Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kimm, ga je alweer zo snel aan stofzuigen? Mij niet gezien, wil ook voorlopig niet doen! Zal wel lang duren.... Maar beetje opruimen enz gaat het nog wel. Jeslyn slaapt al hele dag, denk dat ze vermoeiend is door uurtje weg naar Prenatal en net gewandeld.

Normaal is zij elke avond veel wakker en huilerig.

En vloeien? Heel nauwelijks! Ene keer niks en dan wel beetje en dan weer niks.....

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Kimm, Volgens mij mag je geen tampons gebruiken als je vloeit.
    Hier volop aan de vloei nu, hopelijk gaat het net zo snel als bij Lianna voorbij.

Verder hier geen klagen. Yosyp slaapt erg veel, zelfs voor de voeding wordt ie nog niet wakker. De voeding loopt trouwens nog niet zo lekker. Hij drinkt bijna niks en wat ie wel drinkt komt er bijna helemaal weer uit.

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    geef je borstvoeding?

4. Niet meer actief

sjudith wat een mooi meisje, lijkt echt op jou!
    hoe is het nou met guilia slaapt ze al wat beter en hoe is het met het huilen vandaag?

daisy: hopen dat de pil gauw zijn werk doet.

hier is het echt hopeloos, ik weet niet meer wat te doen, amy slaapt nog steeds slecht(vind ik)
    in bedje is nog steeds een probleem ,vanmiddag ook weer hele middag in kinderwagenbak gelegen dat ging goed,maar vanavond wilde ze ook niet in de kinderw.bak slapen en in bedje ook niet, ze wil alleen maar op mamma's buik liggen.
    ik lees op het internet dat baby's van amy's leeftijd zo'n 14 uur per dag moeten slapen maar daar komt ze volgens mij niet aan.
    ik heb ook cb al gebeld en die zeggen laat ze maar een poos huilen, dan huilt ze zichzelf wel in slaap maar ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om haar zo te zien huilen vind het zo zielig :(

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Rebeca, vandaag overdag was ook prut :(
    Ze sliep ongeveer 20 a 30 min en dan weer huilen!
    En nu was ze vanavond juist hardstikke lief :( Ik kan er geen touw aan vast knopen :(
    Daarom had ik die foto's geplaatst :) even voor mijn ego....:p

Maar bij jou dus ook geen echte verbetering?

6. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik kom alleen even spammen (niet de beste kwaliteit foto, heb ik vanmorgen met m'n telefoon gemaakt)

fijne dag allemaal

liefs

philly

7. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    @ rebecca, ik lees veel over babys die veel wakker zijn en/of huilen dat ze dan teveel prikkels krijgen? Juist omdat ze dan veel opgepakt, gewiegd, voor gezongen, mee gelopen etc worden en ze dan te moe zijn om in slaap te komen en gaan huilen.
    en dan weer opgepakt worden en zo kom je in een vicueuze cirkel.

Ik heb natuurlijk geen idee of hoe je het met amy doet en of je hier wat aan hebt, maar ik denk dat daarom het CB adviseerde om haar te laten huilen.

8. Niet meer actief

petrabr
    na de fles ligt ze nog een poosje bij me , soms valt ze na de fles gelijk in slaap dan leg ik haar in bedje, maar na 10 min /kwartiertje begint ze te huilen dan wacht ik even af maar ze stopt niet ,dus haal ik haar uit bedje en leg haar op mijn buik, ze is dan wel gelijk stil en valt in slaap ,dan leg ik haar weer terug in bed,maar begint het weer van voor af aan, dus leg ik ze in de box, soms slaapt ze dan in de box en als dat niet lukt dan leg ik ze in de kinderwagenbak waar ze dan vlug in slaap valt, lukt ook niet altijd hoor.
    Doe ik het fout?

vooral de avonden, na de fles van 7/8 uur wilt ze ook niet in bedje want ligt continu te huilen dus haal ik haar eruit en ligt ze vaak op mijn buik te slapen, maar ik kan dan zelf geen kant op.
    trouwens dit was al vanaf de geboorte dat ze s avonds haar huiluurtje/huilavondje had, dus misschien moet ik geduld hebben en dat het vanzelf over gaat,
    iemand die me een tip kan geven, heel graag, want ik vind het zoooo moeilijk, maar gelukkig lees ik hier dat ik niet de enige ben. :)

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebecca, Jeslyn is vaker savonds wakker, maar sinds gisteravond niet zo meer, half uurtje maar huiluurtje, ik geef haar mijn pink niet meer maar juist klein beetje voeding want ik ken haar nu veel beter en ze heeft dan honger en werd dan rustiger (20cc bij) en heeft hele nacht geslapen, maar wel tussendoor de voeding natuurlijk ;)

Als ik je was zou ik ook niet in box laten slapen, want die werd niet geadviseerd, alleen als baby wakker is. Dus alleen proberen met reiswagenbak of bed, zorg dat Amy niet druk van word en ga lekker elke dag uurtje wandelen, dat doet ook de wonderen, merk ook aan Jeslyn dat ze prettig vond.

10. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Rebecca, Als Stan bij ons nadien nog begint te wenen wil dit zeggen dat hij nog wat wil eten, ik weet niet hoe het bij u zit, maar elke baby is anders natuurlijk. Ik steek dan even mijn pink in zijn mondje en als hij een zuigreflex heeft geven we nog wat bij. Anders geven we zijn tutje.

Wij hebben er ook de gewoonte van gemaakt om hem na zijn pap van rond de 20 uur hem al in zijn bedje te steken. Tot hiertoe lukt dat prima.

Verder zijn wij hier op zoek naar een vast ritme, maar dat lukt nog niet echt. Hij is zo onregelmatig en hij drinkt ook nooit al zijn pap op. Ik geef hem 150 ml waarvan hij er tussen de 90 en de 110 op drinkt. Hij vraagt dan na 2 à 3 uur al terug om eten. Als hij dan eens langer slaapt, tot 5 uur, dan drinkt hij ook zijn pap niet uit. Hij komt goed bij dus te weinig heeft hij zeker niet.

Verder hebben wij zeker geen klagen met onze man.

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique had weer eenn prut avond en nacht.
    Bij papa op de buik werd ze wel wat rustig, maar na 10 minuten was het druk druk druk. Schudden met haar hoofd, zoeken naar eten, zwaaien met armen enzovoort. Hebben tot half 10 gerekt en toen haar de fles gegeven. (veel te vroeg, maar ze had zo'n honger!) Toen heeft ze geslapen, maar ja om 2 uur alweer wakker. Dus weer een fles, weer lekker slapen en toen om 5 uur weer wakker. Nog een fles kon niet, want dan komen we vandaag helemaal niet uit met de voedingen. Dus heb haar 60 cc gegeven en daar heeft ze weer op geslapen tot 8 uur. Nu ligt ze in haar hangmat te slapen.
    Wij gaan vandaag de friso voor hongerige baby's halen. En daar krijgt ze dan een schepje van om 7 uur en voor de nacht. Kijken of ze dan minder honger heeft.

Sorry was even ego, maar kom nog wel weer kletsen

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Tuurlijk doe je het niet fout, er bestaat in dit geval toch geen goed of fout. Wij kennen jou baby helemaal niet en jij voelt het beste aan wat goed of fout is en waar ze behoefte aan heeft. Geen 1 baby is hetzelfde en wat bij de 1 werkt hoeft echt niet bij de ander te werken. Alle tips zijn zeker het proberen waard maar niet aan jezelf twijfelen hoor

13. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar

Over wat ben ik aan het dromen? **SMELT**

14. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden!

gister een druk dagje gehad.. was kapot haha.. zijn even naar duitsland geweest hebben even gewinkelt.
    moest namelijk een badpak halen.. droeg normaal altijd een bikini maar heb nu zo veel striemen op mijn buik (wil nog wel wat afvallen waar ik vandaag mee ga beginnen)dat ik het niet meer aan wil! :(

Wij gaan in oktober een weekend weg naar centerparcs (loohorst)! heb er echt zin in! :D

Groetjes

15. schatje1

schatje1 Niet meer actief

zouden de mama's die nog niet gestemd hebben op baby van de maand misschien op djayden willen stemmen :D :D

Alvast bedankt!

Groetjes

16. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    goedemorgen allemaal !

ehm eventjes over het sluiten van augustus 2008 mama's waar kan je daarna nou praten dan? ik kan het niet vinden eigenlijk .....
    volgens mij ben ik dom. *zucht* zo'n rot nacht gehad ALWEER hele week al zo Emy heeft niet geslapen alleen maar jengelen en huilen en met de armen en beentjes boxen nou hadden we cinababy gehaald ( CB heeft dat gezegt dat ik dat maar moest proberen) en het helpt voor geen meter. geef het haar nu vanaf maandag en zie nu geen verschil tussen eerst en nu. Nou heb ik haar net in bad gedaan aangekleed. eten gegeven daarna weer luier verschonen die was in tussen alweer vol en muziekje op gezet en naast me op bed gelegt en nou leg ze te slapen. Wilde ik net ook gaan slapen lukt het me niet me ogen zitten nu onderhand in me kont :( heb even een dipje hoor trek het even niet ben gewoon te moe lijkt het wel om te kunnen slapen. hoop zo dat ze vanavond hooguit 1 keer wakker word om even te drinken en daarna gaat slapen.

17. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Net gestemd!

18. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    huh en nou ben ik weer op pagina 66 ik snap het echt niet meer hoe ken dat nou? ik was net op pagina 1500

19. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    1500 is bij de bevallingslijst, waar we 9 maanden hebben zitten kletsen.
    66 is bij de augustus mama's.

Last van de hormoontjes ;)

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Denice; je zit momenteel op 2 verschillende fora: Het forum waar we schreven toen we nog zwanger waren: pag 1500 en het forum waar de bevallen moeders schrijven; pag 66.
    Ps; Weet je al naar welke centerparcs je gaat?

Groetjes Silvia

Deel Deze Pagina