Hey mede mama's, Wesley heeft ineens sinds vandaag steeds vochtige en slijmige oogjes hebben jullie baby's er ook last van (gehad) ? Misschien heeft ie ze ontstoken, morgen even de ha bellen anders... Ahhhhh arm knulletje
@Judith, volgens mij had ik dat vorig jaar ook. Tenminste, het was bij mij een stekend gevoel bij het eruit gaan vooral. Maar dat gaat vanzelf over hoor .
Delilah, misschien beetje ontstoken oogje. Hier hielp schoonmaken met een seriel gaasje gedrenkt in kamillethee (gekookt water, thee maken en af laten koelen). Oogjes schoonmaken van buiten naar binnen in 1 veeg. Weet natuurlijk niet hoe erg het is, maar je hoeft niet gelijk de huisarts te bellen hoor. Als dit niet helpt, zeggen ze ook wel een druppel BV erin spuiten... heb ik niet gedaan hier. Mocht het nou steeds erger worden, dan kan je altijd de ha nog bellen.
Heb nu gewoon met een washandje van hem schoongemaakt en idd ook een druppel bv erop gedaan... Zal het ff aankijken inderdaad... Hahahaha eerste kindje he dan moet je je soms inhouden om niet meteen te gaan bellen en zo ben ik met andere dingen nooit!
Dat geeft toch niets. Ik had inderdaad die gaasjes in het kraampakket zitten! Misschien heb je daar nog wat van over!
delilah amy heeft daar ook last van gehad het begon met wat slijmerig en vocht wat uit haar oogje kwam. het was ontstoken, ik heb het een paar dagen met gekookt water schoongemaakt maar dat hielp niet en heb toen druppeltjes van de huisarts gekregen en toen was het met 2 dagen over. dus je kan het eerst met water proberen met een watje van buiten naar binnen wrijven
Dames bedankt! Heerlijk zo'n forum waar je kan overleggen Ik had nog 2 pakken met gaasjes van het kraampakket dus ga morgen daarmee aan de slag, hij ligt nu op bedje! @ All, ik heb nog behoorlijk last van het litteken van de knip nu zag ik net dat het gewoon bloedt het is dus niet helemaal goed gehecht denk ik? Iew!
Hier een wakkere mama Mijn man zou Wesley vanacht doen, lekker denk je dan kan ik ff doorslapen hmmm.... Valt toch tegen. Om 02.30 uur hoorde ik 'm over de babyfoon dus dan ben je al wakker helaas. Moet ik eerst mijn man wakker zien te porren en zeg dus dat Wesley wakker is voor z'n flesje.... Ja ja ja, zei hij, ik weet het niet? Dus ik nogmaals; Wesley's flesje! Duikt ie onder het bed dus ik vraag wat doe je nou? Zegt ie ja kijken of Wesley's flesje hier ligt toch? Ikke neeeeeee, je moet eruit en 'm die geven, snappie? Nou daar ging meneer dus ik draai me lekker om, lig ik in de dommel komt ie alweer terug, 't was net goed en wel een half uur later. Dus ik hoorde Wesley al mummelen over de babyfoon en dacht dat kan nooit goed zijn... Ik zei je moet 'm na de fles nog ff iets langer bij je laten liggen als ie een beetje slaperig is dan valt ie echt goed in slaap en hoor je 'm niet.... Nu heeft ie dus tot na 4 uur nog liggen huilen af en aan. Om 04.00 was ik het zat ik zei, ik ga nog wel ff kijken of ie nog wat wil drinken, had nog een bodempje borstvoeding in de koelkast staan, dacht dan is ie misschien getroost en gaat ie lekker slapen. Zit ik bij Wesley op de kamer, lekker in de schommelstoel een beetje te wiegen en een beetje te balen dat ik toch inmiddels weer anderhalf uur wakker ben hoor ik na 1 minuut mijn man alweer hard snurken :x Volgens mij kan ik er gewoon beter zelf uit gaan 'snachs dan krijg ik iets meer rust Ik hoor 'm nu overigens niet huilen dus zal zo even spieken of ie slaapt. Hopelijk slaapt ie dan nog even een paar uurtjes want mama zal wel moe zijn als hij straks weer komt. Nou, dat wou ik even met jullie delen. Om het eerste deel dat ik heb getypt moest ik zelfs net nog lachen fles onder het bed? Mannen......
