Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    hihi weet het niet linka, hier de borst

nou heb geentijd om terug te lezen, kwam even hallo zeggen, heb het druk.
    ben begonnen met de lessen nagelstyliste en dat is veel oefenen maar super leuk.
    en zaterdag de hele dag weg is goed gegaan, ze sliep nog meer dan wanneer ik thuis ben.

hoop dat ik snel weer even wat tijd vind, want heb vandaag nog niet eens gelunched en ga dat nu maar snel doen

2. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka silver krijgt ook nog steeds 150 om 5 hoor

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hey!

Ik begin met lezen op pagina 261:

Marleen: Zag dat je inmiddels bent toegevoegd op mijn hyves! :D Heb je het leuk gehad zaterdagavond?

Duster: Is het gelukt met de jurk voor je schoonzusje? Leuk is dat he om bruidsjurken te kijken, heerlijk!

Binna: Fijn dat Silver heeft ontdekt wat weekend is, als ze nou lekker ging uitslapen! :( Hahaha! En hoe heeft ze vannacht geslapen?

Rachel: Wat een lieve foto van Lindsey en Jayden!

Arri: Wat werden jullie laat gebeld! En dan weten jullie nog niets....Vervelend!

Elle: Heb je alle vakantieboodschapjes binnen? Fijne vakantie!

Happy: Hopelijk gaat het beter met Janna. Huilt ze al minder?

Judith: Vandaag nog aan het werk en ben je dan even vrij?

Mik: Ik vroeg me dat laatst ook af hoe het zit met een koortslip, mijn man heeft er ook last van. Ik lees even mee...

Schatje: Bah wat naar van jullie hond! Dappere beslissing hebben jullie genomen hoor om hem uit zijn lijden te verlossen! Heel veel sterkte!

AykietjeFijn dat jullie een leuke dag hebben gehad met de doop van Stan. Jammer dat je moeder zo moeilijk doet :( , ik ken het hoor! :rolleyes:

Binna: Hopelijk ging het goed bij de osteopaat. En ben je goed geslaagd voor de luiertas?

Alieke: Wow wat heeft ze lang geslapen! Hier gaat het ook weer goed na een aantal nachten dat het wat minder goed ging.

Denice: En nog zo'n schone slaapster! Lekker hoor!

Mama's die aan het werk zijn: Werkse (en niet teveel tijd hier op het forum doorbrengen hoor! [-X Foei! Hahaha!)

Setteke: Welkom terug! Fijn dat jullie een leuke week hebben gehad! En ja, dat zal wel weer even wennen zijn.....

Noura: Succes met je cursus nagelstyliste!

Hoop dat ik er niet teveel vergeten ben....

Ik lees dat er meer zijn die fruithapjes geven. Van de week even gebeld met het CB hier en ze adviseren toch te wachten (had Olivier een paar hapjes peer gegeven, hij vond het heerlijk!) Ik ga het er donderdag nog eens over hebben. Ik wil hem niet gelijk een heel potje geven, gewoon een paar hapjes, als hij het lekker vindt.....Ik vind dat ze er erg over zeuren hoor! Maar goed het zal wel een reden hebben.... :rolleyes:

Ik ga mijn mannetje zo uit zijn bedje halen, fijne middag!

Liefs!

4. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    @Puck volgens mij geven alle CB's verschillende adviezen. Alleen toen de kinderarts tegen ons zei dat we wel mochten beginnen met de fruithapjes was ik wel overtuigd. Ik heb niet zo veel met het CB. Ben wel benieuwd wat voor reden ze geven... Ik weet wel dat het kan uitmaken of er allergiën e.d. in de familie voorkomen en of je borst- of fles geeft. Moet er wel bij zeggen dat als Silvan niet zo'n problemen met z'n poepen had, ik nog wel even gewacht zou hebben.

Sorry voor een beetje kromme zinnen, maar ben even druk... Tot later!

5. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Daarom juist! De 1 zegt dit, de ander dat. Ze gaf ook wel aan dat het in de loop der jaren steeds verandert. Ik zal het donderdag eens duidelijk vragen!

