Hoihoi, hier ook nog flubber de flubber hoor,maar ach komt wel zo oet je maar denken hoor! Gisteravond wwas verschrikkelijk,Linne heeft echt zo hard gehuild en bij ons was ze ook niet stil te krijgen,was zo sneu Volgens mij had ze last van krampjes,kan dat zo erg zijn? Tot 23.00u heeft ze aan 1 stuk gehuild,we zijn gaan wandelen toen was het ff goed maar zodra we weer thuis waren begonnen ze weer. Ik ebn nu gestopt met Nutriton,zou het daar ook aan kunne liggen? Ik wil ook overstappen op andere voeding tegen krampjes,mag dat zomaar? Zo naar een feest,we zijn allemaal helemaal opgedirkt,heerlijk weer ns keer.. Zo dit was ff ego,de rest komt morgen waarschijnlijk weer,alhoewel ik Fenne en Linne morgen naar mn ouders mag brengen,kan ik ff naar de kapper en misschien nog bijslapen? Fijne zondag en geniet van het zonnetje!
Zo ik lig even op bed. Mijn man is met Janna wandelen en ik ga even rusten. Moet ook gebeuren he. Tot hoe lang hebben jullie 's middags even gerust? Ik vind dat mijn dag dan zo gebroken is. En ik heb daardoor het gevoel niks te kunnen doen! Vandaag zijn de hechtingen er uit gehaald en is het kraambed bij de VK afgesloten. Morgen nog 4 uur kraamzorg en dan mogen we het zelf gaan doen. Heerlijk. Kijk er al helemaal naar uit dat er niemand meer over de vloer komt. Heb echt niks te klagen over onze kraamzorg, maar het is toch wel lekker als je weer echt de dag aan jezelf hebt. Vanmiddag komt er visite, dus ga nu echt even slapen! Sorry voor dit ego bericht, zal proberen om vanaf morgen weer wat meer actief mee te lezen.
@Daisy: van krampjes kunnen ze idd enorm krijsen. Ik ben zelf zo overgestapt van Friso Normaal naar Comfort. Heeft anderhalve dag geduurd om te wennen maar de krampjes zijn helemaal weg! Ik gebruik daarnaast ook Sab Simplex. Wat je verder kunt doen is de fles maken met bronwater. Het liefst met zo min mogelijk mineralen (van de Aldi is erg goed en anders liever Bar le Duc dan Spa). En dan eerst koken en wat laten afkoelen. Ik heb altijd gekookt water in de koelkast staan. Ik kook dan nog wat nieuw water, hier de Comfort bij (moet met heel heel water gemaakt worden) en dan afgekoeld gekookt water uit de koelkast erbij. Helpt hier dus heel erg goed. Succes ermee!
heerlijk vond ik dat dat de kraamhulp laatste dag kwam, mijn huis weer voor mezelf. maar onze kraam van de laatste 2 dagen had geloof ik spraakwater op, en ik was echt toe aan rust daarna gister zijn we naar de stad gelopen, en daar gekeken naar een draagdoek. we hebben namelijk een geboortewinkel hier. maar daarna was ze helemaal van slag, huilen huilen tot aan huis. ook al was ze moe, meer dan wat hazeslaapjes heeft ze niet gedaan. en ik heb het idee dat ze ook flinke krampen heeft, mischien wel van de nutriton, maar ze laat veel winden, en overstrekt en gilt het af en toe uit. na 21.00 is ze pas gaan slapen. maar ze heeft snachts wel 7 uur aaneen geslapen, en vanmorgen heeft ze tot 11 uur geslapen. dus gelukkig kunnen we de nachten bijtanken. happy sommigen rusten nog maanden in de middag. en bij mij is het huishouden nu gewoon op de 2e plaats hoor, dan maar iets stof op de kast. deze tijd moet je lekker genieten, want ze groeien als kool hier ook een flubberbuikje hoor. ik ben al wel weer slank, maar het is nog wel slap. dat heeft ook tijd nodig. daisy, als je over stappen wil zou ik daar gewoon het bureau morgen even over bellen. veel plezier op het feest judith wat een lief kikkertje zeg en jou fotos, wow mooi hoor! ben niet zo van blootfotos maar deze vind ik heel mooi en mensen die zulke domme opmerkingen maken, ach niets van aantrekken anissa slaapt nu, heerlijk en ook voor haar. safouane slaapt ook, allebei een siesta aan het doen
@ Daisy, die foto is echt leuk , en heerlijk morgen naar de kapper! Ik moet ook , kan pas volgende week vrijdag! Hier heeft Giulia heel de tijd lief geslapen. Tot 14.30 en nu alleen aan het brullen, heeft gegeten, geboerd, schone luier... Grrrr
wat lief zeg kim, dat zijn genietmomenten of niet? ik wil ook naar de kapper maar heb er de fut niet voor om het te doen anissa heeft vanmiddag zomaar tot 18.00 geslapen, ik kreeg haar haast niet wakker. ze zal wel heel moe geweest zijn van al die dagen wakker zijn en judith hoe is het met giulia?
