hm emy slaapt nu al 4 uurtjes weer ik wacht nog even half uurtje en als ze dan nog niet wakker is maak ik haar even wakker voor eten vind het anders wel heel lang duren... me borsten staan echt op springen beginnen zeer te doen zo vol zitten ze....
@Denicepino: even een aanvulling op eerder gegeven antwoord op spiraatje: hij zit niet in je doos maar in je baarmoeder. En bij een goed geplaatst spiraaltje merk je er echt helemaal niets van. Laat hem wel door de gyn plaatsen en niet door de HA! Hier een bizarre nacht. Yinthe heeft na de voeding van 10 uur geslapen van 11 tot kwart voor 6. Een pracht prestatie toch, voor een baby van nog geen 4 weken! Maar helaas was Jarissa wakker van half 1 tot half 3 waarna mama pas om half 5 kon slapen. Ik heb dus echt bijna geen slaap gehad. Gelukkig heeft vriendlief vanochtend de meiden gedaan en mij tot 1 uur op bed laten liggen. Ben dus toch weer redelijk bijgetankt.
@Delilah,lekker zeg dat je eens goed kon slapen! Is ook moeilijk als je je kind hoort,automatische reactie om er gelijk naartoe te gaan heh! @Duster,no sorry's,gooi het er maar lekker uit,ik weet er alles van hoe moe je ervan kan worden. Ik hoop met jullie mee dat de osteopaat iets voor jullie kan betekenen! Hopelijk lig je nu lekker te slapen @Linka,tuurlijk ogen babytjes huilen,hoe m,oeten ze anders iets duidelijk maken heh? Maar volgens mij doet Jeslyn het heel goed of niet? Hoe is het met Myrna,beetje moederen over Jeslyn? @Alieke,wat fijn dat de uitslag helemaal goed is! @Miran,we hebben ook supergezellige avond gehad,lagen om 02.00u in bed en hebben onze meiden om 12.00u weer opgehaald,goh wat heb ik ze gemist zeg! Over werk,ben pas bij mn baas op gesprek geweest en begin pas 8-12,had zoveel uren staan nog,heb er wel weer zin in.. Fijn dat jullie avond ook geslaagd was! @Happy,je hebt groot gelijk,lekker rustig aan doen vandaag! @Binna,hoe is het meissie? @Pendrag,nou heel knap hoor van Yinthe,gaat de goede kant op! Lekker geslapen nog,heerlijk ! Nou ik ben er weer vandoor,er word gehuild!
Kimm, het wordt bij dat programma dus wel goed in de gaten gehouden allemaal. Dat scheelt. Maar toch zou ik het zelf never nooit willen Sex?....... nee hoor, hier echt nog niet! Ik vloei nog een klein beetje, ik voel de hechtingen nog steeds van de megaknip, etc. Nee dank u! Ook aan weer werken moet ik nog niet denken (dan toch nog liever sex ) Maar op 11 november zal ik toch weer aan de bak moeten, dan heb ik het met 11 weken verlof na de bevalling en 3 weken vakantie al gerekt naar 14 weken na de bevalling.
Werken? Sodermieterop! Haha! Daar denk ik nog niet aan Oeps die woord ! Haha! En sex? Me vriend is ineens opgewonden en dat ik niet meer zwanger ben maar daar denk ik nog steeds niet aan ivm hechtingen van binnenkant (buitenkant is al klaar) BRRRR! Haha! En Daisy, ja Jeslyn doet goed idd, ze is zo zoet en Myrna is al hele weekend bij haar vader, dat vind ik wel vervelend, maar hopelijk is zij morgen erg blij om haar zusje weer te zien, ze vindt nog steeds geweldig dat ze zusje heeft, maar echt moederen, nog niet, maar luier verschonen doet ze ook en flesjes geven wil ze ook doen maar ook buiten spelen ! Daisy, heb je ervan genoten gisteravond? Zo te lezen ja Miranda, hoe doe je dan als je je kids naar school moet brengen in regen? Me vriend ziet tegenop dat ik Myrna moet brengen in de regen lopen, zeker ong 10 a 15 minuten, ik heb hem al gezegd met regenhoes maar hij vindt niet leuk dat ik nat wordt, tsja! Ik heb Myrna elke dag naar school gebracht ook in regen maar dan op de fiets. Maar goed, ik ga nu stoppen want Jeslyn heeft gepoept! Oja, kunnen jullie mannen wel tegen de poepluier? Jeroen gaat over zijn nek !