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ puck silver heeft vanacht goed geslaapen ben benieuwt naar vanacht want ga een ander schema proberen. fles van kwart voor 4 heb ik 180 gegeven en wil dan om half 9 a 9 uur ook 180 geven en dan kijken of ze de hele nacht door slaapt kan ik teminste op tijd naar bed. 11 uur is voor als ik moet werk echt t laat. en ben zekker geslaagd voor verzorgings tas.erg leuke donker grijs met roze bandjes en een aantal bloemen in kleurtjes.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    sorry hoor meisjes

maar het gaat hier niet zo goed. donique is ziek en weigert te drinken , zit constant te verslikken in spuug wat omhoog komt en heeft al vier keer diarree gehad.. ze heeft nu 38.1 koorts dus we moeten het nog ff aankijken en als ze 38.5 of hoger krijgt meteen naar de huisarts.

is supereng want ze stikt af en toe half in haar spuug. ook vannacht dus de halve nacht ben ik wakker geweest. de spuug was ook een beetje oranje. erg gek en raar en ik ben best wel een beetje bang vooral omdat ze vanaf gisteren 10 uur nog maar 300ml heeft gedronken en dat is normaal het dubbele .

ook heeft mijn man gisteren een staalsplinter in zijn oog gehad en die moest eer gisteren en vandaag uitgehaald worden. met een frees. dus die zit ook thuis

kus

8. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Mik, wat vervelend zeg dat Donique zit is. Hou het goed in de gaten. En probeer haar regelmatig wat vocht te geven. Hoop dat ze heel snel weer opknapt! En ook beterschap voor je man natuurlijk!

Puck, raar he al die adviezen van het cb. Ik volg mijn eigen gevoel en wat ze daarvan zeggen zie ik dan wel!
    Danique krijgt over een paar weken lekker een flesje pap en daarna begin ik ook met fruit. Ik denk gewoon dat ze daar wel aantoe is. Want ze kijkt me nu al eten uit mijn mond.

Binna, fijn dat Silver goed heeft geslapen. Ik hoop toch echt dat ze vannacht ook lekker doorslaapt!
    Klinkt leuk je verzorgingstas!

Danique heeft net een klein flesje gehad, anders trekt ze het niet tot half 9 denk ik.
    Ze heeft om 3 uur 150 gehad. En nu had ik 120 gemaakt, maar ze heeft ook nog 40 laten staan. Maar ik durf de 4 flessen nog niet aan. Dus bouw ik het een beetje zo af ;)

9. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hoi meiden,

Soms best moeilijk he al die verschillende meningen over bijvoeding. Er is een standaard voor, maar ieder kindje is weer anders. De ene is er sneller aan toe als de andere. Bij ons werd bij Thomas geadviseerd om pas vanaf 6 mnd bijvoeding te geven ivm met mijn astma. Maar we zijn toen met 3 mnd en 2 wkn een beetje fruit gaan geven omdat Thomas er gewoon aan toe was. Hij had een moeilijke stoelgang maar dat was vanaf dat moment gelijk over. Jasper is een heel ander geval. Die poept wel goed, maar lijkt wel onverzadigbaar.
    Vandaag heeft Jasper erg veel gespuugd en heeft veel last van slijm. Hij blijft maar verkouden, word er niet goed van. Hij had eigenlijk zijn fles al gemoeten, maar hij slaapt. Ik laat m lekker nog even liggen, dan kan ik gelijk mooi zijn schema een beetje omgooien, hoop ik.

@ Mik: Ach, hou Donique d'r luiers goed in de gaten hoor als ze zo weinig drinkt. Zodra ze droger blijven de huisarts bellen hoor. En de koorts in de gaten houden natuurlijk!

@ Linka: Wat is het stil van jou kant?! Gaat het allemaal goed meis? Heb je er een beetje rust van dat je je ontslag ingediend hebt? (Dat had je gedaan toch?).

@ Juudje: Ik had je e-mailadres van je werk niet meer, anders hadden we vandaag mooi kunnen mailen :D!

@ Alieke: bouw het lekker rustig af. Ze slaapt nu eindelijk lekker door en dat moet je wel zo zien te houden natuurlijk!

@ Binna: Ben je nou alweer aan het shoppen geweest :) :idea: ;)!

@ Puck: Ja leuk hoor! Ik vind het leuk om iedereen nu eens even te zien ipv alleen maar mee te kletsen ;)! En m'n zaterdagavond was super. M'n neefje had singing star tevoorschijn gehaald en ik heb heerlijk vals mee staan bleren haha!

@ Arri: Hoe is het? Wat moet je lang wachten op de uitslag he?!

@ Happy: Hoe is het met Janna?

