@Aykietje : wat een vrolijke noot ik Stan toch! Echt een lekker mannetje. @Debbie: leuk je weer eens te zien/lezen. Ik heb bij Jelle wel geprobeerd met een combinatie van rapley en geprakt, maar hij was er niet echt voor in dat Rapley, dus toen ben ik ermee gestopt. Kauwen kunnen ze ook zonder tandjes, gewoon met hun tandvlees dus. Bij Jelle ben ik ook begonnen met een papje van rijstebloem en moedermelk en dan een paar kleine lepeltjes (deed ik altijd in de dop van de fles, is een perfect bakje ervoor) Later inderdaad fruit en groente.
Zo ik heb nog wat meer kerstversiering opgehangen. Ondertussen is Laureen ook weer wakker en vind de kerstboom GEWELDIG! @ Debbie: ik ken je nog wel hoor. Leuk om even iets van je te horen. @ Sjudith: ik zwaai terug hoor. @ Aykietje: vervelend dat je de verwarming niet aan kan zetten. Komt er vandaag iemand langs om hem te maken? @ Setteke: wat was jij snel weg zeg. @ Philly: wij hebben ook twee meiden gehad die klein en licht waren (en nog zijn trouwens) een heel verschil met Laureen dus. Maar ook die kleintjes worden groot hoor!
Het is de thermostaat die stuk is en vervangen moet worden, maar hij is nog in garantie. Dus moeten we wachten tot ze een nieuwe opsturen. Kimm, 18 graden vind ik te fris hoor, meestal is het hier rond de 22 graden. Wij verwarmen electrisch (met accumulatoren) en al een geluk hebben we daar nog een beetje warmte van omdat ze 's nachts opwarmen, we kunnen ze alleen niet opzetten nu.
@ marleen & foreverfriend ja ik heb ook een super hekel aan die telefoontjes zo irritant! @ miranda goed bezig meid! Amber vind de boom ook zo mooi! ja bizar he zo kom ik om in het werk en zo is het rustig, waarschijnlijk omdat het bijna kerst is en bijna iedereen vrij is? @ kimm hahahahaha dat is slim, maar wel sneu voor de mensen van wie die wel is hahaha! @ setteke ja die teletubbies, vind ze zelf zwaar irritant maar Amber vind ze ook mooi ja! @ sjudith hoe gaat het met Giulia? alles goed? @ Aykietje wat rottig van je verwarming hopelijk doet tie het snel weer! en wat een super foto van stan in dat warme pakje, super schattig! @ philly hahahahah moet eerlijk zeggen dat ik niet eens weet wat het is? goed om te horen dat het goed gaat met Renske en dat gewicht komt er wel bij hoor zodra ze met een half jaar op hapjes gaat enzo. wat een dag...blegh...wil naar huis! Heb vanaf vrijdag tot en met 29 dec. vrij jippie! lekker veel tijd met mijn kleine engeltje! en papa is ook vrij dus dat is gezellig! xxx
Haha, die philly en ik maar denken dat jij nou juist zo netjes was en dan neem je zo de telefoon op . Die van Miranda heb ik toevallig vorige week gedaan. Ik was Jasper de fles aan het geven en toen vroeg ze wanneer ze terug mocht bellen en mijn antwoord was: Niet! Nou ze wist echt niet meer wat ze moest zeggen. Achteraf voelde ik me best lullig. Ik heb vanmorgen weer 2 peuters en een baby en de 2 peuters vinden elkaar niet zo leuk vanmorgen , jeetje!
Zo, meisje ligt alweer in de wagen. Ze wilde niet meer slapen dus dan de kleertjes maar aan en naar beneden. Mooi op tijd dus ik dacht even wat fruit geven. Moet ze het niet! En het was nog wel peer! Ze heeft even in de box gespeeld, maar dat is ook niet goed. Belooft nog wat voor vandaag. @ Sjudith, alweer wat opgeknapt? @ Aykietje, zo die Stan was vroeg vanmorgen. Kom je dan wel uit met de flessen? WAt een leuke foto! Echt schattig. jeetje, dat is balen van je thermostaat! Doet je kachel het gewoon maar kun je hem niet aanzetten! Brr, koud hoor! @ Debbie, volgens mij ben jij van voor ik hier schreef, want je komt me niet bekend voor! @ Philly, klopt, de ouders konden twee van de kinderen wel redden, de andere twee meisjes niet. Ook de brandweer kon ze niet redden, het was te gevaarlijk. Ik vind het prachtig hoor zo'n fijn kindje. Zo was Tymen ook. Die was heel lang baby en dat is Silke beslist niet. @ Miranda, ach je moet wat he? @ Austin, wij riepen altijd Teletubbies komen er hier niet in....maar je ontkomt er niet aan! @ Marleen, oei dat wordt gezellig.....
