sjorsje jij krijgt er gewoon drie in drie jaar. later wel zo gezellig toch? maar ja het is wel heftig voor je gezondheid en je lichaam . maar ik neem aam dat het wel gewild is anders had je wel voorzorgsmaatregelen genomen toch? donique ligt op bed en mama gaat er ook zo in ben moe! kus
En petra, beterschap he! Komt idd alles goed hoor, is normaal verkoudheid En Meeting, is prima op 17ste want meeste kunnen op 17ste idd En om uur of elf daar?
ff groter linka anders lezen mensen eroverheen: meiden zullen we de meeting met mannen en kids doen op de 17de om elf uur in de uilenbos?
Ik weet niet of wij kunnen de 17e...heb mijn rooster nog niet binnen! En sowieso weet ik qua financién niet of we kunnen, treinkaartjes zijn best duur!
zo meiden heb bijgelezen en zie tot mijn verbazing dat er alweer twee meiden zwanger zijn! Gefeliciteerd meiden! geniet ervan! hoop dat ik me snel bij jullie mag aansluiten! Voor de rest gebruiken wij voor djayden Pampers nr 3 ------------------------------------------------------- Vandaag een afspraak gemaakt bij de huisarts.. Morgen om 8.40 kunnen we terecht dus ben benieuwd Groetjes
goed zo meis en echt zeggen wat je wilt he niet bang zijn voor wat andere mensen denken dikke knuffel
17e is prima! Ik neem helaas mijn man niet mee. Maar mijn meiske wel Ik gebruik nr3 van pampers baby dry, Op het kdv gebruiken ze huggies en die vind ik toch harder dan de pampers. Ik duik mijn bedje in dames, ben zo ontzettend moe
Wij gebruiken nr 3 van huggies of lidl, zijn bijna hetzelfde. Ik vind Pampers juist zo papperig worden als ze flink geplast hebben!
hey meiden @mik tja wij heb altijd gezegd dat we een kindje willen.zodat we deze alles kunnen bieden. en ook nog leuk kunnen leven. en ik niet heel veel dagen oef te gaan werken. en als ik dan kijk wat de toekomst nog gaat kosten. met de studie's en zo. @kelly ja als me dan foto's stuurt en de tekst die je wilt en de kleuren qwa indicatie. @vera jeeetje wat een anstig iets, qwa je gastouder. @daisy hoop dat de medichijne goed aan slaan @duster hee meis dikke knufel. en denk je ook aan je zelf het is ook goed om het van je af te schrijven he @juud wat een ge k*t dat ze zelf niet een beetje acti onder nemen. @aliekeleppink dikke knufel @my angel jeetje meis wat balen dat je nog steeds zo'n last hebt van alles sterkte @schatje suce morgen @juud ik heb pendarg laast gespoken. en het gaat nog niet super. Meiden ik ben het eens met de 17 en een uur of 11 is ook goed. als er meer mannen mee gaan komt die van mijn ook mee. maar moeten we niet reseveren.?
Vervelend Juudje, sterkte! Ik heb gekeken, Pendrag is nog wel op forum geweest en ze heeft ook gereageerd op andere topic's, dus ik denk dat ze hier wel heeft gelezen Reageren is toch niet verplicht
Meiden, Ik maak me af en toe zo druk om dingen.. snap er zelf helemaal niks van.. En juud gaf me een goeie tip! Bel je gyn gewoon op en zeg dat je weer wilt gaan starten! Morgen ga ik naar de ha kijken wat die zegt en dan probeer ik naar gyn te bellen.. Het voelt voor mij meer zo van: Ik moet toestemming gaan vragen om weer een kindje te maken zeg maar.. En dat komt omdat wij hulp nodig hebben helaas Want als hun mij niet helpen dan komt er schijnbaar niks.. Snappen jullie mijn gedachte? Groetjes