BV of FV, kan mij niet schelen wie sneller groeien als ze maar gezond zijn! Wathever! Chantico, ja Jeslyn heeft ritme, ben ik wel stiekem trots op eigenlijk alhoewel hoef ik geen strakke schema, maar dat doet Jeslyn zelfs en je kent haar dan beter, is wel fijner
Hallo allemaal! Had vanmorgen beloofd om te reageren, maar heb er ff geen puf voor.. Ben morgenavond sowieso wel online, mannetje heeft oefenavond van de brandweer, dus dan ben ik er wel om te reageren hoor! Rest mij niks anders dan jullie een hele fijne avond toe te wensen! Dikke kus! Xx
Hey mammies! Ik ben 's avonds zo enorm beroerd! ale: Pffff, zit nu op de bank met laptoppie en moet me echt rustig houden, anders ga ik echt mn avondeten richting het porselein werken, bleh! Ik had dit bij Melanie helemaal niet! T voelt ook allemaal zo anders...volgens de chinese kalender krijg ik een jongen...Hihi nu al een etterbakkie? Ik probeer ook bij de mama's van augustus 2009 mee te babbelen, maar dat is geen doen hoor. Die zitten nu al op pagina 107 ..... En dat voelt toch anders, kheb met jullie allemaal veel meer.... @Moniki: RS-virus? Wat is dat ook al weer? Klinkt niet leuk! Beterschap voor je hummeltje! Melanie heeft van truitjes maat 62, maar broekjes nog maat 56 of een kleinvallende 62. Madammeke heeft t zelfde probleem als haar mammie, korte pootjes! Hopelijk krijgt ze niet mijn stalpootjes! Maat 68 is echt nog een geval van verzuipen, hihi.... Alhoewel van Noppies heeft ze wel 68, dat valt zo klein.... @Naat: oef, dat is goed nieuws zeg! Blij voor jullie! @Aykietje: die regeldagen heeft Melanie ook, vaak id dat ff een middagje idd en dan kan ze er weer ff tegen. @Daisy: al weer opgeknapt? Las ik nou iets over je oma die ziek is? En pastten je meiden de super-boots? @Austin: hey meis! Lees ik zo ineens weer een kwebbel van jou? Hoe is t met je? Ga je ook naar de meeting? @Miranda: en waren je meiden blij met de kerstboom? Hadden ze zelf niet graag willen helpen? Ik vond het vroeger (nu stiekum nog wel) altijd geweldig als de kerstspullen uitgepakt werden en het moment dat de lampjes aangingen: WAUW! @Buddy: hoest nou met je meissie? Las ik dat nou goed dat ze draait? Ik heb bij Melanie van die kussens in bed liggen. Die zitten vast met klitteband op een kleedje en daardoor kan ze niet gaan draaien of schuiven. Ik vind het ideaal. Alleen heeft meissie nu ontdekt dat ze ook omhoog kan schuiven..... Nou meiden, hier laat ik het ff bij, fijne avond allemaal! Liefs Vera
Oke meiden het spijt me. maar ik heb net op iedereen gerageerd. was al vanaf kwart over 8 bezig. en baal ontzetnd maar alles is weg. Ga niet op nieuw reagen en spijt me. maar mijn eerst werk dag was erg lekker. en wat erg leuk was dat de kindjes me erg haden gemist. want ze stonden allemaal bij het hekje sabrina sabrina sabrina. liefs sabrina oooo ben echt pisig dat me teks weg is
Heej Vera, Dat is balen dat je beroerd voelt savonds, dik knuff! Van hele lieve Marleen heb ik tip gekregen, slaapzak omvouwen onder de matras zodat Jeslyn niet kan draaien, ideaal en laken strak zetten weet Jeslyn dat ze moet slapen, boefje! Hihi! Melanie is ook zeker
Dat was niet de bedoeling hoor, maar ik was ook even ergens anders aan het lezen. @ Esprit, de kids wilden wel meehelpen maar nu hij al klaar was vonden ze het ook prima. @ Arri: hoi
hey meiden wie had nog meer zo'n sticker op de auto en waar zijn die besteld. want mijn duits is zo slecht. dat ik het niet snap die site
Binna: super dat je eerste dag zo leuk was Laureen draait nog helemaal niet van rug naar buik of anders om. Komt vanzelf wel.
He Vera! Leuk dat je ook weer zo mee kletst! Wel minder dat je je 's avonds zo beroerd voelt. Hopelijk wordt dat gauw beter en kun je gaan genieten van het kleine etterbakkie in de maak Het RS-virus lijkt op een verkoudheid/griepje, alleen veroorzaakt dit virus infecties aan de luchtwegen en longen. Hierdoor worden ze erg benauwd, willen niet meer drinken en gaan hoesten en braken. We moeten nu heel goed in de gaten houden of Silvan nog lucht krijgt en of hij voldoende plasluiers heeft en niet al te hoge koorts krijgt, anders moet hij worden opgenomen.
@linka: ja denk het ook dat dit forum lollig met me wil doen hihi @schatje: mylan slaapt ook een paar keer maar kort, alleen als je echt weg gaat en je komt terug dan wil hij nog wel eens doormeuren trusten allemaal
Nou nu ga ik lekker op bank hangen met wijntje en naar Ugly Betty kijken, die doosje! Welterusten meiden! Kusss
hi, ik houd hem bij op www.borstvoeding.com je moet je dan wel even registeren. De groeicurve is gebaseerd op borstgevoede baby's, is namelijk iets verschillend met de groeicurve uit je groeiboekje van het CB. succes!
@ vogeltje: hahahah lekker bijdehand van mij die dubbele info, maar was terug aan het lezen en wist niet dat er al gereageert was! @ chantico: ik heb ook het gevoel dat wij helemaal in hetzelfde schuitje zitten met onze kleintjes...wel fijn he dat je elkaar zo kan steunen. het doet mij in ieder geval erg goed dat er herkenning is bij elkaar. Zo kan je elkaar even steunen als we er doorheen zitten. Ik zag het idd even niet meer zitten, maar nu heb ik weer moed. Ik schreef dat we samen het er overe ens waren dat we beter de voeding van 18uur kunnen vervangen door KV. Nou dat was het plan, maar dat leukt dus niet vanavond, want mevrouw leek de brandweer wel toen die sirene aan ging omdat ze de fles weigerde.....na een uur proberen maar aan borst gelegd. Ahhh zielig mn kleine meisje, ze wilde echt niet. Wat betreft het slapen, Britt is heel vaak na 45 min wakker, maar gaat dan weer slapen als ze haar speen heeft. @ moniki: geen sorry zeggen hoor, zo heeft iedereen z'n onzekerheden...zo zie je maar. Het is ook nooit goed! Hey maar wat vervelnd zeg van Silvan, wat sneu. Kan me voorstellen dat je je erge zorgen maakt. Positief blijven denken hoor. Maar ik zou ook zo denken inedrdaad.....spannend hoor @binnabinna: fijn dat je werk je bevallen is, gelukkig maar @linka: daar heb je helemaal gelijk in hoor, als ze maar gezond zijn en verder voor iedereen die me even dat steuntje de rug heeft gegeven, THNX ik voel me gelijk een stuk beter ik ga voeden nu spreek jullie weer morgen Liefs xx