Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Esprit, gefeliciteerd meid!

2. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Esprit, wat prachtig! het klinkt weer zo mooi! dan ben ik stiekem toch wel een beetje jaloers op je! Maar ben wel heel blij voor jou hoor! tis je echt gegund!

Setteke: sjonge wat naar zeg, zo'n huilend kindje. ook niet leuk voor de oppas. maar gelukkig is Silke weer rustig geworden.

Binna, zo, jij hebt veel gedaan. echt je vrije uurtjes nuttig gebruikt dus!
    '
    Linka, fijn dat het lekker was er even tussenuit. waar was je ook al weer heen?

O ja voor de lijst: Hanne bij 19 weken 5990 gram. Ze wil de 6 kilo nog niet overschrijden ;) Het blijft een licht madammetje. Ik moest vanmorgen zo om haar lachen: ze was zo heerlijk vrolijk en blij! echt geweldig om te zien. ze genoot ehct van alles. op de buik liggen en dan telkens om rollen enzo! ik heb dus ook volop genoten!

Liefs,

Arri

3. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    zo jullie hebben weer lekker bijgebabbeld hihi

@lauwie: beter te lang dan te kort ;) maareh heb je niet zo naaistudio in je omgeving die doen het veel goedkoper

@moniki: wat zielig voor je mannetje, wist niet dat het zo ernstig was. Bah beterschap

@esprit: als ze een bodem laat staan dan heeft het geen zin om optegogen toch, prima zo dan toch? Mylan krijgt ook 5 x 180

@aliekeleppink: er liggen wel dingetjes in bed, maar alleen ter decoratie haha niet om te slapen

@marleen: wij gebruiken al best lang een buggy, maar dan in de ligstand en in een voetenzak. gaat prima

@ellen: beterschap meid

@petra: beterschap met je kleintje!
    ik oefen af ent oe met die handvaten, vind hij wel leuk maar gaat niet altijd goed
    stand 1 daar begin ik mee en als het te traag gaat dan dan schuif ik door naar 2 of 3. papfles start ik met 2 en dan door naar 3. 3 gaat namelijk vaak nog te snel. ligt gewoon aan zijn/haar zuigkracht

@miranda: waterpokken nu al? wat zielig

@vogeltje: je hebt nog genoeg om naar op te hogen toch? gewoon doen wat je gevoel zegt. Mylan krijgt af en toe een paar happen fruit om 18:00, want hij zit al op 5*180 dus ophogen word een beetje te gek

@sjudith: oh hihi lees net dat het misschien spannend is met je, ik moet nog even doorlezen misschien dat er meer nieuws is.

@schatje: van harte met je mannetje
    oh meis stop met testen, je maakt je alleen maar ongelukkig
    het gaat helemaal goedkomen lieverd ;)

@setteke: hadden wij ook met de overgang, in het begin heel hard komt dat ze net zo hard zuigt als bij de andere spenen. gaat na een paar keer wel beter als hij doorheeft dat het niet zo hard hoeft.

@setteke: ik speel ook vals, doe ook dubbel openzetten hihi

@esprit: oh wat leuk voor je, gefeliciteerd

----------------

weet niet of de tijd van het typen word getoond, maar had hem dus ergens vanochtend al open staan. maar het is zo druk op werk dat ik steeds maar even had om te lezen en schrijven.

winterberg was weer heerlijk, beetje in de sneeuw gerommeld en heel veel geslapen hihi door de frisse lucht daar sliep Mylan echt heel vaak geweldig. heb 8 films gekeken haha

nou moet weer aan de slag

fijne dag

@

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Zo, even de wasmand weggewerkt. Allemaal weer kleertjes van de kids, niet normaal. Nou nog in de kast en klaar!

@ Binna, nou mooi! Silke slaapt ook bijna niet bij de oppas. heeft het veel te druk met alles bekijken! Dat is nou de typische fout van mama's. Heb je het huis voor je alleen, ga je ontzettend veel doen in het kader van: "ze is er nou even niet". Maar mooi dat je kapot bent na het einde van zo'n morgen. Je kunt ze beter maar gewoon thuis hebben.... ;)

@ Lauwie, Ottilie groeit goed op jouw bv zeg! Super! Gefeliciteerd met Ottilie haar 1/3 verjaardag! ;)

@ Esprit, toch wel weer heel speciaal he? Zo'n iniminie mensje op de echo! Geniet maar lekker van dit gevoel!