Hier in mn hoofd al druk aan het werk. Ga komend jaar nieuwe functie of nieuwe baan doen. Dus nu al vast aan het oriënteren. Heb ook al weer zin om te gaan werken.
ff snel een vraagje,maken jullie je kindje wakker voor voeding? Hier drinken ze altijd 7/11/3/7/11,net sliepen ze nog dus heb ik ze laten slapen,scheelt een half uur,kan wel of niet en kom ik dan straks vwel uit met mn tijd? zit nu te typen met Fenne op mn schoot dus zitten wat foutjes in
sex nee werk nee haha @daisy:ik heb de kleine wel eens wakker gemaakt, maar dan zit hij wel al een beetje tegen het wakker worden aan. maar doet je tweeling alles op dezelfde tijd?
Ik zit niet met een vast schema en geef Stan eten wanneer hij erachter vraagt. Vind het zo moeilijk om al naar een vast schema te gaan. Meestal vraagt hij eten tussen de 3 en de 5 uur. Vandaag heeft hij al eten gehad op volgende tijdstippen: 08u; 11:15u en nu om 16:15u. Hij lag net lekker te slapen en dan vind ik het zo sneu om hem wakker te maken om te eten. Het eten had hij er om 9 uur terug uitgespuwd omdat mijn man een verkeerde speen (te gulzig) had gebruikt. Nu slaapt Stan alweer dus het zal er van af hangen hoelang hij nu weer slaapt en hij wakker wordt en achter eten vraagt. In principe zal dat rond 20:30u ongeveer zijn. Daarna gaat hij bedje in en krijgt hij nog een nachtvoeding. Ik denk dat ik overschakel naar een vast schema wanneer hij wat langer wakker is.
Ik maak Yinthe bijna nooit wakker voor een voeding. Hooguit voor de late avondvoeding. Als die te lang op zich laat wachten en ik op bed wil, maak ik haar wel wakker. Maar dan wel minstens 4 uur na de vorige voeding.
@duster2000 gut nu zit ik echt te denken wat ik ook alweer wou typpen jemig nu al vergeten en dat na 2,5 pagina te hebben gelezen... owjah weet het alweer... wat vervelend zeg dat het zo kan lopen met de kleine en de huilbuien. @denicepino ook zo'n last van springende melkfabrieken wanneer de kleine niet op vaste tijden komt? Ik verga echt van de pijn en moet dan ook echt gaan kolven anders doet het zo'n zeer... maar ook als Ivy daarna aan de borst gaat verga ik net zo hard weer van de pijn... pfff... *morgen toch maar even de HA bellen* Verder hebben we het huis blauw staan... Ik heb gekookt althans het vlees en nu is het blauw in huis... gelukkig hebben wij de batterij uit de rookmelder gehaald die in de woonkamer hangt... die ging in het begin elke keer af... nu hebben we ook een afzuiger maar het blauwe blijft nog wel komen vanmiddag zijn de buren van 2 deuren verder gekomen even... was wel gezellig maar heb een beroerde nacht gehad dus was erg moe... en had er ook niet zo heel veel zin in... Ticho is ziek ... gister avond veel overgeven enzo ... @binna... meid hoop snel voor jullie dat de kleine komt
Maar mn nichtje was van de week hier en heeft ook en kleine,Stijn is van 01-07 en zij voedt m ook alleen maar als hij wakker wordt,meestal zit er niet langer dan een uur tussen ,stel dat hij om 3u moest dan wordt ie altijd voor 4u wakker. Maar ik vind het zo fijn als de laatste fles om 23.00u is anders wordt het toch veelste laat,aan de andere kant denk ik als ze nou om 00.00u pas komen dan slapen ze misschien wel door? Normaal worden de meiden altijd wakker om de 4 uur maar soms dus niet,ik kijk wel hoe lang ze nu gaan slapen,maak ze niet wakker,gewoon ff kijken hoe het gaat.. @Jenny,zoals ik al zei,ze worden ongeverr wel tegelijk wakker voor de voeding alleen s'nachts niet,ik heb geprobeerd om de ander dan te laten slapen maar die wordt dan alsnog een uur/anderhalf uur later wakker dus s'nachts doen we tegelijk voeden ook.. @Aykietje,om 20.30u en dan alleen de nacht nog? Hebben ze niet geadviseerd om dat anders te gaan doen? Zo blijft Stan om voeding vragen s'nachts lijkt me of niet? @Pendrag,hoe lang zit ertussen een voeding dan bij jullie? Ik ben overgestapt op de voeding van Kruitvat en ze zijn echt een stuk rustiger zeg,zou het aan de voeding liggen of toeval? Vannacht is hetzelfde als altijd gegaan volgens opa en oma,die gingen vanmiddag nog ff liggen,hahah...Ze vonden het best heavy 2 van die meiden vooral als je alleen bent met ze.. Ze hebben gelijk een nieuw setje kleding aan,van oma,veelste groot maat 62 ,maar ze moesten het aan van oma terwijl ik ook kleertjes mee had gegeven,is wat heh..
