Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @miranda: dikke knuffel voor jou meid! het valt ook niet mee!

Milan heeft vannacht door geslapen van 23.00 tot 07.00! echt fijn! ik vond het alleen dood eng! toen ik wakker werd durfde ik bijna niet te gaan kijken! :oops:

liefs rebbel

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    zo... ik ben echt trots op mijn meisje...

ze heeft gister avond om half 12 de laatste voeding gehad voor het slapen en vanmorgen om 6 uur kwam ze pas:|.... en daarna heb ik dr om half 9 in badje gedaan en daarna weer gedronken...

alleen jammer dat ticho een slechte nacht heeft gehad... gister avond 2x huilen... en vanmorgen om 6 uur kwam hij bij ons op de kamer... ticho ranja drinken... nee schat het is nog te vroeg... hij kruipt op bed en valt zo op de dekens op het voeteneind in slaap... hij valt later uit bed.... hij kroop weer op bed... nu tussen ons in... hij valt in slaap niet veel later ligt hij weer op het voeten eind...
    hij heeft nu een slechte nacht en start van de ochtend gehad...

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

Hier ook een trotse mama! ons mannetje heeft eergister van 23.00uur tot 6.30 geslapen :confused:
    Vond het zo knap! haha
    Voor de rest heb ik niet zoveel nieuws eigenlijk djayden doet het hartstikke goed!

Blubberbuik heb ik ook nog steeds! :(
    Ga vanaf vandaag weer beginnen met sporten want wil wel mijn zwemkleding aankunnen in oktober haha ;)

oh jah djayden krijgt op 17 september om 11.50 uur zijn eerste prikjes :( zal die echt niet leuk vinden!

Groetjes

4. schatje1

oh ja en djayden doet mee aan baby van de maand! dus als jullie niks te doen hebben ;) even stemmen he haha

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Naar welke gaan jullie. en welk wiekend

wij gaan het wiekend van 14 tot 17 nov naar heijderbos.

liefs sabrina

6. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    @schatje, heb even voor je gestemt hoor. wat doen er trouwens veel baby's mee.

7. schatje1

dank je! :D

@ iedereen: willen jullie op mijn mooie ventje stemmen?Djayden doet namelijk mee aan baby van de maand! :D

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey jullie ook naar centre parcs hihi wat leuk ! ik ga ook naar centre parcs van 5 dec tot 8 dec. lang weekend dus :D heb er zo zin in he hihi..... uhmmmm ff denken wel park het ook weer was hahaha ik ben een muts ikga naar centre parcs ben ik vergeten welke.... nou ja ik zoek het zo even op hahah ... net een vergiet hier. ik ga met de familie van me vriend daarheen hun hebben geboekt :D vandaar.

Hier gaat alles IETSJE beter... Emy huilt s'avonds veel tegen een uur of half 10 .. ze wil ook niet in der eigen bedje slapen .. dus hebben we maar de kinderwagenbak naast ons staan op een poef. en daar slaapt ze dan in. Maar dan ook alleen als ik eerst 3 kwartier tot een uur met haar heb gelopen of gezeten en heen en weer schudden en op de kont tikken zachtjes zodat ze slaapt en dan zo min mogelijk bewegingen maken en der in de reiswieg leggen. maar snachts als ze dan rond 3 uur wakker word om te eten weer dan krijg ik haar niet in de reiswieg soms dus leg ik zo'n 1,5 uur met der op me buik te schudden om vervolgens haar 3 keer neer te leggen in de reiswieg en iedere keer word ze dan weer wakker zodat ik ook wakker word en weer moet heen en weer schudden. tot een uur of 7 en ja dan heeft het voor mij geen zin meer om te slapen want dan gaat de wekker van me vriend die moet dan werken en als ik dan de auto nodig heb moet ik hem eerst nog weg brengen ook ! dus emy ook wakker maken ( die leg dan EINDELIJK te slapen ) die aankleden in de maxi-cosi doen. pffff vanmorgen ook weer. en morgen moet ik ook weer precies het zelfde doen eerst me vriend weg brengen en dan naar het consultatie bureau de 2e keer ( 1e keer was alleen eventjes wegen) dus hoop dat ze genoeg gegroeit is en dat ze ook genoeg weeg. ik denk het wel maat 50 past ze niet meer. is nu maat 56. ze heeft een beetje een onderkinnetje hihi ziet er schattig uit.

heb nog een grappig verhaal om te vertellen...