zit ik vanmiddag over amy's bolletje te wrijven voel ik aan de zijkant achter haar oortje bij haar achterhoofdje een klein bobbeltje(soort ertwje)dat je kan bewegen, wat kan dat zijn?ik schrok ervan aan de andere kant is het niet.
Rebecca, geen idee wat het kan zijn. Hier ook nog een flubberbuikje. 't Wordt wel steeds platter, maar blijft heel zacht. Zit ook een mooi vetlaagje op. Maar da's gunstig: vet kan er nog af en strakker wordt het vast wanneer ik buikspieroefeningen kan doen (bleg). Ik kon van de week wel weer een broek van voor de zwangerschap aan, die ging zelfs dicht (laag model blijkbaar). Maar hij zat strak en niet lekker in m'n kruis, dus snel weer uitgedaan. Over een tijdje maar weer eens proberen. Ik wil nog graag 4 kilo kwijt, 5 mag ook. Hoe vaak doen jullie eigenlijk bekkenbodemoefeningen (meiden die vaginaal bevallen zijn, want na een ks hoef je die vast niet te doen)? Ik vergeet ze vaak te doen
Morgen gaat Ticho voor de eerste keer naar de kinderopvang... Althans de eerste keer hier in Enschede... Het is wel wennen hoor. Me vriend heeft nu vakantie voor bijna 3 weken ...En ticho gaat naar de kinderopvang... Jemig wat zal dat wennen zijn zeg... Maar goed ik heb genoeg te doen in huis... het hele huishouden en ik wil het huis deze week weer schoon hebben... jemig wat ben ik veel eisend... hahaha het zijn inderdaad geniet momenten... vond het ook echt heerlijk... mag van mij wel vaker... schept ook zo'n band met beide kindes... Ticho doet het ook zo goed als grote broer ben ook echt trots op hem Echt zo lief he
er is tegen mij niks gezegd over bekkenbodemoefeningen :S... de kraamzorg heeft niks gezegd en de verloskundige ook niet... ik weet gelukkig wel hoe ik dat moet doen enzo... dus dat scheelt...
Weten jullie de symptomen van keelpijn bij een baby? Giulia heeft veel zuigbehoefte en veel speeksel, kwijlt veel... Ze drinkt trouwens weer normaal en de luiers zijn ook goed vol?
@Happy,nou geniet er morgen nog maar van dan Ik vond het ook errug fijn om lekker ons eigen leventje te gaan leiden ondanks de hele goede zorgen van de kraam. @Pendrag,dank je voor je tip,ik heb gelijk water gekookt,ben benieuwd hoor alhoewel het vandaag een stuk minder is(gestopt met Nutriton) @Sjudith,wow mooie foto's hoor! En ja idd erg lekker naar de kapper,ik moet ook weer heel nodig,het is veelste lang en de uitgroei begint te komen Over keelpijn weet ik je echt niks te vertellen,misschien ff Google? @Kimm,wat een schattige foto's @Noura,ja een keer moeten ze toch gaan slapen heh.. Had jij al een afspraak? @Rebecca,misschien een klier? Ik heb er 1 op mn kaak,klein bolletje die beweegt idd maar als je het niet vertrouwt gewoon bellen hoor meis! Gelukkig kan ik mn broelen weer aan,wel een beetje strak maar ach wie mooi wil zijn........ Feestje was gezellig,heb wijntjes op en ik werd me toch moe,haha,ik kan er niet meer tegen De mieden hebben zich voortreffelijk gedragen,we hebben ze ook gewoon in de kinderwagen laten liggen,alleen mn oma en mn nichtje hebben de fles gegeven,ik zag het al gebeuren,iedereen rond en ik niks durven zeggen maar gelukkig is dit niet gebeurd! Slaap lekker allemaal!
