Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Petra, mooi verhaal inderdaad! Ik sta wel regelmatig 'snachts te kijken naar al die ramen waar het donker is maar zo had ik het toch nog niet bekeken!

@ Miranda, jaaaaa heerlijk die luiers! Maakt me niks uit ben allang blij dat hij het kwijt kan! Zojuist was ik bij mijn schoonouders had ie weer zo'n lekkere volle ;) veel plezier morgen en alvast van harte!

@ aliekeleppink, jaaaaaa hij heeft mij ook al regelmatig onder geflatst tijdens het verschonen! Ook plast meneertje regelmatig als ik 'm verschoon en ik ben aaaaaaaltijd te laat :D hihihi net ging ik 'm bij mijn schoonouders op hun bed verschonen, had al een doekje onder z'n billen gedaan vanwege die volle luier, plast ie ook van zich af :oops: tja.... Je doet er niks aan! Fijn dat het bij jou ook goed gaat nu!

@ Happy, ik herken het wel, dat had ik ook de eerste tijd toen ik bv gaf en ook later toen ik ging kolven en er nog 3 uur tussen de voedingen zat! Dan gaf ik bv uit de fles, moest ik 'm in slaap krijgen soms en dan nog kolven en dan was ik alweer bezig met de volgende voeding in m'n hoofd... Niet fijn is dat, hopelijk voelt het snel anders voor je want van voeding naar voeding leven is erg vermoeiend! Wesley kwam in het begin ook niet goed aan en toen ben ik ook gaan kolven om het wat sneller op gang te krijgen maar hij gilde nog vaak van de honger dus toen was ik het bv geven ook snel zat, ik kwam er achter toen ik 24 uur ging kolven dat ik gewoon niet genoeg had maar je moet doen waar jij je goed bij voelt hoor! Je moet wel kunnen genieten van je kindje en als je dat niet kan omdat je zo met die bv loopt te klooien snap ik dat je er mee stopt! Bij mij hamerde de vk er ook op om van alles te proberen en dat heb ik ook wel gedaan maar niet tot in den treuren, bv geven is een investering maar op een gegeven moment mag je ook zeggen nu is het klaar! Ik zat 'snachts ieder uur met Wesley aan de borst of soms wel anderhalf uur lang en dan zei de vk weer dat moet je niet doen hooguit 3 kwartier maar als het niet lukt zeggen ze weer dat je vaker moet aanleggen?! Ik vond het op een gegeven moment genoeg geweest hoor! Succes!

2. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hoi allemaal!

@Alieke,wow wat fijn zeg joh!
    Ik hoop met je mee dat het zo gaat blijven!
    Ow enne we gaan morgenavond weg,ben reuze benieuwd!

@Sjudith,wat lijkt me dat heerlijk zeg!
    Ik kan niet wachten tot ik morgen op bed lig,hahah.....
    Lijkr me toch wel raar,ineens niet meer wakker worden van een huilende baby... :(

@Miranda,jullie ook lekker uit eten,heerlijk!
    Ik wens jullie vast heel veel plezier!
    Enne een kruikje ga ik zeker proberen!

@Petra,ja echt een mooi gedicht,eigenlijk is het ok zo hoor,alhoewel ik wel ooit anders denk :oops:

@Happy,heh wat balen zeg en je doet zo je best!
    Zo is dat,als het met d efles beter gaat dan zij het zo,je doet echt je best hoor!

@Lique,sow hey,das herlijk zeg,wat een slaapkoppie :D

@Miepie,bij jullie gaat het ok goed zeg zo te lezen heerlijk een nachtrust!
    Ik heb toevallig net Kruitvatvoeding gekocht,kijken of ze het lekker vinden..
    Laat Malou lekker bij je schoonouders,ook een keertje lekker hoor..
    Mooie foto!Wat lijkt ze groot zeg!

Nou wij zijn vandaag lekker even wezen shoppen,ik met mn 2 meiden,hartstikke leuk joh!
    Tuurlijk weer voor de meiden geshopt en mama moet ook echt nog nieuwe kleding voor morgenavond :rolleyes:
    Ze vonden het heerlijk de wandel,daarna naar een zwangere tante geweest en daar hebben ze hun flesje gehad en nu heb ik ze net op bed gelegd,Linne huilde net even maar nu is het stil :)
    ALLEEN,nu heb ik geen avondeten dus zal ik zo als Lars thuis is nog ff naar de winkel moeten :x
    Trouwens,ik had zo'n leuk setje kleren vast voor de meiden mar dat was al winter,welke maat moet ik dan hebben,alvast 62?
    Moeilijk hoor!