van de week ik zeg tegen me vriend van doe jij eens de luier verschonen dus ik loop eventjes mee nog naar het kamertje hij gaat al vast aan de gang he ik leg wat weg in de kast ik zeg je kan het wel alleen he ( hij vind het nog beetje eng dat hij iets breekt ofzo hij heeft beetje grote handen) dus ik loop weg en ik ga weer tv kijken hoor ik opeens "OWH MEN HEY !.... kom eens snel kijken."dus ik denk wat is dat nou weer he. dus ik snel daarheen he. Zie ik dat de hele commode + grond + langs de commode+ de GORDIJNEN ! helemaal onder de poep zitten. had tie dus de luier net uit wilde hij de nieuwe eromheen doen was blijkbaar niet snel genoeg en die heeft dus zeker een halve meter tot een meter gepoept! ik meteen lachen natuurlijk hahahahhaha ik kwam niet meer bij en heb meteen 3 foto's gemaakt. helaas krijg ik ze niet in me foto album geplaatst en heb nog geen tijd gehad om ze dan in plaats van hier op hyves neer te zetten. dus maar die komen er aan ! hahahha.. je had dat gezicht van me vriend moeten zien hih... ook altijd als hij haar in badje heeft gedaan dan piest ze de hele doek waar ze op leg onder nadat ze uit bad is gehaald. en ze spuugt hem ook helemaal onder hahahhahha papa is gewoon lekker om vies tegen te doen hihi..

hier trouwens ook een ( wel platte) blubber buik volgens mij zitten me spieren ergens nog in de buik maar je ziet er niks van.. hier hadden ze gezegt van je mag pas na 6 weken sporten na de laatste controle.heb gewone bevalling gehad maar over de bekkenbodemspieren ofzo heb ik niks gehoort dat je die moest trainen. is dat echt nodig? heb dus nog helemaal niks gedaan daaraan..

hmm... trouwens wie heeft er al weer meer gedaan met je mannetje dan knuffelen? ( ben gewoon nieuwschierig weet niet of ik dat wel mag vragen? ) hier al wel vorige week al voelde me goed en nergens last van niet van de hechtingen ofzo. dus wij ( schaam schaam) hebben al weer uhh even netjes zeggen gemeenschap gehad.. geen idee of het al mag maar wasgewoon zoals voorheen.

sorry voor het ego berichtje

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    sorry voor het lange verhaal !

10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Heb ik gedaan!

11. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.361
    266
    83
    Noord-Brabant
    @Denice, ik heb het gelukkig hier nog nooit meegemaakt dat ze zo ver poepte tijdens het verschonen. Lijkt me ook erg ranzig om het schoon te maken.
    Wat het knuffelen betreft: als jij er behoefte en zin in hebt zal het wel goed zijn. Na de geboorte van Lianna is er bij ons maar 3 dagen over heen gegaan. Was ook zo blij dat ik die "bult" tussen ons kwijt was.

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    ja daarna alles moeten schoonmaken en gordijnen meteen de wasmachine in gedaan met een berg wasmiddel, was geen pretje want was voor dat we moesten eten.. had net het eten klaar gemaakt en konden bijna aan tafel. ze was die middag al steeds druk bezig met de armen en beentjes dat ze krampjes had en daarna was het ook meteen over en sliep ze direct al op het aankleedkussen ..

13. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Miranda, wat goed zeg van Laureen. En dat je emotioneel wordt bij het grafje van Lindy* is toch logisch. Zij hoorde ook gewoon mee te kunnen genieten hier van al het moois.

Binna, wij gaan 17 november een midweek naar center parcs. Wij gaan naar de vossenmeren in Belgie. Heerlijk een midweekje weg!

Denicepino, papa's zijn er om vies tegen te doen haha. Ik wil foto's zien!

Kimm, wat goed zeg, de hele nacht geslapen.
    Ik trek het 's avonds niet tot half 12 om haar dan pas de fles te doen. Ik ben nog zoooo moe aan het eind van de dag. Wie heeft daar nog meer last van?

Denicepino, ik moet nog even niet denken aan gemeenschap (om het netjes te zeggen)
    Wij knuffelen wel, maar dan houdt het echt op.
    Vorige week kon ik nog helemaal niet hebben dat mijn man me aanraakte, dus we zijn al iets verder.
    Ik vloei ook nog steeds volop. En heb er ook echt nog geen zin in

Danique ligt nu weer lekker te slapen.
    Vanmorgen kwam ze weer om 7 uur. En vannacht om 3 uur. Maar ze krijgt dan ook al rond kwart over 10 de laatste fles. Wij zijn dan vaak gesloopt 's avonds dus tja dan doen we haar gauw de fles en kruipen zelf ook in bed.

14. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Goedemorgen dames!
    Giulia is 1 maand oud :)

Nou ze heeft vannacht prima geslapen! Van 23 uur tot 5 uur en daarna van 5.30 tot 8.30

Alleen gisterenavond, zoals elke avond :( drama!
    Vanaf uur of 19 uur tot 23 uur huilen, huilen, 5 minuten stil en weer huilen!
    Vreselijk!

:(

Maar ja als ik zo lees is dat normaal voor baby's van deze leeftijd!

Wij hebben ook al sex gehad hoor, ondanks de ks, heb ik het gevoel dat hij in een loze ruimtte zit :oops: heb het idee dat het van binnen ruimer is?
    Volgens mijn vriend niet :p
    Nou lekker praatje weer :)

Ze slaapt nu ook weer en ik ga even huisvrouw spelen :(

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    Ja over die bekkenbodem: dat hadden ze wel bij mij eerder mogen zeggen dat ik daar gelijk iets aan moest doen. heb nu veel moeite met grote beurt ahum durf bijna niet te ontspannen. tijden de bevalling is er toch wel erg veel druk op komen te staan blijkbaar en als je staat is de zwaartekracht niet echt fijn.

doe ze nu wel 10 x op een dag hoop dat het snel stevig word.

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Sjudith; Gefeliciteerd :) :({|= :whistle: =D>. Matthijs heeft ook heerlijk geslapen. Van 22u30 tot 5u15 en van 5u45 tot 9u. Ik weet haast niet wat me overkomt. En nu maar weer hopen dat ze het zo goed blijven doen ;)

@Aliekeleppink; Ik ben ook nog steeds erg moe. Was voor mijn zwangerschap echt een avond/nacht mens, maar nu lig ik er elke dag om21u30 in. Dan geef ik nog wel rond 22u30 de laatste voeding, maar daarna val ik toch echt als 'n blok in slaap. Het ligt er waarschijnlijk ook wel aan dat Matthijs mij de laatste weken 's nachts bijna altijd wakker heeft gehouden :( (behalve afgelopen nacht :D )

@Denice; Weet je ondertussen al naar welk park je gaat. Wij gaan 'tzelfde weekend naar Kempervennen (bij Eindhoven)

Groetjes Silvia

17. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    haha wat een poepverhaal, wil ook fotos zien.maar hier is het ook al eens gebeurd, mijn zoon kon nog net wegspringen, en heeft nog een half uur lopen griezelen over het gebeuren

hier ook weer een goede nacht gehad, toch fijn he

denice mischien is inbakeren wat voor jullie? moet je eens navragen op het bureau

daisy ik heb nog geen afspraak voor de kapper. komt wel een keer. heb toch lang haar, dus nog iets langer maakt ook niet uit

hier de eerste prikjes op 30 sept. heb er ook geen zin in

vanacht heeft anissa de nutriton niet gehad, had geen zin om naar beneden te moeten klaar maken, maar heb het geweten, ze lag naast me en de spuug kwam met een boog op mijn buik terecht. ze heeft echt weer gigantisch gespuugd. dus de nutriton helpt wel wat.

18. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    voo de meiden die borstvoeding geven: hoeveel cc kolven jullie af om voorraad te maken en hoeveel voorraad maak je? en waar bewaren jullie het in?

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Petra op dit moment kolf ik flesjes van 120 af om te geven. Maar dat ik ook omdat ik dat eruit krijg uit 1 borst in 15 minuten.

Wat slapen betreft zie ik al hele goede tijden. Hier gaat het ook verbazingwekkend tot nu toe. Hij ligt er na de voeding van half negen in bed en vannacht kwam hij rond 5 uur weer. Heerlijk dat hij er 's avonds ook al vanaf die tijd inligt, krijg ik langzaamaan ook weer wat avond terug, haha!

Iemand ervaring met zulke kleintjes voor in het paspoort, ze moeten nu toch altijd een foto hebben. Wij gaan eind september vliegen en ik moet nog maar zien of de fotograaf er een foto van kan maken nu..

20. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    Milan heeft vanmorgen zijn eerste prikjes gehad, afgelopen donderdag gin het niet door omdat de arts ziek was! het was even dikke tranen, maar gelukkig maar even! hij zat ook alweer op de 5090 gram! :confused: :D

ook lacht hij nu echt! dat is echt geweldig! :D

ik wil graag gaan babyzwemmen met Milan, maar ik hoor daar zulke nare verhalen over, dus ik wacht er maar even mee....

liefs rebbel

Deel Deze Pagina