Hey meiden, Bedankt voor jullie nuchtere reacties op het oma verhaal! Ik was zo geirriteerd. Het heeft toch betrekking op m'n kindjes en dan ben ik best fel... Voor mezelf maakt het me nog niet eens zo uit, als Thomas en Jasper het zelf straks maar niet door gaan krijgen! @ Linka: Qua baby heb ik met Alieke super veel overeenkomsten en met jou wat de mannen betreft! Als er zoiet als reincarnatie bestaat ga ik in mijn volgende leven samenwonen met een vrouw pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff! Verder zit ik lekker in een dip, bah! Ik heb echt de kilo's er weer aan zitten bunkeren.... In principe loopt alles veel beter als weken geleden, alleen niet met Jeroen. Doordeweeks gaat het 10x beter als in het weekend. Nu heb ik gezegd dat ik wat mij betreft wel even afstand zou willen nemen en daar komt gewoon geen reactie op. Alles wordt zo van tafel geveegd GGGGRRRR! Alsof ik alleen maar dom lul ofzo . Ok is soms ook wel zo maar ik denk dat hij niet beseft hoever ik al van hem verwijdert ben. Maar goed, ik ga jullie er verder niet mee lastig vallen. Alleen al het feit dat ik het af en toe van me af kan typen lucht al op!
wil die man van je het allemaal niet horen ofzo, beetje oost indisch doof? is er dan niks wat hem wakker schud? het is me er wel eentje of niet.... hij denkt als ik ga slapen dan is het morgen weer over. ik leef wel met je mee hoor, het lijkt me verschrikkelijk.
'marleen trek die kerel van je eens aan zijn oren. en eis van hem dat jullie even rond de tafel gaan zitten en echt naar elkaar luisterem
Tegen mij mag je altijd klagen, klaag ik ook lekker terug ! Wij hebben denk ik 2 hetzelfde Jeroen ! Nu zit hij bij de buren en heeft vandaag gewerkt en is eigenlijk gestopt met roken e3n ik moest hem steunen maar hij gaat weer roken bij hem en als hij weer rookt mopper hij weer dat hij wil stoppen, snap ik gewoon even niet meer en heb ik hem maar grote mond gegeven want hij moppert zoveel.
@ Jenny: Het is er inderdaad eentje ja. Zijn moeder was blij dat ik eindelijk iemand was die hem onder de duim kon houden. Helaas alleen niet als ik niet op m'n best ben. Op dit moment maakt het allemaal geen indruk! @ Mik: Vandaag dus weer geprobeerd, maar hij veegt alles van tafel alsof ik het toch niet meen. Zo frustrerend! @ Linka: Het lijkt wel of ik alleen maar kan klagen ! Maar op dit moment ben ik gewoon niet happy met Jeroen. We kunnen onwijs genieten van de kindjes, maar dat is ook zo ongeveer het enige wat we momenteel gemeen hebben!
@ Linka: Die van jou luister in ieder geval nog naar wat je zegt... Vannacht reageerde hij super, omdat hij zich doodschrok van mij, maar vanmiddag probeerde ik te praten en dan is het ja dat heb je al vaker gezegd. Blijkbaar moet ik bijna doordraaien voor het indruk maakt....
Dat heb ik nou precies hetzelfde, ik moet dan doordrammen totdat hij eindelijk luistert of doen, dus.... Dan doe hij uiteindelijk, maar daarna niet meer dus moet ik weer herhalen, dat kost veel energie.
@ Linka: Klinkt me bekend in de oren. @ Mik: altijd super gelukkig geweest. Toen Thomas geboren werd hebben we even een dipje gehad, maar dat was na 1x goed praten zo voorbij. Tijdens de zwangerschap van Jasper is het mis gegaan. We hadden net besloten in het voorjaar weer te stoppen met de pil toen ik vlak daarna zwanger bleek te zijn. Ik moest voor de 3x overstappen naar een andere pil omdat hij niet werkte. De huisarts raadde aan om 1 natuurlijke cyclus af te wachten voordat ik met de nieuwe begon. Nooit begonnen want ik bleek zwanger te zijn. Vroeger als gepland, meer dan welkom maar wel onverwachts eigenlijk. Ik had wel een beetje moeite om er aan te wennen. Thomas is een vrij druk mannetje waar ik echt m'n handen aan vol heb en ik dacht echt shit hoe ga ik dat doen?! Vandaar dat mijn humeur soms niet zo denderend was en dat heeft Jeroen er nogal ingewreven. Hij gaf me echt een rot gevoel en sindsdien kan ik weinig van hem hebben. Volgens hem ligt alles aan mij en mijn hormonen...GRRR!
