Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

4 jan 2007
    1.263
    0
    0
    Noord-brabant
    Er lijkt hier iets te heersen zeg iedereen is ziek zie ik. Is hier jammer genoeg niet anders mijn man ligt op bed en voelt zich beroerd. Ik net zo goed maar ik mag wachten op een man van UPC. Verder zitten alle spieren in mijn lijf vast. Wat zegt mijn man dan anders bel je je moeder even dan kan die wel op Toby passen want ik denk niet dat ik veel kan doen voel me zo beroerd :evil: Dus niet dat ik ga bellen, heb mijn sollicitatie al voor hem afgebeld (en voor mezelf een beetje) moet vanmiddag weer weg en dan neem ik Toby wel mee en moet om 17.00 werken en dan staat hij er toch echt alleen voor of hij nu ziek is of niet. Waarom kunnen mannen als ze ziek zijn ineens niets meer. Wij moeten toch ook nog steeds voor de kleine zorgen of we nu ziek zijn of niet. :( Oke nu even genoeg geklaagd :)

@ schatje je houd ons wel goed in de spanning zeg.

@ sjorsje snap dat je weer opnieuw wil gaan testen, je kunt volgens mij beter wat klachten hebben dan is het makkelijker om te bevatten dat het echt is.

@ setteke balen dat je zoveel last hebt van je bi, hoop voor je dat het snel wat beter wordt en je man weer wat meer begrip toont ;)

@ binna fijn dat het werken weer bevalt, ik vond het ook wel fijn om weer even met iets anders bezig te zijn dan elke dag maar hetzelfde. Niet dat ik dat niet met plezier doe hoor. Hoeveel uur werk je als ik vragen mag?

@ philly zielig dat de kindjes ziek zijn maar super dat je man vrij heeft genomen.

Vanavond nog werken van 17 tot 21 uur en dan eindelijk weekend. Morgen is mijn man denk ik nog wel thuis dus dan ga ik lekker op bed liggen en in de avond even naar de kerstborrel. Zaterdag ligt Toby in een levende kerststal dan is voor 45 min kindje jezus een halve indo. Ga echt super veel foto's maken.

2. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Zoooo daar was ik weer hoor even denken wat heb ik allemaal voor zien komen :D
    vanaf pagina 730

Marleen : Ja ik weet wat thomas getypt heeft ! hij zei : Hallo jullie allen ! ik heb constant last van die telefoontjes van wilt u mischien een nieuwe verzekering, andere telefoon abonement, kpn televisie digitaal ( heb ik al ! maar ja ) echt als ik dat nodig heb bel ik hun wel. is echt vervelend heb al paar keer geprobeert om dat te doen zo filter maar helpt geen hol. heb je geluk dat het bij jou wel lukt.

Mik : jij ook al zo druk :D welkom bij de club hahahahha ik kan het ook al niet bij houden moet nog zoveel doen ..

kim1988 : Hier zou ik eigenlijk ook wachten tot de 6 maanden maar Emy die zit serieus de stukken uit je mond te kijken als ik eet. En ook steeds happen met ter mond dus heb hier nu paar keer fruithapje perzik/banaan gegeven en ze kan er geen genoeg van krijgen. Mond gaat automatisch al open als ze het potje ziet.Mij hadden ze ook gebelt over dat vangnet plan ofzo. ik vind het ook belachelijk want je ziektekosten verzekering betaald het toch.

Miranda : heb hier nog steeds de boom niet opstaan :S iedere avond zeggen we van kom op ff die boom opzetten ( staat in de kelder ) maar iedere avond leggen we om 10 uur op bed zo moe en dan denken we "Ja de boom doen we morgen wel "nog ff en het is kerst :S hihi maar goeie tip over kinderen in bad doen als je zo lastig telefoontje krijg. ga ik ook doen :D misschien helpt het.

Judith : Ik zwaai ook even naar jou :D "hey hey "

aykietje : verhaal van juniper? wat is dat? waar is dat te vinden ongeveer? heb ik daar nou over heen gelezen nee toch :S balen.
    stan is zoooo'n schatje he op die foto !