@ Arri, nee die wist echt niet meer wat ze moest doen. Ze brengt de kleintjes echt niet zomaar naar huis. Maar Silke ging weer heel lief naar haar lachen toen ze weer thuis was! Ze gaan nu pas de tweede week van januari weer heen... Nou maar hopen dat Silke dan geen nog grotere scenes gaat schoppen...Klein maar fijn, die meid van jou! Heerlijk he, als je zo lekker van je kindje kunt genieten!

@ Jennys, mooizo dat jullie lekker hebben genoten in de sneeuw! Hilbrand haalt vandaag een nummer 4 speen, kijken of dat beter gaat en anders moet er verplicht meer nutrix in... :( En ze is al zo mager... :rolleyes:

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @setteke: je kan ook een speen 1 of 2 ietsje pietsje doorsnijden, wel heel voorzichtig want je zit er al heel snel helemaal doorheen.

6. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Sh*t mijn berichtje is weer weg.
    Even opnieuw.
    Laureen voelt zich vandaag weer een beetje beter dan gisteren volgens mij.
    Ze lacht weer een beetje meer.

Vanmiddag met haar naar het cb geweest.
    Voor de lijst: ze weegt nu 7080gram en is 64cm lang.
    Ze is nu 23 weken oud (wanneer gaan ze in maanden tellen want ik moest behoorlijk aan het tellen hoor). ;)

Nu ga ik ook even mijn 2e pagina openen om een goede reactie te maken op iedereen. ha ha
    Zo deed ik het ook al een tijdje anders krijg ik het ook niet voor elkaar hoor.

7. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Dit is Knieperties bakken (voor de meiden die het niet kennen)

8. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    En dit is het eindresultaat!

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
  10. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    @ Petra: hoe gaat het met Roos?

@ Sjudith: negatieve test? zoals je zelf al zegt misschien nog te vroeg!
    Wanneer ga je weer testen?
    Leuk trouwens dat jullie naar de meating komen.

@ Elleny: veel plezier in de VS

@ Schatje: ook al een negatieve test, belen meid.
    Mischien nog even geduld hebben.

@ Arri: lekker reageren hè met al die quotes! ha ha

@ Queenbee: zwaaizwaai terug!
    Leuke foto.

@ Marleen: succes met poetsen

@ Moniki: fijn dt Silvan weer wat opknapt.

@ Puck: Olivier ook alweer 5 maand, gaat snel hè!

@ Linka: super dat je een leuk weekend hebt gehad

@ Alieke: Laureen vond het fruit en de groent gelijk lekker.
    Het maakt haar eigenlijk niet zoveel uit wat je haar geeft, ze vind alles lekker.
    Ze heeft worteltjes, boontjes, broccoli en bruine bonen gehad.

@ Setteke: jammer hè als ze 's middags niet meer willen slapen!
    Erg vermoeiend.

@ Esprit: gefeliciteerd met je goede echo.

@ Jenny: ja Laureen heeft nu al de waterpokken.
    Heeft ze van Joëlle gekregen.

Zo dit was het.
    Nu ga ik Laureen eten geven die heeft honger.
    Misschien tot later.

11. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Miranda, je hooft niet te tellen hoor, mijn rekenblad doet alles vanzelf, je hoeft enkel de datum van weging en meting door te geven ;)

Zal zien dat ik de lijst deze avond in orde breng, ben een beetje moe van het shoppen en rondrijden :oops:

12. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Mijn moeder is 2 uurtjes geweest en bijna m'n hele huis is glad, wat een energie :confused:. Ik nies me ondertussen nog steeds te pletter en heb hele rode ogen, erg charmant :rolleyes:

@ Miranda: Nu weet ik tenminste wat kniepertjes zijn :oops:

@ Setteke: Hebben Silke en Jasper nu een telepatische verbinding ofzo?! Jasper heeft ook alleen maar gehuild en was doodmoe maar vertikte het om te slapen. Hij heeft vandaag maar 2x een half uurtje geslapen e ligt nu eindelijk eens rustig te slapen! (hopelijk blijft dat ook zo).

@ Moniki: Zou een erg fijn kerstcadeautje zijn inderdaad. Laten we het hopen.

@ Esprit: Ik kreeg gewoon even kippenvel! Het is toch wel weer een wondertje...

@ Linka: Fijn dat je weer terug bent! Het optreden van LEF! was echt super, maar ze zijn helaas niet door :cry: .

@ Alieke: Jasper vind to nu toe alleen bruine bonen lekker, de rest kan m gestolen worden :)

@ Lauwie: Jasper is vandaag ook 4 mnd JIPPIE! Alles goed met Ottilie?