Jasper heeft net zijn laatste fles gehad, Thomas ligt in bed en ik heb al wat spullen voor morgen klaar gezet. ik ga heerlijk in m'n bed liggen want ik kan wel wat nachtrust gebruiken na afgelopen nacht. Soms ben ik weleens bang dat Jaspers onrust door mij veroorzaakt wordt en dat Thomas momenteel zo slecht luistert omdat hij door heeft dat ik niet zo lekker in mijn vel zit. Ze krijgen van alles, maar wat ze echt nodig hebben is een papa en mama die gelukkig zijn.... Meiden, fijne avond! Morgen moet ik weer werken, dus ben denk ik niet veel online. Morgen heb ik als het goed is een gesprek over een dagje minder gaan werken. Misschien krijg ik wel gelijk te horen of mijn contract verlengd wordt of niet. Ben benieuwd!
Heey meiden! Ik ben erachter wat me vriend heeft gekocht! wilde het namelijk bijna zelf kopen vandaag! Heb vandaag ook nog een nieuwe mobiel gekregen! ben er echt super blij mee! En vriendlief heeft van mij een xbox 360 gekregen dus die kan voorlopig weer vooruit haha --------------------------------------------------------- Met djayden is het vandaag super gegaan! lekker vrolijk heerlijk! We hebben oma vandaag een mooi hangertje gegeven voor aan der armband:vorm van een baby en dan djayden zijn naam erin! Heb gezegd dat ze hem nooit af mag doen ook als ze er niet meer is.. ze was er super blij mee en kreeg een brok in der keel! ------------------------------------------------------------- Ja we zien wel waar het schip strand hoop dat het uit onszelf lukt! Groetjes
Mijn schema (borstvoeding) is om de drie uur: 7/10/13/16/19/22.00 uur. Alleen de laatste tijd is het vaak 23.00 uur omdat ik zelf zo lekker bezig ben met iets, en dan komt ze om 8.00 uur weer (of zelfs zoals vanochtend om 9.00 uur). Als ik volgende week weer ga werken, ga ik wel weer strikter om 22.00 uur voeden omdat ik daarna wil gaan slapen, en dan moet ze ook rond 7.00 uur voordat ik naar mn werk ga. Mamas die nog volledige bv geven, wanneer zijn jullie op vijf voedingen over gegaan? Oh, en dat ze s nachts geen voeding nodig heeft, wil niet zeggen dat ze niet zon vier keer per nacht wakker wordt en ik haar weer in slaap help door haar wiegje (dat aan het plafond naast mn bed hangt) een zetje te geven of een speentje te geven. Ik wil haar zo lang als veilig is (niet zo lang meer, vrees ik) in haar wiegje naast mn bed houden, want zo hoef ik er niet uit. Heerlijk hoor! Mik, hier ook nog lang geen hapjes hoor! Ik wil met 6 maanden gaan beginnen. Kleine steun in de rug is de opmerking die een vriendin van me maakte dat, sinds ze bij haar kindje van 6 maanden met hapjes is begonnen, ze de hele dag aan het voeden is. s Ochtends een fruithap, s middags een hapje van iets (weet niet meer wat) en s avonds een bordje avondeten, en daarbij ook nog vier flessen. Nou, ik ben net lekker aan het genieten van het ritme met bv dat ik heb gevonden en het idee dat ze straks zelfs nog met iets grotere tussenpozen gaat drinken. Die eerste hapjes gaan wij net zo goed meemaken, alleen iets later. En onze leuke babykleertjes komen tenminste zonder wortel- en banaaanvlekken uit de wasmachine! Het klinkt wel logisch en vooral heel fijn, heerlijk dat Kick hier goed bij vaart. Ik denk wel dat er ook kindertjes zijn die minder 'ritme-gevoelig' zijn. Ook is borstvoeding volgens mij per voeding verschillend van samenstelling en ik weet niet of je daar net zo makkelijk vaste tijden bij kan hanteren. Ise drinkt echt de ene keer meer dan de andere, als is het maar omdat mijn ene borst enthousiaster melk maakt dan de andere. Nou ja, wat ik eigenlijk even wilde vragen is: hoe heb jij Kick geleerd om zelf weer in slaap te vallen? Oh, ik wil nog verder lezen, maar Expeditie Robinson begint! Tot morgen!