debbie : ik vind ookdat de tijd snel gaat hoor. was een vriendin hier gisteren op bezoek en die kleine is bijna 3 maanden maar dat lijkt vergeleken emy eenkaboutertje :S geprakte rijst? owh ik had hier van CB gehoort eerst fruithapje met 4 maanden dan rond 5 /6 maanden groente hapje en als je kindje echt in de avond nog veel honger heeft dan nutrix rijstebloem paar schepjes erdoor ( heb je in naturel en met vanille smaak ) de voeding heen door de gewone melk voeding maar ik weet niet of je dat kan mengen met borstvoeding. trouwens ik moest eerst groente hapje maken zonder aardappels en rijst. geen idee waarom er geen rijst door heen mocht zitten want als je rijstebloem er door doet zit daar toch ook rijst in. :S beetje krom allemaal van hun daar. ik denk gewoon dat ik me eigen ding gaat doen. van hun krijg je toch geen hoogte.

philly : renske heeft haar eigen lijn van groeien en gewicht is super ! als ze maar iedere keer een beetje aankomt is goed als ze maar niet af val. go renske !

austin : ik doe een dansje met je van vrijdag tot 29e vrij ! super gewoon. geniet er van !

setteke : Ik heb hier afentoe ook een meisje die niks wil ( emy ) die wil niet in de box niet eten niet slapen niet spelen helemaal niks ... ja ok bij mama of papa op schoot zitten. dat is alles ... hopen dat het hier ook binnekort een beetje rustig is. want mama breekt een beetje op , op dit moment.ja precies ik heb ook altijd keihard geroepen TELETUBBIES NO WAY maar helaas moet ik er toch aan geloven emy vind ze helemaal te gek !

philly en setteke: had dat ook op het nieuws gehoort over die twee kindjes die ze niet meer konden redden. dan moet je als ouders zijnde kapot gaan denk ik. als je twee kinderen heb kunnen redden en die andere twee niet. lijkt me zo verschrikkelijk. dan denk je ook bij je eigen had ik maar. dit of dat gedaan dan waren ze er alle 4 nog. over dat ook nog even verder gesproken ik hoorde hier van een onbeschofte buurman ( echt asso kloot als je het mij vraagt) dan maken ze gewoon toch 2 nieuwe ...! echt ik ben zo uit me dak gegaan dat zeg je toch niet toevallig ving ik het op hij stond met mijn onder buurvrouw te praten. ik liet me tas met boodschappen zo de grond op kletteren.

Arri : Hoe ken dat nou ? afhaalbewijs kwijt voor de foto's :S dat is rot.... hoef je niet voor te schamen hoor. Ik ben hier afhaalbewijs kwijt van de juwilier een armbandje wat gemaakt moest worden heb ik al betaald en nou kan ik hem niet afhalen.... :S Dan maar gewoon denk daar heen gaan en me paspoort laten zien ofzo. wil toch wel me armband terug is toch weer 50 euro voor reparatie en bedeltje wat er aan hangt is van me oma.
    een kindje dat danique heet? niet meer gezien heb ik scheel gekeken die zag ik volgens mij net nog 1 keer voorbij komen of was dat donique alice? ik weet het niet meer .... straks eventjes terug lezen dan maar.

jennys: hahahah leuke hond hebben jullie hier waren het vorig jaar de vogels die er met de slingers vandoor gingen voor in hun hok.
    en in de kerststal zat ook geen hooi meer in dat hadden ze ook meegenomen.

VOOR IEDEREEN: misschien is het leuk om van iedereen die hier nog reageer of meeleest op een lijst te zetten zo weten we dat als we een bericht voor iemand sturen die ook echt het gelezen heeft.

schatje 1 : zag paar keer dat er werd gepraat over auto's wij willen hier een nieuwe auto kopen :S maar moet er wel geld zijn wij zijn nu druk aan het sparen om een aanbetaling te doen voor de nieuwe ford fiesta hot magenta kleur :D hihi super auto! moet je 4600 euro betalen en dan rest bedrag iedere maand beetje. hoop dat het gaat lukken want deze auto weigert met koud weer te rijden en in 1 keer te starten.

debbie: Hier ook niet normaal hoe mijn haar uit val. ik dacht ik ga naar de kapper eventjes. de kapper had nog niet geknipt of onder de stoel lag al een berg. dus ze heeft stukkie er af gehaald maar is nog niet beter geworden. ik baal zo he ik heb best langg haar en overal kom je ze tegen in me huis hoe ik ook schoon maak. in bed ook als ik in de ochtend op sta dan leg me hele bed vol. dus nou doe ik maar denk een doek om me hoofd heen. zodat me vriend niet stikt in de losse haren :S

aykietje : wat een mooie stikker op de auto. wij hebben maar gewoon een baby on board bordje er aan hangen. die er constant af valt :S vind ik vervelend waar kan je die sticker laten maken ?
    is je auto vies? ik zie niks.... die van ons is gelukkig zwart van zichzelf maar als we een witte auto van zichzelf hadden had tie ook zwart geweest alleen van het vuil hihi.. ook hierbij zeggen we constant ja morgen gaan we even de auto schoonmaken. maar we vergeten het constant.

