ik kom even snel kijken,maar hoorde dit van de week bij de geboorte winkel dat de beentjes niet meer mogen ingebakerd worden i.v.m. dat het slecht is voor de heupjes. mischien eens informeren of je alleen de armpjes kandoen en even heel ego, maar we hebben vanacht weer 7 uur aaneen kunnen slapen yes
Hey dames , Alles goed met jullie ? Ik zat te kijken welke kleur ogen me dame nu heeft en die zijn heel donker grijs ik herken dat niet me andere 2 hadden donker blauw. Welke kleur oogjes hebben jullie lieverds? En wanneer krijgen ze de echte kleur die ze behouden weet iemand dat? Fijne dag dames
@ Miranda, oo spannend! Alleen Sjorsje en Binna nog he? @ Joy, mijn meisje heeft donkerblauw. En kan volgens mij wel een jaar duren voordat ze de goede kleur hebben!
Ik heb geen idee wanneer ze de kleur krijgen die ze behouden. Roos heeft helder blauwe ogen, maar ik geloof dat de meeste baby's dat hebben. lijkt me een apart en mooi gezicht, grijs Roos heeft precies volgens het boekje (zou ze al kunnen lezen?) de 5 weekse regeldagen, heeft een dorst voor 10, mijn tepels worden er van. Ze is heel veel wakker en wil veel vastgehouden worden. Merken jullie al iets van een sprongetje? Morgen begint onze cursus babymassage, ben heel benieuwd hoe kleine roos het zal vinden maxi wat een geweldige foto! noura Wat heerlijk voor je dat je zo goed enzo lang hebt kunnen slapen en wat fijn voor Anissa dat ze de rust had om te slapen Arri wat een heftig verhaal, ik hoop dat het niet te zwaar is vrijdag, alvast heel veel sterkte alieke zoals je kunt zien is Roos net als Danique ook ineens veel vaker wakker en heeft ze veel meer behoefte aan aandacht (denk ik).
Joy, mijn dochtertje heeft prachtige blauwe ogen: de ene keer heel licht en de andere keer heel donker. Dit blijft denk ik wel zo, want bij ons heeft de hele familie blauwe ogen van beide kanten. JIj had jouw kindje toch in stuit liggen? En was jij degene die normaal moest bevallen? mag ik vragen of het gelukt is of dat het toch nog een ks geworden is. misschien heb je het al wel verteld hoor, maar heb het dan gemist. Mijn kindje lag ook in stuit en wij wilden normaal bevallen, maar voordat er ook nog maar iets was begonnen qua bevalling, kreeg ik een ks gezien mijn eigen gezondheid. dus ben erg benieuwd hoe het bij jou is verlopen. Hebben jullie het boek 'Oei ik groei'? Ik wil die graag kopen, want het lijkt me erg interessant boek. Is het een aanrader? Petrabr, mijn dochtertje had op de 10e dag haar regeldag, dus ook volgens afspraak. Wel grappig he, zoiets. Om echt te merken dat de boeken gelijk hebben hierin. En lekker hoor, een babymassage. Zondag had ik gedoucht met de kleine en daarna ging mijn man haar inmasseren met olie. ze genoot er zichtbaar van! echt leuk! Sjudith of Pendrag... leg uit...! Gisteravond moest Hanne overgeven, daarna nog even kort gevoed en daarna slapen. Ze heeft geslapen van half 12 tot 6 uur! lekker hoor... En nu ga ik mn middagdutje doen! Doen jullie daar nog aan? Groetjes!
Ben ik weer... Ik bedoelde niet dat Judith geheimzinnig is maar was meer van Judith?Vertel vertel! @Rebecca,stop je haar heel strak in?Das mij verteld,door heel strak in te stoppen voelen ze zich niet zo klein in een groot bed.. @Alieke,hoe is het nu met Danique,weer stil? Das altijd zo moeilijk heh,meetal laat ik ze dan maar bij mij liggen en dan is het goed,dan vallen ze in slaap en dan leg ik ze weer terug in hun eigen bedje.. @Arri,wat vervelend zeg! Denk je overal vanaf te zijn Ik heb het vorig jaar ook gehad,bevallen van Merel* en die week erop lag ik weer in het ziekenhuis Succes alvast! @Maxi,wat een schatje zeg! Wat kunnen ze toch schattig wakker worden heh! @Austin,konden ze je niet missen? Hoe gaattie verder met jullie? @Miranda,leuk zoals ze dat doen dat rondkijken.. Ff goed kijken waar ik nu woon,hahah @Noura,heerlijk een keer zo lekker te slapen! @Joy,ik vroeg me ook al wanneer ze de echte kleur krijgen? Hier hebben ze blauwe ogen.. Hoe gaat het met jullie? De krampjes zijn er nog steeds hier,die Cinababy werkt nog niet echt,ik heb net het bureau gebeld en kan tot 10 dagen duren voordat het werkt,oww Wachten we nog ff af! Verder zijn het zulke schatjes,slapen veel overdag,s'avonds willen ze perse beneden in de kinderwagen(ook goed want dan slapen ze)en s'nacht nog steeds om een uur of 3 en vanochtend waren ze er weer om 05.00u,maar bij me in bed genomen en dan is het goed maar dat mag eigenlijk niet heh,gevaarlijk maar wat moet ik anders als ik ze niet stil krijg,iemand tips? Vanavond laten we foto's maken van ons viertjes,ben heel erg benieuwd! Verders ben ik ontzettend moe,de nachten zijn zo kort maar dat hoef ik jullie niet te vertellen heh,ik slaap van 00.00u tot 03.00u en dan van 03.30u tot 05.00u en dan weer tot 06.30u,wilde eigenlijk vanmorgen terug naar bed gaan maarja het huishouden moet ook gebeuren heh.. Pfffff mega lang verhaal,sorry... xxxDais..
