ehm silvia volgens mij is het kempervenne in ieder geval bij eindhoven ofzo ergens.... ben beetje over vermoeid ik zit nu al tegen vanavond op te kijken ik weet echt niet hoe ik Emy aan het slapen krijg dat begint al bij etends tijd rond 5 uur ongeveer dat ze echt maar een uurtje slaapt hooguit en als ik dan NET aan tafel wil gaan eten dat ze wakker word en gaat huilen en dan is ze wakker tot echt half 11 en alsik dan geluk heb is ze dan aan het slapen daarna maar vannacht was ze dus weer om half 2 wakker en nu pas slaapt ze net weer .... heeft iemand tips ofzo? dat inwikkelen helpt niet, venkel thee heb tijdje geholpen maar nuheb ik cinababy op advies van CB laten huilen helpt ook niet dan is ze na 10 minuten zo over haar toeren heen dat ze nog een uur bovenop me leg te snikken en jammeren. vind ik zo zielig ik weet het niet meer...
Oh Maxi, ik moet gewoon bijna huilen van wat je schrijft. Kan me heel goed voorstellen dat je wil stoppen met bv en weer gewoon wil genieten van je kindje en dat hij het ook naar zn zin heeft. Niet schuldig voelen, je kiest toch juist voor wat goed is voor Jelle en jou?! Sjorsje, gefeliciteerd en leuk dat je hier mee komt kletsen! Hoe is het met je kleine? En heeft je vader hem al kunnen bewonderen? Spawater, welkom hier Mik, wat zielig, een buikvirus. Hopelijk is het snel over. Daisy, beterschap! Kimm, zo lang je vloeit worden tampons volgens mij afgeraden. Ik had van die dikke kotex, maar nu is het vloeien bijna over lijkt wel en ben ik op dun maandverband over gestapt. Wel spannend, maar gaat al een paar dagen goed. Kan niet wachten tot ik niets meer hoef te gebruiken! Rebecca, Ise vindt hett heerlijk in de draagdoek. Ze valt bijna meteen in slaap en wordt pas weer wakker als ik haar er uit haal om te drinken. En je hebt je handen vrij om zelf ook nog iets te doen en je kan makkelijk wandelen en met de bus. Ideaal dus! Ik heb m van draagdoek.nl
Nee, ik heb even het kolven geprobeerd, maar kreeg zo weinig dat we gewoon flesvoeding zijn gaan geven. Gisterenavond zijn we overgestapt op een ander speentje en nu drinkt ie wel beter, maar na een tijdje gooit ie er alles weer uit. Volgens de kraamhulp komt het omdat hij misselijk is, nog van de bevalling. Na ong. 48 uur zou dat zo goed als over moeten zijn. 't Is wel erg zielig om te zien.
Hier een paar onrustige dagen. Laureen heeft spruw. (dacht dat alleen kon bij bostvoeding) Gisteren met haar naar de huisarts geweest, en direct bij de apotheek langs gegaan. Nu maar hopen dat het snel beter word. Ze wilde de fles helemaal niet in haar mond hebben. Nu gelukig wel weer. Ik kom zo even weer, moet eerst de kids van school halen.
@aliekeleppink ik geef ivy bv... maar kolf wel veel af aangezien dat ik veel voeding heb. soms geeft me vriend haar de fles... ze drinkt dan ongeveer 100 cc. @Linka76 och ik wel.. draai al de was normaal.. heb vandaag de ramen beneden van binnen buiten schoongemaakt. Kan het niet uitstaan als het een bende is in huis... Heb me schoonmoeder op bezoek... Ik ga straks nog even de keuken schoonmaken de wc en de badkamer... de rest komt volgende week... Heb echt een schoonmaak tik wil het ook echt schoon hebben... We gaan morgen met mijn moeder een dagje naar utrecht. Ticho brengen we 's morgens weg. Zo blijft hij in het ritme zitten en gaan wij naar utrecht... we gaan op tijd weer terug enzo en jawel met de trein gelukkig hoeven we niet over te stappen...
Goedemiddag Nou na een rotdag gisteren en een goede avond en nacht mag ik wederom tot nu toe niet klagen! Vanavond gaat ze een nachtje logeren...zal mij benieuwen of ik nu ook echt kan uitrusten @ Miranda ik dacht ook dat het kan doorje vingers oid Maar gelukkig is het nu beter met haar! @ Sjorsje, fijn dat hij nu wel drinkt! Beter dan niks drinken met de borst! @ Linka, je meiden doen het prima he? Suepr! En met jou?
Haay die mama's @Aykietje,wat een lekker ventje zeg! @Delilah,hoi! Hoe gaat het daaro? @Chanti,dank je wel! @Miranda,Linne heeft er ook last van gehad,is binnen een paar dagen weer over hoor.. @Kimm,alvast heel veel plezier morgen! Lekker hoor een daggie weg Nou hier is het werkelijk drama,ik zit er (ook) ff helemaal doorheen,de meiden zijn zo aan het huilen,het begon gisteravond,ik wilde na de fles van 19.00u naar bed maar helaas dat ging niet door,ze bleven aan het krijsen toen maar bij ons genomen,vannacht waren ze er om 02.30u/04.30u en om 05.45u,om 06.45u flesje gehad en werkelijk vanaf die tijd niet meer geslapen,misschien in totaal een uurtje Dat is echt niet goed hoor,mama huilt voortaan net zo hard mee,Linne slaapt nu eindelijk en Fenne ligt nog met open ogen Het loopt even allemaal niet zo soepel dus hier... Ga zo maar ff proberen op de bank te liggen want mn hoofd spat zowat uit elkaar! Sorry voor mun geklaag maar moest het ff kwijt!