PUCK : super centre parcs welk park zijn jullie geweest wij vorige week in hutteheugte en weekend daarvoor in kempervenne. en hoe vond olivier het water? emy vond het super in het zwembad vooral het bubbelbad dat lekker warm was.
    jij kan ook goed reageren op iedereen hihi wat een verhaal zeg.

happy1980 jij ook al bezig met een huis nou ik ga KEIHARD voor je duimen jij krijgt dat huis hoor !

moniki : jeetje rs virus bij silvan :S nou hoop dat tie snel beter word hoor ! dikke knuffel en een kus voor hem. hij is goed gegroeit zeg !
    Hier is emy nog vrij :D ze heeft nog geen vriendje wel veel vriendinnetjes :p

naat80 : gelukkig heeft je schoonmoeder geen kanker... is een hele opluchting zeg. hopelijk word je gouw weer beter en werkt de antibiotica en pretnison.

petra: wat een lieve foto zeg ! helemaal ingepakt. armpjes omhoog! LIEFFFF

vogeltje : HIEP HIEP HOERAAAA! GO TOBY! wat een super mannetje is dat zeg.helemaal alleen omdraaien van buik naar rug.

jullie allen : ik zat net in het groeiboekje te kijken kom ik er achter dat je daar ook een fototje in kan doen en de datums in kan schrijven eerste lachje eerst keer omrollen eerste tandjes enzo wist ik helemaal niet :S

esprit : ik hoop dat je je eigen snel wat beter gaat voelen. iedere zwangerschap is weer anders he... nog eventjes vol houden ! :D een jongetje LEUK!

uhh meiden ik moet helaas bij pagina 740 stoppen emy roept me .. MAMAM HONGER ETEN MAMA KOM NOU IK HEB HONGER MAMA ! kom NUUUUU !... dus uhm ik ga tot zo misschien nog voor de rest en anders morgen..

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,
    Hier eindelijk weer eens een berichtje, moet eerst nog 10 pagina's bijlezen, weet niet hoe snel me dat gaat lukken. Ben nu bezig met mijn laatste werkdagje tot 7 januari. Werkdagje, want ik ben mijn kolf vergeten, dus na de middagpauze boek ik hem maar naar huis. LEKKER SLIM. Normaal kolf ik om 11 en 15 uur... maarja nu maar keertje minder...

4. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Dag dames,

Hier een onderbroken nacht gehad, Stan had blijkbaar om 2:30 grooooote honger. Hij had zijn laatste fles gehad om 20 u dus dat was terug even wennen. Om 7:30 u werd hij weer wakker. M'n man heeft het flesje gegeven maar helaas is hij niet meer in slaap gevallen.

Sjorsje, ga je weer testen. Je hoeft niet persé kwaaltjes te hebben hoor. Ik heb de eerste drie maanden van mijn zwangerschap geen kwaaltjes gehad.

Setteke, 1250 euro voor je auto is al mooi, hoeveel vroeg je alweer (ik dacht 1500)

Ik zou eigenlijk de kerstboom moeten zetten maar ik heb er helemaal geen zin in :( ik weet niet hoe het komt... Misschien omdat ik al zo lang thuis zit?

Philly, jij hebt toch een man uit de duizend hoor. Eergisteren was de mijne ziek, om 20 uur is hij erin gekropen en pas om 12 uur opgestaan. Ik wou dat ik dat ook ens kon, was ik plots helemaal bijgeslapen.

5. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hihi mik als hier mijn mannetje ziek is denkt tie dat tie dood gaat. dan is hij zo zielig dan zegt tie heel zielig kan je me iets drinken pakken?

als ik moe of ziek ben dan zegt tie doe dan gewoon op bed blijven leggen.. uhhh jahhhhhh dat kan nog al met een kleintje dan kan je niet op bed blijven leggen. en ik moet toch eten koken en huis aan kant hebben je kan moeilijk hele dag op je gat blijven zitten he.

6. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    Linka wat een leuk filmpje zeg ! hihi en wat glimt je vloer nu goed zeg :p

sorry dat ik nou paar berichten achterelkaar getypt heb :S

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

Bij deze krijgen jullie allemaal de groetjes van Daisy, Fenne en Linne. Door omstandigheden komt ze hier nu even niet, maar het gaat allemaal prima met haar en de meiden.

8. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    goedemorgen ladies
    voor iedereen die aan het werk is.....werk ze vandaag. Heeft toch altijd iets speciaals rond de feestdagen te mopeten werken er hang t dan toch een ander sfeertje, althans zo ervaar ikm het altijd. En dat is zeker zo als je werkt met de feestdagen. Zijn er hier nog mama's die de klos zijn met kerst en oud-nieuw?

@arri en anderen die kerstpakket maken, wat doe je er dan in? in dat pakket voor de oppasoma's. Wij hebben ook 1 oppas oma, maar die heeft officieel nog niet opgepast omdat ik nog moet beginnen.

ik reageer zo verder

9. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wat een raar kind heb ik toch. fruithap banaan wil ze ook al niet! Die heeft zeker nog geen zin in fruit. Gisteravond worteltjes en dat was zo weg! :(

@ Vogeltje, hahaha, bij jou ook al zo'n man die denkt dat hij terminaal is. Wat is dat toch altijd met mannen... :rolleyes: Ben benieuwd of hij de avond overleeft... ;) Ach weet je over hel algemeen is hij ook heel begripvol, maar ik krijg het idee dat hij het allemaal een beetje zat is. Hij is inmiddels ook al ruim een half jaar verantwoordelijk voor het huishouden het het douchen van onze zoon. Maar goed, dan zeuren we samen even en dan gaan we vol frisse moed weer verder!

@ Denice, wat een reactie! :confused: Ik ben er goed in maar jij nog beter! Hihihi, en die makers van de Teletubbies lachen zich rot! Tjongejonge, wat een hork die buurman van jou! Heeft zeker zelf geen kinderen? :evil:

@ Foreverfriend, ik werk anders ook met de feestdagen Vorig jaar met oud en nieuw. was heel gezellig! Wij mogen altijd kiezen uit kerst en oud en nieuw en op basis daarvan passen ze het rooster aan. Wanneer moet jij werken dan? Ik heb in het kerstpakket meestal wat lekkers te drinken, nootjes, bonbons, ovenbroodjes, slagroom, koffie, thee, koekjes oid en nog iets persoonlijks zoals een douchegel.

tymen wil ook wat zeggen: yyyp[[]=u8oghh

10. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    hey setteke
    ik werk ook altijd met de feestdagen,maar dot jaar nog even niet. Daarom ook had ik nog 2 maanden extra verlof genomen zodat ik eens een keertje vrij zou zijn met die feestdage. Is ook wel heel speciaal eens lekkr thuis te zijn en nu vooral met Britt erbij!
    Ik werkte vorig jaar nieuwjaarsdag een late dienst en was de kerst vrij, dus dat was wel ok.
    Ok, dat doe je dus in je kerstpakket....ik kijk nog wel of we zo iets doen....

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Haha, ik merk dat ik altijd even een beetje angstig ben als ik inlog hier: hoeveel pagina's zou ik nu weer moeten bijlezen? Het valt mee, slechts 10 :D Daar gaan we...

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen!

Ik heb weer alles gelezen en het is inderdaad een stuk rustiger. Zijn jullie aan het sparen voor de 17e ;)

Ik heb vanmorgen een eerste klas pesthumeur! Ik ben zo vreselijk moe!
    Volgens mij zit Jasper in een sprongetje. Hij is onrustiger, veel wakker overdag en eerst kreeg ik met moeite 4 flessen naar binnen en nu is ie onverzadigbaar! Hij wil naar mijn idee ook wat te veel voor zijn leeftijd. Hij wil omrollen, rechtop zitten, alles pakken en volgens mij ook nog het liefst achter zijn broer aan. Als er iets niet lukt wordt hij me driftig!

Jeroen werkt vandaag weer thuis. Nou hij noemt het werken, maar ik niet. Om half 9 kwam hij beneden. Ik was ontbijt aan het maken, koffie aan het zetten, etc. meneer zit op de bank en zapt. Na het ontbijt blijft alles op tafel staan en meneer vertrekt. Ik ruim wel op hoor. Hij ging even wat kerstkaarten rondbrengen en blijft ruim een uur weg. Hij had even een bakkie gedaan bij z'n zus. Ik ondertussen mezelf en de kids in bad gedaan en aangekleed, Jasper fruit gegeven, de boel een beetje opgeruimd. Kwart voor 11 komt hij thuis. Wat kijk jij boos vraagt ie? Ja, ik zou jou baan wel willen. Kan ik dan nu wat doen voor je is de volgende vraag? Ja, boven gaan zitten en wat doen en vooral niet beneden komen.
    Onredelijk van mij? Ja heel erg en dat weet ik, maar ik kon het even niet hebben dat hij gewoon liep te lanterfanten en ik alles weer loop te doen. :oops: :oops: :oops:. Hij kan beter gewoon buiten de deur werken en niet teveel thuis, want dan zie ik wat hij doet en dat is mijn ogen erg weinig :). Ik ben gewoon onredelijk vandaag!

