@aliekeleppink: zo dus niet gelukt haha, ik ga het niet eens proberen. tevreden is tevreden toch? @rebecca: overdag nog niet zo lang maar snachts wel lekker 10 uur vraagje: mylan probeerd zich door zijn rug hol te zetten zich overal vanaf te wurmen bv van zijn wipper, wat moet dat nou weer voorstellen?
Goedemorgen dames! Wat zijn die mannen toch lief ze kunnen het wel @ Ellen, gaaf kikkerpakje , wel foto maken als hij hem aan heeft! Giulia was vannacht rond 3 uur wakker en rond 6 uur, wel 2x 90 cc op....ze zal het nodig hebben? En hier geen huiluurtje meer gelukkig Ze heeft vrijdag op zaterdag bij oma gelogeerd, oma heeft haar in bad gedaan
Rebecca, dat doet Danique ook de laatste tijd. Het lijkt wel of ze een beetje meer ritme heeft gevonden
Jenny, nee niet gelukt. Ik wilde het ook niet proberen, maar je ze deed het zelf zo. Heb wel 5 flessen aangeboden, maar ze dronk zo slecht! Dus dacht, misschien wil ze er wel 4. Ze heeft nu om 7 uur en 11 uur wel goed gedronken gelukkig Judith, wat een leuke foto's zeg! En wat is Giulia groot zeg!
Ik wil Giulia pikken, ze is zo prachtig en nieuwsgierig ! Met dr grote kijkers hahaha! En ja, vanmorgen om ong half 9 heeft ze fles van 180+6schepjes maar ze liet 50 staan, nou heeft ze nou echter niet honger smorgens, viel mij heel erg op, toen ze wakker werd had ze ook geen honger. Ze ligt weer te slapen na badderen, rond half 1 moet ze weer fles, dus ben benieuwd. Als het niet gaat dan maar gewoon 5x150, dat vind ik ook niet erg hoor Tijdens badderen heeft ze heerlijk water gedronken, ging ze giechelen, haha!
Die Jeslyn van jou is ook wel een lachebekje of niet Linka? Danique ligt lekker weer in haar bedje. Eventjes lekker slapen. Ze was het er niet mee eens, maar ze is nu toch wel stil. Ze was dan ook echt doodmoe. Lag al bij mij op schoot te slapen na de fles. Dus lekker haar bedje in. Mijn moeder belde net en ze heeft voor sinterklaas een bumbo stoeltje gekocht voor Danique. Die vind ik zo leuk! Ben er erg blij mee!
Ja ze is echte lachebekkie! Dat heeft ze van mij ! Hihi (maar ze kan ook mopperkont zijn netals haar vader !)
@sjudith: wat een prachtfoto's zeg. haar nekje is al goed sterk hè @aliekeleppink: oh mooi dat ze weer beter is gaan drinken, gaat helemaal goed komen @sjudith: ik kon gister eentje halen (bumbo)voor 15 euro een lime groene ze willen hem ook opsturen eventueel. kreeg mailtje te laat en had al toegezegd op een andere die zelfs duurder was helaas. mooi ding hoor, maar als je een prop van een kind hebt dan passen ze er niet in. @linka: leuk hè dat lachen, kan er geen genoeg van krijgen.
Ja ik twijfel eigenlijk nog wel hoor, ze zit al zo goed... Ze heeft sinds gisteren een loopstoeltje van mijn zus gehad, en ze zit super goed daarin. Dus ik weet het niet!
het is extra stevigheid hè voor de rug.. nek moet wel sterk zijn anders is het niet goed. ach ja weer leuk speelgoed in huis kopen kopen kopen hahaha
Goedezondag allemaal, Stan heeft net zijn eerste patatjes met worteltjes gegeten. Hij vond het super! Ik had +/- 30 gram patatjes en +/- 70 gram worteltjes. Hij heeft het allemaal opgegeten. Ik heb hem achteraf nog een fles gegeven omdat ik niet wist of hij genoeg zou hebben, nou meneer heeft nog 2 x 90/3 gedronken. Hij is nu in slaap gevallen. Hoeveel geven jullie aan jullie kindjes? Ik weet niet meer wie het was (ik dacht passiepaard) met de doop maar veel plezier er mee! Judith, weer mooie foto's van je kleine meid! Oh ja, Stan is vandaag ook 4 maanden geworden (of toch bijna, den 31ste bestaat niet hihi )