Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Meiden, gelukkig is het rustig gebleven vanmiddag :)! Ik was zo bijgelezen!

@ Juudje & Puck: Ik vind die man veel te confronterend. Hij was volop zijn boek aan het signeren, maar keek ook naar de kindjes. Stel je voor dat hij bij mij net gaat vertellen dat Jasper aan voelt dat ik niet lekker in m'n vel zit enzo. Hij mag best met Jasper en Thomas communiceren, maar dan wel bij mij thuis :)!

@ Setteke: Mijn ouders zijn niet zo jong meer. Mijn vader is 72 en mijn moeder 62. Mijn vader mankeert al wat zolang ik me kan herinneren en mijn moeder gaat nu dingen mankeren door de stress om mijn vader.

@ Binna: Ik plaag alleen maar hoor meis! Ik koop me ook ziek voor m'n mannetjes. Ik heb zowaar eindelijk weer eens wat voor mezelf bij Esprit bestelt. Ik moest nodig broeken die geen posiekleding meer zijn maar die wel gewoon passen...kortom maatje groter dus... :)

Ik heb zojuist het speelgoed van Thomas eens een beetje uitgezocht en al zijn figuren van de Bob de bouwer duplo weer in elkaar gezet, die gozer trekt echt alles uitelkaar en dan is het papa/mama maken! Ik had Thomas eigenlijk Bob moeten noemen en Jasper eigenlijk (holle bolle) Gijs :)! Ach, m'n ventjes moesten eens weten :)

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Hoi,

ik kwam even welterusten zeggen...verveel me....ben "alleen" thuis.....

WELTERUSTEN!

@ Marleen: ja idd gewoon thuis zou ik ook wel een reading willen, niet zo in een winkel :)

Tot morgen!

3. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    was het echt zo rustig hier vanavond? sjonge zeg...

Ik ga ook welterusten zeggen. Duik mn bed in! heb vanavond weer een uur gesport! :D

tot morgen (weet niet of ik morgen en overmorgen schrijf: stagiare en werk!)

4. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Goeimorgen meiden

wil jullie een fijne dag wensen

kus

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Toedeloe dames, fijne dag!

6. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik zit met een ziek kind, dus ik heb wel alles gelezen, maar nog geen kans gehad om te reageren, sorry!
    Vandaag gaan ze normaal naar de opvang en ik ben vrij, maar omdat Jelle ziek is blijven ze beide thuis, omdat ik natuurlijk niet op en neer kan fietsen om Renske te voeden.
    maar mijn man, de lieverd, heeft meteen vanmiddag vrijgenomen zodat ik er niet de hele dag alleen voor sta.

fijne dag allemaal

Philly

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    binna ik heb hem in het wit besteld!

vandaag werken van 9 tot 18.30. zonder pauze want heb het zooooooooooooooooo druk!

kussie

8. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goedemorgen allemaal,

zit weer fris en fruitig op m'n werk (not). Vind kwart voor zes toch eigenlijk wel erg vroeg om op te staan, snak echt naar 'n vrije dag.
    Vanmiddag kerstlunch, dat is dan weer wel leuk.
    Morgen gelukkig de laatste vrijdag en dan weer terug naar m'n normale werkdagen.

Verder nog geen kwaaltjes, zaterdag voor de zekerheid nog een test doen.

@Philly, beterschap voor Jelle en wel erg lief van je man.

Groetjes Joyce

9. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    goede morgen!

toch nog even spieken!

Werkse dames, die moeten werken.
    Mik, jij was toch kapster? zeker nu zo druk met de komende feestdagen?

sjorsje, vroeg he? ik moet dat op vrijdag... en dan kijk ik echt uit naar zaterdag!

Philly, beterschap met Jelle! naar hoor een ziek kindje

Gister heb ik twee kerstpakketten gemaakt voor de beide oppasoma's! helemaal leuk. wilde het klein houden... kwam ik uiteindelijk toch nog op ongeveer 25 euro per stuk... :oops:

groetjes en tot lees!'

Arri

10. Setteke

Setteke Niet meer actief

Tjonge, wat is het hier rustig de laatste dagen! Dat ben ik niet gewend hoor!

Hier alles prima. Silke wekte mij vanmorgen door te gillen (niet huilen, maar kraaien) dus gauw naar beneden gegaan vor een fles. Anders zou ze d'r broer nog wakker gillen. Nu is zij in de rust en wordt Tymen langzaam wakker.

@ Jennys, :)

@ Noura, klinkt als een mooi voornemen! :D

@ Sjudith, wat een ontzettend stoer truitje!

@ Binna, het komt wel vaker voor hoor, een keer geen oefeningen.... :oops: Ben er zo langzamerhand zoooo zat van...! Hmm, lekker, pannekoeken! Jij ook een fijne dag vandaag meid!

@ Kimm, ach ik probeer het positief te benaderen. Het is balen van die BI maar als ik me daar druk om ga maken wordt het leven ook niet leuker van en ik ben er van overtuigd dat door positief te blijven het herstel sneller gaat. Netjes die Ivy.