Ze belde ook nog van m'n werk. Of ik morgen kwam... Morgen? was mijn nogal geirriteerde reactie. Ja eh...naar de kerstlunch, we hebben ook nog een kerststol en een kerstpakket voor je. Oh, ok :oops:! Eh, nee ik kom niet.

Ik zou gewoon heel graag lekker fit willen zijn en geen hoofdpijn meer hebben PPPPFFFFFFF!

*** Sorry voor mijn enorme geklaag en gezeur***

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    aykietje, ook hier helaas een slechte nacht gehad. Djim sliep prima, maar Sam was aan het spoken, echt gewoon niet slapen. Schreeuwen als we haar in bed legden en tussen ons in was ze stil, grrr. Daar wil ik helemaal niet aan beginnen. Dus weer in bed, weer half uur laten janken (was ondertussen 1 uur) toen is mijn vriend in een ander bed gaan liggen en zij bij mij in bed. Hoop dat het vanavond beter gaat, want hier beginnen we niet aan. Gelukkig vakantie na vandaag, dus dan kan ze janken wat ze wil. Als je moet werken is je nachtrust natuurlijk heilig!

14. Marleen2109

@ Sjorsje: Het lijkt me ook best pittig allemaal voor jou hoor. Twee jonge kindjes, veel aan het werk en ook weer zwanger. Was de eerste test zo onduidelijk? Ik merkte de eerste weken ook vaak weinig en vanaf 8/9 weken begon het feest!

@ Philly: Wat een lieve man heb je! En ik maar klagen over de mijne, terwijl hij eigenlijk niks verkeerd doet :oops:

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ojee, Marleen, lekker even stoom afblazen, hopelijk waait de bui snel over, haha!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Sjorsje, ik hoop niet dat je straks wordt overvallen door vermoeidheid, dat kan je natuurlijk niet gebruiken met 2 kleintjes. Of slapen ze nog allebei tussen de middag, zodat jij ook je ogen even dicht kan doen..

17. Marleen2109

Ja, erg he :oops:!

Het ergste is nu dat Jeroen net naar beneden komt en zegt dat hij wel beneden komt werken zodat ik weg kan om boodschappen te doen :oops:. En hij vroeg of ik de kerstpakketten voor zijn klanten even leuk in wil pakken....dus het was ook wel een beetje eigen belang :)! Wat een doos ben ik he?!

18. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ach, zolang het niet tot een onmogelijke ruzie komt en deze hormonen besproken en weggelachen worden, niet te druk om maken lijkt me, haha!

19. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Ik wou jullie nog even het nieuwtje van Stan mededelen.

Meneer begint te poepen wanneer zijn pamper uit is! Dit is nu al twee dagen na elkaar gebeurd. Het is zo vies, dan pas besef je hoeveel er door dat kleine gaatje moet ;)

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Foreverfriend, ik vind het wel heel luxe hoor om nou eens gewoon vrij te zijn met de feestdagen.... Als het goed is hoef ik nou nooit meer op zulke dagen te werken. Toch ook wel lekker hoor! Weekends en feestdagen vrij en 's avonds zelf mijn kindjes naar bed brengen...

@ Marleen, zo kan ik ook zijn... :oops: Ontzettend onredelijk, niet normaal. Wel heel lief van Jeroen dat hij je gewoon je gang laat gaan en er niets van zegt. Ook eigenbelang natuurlijk, want anders krijgen jullie ruzie.... Gezellig die sprongetjes!

@ Lique, jeetje dat hebben wij hier nou ook. Tymen is vaak wakker 's nachts maar even aan aai over de bol en hij gaat slapen. Maar dat hebben we soms wel 5 keer per nacht. Slaapt de jongste lekker door, begint de oudste... :rolleyes:

@ Aykietje, :) Ik heb er een goede voorstelling van hoe dat er uit moet zien....

Nou wachten tot Silke wakker wordt voor een fles. Tymen kwam net lekker bij me zitten en knuffelen. Heerlijk en ik moet er ook echt van genieten, zo vaak wil hij dat niet!

Deel Deze Pagina