Oh mannen, pfff! Mijne droomt nu laatste tijd zo erg over Jeslyn, vannacht heeft hij mij wakker gemaakt en dat tijd was dat ik Jeslyn moest voeden vond ik vreemd, want hij kon zelf ook doen, ivm flesvoeding, hij boos kijken dat ik eens uit bed moest, ik kon moeilijk wakker te worden, normaal niet, schrok ik wel van hem, toen ging ik even fles halen omdat hij niet luisterde, ja hoor hij was blijkbaaar aan het wandelen, want hij viel weer in slaap in bed en heb ik daarna wakker gemaakt en vroeg wat dat was? Hij kon niet meer herinneren, vond ik wel vreemd en was erg geschrokken hij zei dat ik hem wakker had gemaakt...... Rare nacht! Hij schrok ook van. Is dat nou normaal? Hij droomt zo erg over Jeslyn, hij is elke nacht wakker en vraagt meteen aan mij waar Jeslyn is, wat kan ik nou doen om hem te kalmeren voordat hij gaat slapen of zo? Vandaag komt eindelijk tweelingbroer van hem en zijn vriendin na 13 dagen vakantie, ja, op hun 1e dag naar Corfu was mijn vliezen gebroken! Ben benieuwd, Gabi is zo nieuwsgierig en haar grote wens om kindje te krijgen maar helaassss Eel wil niet misschien ook nooit of hele kleine kans, vind ik best wel lullig voor Gaab, mag ze wel helpen voeden enzovoort (ze wonen overkant, haha)
hihi weer een goeie nacht gehad hier joepiejjj! weer 4 uur tussen het eten geven in zeheeft alleen vanaf 5 uur tot half 9 wel bij mij gelegen in bed maar maak niet uit als ze maar slaapt! ik kon niet slapen vanaf 5 uur dus ja vond het niet erg kon ik kijken naar der hoe lekker ze lag te slapen hahaha en boek gelezen maar en kopje thee gedronken hihi en weer kijken naar der is raar als ze opeens doorslaapt snachts in plaats van leggen huilen aan 1 stuk door echt die yakult en cinababy en dat inwikkelen in een doek is een uitvinding ! hahahah ben super blij! vandaag een drukke dag vind ik ! om 2 uur is er visite 8 stuks ! phoe hey ! hoop dat ze niet lang blijven. daarna nog even naar de kruidvat weet alleen even niet meer wat er in de reclame was wat ik zo nodig moest halen maar dat zie ik daar wel hahaha en vanavond moet ik naar een verjaardag om ik een schema voor emy heb moeten we om 8 uur al weer thuis zijn klinkt raar een schema hebben voor emy maar ja als het helpt om haar rustig in bed te krijgen en een goeie nacht te hebben ook heb ik er alles voor over. Had gehoort dat je zo rustig mogelijk moest blijven s'avonds niet teveel kletsen of spelen en iedere avond gewoon het zelfde moest doen om de kleine rustig te houden en te laten weten nou moet ik slapen. Vond het eerst raar want weet zo'n kleintje dat nu al? maar ja het heeft afgelopen 2 dagen gewerkt dus vanavond weer en als het dan ook helpt dan ben ik echt overtuigt ! heeft iedereen een goeie nacht gehad ?
vanmorgen trouwens om 8 uur de ptt voor de deur ! JEETJE stond ik daar in me pyamma op me blote voeten haar op zolder en make-up ( heel slecht ) op me kin nog van gisteren. hahahha niet eens me tanden gepoets of wat dan ook niet gedoucht owh owh owh hahahahahaha wat zal die man gedacht hebben.. hihi
Denicepino, wat fijn zeg zo'n nacht. En de regelmaat ja die hebben wij ook. Gingen gisteravond op visite. Waren er voor 7 uur, awnt om 7 uur moet Danique de fles, toen kon ze daar in haar bedje en om 10 uur gingen we naar huis, want kon ze om 11 uur thuis de fles en toen in haar eigen bedje. Praten doe ik 's avonds ook weinig en inderdaad altijd hetzelfde ritueel. Ik verschoon haar, geef haar de fles, laat haar boeren, 2e stukje fles zing een liedje en leg haar in bed. Geef haar een kus, zeg duidelijk welterusten, slaap lekker en tot morgen, doe haar muziekbeertje aan, doe de lamp uit en loop weg. Zo doe ik dat om 7 uur en ook om 11 uur. En het werkt wel moet ik zeggen. (Alleen om 7 uur zijn de gordijnen nog open en heb ik dus geen lamp om uit te doen en zeg ik welterusten, tot straks!
Ik vrees van wel ja . Ik weet natuurlijk niet hoe vaak je al geprobeerd hebt, maar ik dacht dat het bij mij na 'n keer of 10 pas weer volledig pijnloos was.
@ Delilah, hier nog zo'n man die het 's nachts niet begrijpt @ Denice.......doos.... @ Sjorsje, nou nog 7 pijnlijke keren te gaan dan whahaha wat een giller , nog meer suggesties?
Hier ook een man die het niet snapt 's nachts, hij snurkt gewoon door wanneer Stan volop ligt te huilen. Vannacht heeft onze man geslapen van 22:00 u tot 03:15 en dan tot 07:00 uur. Jullie hebben geluk, jullie mogen al oefenen Wij hebben 6 weken geheelonthouding gekregen... Nu gaan we vertrekken, we gaan op kraamvisite, een meisje Lore, 2880 gram, zal wel heel klein lijken ten opzichte van Stan, hij weegt nu 4,490 kilo.
Hier gelukkig ook weer een goede nachtrust. Laureen heeft in één keer doorgeslapen van 23:00 tot 6:30. Gistermiddag ben ik met al mijn dames aan het winkelen geweest. Hele opgave zeg, maar het is goed gegaan. Ik heb zelfs nog complimentjes gekregen van wildvreemde mensen over mijn meiden. Ging er bijna van naast mijn schoenen lopen. Ben nu lekker aan het bijkomen van een drukke ochtend. Joëlle en Dionne zitten beide op gymnastiek maar in verschillende groepen. Het is dus van 9:30 tot 11:30 steeds heen en weer naar de gymzaal. Tussendoor Laureen wassen en schone kleertjes aan doen en fles geven. Manlief is niet thuis, die is aan het werk. Joëlle is nu naar een feestje en Dionne zit op de bank tv te kijken. Laureen is wakker en wil volgens mij graag een flesje. Na mijn eigen verhaal geen tijd om te reageren op wat ik heb gelezen.