Wauw,echte meisje telefoon, stoer! Setteke, auw oorpijn, dat is niks idd! Sterkte, dik knuff! Ik ga nu slapen, weltersuten meiden!
Hoi allemaal, schandalig verwend zijn we door Sint en Piet, was echt supergezellig bij mijn ouders en kleine Roos was zo zoet. Heb het boek opperdepop gekregen, helemaal top en nog wel honderd andere dingen en dan overdrijf ik niet. Zit nu heerlijk met mijn nieuwe pantoffels en badjas aan! Morgen werken dus ik lees even niet bij. Iedereen alvast een fijne week x
Schatje, je bent dus mooi verwend! En die telefoon is gaaf hoor! Mooi wat jullie oma hebben gegeven. Setteke, auw oorpijn. Dat is niet fijn zeg! Hopeljk is het snel over. En ben je toch ook snel ongi. Linka, niet leuk dat je niet gelukkig bent met Jeroen op het moment. HOop dat het toch weer goed komt tussen jullie Marleen, Jasper dus in bed. Hoop dat hij Danique heeft ingefluisterd dat ze vannacht gaan slapen. Danique ligt er nu net in en heeft toch echt eerst even 5 minuten heel hard liggen krijsen. Nu is ze stil en ligt heel rustig te slapen. Hopelijk blijft dat zo! Petra, heerlijk zeg zo vewend worden. Roos zeker ook heel veel mooie dingen gekregen. Wij vieren vrijdag en zondag sinterklaas. Gezellig! Chantico, ook jij dus wel eruit voor een speen o.i.d. Zal het toch aan de leeftijd liggen dat de kids een beetje van slag zijn op het moment. Ik lees heel veel kinderen die wakker worden 's nachts of vroeg, terwijl dat eerst niet zo was. Ik ga ook naar mijn bed. Morgen aan het werk. Ik ging net Danique naar bed brengen en was haar aan het vertellen dat papa er morgen was en dat mama misschien al naar het werk was als ze wakker werd en dat we dan morgenavond extra gingen knuffelen. Nou toen liepen de tranen me wel even over de wangen. Ik had gedacht er geen moeite mee te hebben. Van de week naar het kdv ging ook heel goed, maar nu vind ik het toch moeilijk om de hele dag zonder mijn meisje weg te moeten zijn. Ach, als ik eenmaal op school ben heb ik 17 kids aan mijn been hangen, dus heb ik geen tijd om Danique heel erg te missen denk ik. En dan is het natuurlijk morgenavond extra fijn om haar te knuffelen. Goede nachtrust gewenst voor alle mama's!(en papa's)
@juud: Omdat ik heel erg lief ben haha nee ik weet niet waarom eigenlijk Misschien wilt ie zo laten weten dat ie gelukkig met ons is.. Groetjes
passiepaard, wat een leuk gezinnetje zijn jullie zo! en een prachtige doopjurk. fijn ook dat het een mooie dag was! lique, wat fijn dat je veel troost van vrienden en familie kreeg! deze dagen waren een jaar gelden vast ook heel raar. veel geregel en emoties. sterkte nog! marleen en linka, vervelend dat jullie nu niet gelukkig zijn in jullie relatie. helpt het niet om weer te bedenken waarom je op de ander gevallen bent en wat je nog steeds leuk vindt? je komt anders in zo'n negatieve spiraal terecht. setteke, ik denk idd dat het my angel was. ben benieuwd hoe het met haar gaat. lijkt me heel heftig. zeker als je zelf zo'n kleintje hebt. en my angel heeft natuurlijk ook al een zware zwangerschap gehad. succes met oorpijn en ongi! alieke, kan het me zo goed voorstellen. ik ga dinsdag weer beginnen. aan de ene kant wel leuk, maar meteen 3x een hele dag zonder haar . succes morgen! chantico, hier ging dat vanzelf. als ze vroeg wakker wordt (of een keer 's nachts) dan drinkt ze toch 6x
Goedemorgen allemaal! Het gaat beginnen mijn eerste werkdag! Ik stap zo de auto in. Mijn meisje was al om 6 uue wakker, dus die zie ik niet meer. Vanavond dus pas weer. En dat voor de hele week. gewoon 5 dagen werken voor de boeg. Wat zal ik moeten wennen. Nou ik ga er snel vandoor. Een fijne dag dames!
Suc6 met de eerste werkdag! Zal vast wel wennen zijn. Ff weer ego... Sorry mensen ik probeer mee te lezen, maar het lukt echt niet. En het reageren al helemaal niet. Erg druk. Hier gaat het redelijk op weer een ziek klein mannetje na. Deze maand maar 1 week dat het beter is gegaan. Maar toen werd hij geopereerd. Dus echt een fijne maand is het niet. Maar goed woensdag naar de KA eens kijken wat zij er van zegt. Als ik meer tijd heb ga ik echt proberen te reageren.
Werk ze Alieke, het is spannend voor je allemaal en laat je ons wel weten hoe je dag was? Schatje, dat klinkt mooi in me oren dat ie je lief vindt en dat hij gelukkig is, dat is toch mooi! Lauwie, ik hou teveel van mijn Jeroen blijkbaar, maar wat hij op dit manier doet ben ik niet blij mee..... Gisteravond voelde ik me helemaal gekwetst waar zijn broer en vriendin bij was, hij vond dat ik zachtjes moest praten terwijl ik al zo deed, mijn schoonzus zei dat ze normaal praat en na praatje weer zei hij dat ik weer zachtjes moest praten terwijl hij zwaar slechthorend is, hij gebruikt gehoorapperaat en ik weet zelfs dondersgoed hoe ik met mijn stem omgaan, laat mij nou mezelf zijn joh, ik naar wc en even gehuild, dat vond ik niet zo leuk. Vandaag is hij thuis, vrij van werk ivm weekenddienst gewerkt. Daarom gaan wij weekendje weg, lijkt me wel heerlijk! Jeslyn heeft gisteravond haar laatste fles van 4e fles, om kwart voor 9. En heeft daarna tot half 8 geslapen! En nu ligt ze in box en heeft nog geen voeding gehad, ze heeft nog geen honger.