@ Mik, nou nou, dat is idd een drukke dag! denk je wel een beetje om jezelf? Je moet er niet doorheen zitten met de feestdagen!

@ Marleen, dan ben ik toch wel eens blij dat mijn ouders nog "jong"zijn. Mijn vader is 56 en mijn moeder is 53. Mijn opa's en oma's leven ook allemaal nog. Met de kerst wilde ik een 4 generatiefoto maken van mijn oma, mijn moeder, Silke en ik. Ik heb er ook 1 van toen ik nog klein was met mijn overgrootoma.

@ Arri, werkze!

@ Linka, fijne dag meid! Of ging jij nou vandaag naar cp? Nou in dat geval een hele fijne vakantie!

@ Philly, klinkt als een top-man die van jou! beterschap voor Jelle. Maar hopen dat Renske het niet krijgt!

@ Sjorsje, nou dat zou toch mooi zijn als je deze zwangerschap kwaaltjesvrij door mag komen... Maar snap best dat je dan toch nog maar een keer een test doet. Was die eerste heel erg duidelijk positief?

Nou, zo mijn knul maar even uit bed halen!

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    oei, nog een test sjossje? Was het geen duidelijk streepje de vorige keer? dan toch nog wel spannend, of niet?

philly, lief dat je man vrij heeft genomen! fijn hoor!

liefs, Arri

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa daar ben ik weer joepiejjjj ik heb weer een beetje tijd om me even hier te komen melden.

had gehoort jullie hebben een dagje uit met zijn alle ! SUCCES! en een hele fijne dag toegewenst. Ik had me eerst ook ( wel 5 keer ) aangemeld hiervoor maar iedere keer begon die lijst opnieuw :S maar bij nader in zien is die plaats niet helemaal in hetmidden van nederland dus als ik al zou komen zou het voor mij 2 uur en 2 minuten zijn dat ik moest rijden. en dan is het nog niet eens van mijn huis uit maar vanaf de rand van kerkrade tot daar. is me IETSJE TE ver. Maar toch nog een leuke dag met jullie allen.

Alles gaat hier goed ik heb me ingeschreven nu voor 3 andere huizen. nummer 46, 47 en 48 waar ik nu op gereageerd heb. word er een beetje ziek van maar ik voel het dit keer gaat het lukken en in januari heb ik een andere huis ! EINDELIJK ( nou ja hoop k dan is niet zeker)

Ik zag de lijst weer voorbij gaan. jeetje gaat goed he met alle kindjes.Hier is Emy alweer een paar dagen heel vroeg wakker en daar bedoel ik mee 3 uur half 5 en 5 uur vanmorgen TOEVALLIG 6 uur door die weekendjes ergens anders slapen is het ritme TOTAAL weg. Maar ik hoop dat het langzaam beetje beter gaat want mama ( ikes :p ) is kapot.

Dames ik probeer straks een reageer poging als niet weer alles (zoals vorige keer) me beeldscherm flipte alles zwart werd en ik OPNIEUW moest beginnen en dit OOK opeens weg was :S .... dus tot zo

ALVAST PRETTIGE KERSTDAGEN EN EEN GELUKKIG NIEUWJAAR !
    WENSEN JULLIE,

Kenny, Emy en Denice

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    kijk, Setteke is er ook al weer met de bijlleesreacties! maar rustig hier he?

Daisy, hoe is het jou en je dames? al een tijdje niet gezien volgens mij!

14. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    goedemorgen

ben op werk, vanavond kerstgourmet met werk dus ga straks alle boodschappen en versiering halen.

ben ook bezig met de kerstpakket voor de oppasoma's, was goede tip.
    valt hier ook wel duur uit denk ik haha, maar ja doe ook echt alleen de dingen erin die ze echt lekker vinden, geen rommel.

fijne dag vandaag

15. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    denicepino. kom nou gewoon meisje. hiervandaan is het ook een stuk rijden. maar zelfs setteke komt helemaal uit friesland. gezellig

ik ga werken

kussie

16. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ik ga ook morgen kerstpakketje maken voor moeder en schoonmoeder.

kus

17. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Neeej morgen gaan wij vertrekken :) !

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Philly, fijn van je lieve mannetje! Beterschap!

19. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ linka, och ja, het is vandaag nog maar donderdag. even een dagje in de war.... :oops:

@ Denicepino, hé meid! Jammer dat je niet komt. Wij moeten toch ook bijna twee uren rijden... Duim voor je dat je straks een mooi huisje hebt!

@ Arri, ja echt wel! Vandaag je stagiaire? Hoe gaat het daar mee? Bevalt het een beetje?

@ Jennys, ik moet mijn kerstpakket voor de oppas ng maken. ik heb al wel een lijstje.

@ Mik, werkze! Waar heb je Donique eigenlijk op werkdagen?

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Oh ja, er is al 1250 euro op mijn auto geboden! :D

Deel Deze Pagina