Silvia, niet slecht voelen hoor meis, luister maar naar Elle, ze heeft altijd goede tips, hulp inschakelen zo juist! Ik heb ook weleens als het niet gaat ineens schreeuwen tegen Myrna alhoewel niet bedoeling was als ze niet goed luistert gaat soms lastig om goed te doen dus schreeuw ik dan wel hard, ik weet het, het is nooit leuk, dus altijd hulp inschakelen, heb ik ook gedaan en heb opvoedondersteuning die 2 keer per maand komt.
@ Judith, nou wie weet wat voor een bos haren giulia straks heeft joh! @binna leuk hoor zo een koppie met dikke haartjes zo schattig je ziet dat echt niet vaak, had jij dat vroeger ook dan? Bij rayane heb ik van de week zijn haartjes bovenop geknipt (was nog van dat nesthaar dat klitte) en zijn nekje uitgeschoren ook nog een beetje boven zijn oortjes geschoren en hij ziet er gelijk anders en frisser uit Hij had hele lange haartjes in zijn nek; dan een kale plek van het liggen en dan bovenop weer lang nesthaar het leek wel een ragebol Mocht er van mijn man niet aankomen maar nu die in marokko zit heb ik mijn kans gegrepen haha Eigenlijk wilde ik zijn hele koppie scheren maar goed dat valt zo op he hihi
Meiden, ik heb even snel bijgelezen, maar geen tijd om verder te reageren. Ik heb namelijk 2 peuters en een baby vanmorgen! Die kleine van m'n schoonzus is hier want ze is weer naar het z'huis. Met m'n zwager gaat het nog niet echt lekker. Gisterenavond had hij ineens koorts, dus ben benieuwd hoe het nu gaat, maar dat hoor ik straks. Thomas en Caat zijn even oud en echt aan elkaar gewaagd, best pittig af en toe hoor! Jasper ligt gelukkig te slapen, maar die moet rond 10u zijn fles, lange leve de teletubbies en het zandkasteel op de tv . Daarna gaan we verven... Waar begin ik aan?! MOet ze toch een beetje vermaken...
whahahahahaha zijn hele hoofd scheren. aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhh . nou als donique een jongetje was geweest was ie al geknipt geweest maar nu laat ik het nog ff gaan. in haar nek krijgt ze nu alleen hele lange pieken dus die moeten er binnenkort wel aan geloven want die zitten tussen de drukknoopjes etc, kus
@Marleen: Wat ben je toch een lieve moeder en tante! Wij gaan vandaag ook knutselen. Chris wil een ruimteschip maken! Nou dat moet vast wel lukken en misschien dat we vanmiddag even naar Artis gaan! Het is vandaag 1 jaar geleden dat we wisten dat Kick in de maak was dus een feestje mag wel! @Linka: dank je wel voor het compliment! Ik kan me zo voorstellen dat het er niet gemakkelijker op wordt wanneer je zelf slechthorend bent om altijd toon e.d. vast te houden! Goed hoor dat je hulp hebt ingeschakeld. @Binna: hoe gaat het met Silver? Kick is hier aan het uitsloven toen hij zag dat ik op Internet ging. Omdraaien van rug naar buik en andersom. Ik denk dat hij indruk wil maken op de meisjes en één meisje in het bijzonder! Hoewel.. Renske is natuurlijk ook heel lief... en Donique.. en Danique... En Amy... en Silke... en Miranda ... en Anne... en Ottilie... en Jeslyn... Ik heb nog een vierjarige knapperd in de aanbieding! Helaas geen foto maar korte omschrijving: ongeveer 1m 5 cm, donkerbruin haar met grote krullen (een beetje lang want dat schijnt hip te zijn ), blauwe ogen met lange donkere wimpers, houdt erg van eten, knutselen en knuffelen. Kletst de oren van je hoofd in twee talen en wil later brandweer worden of president (vindt Obama een leuke meneer ) Wie biedt?
Hallo allemaal! Hoe gaat het met iedereen? Hier alles wel ok. Heb vandaag gelukkig al weer weekend, ben der wel aan toe. Jamie is al vanaf zondag ziek, en Britt begon gister ook ineens met koorts... was vanmorgen na een zetpil wel weer afgezakt, maar de fles heeft ze ook 80cc van laten staan... === Oh, arme Britt... Heb niet alles teruggelezen, want dan zou ik 30 pagina's moeten lezen en daar ben ik nu ietsjes te moe voor na een lange nacht... Zag wel dat we 2 (toch?) zwangeren onder ons hebben, super zeg! Van harte Sjorsje en ik weet zo niet wie nog meer...! Enne, @Sjudith/Giuilia; Sterkte meis! Knuffel voor jullie! Nou, zal ff beetje gaan doen, klein beetje maar.. heb der zo geen zin in.. Xx
Meid ga jij eens lekker in de ziektewet. Je hoeft je geen slechte moeder te voelen. Het is ons allemaal wel eens te veel en je hebt gewoon veel aan je hoofd en het niet slapen, dat breekt je gewoon op. Ga desnoods naar de dokter of de bedrijfsarts en neem even wat gas terug. Matthijs is het allang weer vergeten hoor, maak je daar maar geen zorgen over. Heb je wel vriendinnen (met kinderen) met wie je kan praten, heb je überhaupt wel tijd om af en toe even iets voor jezelf te doen? Als je wilt praten kom ik gerust een keer langs hoor! Is toch vlakbij! Dikke knuffel.
