag. Is wel even omschakelen nu ik weer helemaal alleen ben!

Heb jullie wel gemist hoor! (jullie mij ook? :D) Ik ga zo eerst maar eens teruglezen.

17. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Hier lopen de tranen al.... :(

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Setteke, ik heb je zeker wel gemist hoor!
    Vind het altijd zo leuk en knap hoe jij op iedereen weer reageert. Zo gezellig altijd ;)

Fijn dat jullie zo'n superweek hebben gehad samen! En alle aandacht, je heerlijk is dat. Ik verheug me ook ontzettend op mijn week.
    Ik ben bezig met de voorbereidingen. Wat een strijk had ik nog zeg. Heb mezelf nu even rust gegeven ;)

Miranda, haha de fles te klein. Ja die fles die ik Danique doe is 's avonds ook bijna vol. Het is toch wat!

Marleen, ben benieuwd of het bij Jasper ook werkt. Ik ga ervoor zorgen dat Danique de fles rond 8 uur begint en dan tegen kwart voor 9 in bed ligt.
    Dus misschien heel even rekken tot de volgende fles? Ik geef ze nu de hele dag iets eerder, wel wat dichter op elkaar, maar dan hoop ik vanavond uit te komen en kom ik niet uit, dan heb ik pech gehad ;)

Moniki, hoe vindt Silvan het fruit? Is het echt een fruithapje en hoelang geef je het al? En helpt het goed de ontlasting op gang te maken?

Naat, gewoon proberen. Ik zie het ook wel! En als ze vannacht komt, ja dan heb ik gewoon pech gehad. Maar het is het proberen waard vind ik zelf!

19. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Setteke Welkom terug! Fijn dat je een heerlijke week heb gehad. Wij gaan in januari pas weg, dus ik moet nog even geduld hebben, maar kan haast niet wachten!

@Alieke We zijn anderhalve week geleden (denk ik) begonnen met een ietsiepietsie beetje fruit. Daar mengden we zijn medicijnen namelijk mee (mocht niet met de melk). Afgelopen week zeiden zowel het CB als de kinderarts dat we maar met fruithapjes moesten beginnen (om ook te proberen de ontlasting op gang te krijgen), dus we zijn nu langzaam de hoeveelheid aan het opvoeren. Als het aan hem ligt eet hij zo het halve potje op hoor! Hij vind het zalig. De peer werkte volgens mij wel een beetje voor zijn ontlasting, maar het is nog even puzzelen.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hoera, Setteke is terug! Ik blij :D ! Haha!

Ben ik nou zo enige die ik 150cc water en 5 schepjes geef?

Deel Deze Pagina