Schatje, wat lief van je vriend, je bof! Mik, dat weet ik nog niet, op dit moment nog niet, maar komt wel goed en ik heb ook heel erg last van ontzwangeren en pijn, dus.
hallo dames, Hier ben ik weer even, mensen wat moest ik veel bijlezen. Heb het dan ook lang niet allemaal onthouden. Ik wil iedereen even bedanken voor het medeleven afgelopen vrijdag. Het was een vreemde verdrietige dag. Maar ik heb zoveel kaartjes, sms, bloemen enz. gekregen en veel visite, dat de dag snel voorbij was. Dank jullie! Chantico, ik geef ook nog volledig BV. Ik denk dat ik al vrij snel op 5 voedingen zat. Toen was Djim 8 weken denk ik. Hij zit nu al weer ruim anderhalve maand op 4 voedingen. 9.00-12.00-17.00 en 19.30. Maar hij sliep dan ook al heel snel door. Heb altijd op verzoek gevoed en blijkbaar haalde hij er al snel per voeding genoeg uit om weer naar een voeding minder te gaan. Ik heb het idee dat het nog steeds goed gaat, maar wil wel af en toe extra wegen, want hij moet natuurlijk wel goed blijven groeien. Anders stop ik er gelijk mee. Verder allemaal een fijne week toegewenst. Zal het weer een beetje bij proberen te houden en meer te reageren op iedereen
Oef, krijg weer zo'n oorpijn. Jakkie! Als het zo blijft misschien toch maar even naar de huisarts. Ik moet ook ongi worden. Normaal was ik het al geweest, tenminste de vorige 2 cyclussen vrijwel direct na innemen laatste pil. Nu dus niet. Het zeurt wel in mijn buik, hoop dat het gauw doorzet. Gelijk van die beelden van oh nee toch, ben toch niet zwanger. Dat kan nou echt nog niet met die BI en Silke is nog zo klein! Zou niet weten wanneer dat dan gebeurt moet zijn, maar goed! @ Aykietje, dat dacht ik al! @ Alieke, nou mooi dat Danique het ook eens is met je plannen! Silke wil nooit zo lang op de buik. Ze rolt steeds weer terug. @ Marleen, nou Tymen dus wel. Plus dat hij momenteel bang is voor iets als het donker is op de overloop ofzo. Dus dan gaat hij steeds niet slapen en is het dikke paniek! We hebben de hele avond de lamp aan in de douche, zodat het niet donker is en hij heeft een nachtlampje. Ik snap er niks van. Nu slaapt hij wel gelukkig, maar nog niet zo lang! Poeh, die kerel van jou toch! Wat is dat voor vent. Het lijkt wel of het hem gewoon niks interesseert. Misschien moet je nou toch eens doorpakken en als hij niet wil luisteren maar eens een koffer voor hem pakken. Want zo kan het niet! Ik kan me heel goed voorstellen dat de kids daardoor beide zo lastig zijn, kleintjes hebben meer door dan je denkt! Jeetje wat moet dat lullig voor je zijn als opa en oma jouw kids niet willen en die van je schoonzus wel. @ Passiepaard, oh, wat een mooie foto! Als ik dat zo zie lijkt dopen me wel heel speciaal. Fijn dat jullie en leuke dag hebben gehad. Nu maar lekker bij komen. @ Linka, oh ja, die van jou is ook al zo lekker. Mannen.... @ Schatje, oooh, wat mooi! @ Lique, fijn dat het al met al een goede dag was vrijdag!