Het wordt eigenlijk wel weer tijd voor een nieuwe banner.. zal eens ff kijken of ik weer een PSP ergens kan downloaden, even aan de knutsel vanmiddag.
Goedemorgen meiden! Jemig! Wat hebben jullie gisteravond en vanmorgen veel geschreven! Dat word nog een hele kluif om terug te reageren. Maar ik moet er vandaag toch nog even tijd voor maken want vanavond ben ik er ook al niet en morgen gedeelte van de dag ook niet. Vanavond hebben we een feestje van Hilbrand zijn werk en morgen gaan we nog even shoppen en uiteraard moeten de kindjes bij opa en oma opgehaald worden! Maar goed reageren komt straks. Hier verder alles prima. De kindjes zijn bij de oppas. Silke vanmorgen pas om kwart over 7 wakker gemaakt en aangekleed zodat ze bij de oppas haar fles kon krijgen. Anders lopen we de hele dag te rekken om 's avonds een beetje uit te komen ivm badderen enzo. Ik vond het wel een beetje raar om haar zonder eten de deur uit te sturen. En in het begin deden we dat ook en daar werd ze zo overstuur van dat ze dan niet meer wilde eten. Ik ben dus heel benieuwd hoe het vanmorgen gegaan is. Nou, ik ga eerst wat doen. De tas van de kids inpakken, dat moet even voor ze thuis zijn aangezien Tymen vanmiddag nog even naar bed gaat. Oh ja, even snel, Elleny, klinkt als een leuk ventje, die Chris van jou! Ik zal het Silke eens voorleggen.....
Zo, PSP in de download! Nu maar hopen dat het een goeie versie is... Nu nog ff een leuk plaatje van Britt zoeken om te spammen...
Komt-ie dan! En Kick, ze vergeeft het je hoor! Nou, ben nu eerst weg hoor! Jamie zegt dat ik de tv uit moet doen. Tv = laptop, hihi! Xx
*Zwaait even* Nog steeds beroerd,gatsie! Kom straks of morgen wel weer uitgebreid reageren! *Zwaait weer*
@ mik, wat een leuke foto van jullie drieen! wij moeten dat ook nog steeds een keertje doen, een familiefoto maken Roos is niet lekker, heeft 38,1 en ligt nu weer lekker te slapen, zielig hoor. We zijn net wel samen in bad geweest en dat vond ze wel even lachen, ze spettert nu ook met haar handjes op het water. Was de tweede keer dat ik samen in bad ging terwijl Andy niet thuis is en ik moet zeggen dat het al een stuk makkelijker voelde als vorige keer @ queenbee, ook al zo een leuke foto @ elle, ook al klinkt je omschrijving errug interessant, Roos heeft besloten dat ze met papa wil trouwen
Meiden, het is tot nu toe goed te doen hoor 3 kindjes . Jasper ligt in zijn stoel en ligt lekker te lachen, brabbelen en te spelen. Thomas en Caat drentelen lekker heen en weer. Ze hebben een canvasdoek samen vol gekliederd voor papa/oom Cees en allebei nog een kleurplaat ingekleurd. Nu is de duplo in trek. Ik wilde nog even reageren op Duster/Silvia: Meis, stop jij eens even heel gauw met werken en ga je tijd en energie maar eens in jezelf stoppen! Ik stond namelijk ook te krijsen tegen Thomas en tegen Jasper heb ik ook een aantal keren gezegd dat hij niet zo moest janken. Ik schaam me dood en eigenlijk wilde ik het hier eerst ook niet vertellen, maar je mag van mij wel weten dat ik precies hetzelfde gedaan heb. Nu ik thuis ben ben ik nog steeds erg gespannen, maar ik kan wel van m'n kindjes genieten. Ik denk dat ik na 22 dec pas echt tot rust kom, want dan ben ik officieel uitgewerkt. Ik wilde het graag netjes afronden op m'n werk, maar ik trek het gewoon niet. Ik loop de hele dag met een bonkend hoofd en met een blok in m'n maag. Langzaam aan gaat het beter. Ik heb vanmorgen 3 kindjes en het gaat goed! Zie je wel ik ben geen slechte moeder dacht ik net vol trots! Jij bent ook geen slechte moeder, maar je eist teveel van jezelf. Het is moeilijk om de knop om te zetten, maar kies voor jezelf meis, daar heeft iedereen baat bij!
Een foto van mijn kleine meisje. Maar dan zijn wij er ook de 17e... althans ik wel me vriend weet ik niet maar die kan wel vrij regelen hahaha
hoe groot zijn jullie kindjes trouwens nu? Ivy was bij de geboorte 50 cm en is nu 57,5.. Zie hier al kinderen die al in de 60 cm zijn... jemig wat groeien die hard...