@ arri, @ Daisy, :Lol: ik krijg een pakketje kleren van Pendrag dat is het whahah O ik heb hier een foto van mijn ingepakt dametje Net een Burka maar ze ligt echt heeeerlijk te slapen zo
@Sjudith: het pakketje gaat vandaag weg. Ben er niet eerder aan toe gekomen omdat Jarissa zo koortsig was. En dames, voor uitleg moeten jullie bij Judith zijn! EDIT: Judith heeft al uitleg gegeven! @Daisy: er komt nauwelijks nog wiegedood voor in NL maar de gevallen die voorkomen zijn bijna altijd bij ouders in bed. Ik heb Yinthe ook bij me in bed als ze echt niet wil slapen (komt nu gelukkig niet meer voor nu ze geen last meer heeft van krampjes, soms heeft ze last van zuur dus dan ligt ze wel bij me) maar dan blijf ik zelf wakker. Ze ligt dan heerlijk op mijn buik en ik kijk wat tv of lees een boek. Gelukkig slapen mn vriend en Jarissa dan gewoon door.
En nog een close-upje Misschien werkt het bij de andere baby's ook? Zij slaapt nu de 2e dag al superrustig
hey meiden over inbakere op mijn werk hadden wij een meisje dat ingebakerd werd met een paco inbaker doek. dat is dan een speciaale doek en dan leg je je kleintje daar in in het midden dan sla je een flap over haar buikje en 1 armpje dan leg je haar ander armpje over dat stukje doek en dan doe je de ander flap er over heen en dan is de boven kant dicht. Dan aan de onderkant zitten touwtjes die je knoop tot de onder kant dicht maar hier door zijn de beentjes wel vrij en de heupjes ook. hoop dat jullie me zo snappen. bij deze advertenetie op mp zie je duidelijke foto's: http://www.marktplaats.nl/index.php?url ... k%26ts%3D1 liefs sabrina
nog een tip over het in bed nemen van je kleine. je kan dan ook het aankleed kussen tussen julloe hoofdkussen legen en ze daar op legen. liefs sabrina
@Judith,had je het niet spannender kunnen maken? Wat een scheetje zeg,lijkt idd wel een burka zo,hahaha... @Pendrag,ik wil dan ook wakker blijven maar ik val in slaap,met Fenne of Linne op mn buik.Ik ga het ook niet meer doen,je zal het maar meemaken,moet er niet aan denken... Nou computertijd is voorbij zo te horen,hahahah,wordt er 1wakker...
Danique heeft volgens mij besloten dat ze overdag alleen nog maar wil slapen als ze op de arm ligt of als we met haar weggaan (dus maxi cosi of kinderwagen) Het is wel een beetje vervelend moet ik zeggen, maar ja we doen het toch maar gewoon. Een huilende Danique vind ik echt niet fijn. Mijn man heeft haar vanmorgen even meegenomen en ik heb ondertussen de kamer, keuken en wc gepoetst. Dan schiet het tenminste nog een beetje op. Loop ik net naar boven voor een schone luier zie ik alles van het badje nog staan. Oh ja dat moest ook nog opgeruimd! haha Spannend voor Sjorsje, dus ook eindelijk aan het bevallen. En dan Binna nog! Wij gaan even naar Ikea Kom later wel weer
Lieve meiden! Tot mijn grote schrik loop ik al weer bijna 20 pagina's achter! ! ! Ik kan het echt niet bijhouden..helaas! En il wil iedereen graag een reactie geven en meebabbelen, maar dat is op dit moment echt onmogelijk! Hoe doen jullie dat toch? Echt sorry hoor, maar denk dat het bij af en toe een berichtje blijft.... Niet denken dat ik dan ego ben hoor, maar t is niet anders....sorry! Hier alles goed, moeten alleen extra voor controle naar het bureau volgende week. Vanmorgen ook geweest en melanie trilt vaak met haar beentjes en fladdert met haar armpjes...moeten het nu bij gaan houden, hoe vaak ze dat doet en met welke kant...ze kon me niet zeggen wat dat betekent, maar wil t wel in de gaten houden.... Herkent iemand dit? Liefs Vera en een kusje van Melanie