Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee hoor! alleen als je belangrijke dingen hebt. maar ze hoeven zich nog niet te legitimeren ;)

2. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Rebecca,alleen voor het buitenland is het inderdaad nodig. Maar ja wij gaan naar Belgie.
    En al is het dan niet zo ver weg. Ik durf het niet aan om zonder legitimatie te gaan.

Danique slaapt eindelijk.
    Vanmiddag huilde ze alweer om 4 uur. Weer dikke poepluier. En ik denk krampjes.
    Hbe vanavond de Bfree flessen uit de kast gepakt en ze slaapt nu al 2 uur. Terwijl ze normaal elke avond huilt. Zou het toeval zijn of toch die flessen?
    Ben benieuwd!

3. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    Hoi, meiden,

T lukt me ff om te komen kletsen bijlezen lukt niet hoor veeeel te veeel... lijkt wel of ik alleen maar bezig ben met Jelle en huishouden, de tijden dat hij rustig is ga ik pleitte hehehe ff boodschappen is al een uitje. Gister ff er op uit geweest wat was dat lekker ff opgetut aan de wandel op een "dorps"feest hier in de buurt.

Mijn lievie kan erg leuk wakker worden, ik heb een hele serie foto's gemaakt van een keer wakker worden... dit is wel de leukste...

4. Maxi

Maxi Actief lid

22 okt 2007
    458
    0
    0
    peuterleidster
    NL
    of deze....

5. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Hé Geaatje ook bevallen, gefeliciteerd, wat een kerel zeg, man man man!

6. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Wat een wijs koppie Maxi, geweldig.

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Maxi :) wat een bekkie! LIEF!

Even een groot ego bericht :p

Giulia is vandaag incl de avond een modelbaby :D
    Hopen dat dat zo blijft :D
    Ze is zoooo zoet geweest de hele dag!
    Ik ben er achter gekomen dat ze het heeeerlijk vind om in haar fleece-wrapper te liggen met een doekje half over haar koppie en een speen in haar mond :D
    Ze heeft ook super goed gegeten :D

Ooo ben zo trots :p

8. Niet meer actief

wat goed judith,!
    waar kun je die fleece wrapper kopen?
    want hier is het iedere avond een drama, amy wilt helemaal niet in haar bedje slapen, als ik haar dan op mijn buik leg is ze zo in dromenland maar als ik haar terug in bed leg begint ze weer te huilen zo is het hier iedere avond. ook gebeurt het vaak s middags al.
    alleen s nachts slaapt ze prima in haar bedje,
    ik zat al te denken om een wiegje te kopen om haar daar in te leggen want als ik haar in de kinderwagenbak leg om te slapen is het ook prima voor haar, het lijkt wel of ze het bedje te groot vind maar ze slaapt s nachts wel prima dus ik snap het niet helemaal.
    of heb ik haar al verwend? :(

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik heb 2 fleece-wrappers :D
    1 gekregen (2e hands) en is van forever friends...geen idee waar je die koopt.
    En de andere heb ik hier bij een Turkse huishoud-vanalles-nog-wat-winkel gekocht voor 10 euro! Top ding en even goed als lodger :D

Heb je haar al ingebakerd?

Overdag slaapt Giulia beter als ze op haar buik ligt, ik ga wel 1000x kijken dan :)
    Misschien is dat wat?

10. Niet meer actief

ik durf ze niet in te bakeren omdat de dokter zei dat het niet mocht vanwege haar heupjes. ze slaapt wel op de buik in de box maar in het bedje heb ik nog niet gedaan. zal het morgen overdag eens proberen dan kan ik toch vaak gaan kijken. ik zou alles proberen om haar maar te laten slapen in bed,maar ik snap niet dat ze s nachts wel in bedje wilt slapen en overdag en s avonds niet.
    als ik de kinderwagenbak in haar bedje zet en ik leg ze daarin is ze zo vertrokken. gek hé.

11. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik doe het bij Giulia ook niet strak. Want zij heeft ook kromme beentjes :p
    Maar het is bij haar het idee denk ik dat ze iets om haar heen heeft?
    En ik doe ook vaak een shirt wat ik of mijn vriend heeft aangehad onder haar leggen zodat ze je ruikt :)

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    goeie morgen

maxi wat een leuke foto's zeg...

ben gelijk weer pleite... ticho moet zo naar "school" toe... kinderdagverblijf en ivy krijgt zo dr voeding... daarna ga ik naar een vriendin toe...

tot vanmiddag

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    goedemorgen,

Hanne doet het echt super! ze is erg lief.
    Alleen spuugt ze elke dag 1 keer haar buikje helemaal leeg. Is dat een probleem?
    Ik moet woensdag met dr naar het cb en zal het dan ook wel even navragen.
    ik moet vrijdag helaas gecuretteerd worden. Ik heb namelijk een enorm groot bloedstolsel in mn baarmoeder zitten... helaas! :(

Ik heb ook fleecewrappers gezien bij de Prenatal en V&D, waren ook maar een 10tje volgens mij. ik ga denk ik ook maar voor een goedkopere variant, ipv de echte wrapper!