maxi inderdaad doen waar je je goed bij voelt je moet zeker kunnen genieten van je kleintje! ik zit zelf ook met het dilemma, de vroedvrouw is absoluut tegen en mijn man die zegt doe maar flesjes ik weet het niet meer ik voel me neit echt happy met de situatie, steeds bang zijn voor weer een ontsteking zoals vorige week. maar gelukkig is rayane verder weer een lieve rustige baby hij huilt alleen als hij honger heeft voor de rest ligt hij rond te kijken of te slapen ik bof dus
*zwaai* Hier alles goed. Gisteren begonnen met 5x150 ml voeding maar Jayden komt toch gewoon stug om 03.00 s'nachts. Het CB zei dat ik hem dan niets mocht geven want hij ging er dan aan wennen dat hij wat kreeg en dan niet doorslapen. Denk er zelf anders over, als hij honger heeft mag hij drinken. Doorslapen gaan ze vanzelf doen als ze er aan toe zijn toch? Heb hem 120 aangeboden en alles was zo op, toen doorgeslapen tot 06.15l Hij zit nu dus op 5x150 en 1x120 maar laat van de 150 wel soms 20 staan dus zoveel teveel krijgt hij niet toch? O hij is wakker reageer zo even verder...
@ Daisy....jeetje vreselijk En jullie hebben het 2x zo erg Hoop dat het vannacht beter gaat? **knuf**
@ Rachel, wat een onzin als hij honger heeft dan valt hij zeker niet in slaap denk ik? Ik zou gewoon geven CB zijn richtlijnen he?
wat een onzin zeg! met borstvoeding regelen de kleintjes het toch ook zelf! die kleintjes moet je gewoon lekker drinkenn geven. anders is hij toch ook de rest van de nacht wakker? gewoon lekker geven hoor! hij gaat vanzelf doorslapen! hier slaapt de kleine ook nog niet door. komt vanzelf
sjonge, wat naar die huilbaby's. het lijkt me vreselijk. en dan moet je ook nog genieten... Geef maar gewoon toe aan je emoties hoor! over spruw: gister was ik bij cb. en daar constateerde ze een schimmelinfectie bij dr schaamlipjes. ze controleerde toen ook gelijk op spruw. dat is namelijk dezelfde schimmel. en die schimmel loop je op bij de bevalling. en kan doorgegeven worden bij niet goede hygiene. maar hier had ze geen spruw.
Aan alle dames die er een beetje doorheen zitten, hier een knuffel. Denken jullie wel een beetje aan jezelf. Stuur desnoods iemand met je kindje(s) te wandelen voor een uurtje (meeste kinderen zijn dan lekker rustig) en ga even slapen of iig rusten! Dan kan je er weer even tegenaan! We hebben er niets aan als jullie instorten natuurlijk! Decepino, was jij nog op zoek naar iets tegen krampjes. Wat ik gebruik is iedere dag zelf yakult drinken (heeft alleen zin bij borstvoeding natuurlijk). En ik heb van Toppharm Probiotica gehaald bij de drogist. Dit gooi ik door een flesje afgekolfde melk 's avonds en daar vaart hij nu goed bij.... Misschien kan het voor jou ook helpen. Weet wel van de kraamhulp dat alle kinderen anders zijn en iedereen bij iets anders baat kan hebben! Succes!
Rachel, Wat een onzin, laten huilen als ze honger hebben. Die kleine hummels van ons moeten nog flink groeien, dus honger = eten geven. Daisy, wat naar zeg 2 van die huilende dametjes. Hopelijk krijg je snel wat rust van ze. Ik weet niet meer wie, maar diegene die in twijfel was over de bv. Als jij er niet goed bij voelt en niet kunt genieten moet je stoppen hoor. Het gaat ook om jou en je kleintje voelt het echt wel als jij niet lekker in je vel zit hoor. WAt de vroedvrouw ook zegt, je moet er zelf wel achter staan! Wij krijgen zo weer visite. Heb er eigenlijk helemaal geen zin in. Is een oom en tante van mij. Die zien we eigenlijk nooit. De afgelopen 5 jaar niet gezien zeg maar, en nu komen ze dus op kraamvisite. Mijn man weet niet eens wie het zijn haha. Die moest echt nadenken en dat terwijl we al 8 jaar samen zijn! Hopelijk zijn ze snel weer weg
Arri, Djim had ook een schimmel, maar geen spruw. Heb bij kruidvat, Dactarin (heet toch zo?) gekocht tegen schimmel (meestal tegen zwemmersecseem gebruikt) en dat werk hier perfect. Was trouwens ook op aanraden van CB.
dankje lique80 ik geef borstvoeding ja dus dat yakult ga ik wel proberen, probleem is alleen dat ze geen flesje pakt :S heb 3 verschillende flesjes geprobeert maar ze wil echt niet zelfs als ze heel veel honger heeft niet. dan zegt ze drink zelf maar op...maar toch ga ik proberen dankje voor de tip