Foreverfriend, ik las ergens de tip om de fles te omwikkelen met een door jou gedragen t-shirt. Geen idee of Britt zich laat foppen, maar misschien is alles inmiddels wel het proberen waard! Hier ook voeden en slapen x
Nou ik hou het voor gezien hier. (volgens mij is er niemand meer). Misschien tot morgen, moet namelijk eerst werken.
Ik kom hallo en welterusten zeggen Ben er morgen ook weer niet, heb kerstviering op school, dus laat in huis. ZIe mijn meisje niet eens morgen. Ach die zal vannacht wel weer komen, helaas Ze is vandaag 4 maanden, jippie en ze heeft een paar hapjes wortel gehad. Ze trok echt een vies gezicht en heeft volgens mij weinig binnen gehad. Hopelijk slaapt ze nu dus weer door, want ze heeft al 3 nachten veel honger 's nachts. We zullen zien! Wlterusten!
hi arri, je hebt wel gelijk, maar op dit moment gaat het best gemakkelijk en zie ik meer de voor- dan de nadelen. (bovendien heb ik ook geen keus nu ze geen flesje wil .) ik heb wel een moment gehad dat ik het gehad had ermee. toen ik pijn had na het voeden en niet begreep waar het vandaan kwam. voeden is nu pijnloos. nadenken over hoeveel flesjes, rekken tot vaste tijden, hoeveel schepjes etc zou ik ingewikkelder vinden dan indien nodig een extra keer aanleggen. en aan ottilie is te zien dat ze genoeg te drinken krijgt en dat maakt met bv ook weer niet uit. wat ik bedoel te zeggen is dat het voor mij niet als een enorme prestatie voelt, waardoor ik ook een beetje verbaasd ben over zoveel lof voor het geven van bv. als je ondanks moeilijkheden de bv volhoudt misschien anders, maar persoonlijk vind ik de keuze om dan op fv over te gaan geen 'slechtere'.
bv-mama's, ik heb nu ik verder gelezen heb al weer beetje spijt van bovenstaande reactie.. ik vind het als je er twijfels of zorgen over hebt of er moeite voor moet doen ook echt wel iets om trots op te zijn, hoor! het voelt voor mij alleen niet als een prestatie. en ik vind de keus om voor fv te gaan als dat voor je kindje of voor jouzelf (en daarmee voor je kindje) beter is net zo prima. nou ja, hoop dat jullie me snappen en ik jullie er niet mee kwets. ben trots op jullie! naat, wat een gedoe. wel fijn dat het mee lijkt te vallen, maar ook wel weer om boos van te worden. setteke, dank voor de tips voor een zwemvestje! verder geen puf om te reageren. sorry. het is al veel te laat en misschien is het morgen ook ineens weer 5.50u! was bijna vergeten dat het kon met onze kleine uitslaper. de buurvrouw gaat deze week bevallen (geplande keizersnede nadat hun eerste zoontje door de bevalling na een paar dagen overleden is). denk dat ik vandaag oma zag, maar we hebben nog niks gehoord. spannend! etentje was gezellig. alleen een beetje suf om tussendoor naar huis te moeten. nou ja, ze zal het wel een keer leren (uit een flesje drinken) en ben me ook weer erg bewust van het voordeel dat ik zo in de stad woon met werk, kdv en restaurantjes om de hoek! slaap lekker allemaal!
Verschrikkelijk als dat zo tegen je gezegd wordt, maar gelukkig dat het nu iets anders zou kunnen zijn. Bij mijn vader was het helaas wel longkanker. Nu krijgt mijn moeder morgen een PET scan. Maar daar zien ze toch alleen activiteiten op? Bv. ook ontstekingen en niet alleen maar kanker? De arts van mijn moeder vermoed alvleesklierkanker. Ik hoop zo dat het iets anders blijkt te zijn.
he bah, sjorsje! ik hoop echt dat het geen kanker is! sterkte vandaag en morgen. wat duurt wachten dan lang! bah!
http://www.borstvoeding.com/voedselintr ... eding.html of even googlen, dan vind je ook verschillende sites.
Ik weet niet hoe goed je Engels is maar je kan de site ook in het engels raadplegen. Uiteindelijk wijst het zichzelf uit hoor. Mijn Duits is ook niet wat het hoort te zijn en toch ben ik er uit geraakt
Oke nou toen ik zag duits laat maar. was ook moe. wat kan het wel verstaan. en ben toen gaan google en heb een nl site gevonden en er ook een besteld. en daar bij ook drie slaben met de zelfde tekst twee om cadeau te doen. staat op geboren om te knoeien.