Sorry heb niet bij gelezen. En dat gaat me ook niet lukken. We gaan over een paar uur naar centerparcs. En dan komen we vrijdag weer thuis. Dan ga ik weer mee lezen en schrijven. Fijne dagen allemaal en tot over een kleine week!
JOEHOEEEEEEEEEEEEE! Daar ben ik ff! Heb een drukke week en een druk weekend achter de rug met gister de hele dag geen stroom en straks gaan ze hier weer aan de gang en heb ik weer de hele dag geen stroom... Zal vanavond wel weer klaar zijn, dus dat scheelt. Als het echt te gek wordt breng ik de kids naar oma als ze dat goed vindt, het wordt hier straks maar stilletjes zonder de radio... (geen sinterklaasliedjes...) Maar alles gaat verder goed hier hoor, Britt doet het nog steeds super, ze groeit echt als kool. Zaterdag hadden we nog kraamvisite (ja, zo laat nog, hihi!), en die hadden een onwijs leuk setje gekocht voor Britt, maatje 62. Nou, ze heeft het gister aangehad, maar het truitje had niet over hoor. Dat wordt straks al weer in maatje 68! Gaat echt hard! En Jamie is helemaal into Sinterklaas, zo leuk om te zien. Hij zit de hele dag tot vervelens toe Sinterklaas Kapoentje te zingen. Dan begint hij met; 'Sinterklaas Kapoentje, gooi wat... Nee zo! Sinterklaas Kapoentje.... Nee zo! Sinterklaas Kapoentje!' En ga zo maar door, hihi! Ach, blijft toch een schat hoor, haha! En hoe gaat het hier verder met iedereen? Xx
wat vervelend voor je kleine Stijn en voor jullie! waar is hij aan geopereerd? is hij daar wel helemaal van opgeknapt? en wat heeft hij de rest van de maand gehad? zwaar hoor!
alieke, 5 dagen? dat is wel veel meteen ja! succes vandaag! ben benieuwd hoe je het vond! ik 'mag' morgen weer. linka, dat klinkt niet echt aardig van jeroen. kan me voorstellen dat je er verdrietig van wordt als hij zo kritiek op je heeft. ik hoop dat hij snel weer liever voor je doet en het gezelliger bij jullie wordt! queenbee, geen stroom? dan moet jamie maar de hele dag sinterklaas kapoentje zingen happy, veel plezier!
aliekeleppink: Werkse meis, ik leef met je mee! Ben ook benieuwd hoe het mij in januari zal vergaan QueenBee: Heerlijk zo'n manneke, kan ook niet wachten tot onze mop into sint is... Hier even een plaatje van het hangertje gekregen van mijn mannetje Hij had er ook een lief verhaaltje bij, het hartje is het zijne en de diamant is onze Anne... Voor altijd in zijn hart... Snik, wat een schatje! Heb trouwens ook een nieuw mobiel gekregen! Hij kon niet wachten tot de kerst...hahaha Een dikke gave Iphone!
Goedemorgen, wat een verwennerij voor sommige mama's,mooi hoor en errug lief van jullie mannen! @Marleen en Linka,jee meiden wat een gedoe met die mannen ook heh! Laat duidelijk merken dat het jullie menens is,kom op nou,hij moet toch wel een keer inzien dat het zo niet langer gaat! @Joni,jee meis,en war is je kleine mannetje aan geopereerd dan? Enne geen sorry's! Veel sterkte! @QueenBee,wat schattig zeg dat ze liedjes gaan zingen voor de sint,het is ook allemaal wel heel erg spannend voor die kleintjes heh! @Happy,heel veel plezier! @Linka,wanneer gaan jullie een weekend weg? Lekker hoor,even een weekend alleen met je gezinnetje! @Alieke,succes vandaag met je eerste werkdag! @Passiepaard,wat een schattige foto! Fijn om te lezen dat het een geslaagde dag is geweest! @Petra,leuk dat Roos zo verwend is zeg! @Setteke,hoe is het nu met je? Weer wat opgeknapt? @Schatje,ik heb die telefoon ook en ik vind m 3x niks Al mn toetsen zijn al gescheurd(schijnen die telefoontjes bekend om te staan) ******************************************* Hier errug druk en de meiden zijn helemaal niet zo in dr hum. Ik denk dat ze midden in hun sprongetje zitten,veel jengelen,s'nachts ook wakker worden,in 1 x uit het niets beginnen te huilen Ze zijn nu bij opa en oma zodat mama kan poetsen,bah bah! Mama is ook erg jengelig,veel huilen,ik weet niet wat er aan de hand is,mn meiden zaterdag weggebracht omdat we feest hadden en we waren om half 12 al thuis,zo'n schuldgevoel en vandaag weer Het liefst haal ik ze weer op maar dat zou oma niet leuk vinden Nog meer mama''s last van(niet eerder gehad hoor,heb ze toch al vaak weggebracht?)
En daar komt ook nog bij dat ik Mereltje heel erg mis op het moment ****************************************** Sorry meiden dat ik niet reageer op jullie allemaal en alleen maar even kom zeuren