over de draagdoek. ik heb er ook een van draagdoek.nl en heb er een gebruiks aanwijzings boekje bij gekregen over de vele manier van knopen(gebreuken)
welke baby's hebben eigenlijk al een ritme hier? ik denk de hele tijd dat ze eindelijk een ritme heeft. ( dan wakker dan slapen) maar dan gooit ze het weer helemaal om!
weet niet of hij vacuum moet zuigen, maar ik kreeg het advies altijd zorgen dat de speen vol melk staat. zo krijgen ze het minste valse lucht mee
Kom hier even geluren bij echte mamma's, ik moet nog veel herstellen, het is nog vermoeiend, na 2 dagen ziekenhuis vanwege suikergehalte en jaloerse kind erbij, het is best wel heel erg wennen maar enige is dat goed gaat met Jeslyn. Kom gauw wel weer kijken meiden! Ik heb jullie gemist! Dikke pakkerd van ons allemaal!
Natas, wat goed van je kleine meid: haar eerste flesje! Heb je ook melk gesprokkeld na het voeden? Noura, ja je krijgt er een boekje bij met hele duidelijke uitleg (veel foto's) en verschillende manieren van knopen en houdingen. Echt heel handig. Linka, leuk dat je even langskwam! Succes met herstellen en wennen (Myrna ook!) en tot snel hier!
ik kolf elke dag tussen 2 ochtendvoedingen, ongeveer anderhalf uur nadat ik gevoed heb en ik kolf dan een hele voeding. zo probeer ik een voorraad te krijgen. vandaag lekker naar het terras geweest en nu kaarten met vrienden, heb het helemaal naar mn zin en Roos ligt heerlijk te slapen. Het allerliefste kind van de wereld en de allerliefste man, wat een heerlijkheid
ik ben terug van mijn shoot Nou pffff wel wennen hoor al die loshangende vellen Maar na wat shopwerk toch mooi geworden! Lang leve photoshop Ben wel erg blij met mijn borsten dat was 75 a en nu 85 c voor mij dus echt joekels Als ze klaar zijn zal ik wel wat plaatsen in mijn album Einde egobericht @ Linka, leuk dat je even wat laat horen! @ Noura, gaat het nu al beter?
Zo ff gespamt,hihi..... Nu nog eens wat leukere foto's maken! @Sjudith,ben benieuwd naar je foto's... @Linka,leuk dat je er weer bij bent! Fijn dat alles goed is met Jeslyn En Myrna flink jaloers nu,ja is een beetje wennen tuurlijk heh! @Mik,hier hebebn ze wel een redelijk ritme hoor wat voeden betreft,huilen daar staat geen tijd voor heh @Noura,hoe gaat het nu met Anissa? Nou ik word geroepen,Lars slaapt er gewoon doorheen,ongelooflijk! Hij ligt boven en ik zit beneden en nog niks horen... Fijn weekend!
hoeveel drinken jullie kleintjes nu? want op het cb hebben ze eigenlijk niet gezegd of ik het mag verhogen amy krijgt nu 5 voedingen van 120 cc en 4 schepjes= 135cc is dat wel genoeg? ze huilt niet vd honger hoor, dat niet, maar ik lees hier vaak dat er 150/160 gegeven wordt. amy weegt denk ik nu ongeveer 4 kilo. er zit nu ongeveer 5 uren tussen de voedingen
@ Daisy, wat een plaatjes en dat slabbetje @ Rebecca, ze hoort 150 te drinken maar ze redt het de ene keer wel en de andere keer niet! Ik heb 2 foto's van mijn shoot in mjin album gezet
Hallo! Judith, mooie foto's hoor! Daisy wat een schatjes zeg! Rebecca, moeilijk is dat he met die voeding Danique heeft vannacht geslapen tot half 6, vanaf gisteravond half 11. Maar ja nu heb ik dus een probleem. Ik weet niet hoeveel voeding ik haar nu moet doen. Ik heb haar maar 135 aangeboden i.p.v 100 ze heeft het niet opgedronken om half 6 en ook niet om kwart voor 10. Ze liet telkens 20 staan. Dat mag natuurlijk ook, maar ja ze heeft vannacht de voeding overgeslagen. We zullen zien wat het ons vandaag brengt! Ik ga nu eerst maar eens boodschappen doen en poetsen, want ze slaapt nu en dan kan ik weg. Manlief is toch in de tuin bezig. Een fijne dag
daisy: ik heb dat slabbetje niet maar heb er wel een t-shirtje van haha! zijn echt leuk! Voor de rest heb ik niet zoveel te melden ik ga zo even bij de hema kijken voor een klein trappelzakje voor djayden Weten jullie dit?: in oktober gaan we een weekend weg naar een bungalow park maar nu vragen wij ons af of we dan met djayden in het baby badje mogen zitten? ivm chloor? en wat voor een maat zwembroekje zou die dan aankunnen? Groetjes