Ik kom toch even stiekem langs vanaf mijn werk. Zi thier achter de computer en er komt geen werk uit mijn handen. Ben zo ontzettend moe en loom en ben vanavond nog tot minstens half 10 druk hier. Bah, trek het even allemaal niet. Het zo nog 4 oudergesprekken en die zullen ook niet allemaal even gemakkelijk verlopen,.... zucht Sjorsje, wat vreselijk zeg van je moeder. Hoop dat de dokter het fout heeft! Sterkte in elk geval Naat, wat naar zeg zolang in spanning. maar gelukkig maar dat alles goed is! Vannacht was Danique weer wakker. Nu om 4 uur. Ik weet niet wat het is hoor. Gisteren en eergisteren had ze honger. gisteren voor het eerst groente gegeven en vannacht geen honger. Maar nu had ik het idee dat ze het nie theel warm had in haar bedje. Nou vanavond nog maar een dekentje erbij! Ik ga maar weer aan het werk. Over een kwartiertje is de eerste ouder er
goeie morgen, lekker geslapen iedereen? Ik begin beetje slaapgebrek te krijgen... Nog even en dan is het vakantie en dan is ticho ook thuis kan ik weer uurtje langer slapen Vanmiddag met Ivy naar consultatiebureau ben erg benieuwd hoeveel ze is aangekomen en gegroeid...
Alieke, ik weet dat je zo dol bent op je werk, maar is dat niet teveel voor je, aanzien dat je veel uren werkt? Maar ik weet het, je krijgt lekker veel vakantie in 1 jaar als juf toch? Of heb ik me vergist?
Goeiemorgen meiden! @ Linka: Ik ben blij dat m'n tip werkt! Thomas kon geen kant op en sliep ook heerlijk op deze manier. Hier komt de link van Lef met het nr Annabel weer, ze staan op 28: http://www.theclashofthecoverbands.com/ ... 1229504173 @ Binna: Grr, daar zou ik ook pissig om worden, al die moeite voor niks!Het lijkt me geweldig als die kleintjes zo enthousiast zijn om je weer te zien Enne...heb je nu WEER geshopt ! @ Alieke: Lastig he om je draai weer te vinden als je moet werken. Ik zal Jasper weer eens vragen contact te zoeken met Danique, want hij slaapt nu tot half 8!.Hij wordt wel 2x wakker 's nachts, maar dat neem ik maar voor lief! @ Sjorsje: Hopen op goed nieuws! Hoe voel je je? @ Naat: Ik vind het zo waardeloos dat het vaak zolang vaag blijft. Eerst is het zo goed als zeker, kanker, dan weer niet, maar misschien toch wel. Je zou toch denken dat ze tegenwoordig wel wat sneller en preciezer kunnen zijn met de diagnose... @ Moniki: Lijkt me logisch dat je zelf thuis wilt blijven... Je wil toch graag zelf alles in de gaten houden en bij je kindje zijn lijkt mij! @ De mama's met lichte/kleine kindjes: Zolang de groeicurve in evenwicht is, gaat het vaak prima met de kleintjes. Als je zo'n beer hebt als wij dan heb je ook zo je zorgen want ik ben namelijk bang dat ik overgewicht aan het kweken ben. Jasper krijgt 4 flessen van 180, waarvan 1 met pap en soms krijgt hij 's avonds een beetje fruit als wij gaan eten,als hij wakker is, dus teveel krijgt hij volgens mij niet binnen...Mar toch is hij vrij stevig! Verder ben ik het weer eens kwijt. Ik ga op de bank hangen bij Thomas met een kopje thee. Ik heb de HA gebeld, maar die hebben tot 11u praktijk overleg en zijn niet bereikaar!
@ lauwie: geen probleem hoor dat je een reactie had geplaatst...je moet toch alles kunnen zeggen hier. Kan me voorstellen dat je er zo over denkt als alles bij je goed gaat. heb ik ook een tijdje gehad hoor, toen Britt nog wel goed groeide. Maar nu ze dus wat minder groeit, of misschien zelfs wel even helemaal niet. ....dan voelt het inderdaad als een hele prestatie. Maar tegelijk kan het ook heel erg als falen voelen...omdat je niet meer kan geven wat eigenlijk wel nodig is....snpa je hem nog. Is allemaal zo dubbel! @sjorsje: jeetje het beste er maar van hopen! @kimm/linka: succes op het CB! @marleen: een moeder zal altijd zorgen hebben en houden omtrent haar kinderen...of ze nu dun, dik, groot, klein of wat dan ook zijn. Zolang Britt inderdaad haar curve maar volgt en niet eronder duikt. Wat op dit moment wel mijn grootste angst is namelijk. Maar ga niet op de zaken vooruit lopen, we zien het wel.