Werk/school nou echt niet moet er niet aan denken voorlopig dus echt niet... zijn er trouwens dames die borstontsteking hebben of hebben gehad? Hoe voel je dit aankomen en wat doe je eraan?
@Daisy: Yinthe komt tussen de 3 en half en 5 uur overdag. Afgelopen nacht voor het eerst bijna 8 uur!
daisy: hoeveel drinken jou kleintjes nu per fles? ik ben sinds gisteren 150cc water + 5 schepjes gaan geven want ik had het idee dat ze niet meer genoeg had aan 120 en dan moeten het toch 5 voedingen worden per 24 uur of heb ik het nou mis, ik heb het maar van het pak afgelezen. ze drinkt oevrigens niet altijd die flesjes leeg hoor, ze laat wel eens 20/30 cc staan maar als ik 120 cc water en 4 schepjes geef dan begint ze na 2 uur weer te huilen van de honger.
@Rebecca,hier drinken ze nu 5x160cc met 5 schepjes,wij doen 10cc meer ivm krampjes plus dan s'nacht nog 90cc met 2 schepjes,hebben ze toch iets binnen. Je hebt het goed gedaan zo hoor,wat ze niet meer wil laat ze toch staan maar dan is ze wel voldaan iig! @Pendrag,8uur tussen de voedingen in? Das een lange tijd zeg maarja als ze hnger begint te krijgen meld ze zich wel ja! Nou hier huilen ze al dus ik ga ze nu maar wat geven en daarna zelf eten,we hebben zo'n honger maarja eerst de kids! Misschien tot laterss!
Hallo Nou heb een druk weekendje gehad Gisteren vuurwerk wezen kijken voor de Wereld havendagen was super! Vandaag is mijn oma verhuisd dus even gaan helpen met wat dingentjes! Giulia is overgstapt op voedig voor extra hongerige kindjes maar nu eet ze nog zoveel ik ga morgen even het cb bellen! Want ze heeft elke 3 uur honger, en drinkt dan 150cc op Ik snap het niet meer :'( Ze is wel ontzettend lief hoor @ Pendrag, pakketje was erg leuk!! Vooral dat shirtje van Ot en Sien , was vroeger mijn lievelingsboek Jeetje nu heb ik alles bijgelezen en heb ik geen idee meer wat ik zelf wilde schrijven? Nou ja mss kom ik er later nog op Oja wij hebben zelf besloten om vanaf juni ongeveer voor nummer 2 te gaan "oefenen"
Iemand wat van Binnabinna vernomen? Ik weet dat ze gisteren wat weeen had...ik had haar gesmst en normaal smst ze terug... Zou het dan eindelijk zover zijn
ik hoop het... zou mooi zijn als de kleine dr is bij dr... ze verdient het zo... ze is zo geduldig geweest
hey dames hier nog steeds zwanger. wel nog last van rug weeen en erg veel slijm verlies. dus ben benieuwt. morgen naar het ziekehuis dus we wachten af. maarr werkkeee eerst me kleine meisje. liefs sabrina