@ Denice: Hoe is het met jou? Beetje uit je dipje?

@ Noura: Ik heb hier ook 2 van die schone slapers als ze bij een ander zijn...GGGRRRR!

@ Moniki: Thomas z'n stoelgang ging wel werken van dat fruit hoor. Bij Silvan ook?

@ Setteke: Fijn dat je er weer bent? Hebben jullie het leuk gehad? Het was hier wel gelijk een stuk stiller hoor :)!

Pff, verder weet ik het ff niet meer. Ik ga nu ff lekker relaxen op de bank. De buurman is nu nog stil....

XXX

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ marleen ummm ja :oops: :oops: :oops:

11. Marleen2109

Haha, meis, schaam je niet hoor. Ik heb namelijk net weer een pyjama van Lief! besteld voor Jasper :oops:! Ik vind ze altijd zo duur maar ze waren nu voor de helft. Nog duur, maar zo leuk :oops:. Jeroen zei pas nog dat we maar een verdieping op de garage moeten gaan plaatsen voor alle spullen :)!

12. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    Joepie! Silvan heeft net gepoept! :D Het ging nog niet echt makkelijk, maar er zat in ieder geval wat in z'n luier.

Goh, waar je al niet blij mee kunt zijn...

@Marleen het lijkt dus wel te werken. Maar misschien was het toeval of kwam het door de medicijnen of de combi van fruit en medicijnen. Maakt ook niet uit, ik ben al lang blij (en hij ook!) Ben benieuwd hoe het vanaf nu gaat!
    Waar heb je trouwens die pyjama besteld?

@Mik Veel sterkte met je meissie en ook beterschap voor je man.

13. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Wat gaat het toch snel hier.
    Ben de laatste dagen nog steeds druk met Janna. Dus kan echt niet reageren sorry.

Dus even ego.

Janna huilt nog steeds veel. Geeft ook steeds nog wat terug na 2 uur ongeveer. Dus ga er nu maar vanuit dat het drankje niet werkt.
    Wel krijgt ze nu 5x150cc. Want aan 120 had ze echt niet meer genoeg. Nu komt ze nog 's ochtends om de 2,5 uur. Maar 's middags en 's avonds om de 3,5 uur. Dus dat is helemaal goed.
    Ze slaapt gelukkig, 's nachts wel goed. Ze heeft gisteren van 20.15 tot 5.15 geslapen. Dus echt super.

Zo dat was het weer even, ga weer even naar Janna die ligt weer te huilen!

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ik heb net via mp een shirt van lief. erg leuk dat merk maar zo duur.

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    vandaag een drama, meneer wil niet slapen vanaf half 10 vanochtend. steeds na een kwartier weer wakker. best vermoeiend.

maar ja meestal zijn de nachten dan weer goed haha

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @linka: om 16:30 zat ik al op de vierde fles van 200cc voor vandaag en meneer is alweer aan het brullen en smakken voor de volgende. ben bang dat het er 6 gaan woorden vandaag. oeps

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Wat een vreetzak Jenny! Haha!

Marleen, stil? Hoezo? Rust, nou ja, ik voel wel wat beter dat ik nu rust heb alleen moet ik nogal herstellen.

Binna, gewoon je gevoel volgen ;) Allemaal kopen alsmaar door voor kinderen en baby's !

18. Marleen2109

@ Jenny: Ach, als het eens een keertje gebeurt dat ie een fles teveel krijgt, dan is het niet zo erg toch? Jasper heeft dat 2 weken lang gedaan :)! Maar ja vreetzakkie he!

@ Moniki: Bij Thomas werkte het als een trein, dus ik hoop voor jullie dat geen toeval is! Op www.liefwinkel.nl zijn de pyjma's t/m maat 86 nu 50%, ze zijn dan nog 12,45 en dat geef ik normaal niet uit aan een pyjama, maar vind m zo leuk :oops:!

@ Binna: Ik vind niet alles leuk, maar sommige dinge juist weer te leuk haha. Ik heb voor Thomas een petje met stoer erop en een shirtje met stout. En dan nu voor Jasper die pyjama.

19. Marleen2109

@ Linka: Ik had het idee dat je niet zoveel had geschreven de laatste dagen. Misschien ben ik wel niet helemaal bij, want ik heb in het weekend alleen vluchtig gelezen.

20. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mik, beterschap voor je meisje!

Deel Deze Pagina