Gelukkig kan ik mn broelen weer aan @ Daisy, waren de wijntjes lekker dat je je broelen weer aan kunt
ik hou het even in de gaten maar denk ook aan een kliertje omdat ze natuurlijk snotverkouden geweest is en het duurt natuurlijk een tijdje voor die dingetjes weg zijn maar vond het zo rare plaats richting achterhoofd achter haar oortje ,het voelde zo raar aan
Flubberbuik? Had ik al heel lang ! Neej hoor, me buik is bijna hetzelfde als daarvoor, ben ik wel tevreden en verloskundige en kraamhulp zijn verbaasd dat snel is, de baarmoeder krimpt, ja ik doe iedere dag bekkenbodemspieren om aan te spannen, dat had ik beloofd met fysio. En met Jeslyn gaat prima, vannacht veel geslapen, 2 keer voeding maar bleef maar lekker slapen en gisteravond hele tijd huilen huilen, beetje inbakeren en pink in doen (ze wil geen speen , ze wil duimen maar kan nog steeds niet, na bevalling wel had ze even geduimd, geinig) en toen viel ze in slaap tot nu nog, heerlijk, maar af en toe krampjes in avond, kan gebeuren. Maar ze is zo lief en Myrna ook voor haar nu alleen even jaloers als Jeroen Jeslyn heeft, maar gaat op goede kant op! En mooie fotos, het is echt te genieten he meiden! Judith, vervelend van je sneetje, hopelijk is straks veel minder en trouwens mooie foto's! Dik knuff van ons
We hebben een geweldige dag gehad in het pretpark. Laureen heeft zich keurig gedragen. We hadden natuurlijk ook heerlijk weer. 's Avonds hebben we ook nog kraamvisite gehad. Laureen was zo moe nadat ze de hele dag heerlijk in de buitenlucht was geweest. Ze heeft gistermorgen tot 9:45 geslapen! (ze had de laatste fles om 23:45 gehad). Dus een dagje pretpark is een aanrader voor iedereen. @ Daisy: mooie foto's hoor! @ Linka: fijn dat het zo goed gaat. @ Rebecca: gewoon even een paar dagen in de gaten houden dat bobbeltje. Gisteren ben ik weer even met al mijn meiden naar Lindy's* plekje geweest. De meiden vinden het altijd fijn om daar te komen. We hebben alles weer netjes gemaakt en twee kaarsjes voor haar aangestoken. De laatste weken word ik iedere keer zo emotioneel als ik daar ben. Het voelt ook allemaal zo dubbel. Lindy* had ook gewoon bij ons moeten zijn. Zat zelfs vanmorgen met dikke tranen op mijn wangen Laureen de fles te geven. Nu gaat het al weer een beetje beter. Dat moest ik even kwijt.
miranda : wat goed zeg dat laureen zo lekker lang geslapen heeft. is heel begrijpelijk dat je er zo emotioneel om word, is ook niet niks hé wat jullie meegemaakt hebben, maar ik weet zeker dat lindy* over jullie allemaal zal waken. ik denk dat het bobbeltje een kliertje is want ze is natuurlijk ook verkouden geweest en soms zit haar neusje nog dicht vooral als ze net wakker is dan hoor ik het, ik heb het nog opgezocht op internet en zag dat er veel babys dat hebben en het heel onschuldig is omdat het immuunsysteem vollop aan het werk is en bij de geringste verkoudheid het al wat op kan zetten, misschien zit het er al vanaf de geboorte en is het me nu pas opgevallen ik weet het niet, ik hou het gewoon in de gaten en anders vraag ik het even aan de HA, maar het is echt heel klein, misschien nog wel kleiner dan een erwtje en zit gewoon los onder de huid