@ Binna: Jij bent goed bezig geweest zo te lezen! Het verbaast me niks dat Silver alles wilde bekijken :). Onze benjamin van de augustus baby's is aardig ondernemend ;)

@ Arri: Wat een licht gewicht :), wij zitten hier al over de 7kg!

Ik ga voortaan ook maar eens 2x zp open zetten, want uit m'n hoofd vergeet ik de helft en ik zit vaak met een papiertje naast me en schrijf sleutelwoorden op, maar dan ben ik vaak zo aan het lezen dat ik nog een aantal dingen niet op schrijf :). Hoezo doos?!

Vanavond maar eens m'n boodschappen briefje maken en morgen de laatste dingen voor de kerst in huis halen. Jeroen heeft nu ook vrij, dus ik kan ff lekker alleen op pad. Hopelijk is die hoofdpijn morgen eens weg...

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

zo heb maar even ene klein tukje op de bank gedaan,.en daarna benik weer veder gegaan. huisje aan kant voor de kerst. en zo

@miranda blij dat het weer beter gaat met je meisje

@marleen het gaat goed he met lef.

@setteke ik had dat net ook met de was op hangen goh was rek hangt voler met Silver haar kleren als met de mijne

@monkie ik ga duimen voor jou dat je je mooiste kerst cadeautje mee naar huis krijgt

@jenny wat lekker dat jullie genooten hebben. en wat leuk dat jullie sneeuw hadden

@esprit oo wat leuk om te lezen. dat jullie je kleintje gezien hebben

@arri wat leuk goed dat het zo goed gaat hanne en leuke he om ze zo trots te zien op hun buik

@lauwie gelukkig maar dat ze zich goed gedagen heeft bij het cb. en helemaal dat ze lekker groeit hoe gaat het met het flesje.

dat was weer even ene reageer reachtie. gaat eens kijken hoe het met het eten gaat.

kus

@

14. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Alieke, Stan eet momenteel al worteltjes, pompoen, courgette, broccoli, bloemkool en spinazie. De worteltjes vind hij het lekkerst. Met die anderen heeft hij ook geen problemen.
    Ik heb ook één keer witloof geprobeerd, maar dat ging er echt niet in.

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Esprit, gefeliciteerd met je goede echo! Als ik dat zo lees, gaat er bij mij ook wel even wat kriebelen... :D Maar toch nog maar even wachten hier!

16. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Als ik het zo lees kriebelt het ook wel hoor, maar wij beginnen er niet meer aan.
    Volgens mij blijf ik baby's prachtig vinden maar niet meer voor mijzelf.
    Die baby's worden ook weer groot hè!
    Waar moet ik de ruimte vandaan halen, nu past het allemaal precies qua huis en auto.

17. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    vonden jullie baby's vanaf het begin de hapjes lekker?

donique vind het helemaal niets en begint zelfs te huilen!

nou heb ik het nog niet vast gedaan maar ga dat vanaf nu doen elke dag misschien went ze er dan aan?

18. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Stan vond het onmiddelijk lekker, heb van zijn allereerste hapje een filmpje. Ik heb het toen op het forum gezet, weet je nog?

19. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    gek he?

20. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique heeft net de bruine boontjes op. En die vond ze ook wel redelijk, maar die gezichten die ze erbij trekt. Ze vindt het echt nog niet geweldig hoor. En dat happen is ook erg moeilijk. Grappig is dat he, ze moeten nog zoveel leren!

Binna, Silver gaat vast binnenkort wel slapen op het kdv, ze moet natuurlijk evne wennen.

Setteke, wat vervelend voor de oppas zeg! Maar wel goed dat ze dan ook durft terug te komen met de kids, i.p.v het helemaal uti de hand te laten lopen.

Esprit, gefeliciteerd met jullie goede echo. Heerlijk moet dat zijn (al moet ik er nog even niet aan denken)

Arri, super dat het zo goed gaat met Hanne. En klein is ook niet erg toch!

Miranda, gelukkig gaat het weer wat beter met Laureen

Jenny, klinkt heerlijk zeg! Hoe deed Milan het?

Marleen heerlijk he dat je huis dan weer zo schoon is. Mijn moeder was er vorige week en dat was echt een hele verademing moet ik zeggen.

Danique ligt heerlijk in de box te spelen. Echt super en dan lekker kletsen. En dan is ze ineens superboos, want dan wil ze rollen, maar lukt het niet. En dan trapt ze per ongeluk tegen iets aan waardoor er geluid komt en begint ze weer te kletsen. Heerlijk zo'n schattig meiske!

Deel Deze Pagina