ja gaat erg goed. het is een fel krengetje hoor verveelt zich snel . maar ze lacht de hele dag naar me. etc etc dus erg genieten! ik zou het wel tussendoor laten knippen maar dan in plaats van elke zes weken nu drie maanden. en dan naar een kapster gaan die ook echt maar 1 cm eraf haalt want sommige kapsters houden van veel knippen hahahahahaha
Hier nog een zieke Ik ren me rot naar de wc en ik zit ook met die kleine....op een dag als vandaag kun je zo weinig hebben
@ Juud overgeven of diarree? is echt vervelend meid en angelo werken? Ik loop nu even naar de winkel met djayden.. voel me niet echt lekker vandaag Groetjes
@ setteke hahaha ja er zijn wel meer dingen waarvan ik dacht dat ik het nooit zou doen @ sjudith jeetje meis veel beterschap! @ kim ja amber is ook best een felle als ze het ergens niet mee eens is dan laat ze het ook heel duidelijk merken! xxx
@ Schatje...diaree en gisteren overgeven...wil je meer details @ Setteke, wel leuk autootje hoor! Maar is te hoog voor ons budget
dag meiden, ik ben er ook weer! de laptop is weg... en we hebben nu even een leenlaptopje... maar niet zo prettig als die we hadden. dus hopelijk is tie gauw weer terug! vanmiddag fotos ophalen bij de c1000! Alleen nu zijn we het afhaalbewijsje kwijt... Niet leuk! dan schaam ik me gelijk zo... Wat leuk om Noura hier weer gezien te hebben! En wat een leuke fotos kwamen weer voorbij. Setteke, wat een vreselijk nieuws zeg... Judith, sjonge zeg, jullie hebben het ook wel te pakken he? Gelukkig gaat het met Giulia een stuk beter! schatje, ik begrijp het ook nite mere hoor. ik hoor echt dat dit bloedverlies weer iets positief is! en wat fijn voor jullie dat de ha jullie gelijk wilde doorverwijzen! echt een meevaller zeg! Austin, leuk dat je hier weer gezellig komt kletsen! Weet je wie ik hier ook al een tijd niet heb gezien? ik weet niet mere hoe die moeder heette, maar volgens mij heette haar kindje Danique. en zij was al wat ouder toen ze haar kreeg. haar man had volgens mij al meerdere kinderen. Ik kan niet meer op de naam komen. Weten jullie iets over haar? Ik hoorde trouwens van Pendrag dat het nog niet echt lekker ging daar. veel spanning enzo. groetjes, Arri
@ Arri: Je bedoelt Natas1 denk ik. (ik heb de lijst eens opgezocht van ons vorige topic). En zijn er nog maar weinig over! Eigenlijk had ik van mezelf verwacht dat ik ook niet meer mee zou schrijven, maar jullie zijn toch te verslavend !
@kimm: besmettelijk! dus kijk maar uit haha @austin: is niet om te lachen hoor, ziet er toch niet uit hahaha maar ben blij dat jij het ook hebt PFFF @miranda: nu pas de kerstboom, mijn hond heeft hem gister al weer bijna afgetuigd. mis al 5 ballen en een tak. @aykietje: lekker hè zo'n warm pakje @debbie: van harte en super van je BV Bravo
ja inderdaad! Die bedoelde ik. Waar is die lijst waar je het over had? ben wel benieuwd wie er nog bij is!
@ arri he meis! vind 't ook leuk om hier weer te zijn! p.s. dames ik heb mijn auto ook te koop staan. Heb een ford puma century uitvoering met lederen recaro interieur, airco, lm velgen, elektrisch verstelbare spiegels en bestuurdersstoel etc. km stand 110.000 bouwjaar 2001. iemand interesse? xxx
@aykietje dan zouden wij er in een t shirt zitten pfff haha @ austin Ja heel vervelend maar dat maakt ons echt niet uit... _____ Wat eventueel ook nog zou kunnen een spot goedkope tel halen dat nummer overal opzettne die mensen bellen zich rot en elke keer maar de voicemail krijgen muwhahahaha.....
wij hebben net een renault laguna uit 2004 gekocht wat een luxe trouwens he een station met een kindje. we hadden eerst een drie deurs maar dan is dit wel veel lekkerder zeg! was wel 6200 euro