Petra: Gefeliciteerd Tante Petra! Agossie, hopelijk is Roos snel weer helemaal beter! Daisy: Wat een romantisch aanzoek! Werkse vanavond! Arri: Fijn dat de uitslag goed was! Nu dus wachten op de laatste uitslag van de urine... Jenny: Hahaha! Wat een bekentenis! Ik zou het ook zo niet weten wat voor rare tik ik heb... Schatje: Probeer positief te blijven hoor! Gelukkig kun je wel lekker van Djayden genieten! Rebbel: Sterkte met Milan! Ik ga kerstkadootjes inpakken en mijn haar kleuren... Fijne avond dames!
Zo meiden ik heb het weer overleefd. Was geen pretje op de behandelstoel, heb nu 3 mooie nieuwe witte vullingen. Twee waren nodig en de derde was omdat we toch bezig waren. ha ha Ze hebben wel heel erg goed hun best gedaan (moet natuurlijk ook wel bij een collega hè). Morgen nog een half dagje werken en dan pas weer op 7 januari. @ Schatje: wat een mooie foto's van Djayden zeg! Wij hebben sinds zaterdag een nieuwe fotocamera (zo'n superzoom ding) maar ik weet nog niet hoe ik de foto's op mijn laptop krijg. Heb ik ook nog niet geprobeerd trouwens. Je kan er wel hele mooie foto's mee maken. Zal snel resultaten laten zien ok?
Met Laureen gaat het goed hoor. Ze eet goed maar drinkt iets minder, snap je? Verder is ze wel weer heel vrolijk dus dat is een goed teken. Zo kennen we ons meisie weer.
Zeker een nadeel dat de meiden ook achter de laptop willen. Vanmiddag hebben we ook nog even "normale" spelletjes gedaan. Dokterbibber, kwartet en een Mega Mindy puzzel gemaakt. Ik denk al: Die heeft de hele dag niks te doen!
@ Daisy: werk ze vanavond. Leuk dat je toch weer even af en toe langs komt. @ Rebbel: sterkte voor Milan Zo dit waren even weer genoeg berichtjes van mij.