Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Dat meen je niet! :confused: :confused:
    Wat was ze gaan doen dan?

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hm is mijn avatar nu veranderd ?

3. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA het is gelukt!

4. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    nu heb ik EINDELIJK door hoe je een foto moet verkleinen nou weet ik niet meer hoe ik die hier in het scherm neer kan zetten owhhh stomme koe dat ik ben !

5. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ik ging Melanie ophalen en zag haar lopen met haar zoontje. Ze was al vlak bij huis. Op een gegeven moment keek ze om en zag mijn auto, toen liep ze op een drafje de hoek om naar haar flat. Ik heb snel de auto geparkeerd en ben snel naar boven gegaan. daar deed ze net Melanie de jas aan en praatte alsof er niks aan de hand was. Toen ik haar vroeg of ik dat net goed had gezien? Vroeg ze ook nog WAT? Ik dus: dat jij daar liep met Rikor? Oja, ik moest Rikor ff van school halen... Ik: waar was Melanie dan? Zij: hier. Alsof het de normaalste zaak van de wereld was om een baby alleen te laten! Ik boos: dat wil ik niet hebben! Onverantwoord!
    Toen ik het oppasboekje later doorlas kwam ik er achter dat ze tussen de middag Melanie ook alleen heeft gelaten, er stond Melanie heeft geslapen van 11 tot 13 uur. Toen moest haar zoontje ook van school gehaald worden en weer worden gebracht Hier heeft ze niks over gezegd toen ik bij haar was!
    Dit was afgelopen donderdag. Daniël heeft haar zaterdag opgebeld en haar "ontslagen". Zij helemaal in tranen en excuses maken. Maar t vertrouwen is weg en we zijn zo boos!
    Ik neem de dagen dat zij nog op zou passen in december vakantiedagen op en per januari starten we met een nieuwe gastouder. Iemand die wel bekend is.
    Ik was helemaal van de kaart, bah, achteraf deden de hormonen ook wel erg goed hun best ;)

Liefs Vera

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    :p Esprit....gefeliciteerd :)

Hier zitten we al de hele dag te wachten op de arts :rolleyes:
    k*tzooi :cry:

7. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @esprit: jemig wat een verhaal en wat een trut zeg. ik zou pislink zijn.

@sjudit: balen meid, even afwachten nog

8. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jeetje esprit dat is lekker :S is goed dat je mannetje haar meteen ontslagen heeft want dat kan niet hoor ! je babytje beetje alleen laten hoe kan ze !
    ntauurlijk is je vertrouwen meteen weg want wie weet wanneer ze dat nog meer doet. je kan toch wel gewoon kindje mee nemen als ze haar eigen zoontje van school haal wat belachelijk zeg !

CENTRE PARCS WE KOMEN ER AAN HOOR NOG EEN PAAR UURTJES EN HET IS ZOVER!

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Daag Denice, veel plezier meis!

Vera, wat een k*twijf is zij! Alsof er niks aan de hand is, flauw hoor! Goed dat jullie haar hebben ontslagen, dat zouden wij ook doen hoor! Ik laat Jeslyn NEVER alleen thuis!

Pfff, hopelijk is volgende gastouder veel beter, succes meis!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Tjeetje Juudje, heel leuk daar? Pfff, hou je nog vol? Neej volgens mij! Al meer dan een week daar en nergens te vinden wat ze heeft :( !

11. moniquekenitra

moniquekenitra Actief lid

3 jan 2008
    217
    0
    0
    Belgie
    Jeetje esprit wat een stom wijf zeg niet te geloven
    hoe kan je nou een babytje alleen thuislaten vooral als het je eigen kindje niet is

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Esprit: Lekkere gastouder! :confused: Kan me voorstellen dat jullie erg kwaad waren op haar!

Judith: Jammer dat jullie de hele middag moeten wachten op de dokter, scjiet lekker op zo :rolleyes: Strekte en dikke knuffel voor Giulia!

Ik heb bijna alles ingepakt, alleen de laatste dingetjes nog en dan....Vossemeren: here we come! @ Denice: jij ook veel plezier bij CP!

Ik ga jullie allemaal alvast een fijn weekend wensen, denk niet dat ik nog tijd heb om online te komen vanavond. Dus fijn weekend en tot maandag! 8)

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    ikke

Vandaag wezen winkelen. haar speltjes voor Silver gekocht :oops:
    en een leuk broekje bij ca bio caton en dat voor 5 euro
    en lekker luchtje voor me zelf had nog cadeubonen dus dat is niet verkeerd.

14. Niet meer actief

sjorsje:
    gefeliciteerd! leuk :) , krijg zelf nu ook dee kriebels, hahaha

en nog een zwangere:

esprit!
    ook van harte gefeliciteerd! wat leuk zeg. :)

amy heeft vandaag geen fruit gehad en ze heeft niet gespuugd.dus waarschijnlijk toch het fruit dat niet goed valt.
    wel heeft ze een grote groentehap op sperzieboontjes 150 gr en 100 aardappels erdoor, en ze vond het toch lekker, was gewoon boos toen het op was.

daisy:
    hoe was het bij de dokter voor fenne d'r oogjes?
    leuke laarsjes zeg!
    ben je nog steeds ziekjes?
    beterschap!

15. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    @Juud,heh wat vervelend zeg,nog niks gehoord?

@Esprit,nou das ook lekker zeg,ik had er ook gelijk ontslagen,mafkees!
    Hoe is het met je mannetje?

@Binna,leuk heh al die speldjes,ik heb ze hier ook al ff liggen maar kan ze nog niet gebruiken ;) ja misschien voor mezelf,hahah...

@Rebecca,nou dan wacht je mooi met het fruit,het is toch nog niet nodig,wel fijn iig dat ze nu niet spuugt!
    We hebben antibiotica gekregen voor dr oogjes,het was nog net niet ontstoken,en ze blijft maar lachen hoor.
    Ik voel me nog steeds beroerd,bah,straks 2 x echt duizelig geworden,Lars geeft vanaaf de laatst fles,ik ga na het eten mn bed in!
    Dank je wel meis!

16. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Sjorsje en Esprit; Van harte gefeliciteerd!

Sorry dames, maar voor de rest ego, want ik trek 't echt niet meer. Vandaag op 't bureau geweest: Matthijs weegt 6605gram en is 65,5cm. Toen de mw. van 't bureau vroeg hoe 't met mij gaat, begon ik gewoon bijna te huilen. Ze vroeg waarom ik niet de ziektewet in ga, want dit kan nooit de bedoeling zijn. Eerlijk gezegd weet ik 't ook niet. Heb eerlijk gezegd ook weleens 't idee dat ik alleen op mijn werk even rust aan mijn hoofd heb :( . Maar als 't daar druk is kan ik 't echt bijna niet meer aan. Matthijs heeft dus maar 1 nachtje doorgeslapen en sindsdien is 't weer drama. Ze hebben nu geadviseerd om in te bakeren, want ze denken dat hij doordat hij zo actief is, zichzelf elke keer wakker trappelt en daardoor nog onrustiger wordt. Ik hoop zo dat 't helpt. Voor de rest gaat het gelukkig wel allemaal goed met Matthijs. Morgen moeten we weer op controle bij de KA, maar verwacht dat alles gewoon goed is en dat we de medicijnen af kunnen gaan bouwen.

Sorry, maar zal hier waarschijnlijk ook iets minder zijn. Vind 't erg jammer, want vind 't hier erg fijn en gezellig met jullie. En zeker ook in moeilijke tijden helpen jullie lieve woorden me telkens wat op te knappen. Maar voel me al 'n waardeloze moeder en vrouw omdat ik nergens aan toe kom en vind niet dat ik dan ook nog eens lekker de hele tijd achter de PC kan kruipen :cry: . Natuurlijk houd ik contact met mijn buddy en als het even gaat laat ik snel weer iets van mij horen.

Voor iedereen die het nodig heeft een dikke knuffel

Voor alle zieke: Van harte beterschap!

X Silvia

17. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Hey meiden!

Thanks voor alle felicitaties!

Ik hoop dat jullie meer geluk hebben met een goede oppas!

@Judith:Wat is er met Giulia aan de hand? Vang telkens vaag wat op, maar ligt ze in het ziekenhuis? Dikke knuffel hoor!

@Daisy: wat een bikkels onze beebs hè! Niet piepen, maar gewoon blijven lachen! Melanie is ook zo'n stoere meid, geeft geen kik bij de prikjes en ikke maar snikken....
    Beterschap joh!
    Met Daniël gaat het goed hoor, is al een beetje van de schrik bekomen, hihi.... Hij vind het super, maar zei gelijk dat hij er een knuppie in legt wanneer dit wondertje bij ons is. Dan is het gezinnetje compleet.... Moet nog maar zien of hij dat durft hoor, hahaha...hij krimpt al in elkaar wanneer op t.v iemand een schop tussen de benen krijgt, hahahaha! Dat stoere heeft Melanie dus van mij hè, dat begrijp je wel! ;)

Wanneer is nou de datum van de meeting? (thanks buddy, maar miranda had me al gekrabbeld er over) Wordt het nu de 10e of de 17e?

Liefs Vera

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hoi :)
    Nou oudste leerling (co?) arts is geweest....
    En ben best boos geworden :)
    Met als resultaat dat de ECHTE arts morgen komt.
    En dat ze eindelijk de test gaan doen voor kma :D

Verder ff geen puf om te reageren :rolleyes:

19. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    jeetje judith moet je alsnog zo lang wachten dat ze die vent oproepen de eikel ! je zo lang laten wachten waar is dat voor nodig en wat is kma ? :S

ben je nog online ? ik ben op msn maar ik sta offline vermeld stomme mensen overal die me aanstpreken :S vreselijk heb nou even geen zin in die te spreken ! maar voor jou ben ik wel online hoor judith :p

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Ik ben vanaf een uur of 21 uur online. Ik zit nu achter de laptop en dat msnen is kut hier :p

Oja kma = koemelkallergie :)

Deel Deze Pagina