Maxi, leuk he, baby's die wakker worden. ons meissie doet ook aan een heuse ochtendgymnastiek van armen, benen maar vooral met het gezicht! echt een prachtig gezicht!

leuke foto''s weer langs zien komen!

GROETJES

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    rebecca ik heb ook zo'n fleece wraper eentje is van de prenatal daar is ie rond de 29 euro en eentje heb ik laast bij de ah gekocht en die was toen in de aanbieding omdat ze het magezijn opruimde. dus daar zie je ze niet zo vaak.

Juudje wat lekker dat ze zo goed geslapen heeft. toppie

arri jeetje meis dat is wel even heftig dat je vrijdag gecuretteerd wordt.
    en zou qwa het spuigen het gewoon even bij het cb vragen

over een paspoort of bij schrijven. bij ons kost bij schrijven 19.50 en wij willen haar dan allebei of een eigen nou een eigen kost 48 dus dat is dan 8 euro duurder dus ga denk voor een eigen voor haar.

liefs sabrina

15. Niet meer actief

ik zal zo even gaan kijken voor zo'n inbakerdoek want ik wil zo graag dat ze eens normaal in d'r eigen bedje slaapt, zit ik gister nog te schrijven dat ze s nachts wel in d'r bedje slaapt, vannacht dus niet, ze is wakker geworden om 2 uur en heeft na de fles constant liggen huilen en was alleen stil als ze bij mij op de buik lag, dan ligt ze je met van die grote ogen aan te kijken en te lachten(lachstuipjes misschien)heb haar een paar keer terug gelegd maar helaas niet gelukt toen heb ik de kinderwagenbak weer in haar bedje gezet en toen was ze zo in slaap, misschien bedje te groot voor haar gevoel?
    ik zit ook te denken om een reiswieg(riet) aan te schaffen misschien lukt dat maar hoelang kunnen ze daar in? en is dat stevig. ik heb nl op internet een 2e hands wieg gezien , hout met roze bekleed en kan beetje schommelen voor 50 euro is niet duur natuurlijk maar als dat ook niet lukt, :(

waar slapen jullie kleintjes in, bedje of wiegje?

16. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Ik ken het niet willen slapen overdag in bed.
    Danique had er geen last van tot gisteren
    Gistermiddag de hele middag bij mij gelegen, omat ze niet wiled. En nu begint het alweer.
    Ze ligt er net een half uurtje in. En nu huilt ze alweer. Ben al wezen kijken, maar geen honger (fles is net op), geen vieze broek en geen boertje.
    Wat moet ik nu nog meer
    Ik laat haar maar heel even huilen.

Gisgteravond heeft ze voor het eerst voorbeeldig geslapen. En vannacht ook wel redelijk goed.
    ALleen na de nachtvoeding was het minder.
    Ze had maar een halve fles gehad en viel in slaap.
    Dus ik had haar na boeren en even proberen terug in bed gelegd. Toen heeft ze dus gekrijdt, totdat we uiteindelijk nog maar 60 ml hebben gemaakt en dat hebben gegeven (had ze ook laten staan) ent oen heeft ze weer geslapen.

17. aliekeleppink

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Op het moment dat ik op verzenden klik denk ik, wat een ego bericht.

Arri, wat vervelend zeg van dat stolsel.

Ik heb zaterdag een dik stolsel verloren en sindsdien is het bloedverlies een stuk minder.

Ik heb een lodger shelter gekocht. Duur duur duur.
    Hebben hem nog niet eens geprobeerd.
    Gaan dat toch maar eens doen

18. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    rebecca ik zou als ik jou was dat wiegje kopen! is een stuk kleiner voor haar en dan voelt ze zich lekker geborgen

19. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Rebecca: Laureen slaap overdag meestal in de kinderwagen.
    's Avonds na de laatste fles gaat ze in haar ledikantje.
    Overdag in haar bedje vind ze niks, ik probeer het wel iedere keer.
    Laureen is zo gewend aan lawaai dat het haar boven in haar ledikantje te rustig is.
    Ze slaapt ook gewoon door als de meiden met vriendinnetjes naast de kinderwagen aan het spelen zijn.

Alieke: hoe gaat het nu met Danique?

Arri: vervelend dat je nog zo'n stolsel hebt.
    Succes vrijdag.

Maxi: leuke foto's!

Sjudith: super dat Giulia zich zo goed heeft gedragen.

Austin: ben je nu alweer voor je werk bezig?
    Denk je wel aan jezelf meid.

Na een week 's nachts doorgeslapen te hebben heeft Laureen vannacht bedacht dat ze het toch wel heel gezellig vind. :(
    Ze was om 4:00 wakker en was niet meer van plan om te gaan slapen.
    Ik heb haar dat geprobeerd duidelijk te maken maar ze wilde niet luisteren. :D
    Dus heeft ze lekker een fles gehad.
    Daarna heeft ze weer geslapen tot 9:30.
    Nu ligt ze nog steeds lekker wakker de kame rond te kijken.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Nou we hebben te vroeg gejuicht! Vannacht was dus prut :(
    Geloof dat we haar vanavond een beetje wakker houden :D

Deel Deze Pagina