gefeliciteerd Sjorsje! mooie foto's Sjudith. lijkt ze op jouw? ik vind zoiets altijd moeilijk om te zien. maar ik denk wel dat ze op jou lijkt...
@Sjorsje,enjoy the club! Gefeliciteerd met jullie knappe zoon! @Judith,maar ze heeft wel juw ogen niet waar? Mooie foto's hoor! @Petra,lijkt me idd ook errug leuk! Wat een knapperd zeg! @Alieke,sow hey,wat ligt ze er lekker bij zeg! @Kimm,hier idem,pffffff...... Kan morgen een vaginale pil halen en dan moet het eind van de week al over zijn zo niet dan wordt het op kweek gezet,afwachten duss.... Vandaag druk daggie weer,bah! Eerst vanmorgen al bezoek,wel makkelijk want hun hebben de fles gegeven en ben ik boodschappen gaan doen Toen naar de pedicure en moest nog haasten ook want kreeg weer bezoek,nu ff rust en zo komt mn schatje weer thuis en moet ik gaan koken want anders worden onze dametjes weer onder het eten wakker! Hoe is het met de rest? xxx
tja sjudith... ik zei het toch! maar ik ken de papa dan ook niet he? qua formaat ogen komen jullie twee in ieder geval overeen. Daisy, Een vaginale pil, nog nooit van gehoord. HOpelijk slaat tie aan. en ik ga nu ook eten koken...
Danique slaapt de hele middag al in de hangmat. Joepie! We hadden mijn collega's op visite en het was dus flink druk en ze slaapt nog steeds. Heerlijk zeg, zou dit de uitvinding wezen? Daisy, hopen dat die pil werkt. En dat onder het eten komen ken ik. Gebeurt hier ook geregeld Sjudith, ze heeft jouw ogen hoor! Echt wel! Sjorsje gefeliciteerd! Is het toch nog redelijk vlot gegaan dus. Fijn hoor! Nu heerlijk samen genieten
@ Daisy, dat is toch voor een infectie? Bij werkte dat altijd wel Prikt wel een beetje En ze heeft idd wel mijn ogen maar de wangen en de mond absoluut van pappa en haar wiebeltenen ook maar die zie je niet hier
Ja, prima! Misschien houdt ze wel van de drukte om zich heen. Mama moet gewoon veel meer lawaai maken
Diana81 hoe is het met je hond? en met jou bemy hoe is het met de kleine Donna? noura zit anissa al beter in haar vel?
donique heeft een buikvirus! vet zielig vergezeld met groene poep! bah bah! hele dag een hangerig warm kind op mijn arm schreeuwend van de pijn! moet als het goed is met een paar dagen over zijn!
Juudje, ze is zo mooi en lijkt ook op je hoor Petra, wat een vernaming dat je naar babymassage bent geweest, jullie zagen zeker ontspannend uit! Super! Vandaag zijn wij even naar Prenatal geweest, vond toch beetje vermoeiend, het is 2e wandeling, dus stap voor stap. Jeslyn krijgt idd ook flesvoeding en 100 cc per voeding en 8 flessen per dag, volgende week CB bij ons, dus ben benieuwd. Wij zijn zeer trots!
Ja ze drinkt ook heel goed, mag ook ophogen tot 120 cc, maar wacht nog ff mee, sinds gisteren 100 cc, elke aovnd 10 cc ophogen, maar ik vind 120 best wel veel en Jeslyn kan tot maar 100 cc. Babyspekkies, haha!
welkom spawater... alles goed met jullie? Zelf ook helemaal bijgekomen? voor de dames die nog vloeien... wat gebruiken jullie? maandverband, inlegkruisjes, tampons? Ik wou vandaag na het douchen overstappen op tampon... het deed gewoon pijn... Sinds dat Ticho naar de kinderopvang gaat is hij weer een heel ander jongetje... hij is vrolijk en wilt ook meer helpen weer... ik denk dat hij gewoon zijn energie kwijt moest... Ivy heeft vandaag weer een soort van regel dagje... ze komt onregelmatig... Ben benieuwd of ze nu gewoon om 8 uur komt of op een andere tijd... maar ik ga gauw weer aan de afwas... man lief is alweer bezig dus ik ga hem gauw weer helpen en dan stofzuigen...
Mik, wat vervelend dat Donique een buikvirus heeft. Hopelijk knapt ze snel weer op. Danique ligt hier weer beneden. Nadat het 2 dagen goed is gegaan 's avonds lag ze nu weer te huilen en te huilen in bed. Haar buikje rommelde en ze boerde en hikte ook veel. Nu slaapt ze dus weer bij papa opde buik. Kimm wat fijn zeg dat het nu weer beter gaat met Ticho. Voor hem begint dan ook het gewone leventje weer he. Geef je bv of de fles? Als je fles geeft, hoeveel krijgt Ivy dan en hoelaat?