Fijne avond!

3. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Daisy, dan zat ik er een dagje naast! Maar dan weet ik zeker dat ik je alvast veel plezier heb gewenst.

Happy, wat balen zeg dat ze niet genoeg aan is gekomen. En inderdaad lukt het niet, dan inet hoor.
    De fles werkt dan ook heel goed!

Mama van Malou, welkom (weet je naam niet meer )

Danique slaapt nu niet echt. Ze ligt wel in bed, maar huilt telkens even 20 sec en dan is ze weer stil. Doet ze al een half uur. 5 minuten stil, eventjes huilen en net op het moment dat ik naar haar toe wil is ze weer stil. Misschien doet ze het wel gewoon in haar slaap, doet ze wel vaker. Maar wil het toch graag weten ;)

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hoi meiden!

Milan heeft hier ontzettend veel last van krampjes, het is echt heel erg sneu, z'n buikje wordt dan kei hard! ik ga nu de nutrilon hypoallergeen weer proberen, dat hebben ze me aangeraden op het cb.

even over cinnababy! ik heb gebeld naar die lijn van thebe over zijn krampjes en dat ik het gevoel had dat Milan suf werd van de druppeltjes en zij vertelde me dat ze de cinababy druppeltjes afraden, zeker bij jonge baby'tjes! ik mag ze niet meer gebruiken.

liefs rebbel

5. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lauwie; Het was gewoon het inloopuur om te wegen en zijn gewicht was prima:Hij weegt nu 4180 gram en was in 12 dagen 340gram aangekomen. Verder hebben we weer wat tips gekregen voor zijn krampjes, we blijven 't allemaal maar proberen. Er zal vast wel 1 tip zijn die helpt ;)

Groetjes Silvia

6. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik ben vandaag ongesteld geworden, dus dat is ook alweer mooi op gang. Ben je dan ook weer vruchtbaar?

7. babsie

babsie Fanatiek lid

10 sep 2006
    1.432
    0
    0
    Ook als je niet ongesteld bent geweest kun je gewoon vruchtbaar zijn.

8. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ja je hebt eerst je eisprong en dan wordt je ongesteld als ik het goed heb. Maar deze ongesteldheid kan niet 1 of andere nabloeding zijn vd bevalling?

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Lique80 DANKJE DANKJE DANKJE ik ben je eewig DANKWBAAR serieus ! ik heb het geprobeert wat je zei en HET HELPT! serieus ! ze heeft 3 keer 4 uur geslapen en 3 keer 3 uur geslapen dus ik heb een normale nacht gekregen ( zover het normaal is hoor :D moest vannacht dus maar 1 keer op staan hooguit kwartiertje) hihi

heb haar wel ook nog in een doek gewikkeld en dat leek ze ook fijn te vinden :D ik ben zoooooo blij ik hoop zoooooooooooooooo dat het vannacht ook zo goed gaat he :D :p

owh trouwens heeft iemand iets over cinababy gelezen of wat dan ook? of ervaring ermee... er staat op de verpakking dat er alchohol in zit 2 % lijkt mij nou ook niet echt goed of wel? ik bedoel hele zwangerschap en daarna als je borstvoeding geeft moet je geen alchohol drinken en nou zit het daar gewoon in ..... beetje raar of ben ik dom en krom en heb ik met me schele ogen verkeerd gekeken ik weet het niet...

yakult is trouwens nog lekker ook ! jam jam hahah heb meteen maar een pak van 15 gepakt heb ik tenminste voor 15 dagen genoeg hihi :D ( heb wel eerst op de datum gekeken natuurlijk of het wel 15 dagen houdbaar is)

alles goed allemaal hier verder... heb trouwens nu door waar je dit forum kan vinden hihi snapte er gister geen hol van hihi..

10. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    petra ik was hier ook van plan geen speen te geven hier ik had vroeger de speen kapot gemaakt (kapot gezogen ofzo ik heb geen idee) en toen ben ik gestikt in de speen gelukkig hoorde me moeder het op tijd :S maar ja nu heeft emy toch een speentje maar ook alleen als ik er bij ben vind het dood eng.

11. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hm ik snap niks meer van dat cinababy hoor ! iedereen zegt weer wat anders het is natuurlijk niet de bedoeling dat je meer gaat geven dan de bedoeling is. Ik geef emy 6x per dag gewoon 3 druppeltjes en dat helpt al ze word er niet dus van ofzo k geef haar dit een half uur voor ze gaat eten en het gaat al echt een stuk beter vandaag.

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    trouwens sorry voor al mijn verhalen maar nog heeeeeeeeeeeeeeeel eventjes over cinababy ik weet niet meer wie het was maar 15 druppels is echt veel je mag MAXIMAAL maar 6 x 3 druppels geven staat op verpakking en werd mij ook gezegt bij het CB....

13. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Denicepino: die 15 druppels zei ik maar dat is geen cinababy maar Sab Simplex. Daarvan geef je 15 druppels per fles. En van cinababy idd heel veel minder.

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    In bijna alle middeltjes voor baby's zit alcohol. Vreemd he?

15. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    even mezelf quoten! ;)
    dit is tegen mij gezegd over cinnababy!

liefs rebbel

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    He denicepino, wat heerlijk voor je dat het helpt! Hoop dat dat zo blijft natuurlijk! Succes!

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi,

niet heel veel energie om alles bij te lezen enzo... we hebben een LANGE dag gehad...

vanmorgen om half 7 al wakker. Ticho was wakker en ivy lag op mij te slapen. Dus Ivy in haar wiegje gelegd Ticho bij mij liggen Ivy huilen man lief met Ivy op de arm... En Ivy wou drinken...

Mijn moeder, Ivy en ik zijn vandaag met de trein vanuit enschede naar utrecht gegaan.. jemig wat een lange reis.. maar meisje heeft het heel goed gedaan... Ik heb gewoon rustig of in een restaurant of in de trein kunnen voeden... Het kan mij eigenlijk ook niks schelen als andere mensen dat zien ben gewoon trots dat ik bv kan geven... heb het met ticho niet gekunt...

ik ben zelfs jawel geslaagd voor een winterjas:D Helemaal happy... gelijk maar een stelletje van nijntje gehaald voor ivy en een trui voor ticho...

Morgen gaan wij met z'n allen naar aalsmeer.... Kennen jullie het programma baby te huur? Nou ik heb ticho daarvoor opgegeven... Om die andere stelletjes te helpen etc.. morgen kennismaken met de crew enzo...

18. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Even een vraag aan de ks dames.
    Ik heb ineens weer heftige bloedingen met stolsels (heerlijk praatje :() mijn litteken trekt nu ook meer :(
    En bij de sex doet het erg zeer als mijn vriend naar binnen gaat zeg maar :rolleyes:....net als er uit, dan verga ik van de pijn...als ie eenmaal zit dan is er niks aan de hand :)
    Snappen jullie het?

Maar goed, wie herkent dit?

19. naat80

naat80 Actief lid

17 dec 2007
    484
    0
    0
    Hai meiden,

Hier ben ik ook weer een keer. Ik moet echt nog mijn ritme met Sophie vinden en ben heel erg moe.
    Ik ben nu de BV aan het afbouwen, het kost me teveel energie en ik werd er zo kriebelig van.
    Maar nu denk ik dat mijn BV heel hard terugloopt, want de keren dat ze nog BV geef komt ze elk uur omdat ze honger heeft. Weet één van jullie of dit kan? En kan ik in een keer overgaan naar FV en dan kolven om de BV af te bouwen?
    Hopelijk kan een van jullie mij een antwoord geven, ik weet namelijk niet wat nu te doen.

Hoop snel weer wat uitgebreider te kunnen schrijven.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Naat, voor je kleine kan je gewoon overgaan op de fles.Dit zal niet zo snel problemen opleveren.
    Voor jezelf moet je het afbouwen gewoon in de gaten houden dat je geen last krijgt van je borsten. Dus de druk eraf blijven kolven. Maar niet te lang natuurlijk, want dan blijven ze melk aanmaken.
    Toen ik ging afbouwen bij Sam had ze ook niet genoeg aan mijn voeding, dus dat ging ook heel snel. Succes

Deel Deze Pagina