Setteke, dat is inderdaad akelig nieuws en die mama heeft prachtig gereageerd! Mijn schoonmoeder had net op haar werk een Eerste Hulp cursus gevolgd en ze heeft er toen een DVD en boek gekregen. Ze stond er op dat ik het ook ging zien omdat er heel vaal zaken instaan over Eerste Hulp bij baby's. In het begin dacht ik van dat zal ik wel eens zien als ik tijd heb. Het heeft inderdaad een hele tijd geduurd eer ik hem gezien heb, maar ik ben wel blij dat ik hem gezien heb en had er zelfs spijt van dat er ik zo lang mee gewacht heb! Ik heb practische zaken gezien over hoe te reageren bij verstikking en dergelijke. Hopelijk komt alles in orde met Robin!
@Rebbel, hoe was het bij de huisarts? Beterschap in ieder geval. @Petra, gefeliciteerd met je zus. @Schatje, sterkte. Kan je niet eens met iemand praten over je verdriet, misschien een vriendin ofzo? Leuke foto's van Djayden en die schoentjes, super stoer. @Arri, wat fijn dat de uitslagen goed waren. Dat moet toch een goed gevoel geven. @Jenny, rare tikken, zal er eens goed over na denken. haha. @Daisy, wat romantisch zeg. Super hoor, zo een vent. @Alieke, dat is zeker leuk een eindejaarsuitkering. En was het gezellig met je ouders? Hoe laat was je man thuis? Was hij nog erg boos? @Miranda, fijn dat je het overleefd hebt. Ach nu kan je er weer even tegen he! Fijn dat het beter gaat met Laureen. @Binna, voel je je al weer wat beter. Hier het zelfde hoor. Echt net fijn. Leuk dat de kerstlunch geslaagd was. @Chantico, ja dat ze haar duim heeft ontdekt is niet anders. Ze wil gelukkig nog wel liever de speen, bij het slapen gaan. Dus die krijgt ze dan. Dat is toch makkelijker afleren. Maar ja gaat ze duimen dan is het niet anders. @Aykietje, wat leuk dat jij die lijst zo goed bij houd. Is toch leuk om te zien hoe de kleine schatten groeien. @Lauwie, zo jij bent goed bezig geweest. Bevalt het nog steeds goed in jullie nieuwe huis. Al helemaal gewent? @Setteke, zo dat is heftig zeg. Dat wil je eigenlijk niet doen als moeder. Maar goed dat ze het wel gedaan heeft. @Judith, werkse @Foreverfriend, hoe was het met de lactatie deskundige? Heb je er wat aan gehad. Hoe gaat het verder met je? Zo vanochtend vroeg op. Kan ik alvast wennen aan als ik moet werken. Mijn man had gisteren een lekke band toen hij naar huis reed. Maar bij die auto zit alleen maar een thuiskomertje. En aangezien dat de stationwagen en de leasbak is willen we daarmee toch wel rijden met de kerst. Dus mag ik dalijk met die auto naar de Euromaster. Was wakker om iets over 6 en moest nodig plassen. Nou dan heeft het toch geen zin meer om naar bed te gaan en om 7 uur op te staan. Dus heb ik maar een reageer actie gedaan. Fijne dag allemaal. Voor de gene die moeten werken, werkse. De gene die ziek zijn, of een ziek kind hebben beterschap.
GOEDEMORGEN! daisy wat romantisch!!! super meid! arri wat fijn dat de uitslagen goed waren! schatje dikke knuffel van mij! alieke zit ook op mn eindejaarsuitkering te wachten! setteke poeh hee! das heftig hoor! milan heeft gister bij de ha een neusspray en een inhalatiepuffer meegekregen, hopelijk geeft het wat verlichting! we hadden een andere arts ivm vakantie en volgens haar is het niet het RS virus, want dan zou het niet zo lang duren schijnbaar. liefs rebbel
@lauwie: haha maf hè dat je al die namen weet. maar wel grappig @setteke: oh vreselijk, ook super eng zeg. ik zou het niet meer houden, zo hulpeloos BBRR ik ga maar wat werken, half dagje vandaag
goedemorgen! Zo Setteke, dat lijkt me echt vreselijk! Gelukkig heeft tie het gered, maar je moet er toch niet aan denken... Happy, zo das vroeg en dan al zo reageren! Gezellig! Sjudith, werkse! Schatje, stoer ventje en stoere schoentjes! leuk joh! En inderdaad, wat anderen ook al zeiden: praat erover, voel je niet bezwaard! Jenny, ook jij werkse! Rebel, lastig hoor als ze niet met zekerheid kunnen zeggen wat het is. Hopelijk geeft dit inderdaad verlichting en is tie gauw weer de oude! Ik moet vandaag naar de stad. zal het druk zijn, denk je? Ik moet wel, maar heb helemaal geen zin. moet voor mezelf kleren gaan kopen voor een bruiloft van een vriendin... Maar ben bang dat het stikdruk zal wezen en dat ik niets kan vinden... Tja, helaas moet maar! Ik vind het inderdaad erg fijn dat de uitslag gister goed was. hier gingen we alleen al wel een beetje vanuit. maar het blijft toch wel spannend als dan de arts belt en hij -voor je gevoel- langer stil is voordat tie begint... maar gelukkig het was goed! Groeten, Arri PS. ik zal denk ik wat minder actief zijn dan gister...
En speciaal voor Aykietje: HILVERSUM - Door een technische storing zijn dinsdagavond de uitzendingen op Nederland 1, 2 en 3 omstreeks half negen uitgevallen. De storing was na ongeveer 40 minuten verholpen, aldus een woordvoerder van de Publieke Omroep (PO). Door nog onbekende oorzaak kon de computer met daarin de voorbereide programma's niet meer worden bereikt. Daardoor konden de van tevoren opgenomen programma's niet worden uitgezonden. Kijkers kregen de geplande programma's Blik op de weg, Netwerk en Family Matters niet te zien. Omdat live-uitzendingen wel mogelijk waren, schakelden de drie zenders tijdelijk over op rechtstreekse beelden van 3FM Serieus Request vanuit het Glazen Huis in Breda. Woensdag onderzoekt de PO waardoor de computerstoring is ontstaan.
goedemorgen! Ik kom even snel wat schrijven. Kom net van de dokter. Heb ineens bultjes op mijn handen en een vuurrode pink. Heb nu een eczeem zalf van de dokter gehad. Toen ging ik het dorp in, maar mijn pinpas lag nog thuis. Dus nu moet ik zo maar weer opnieuw gaan. Zal wel druk zijn. Hadden vanmorgen nog mooie stunt (nou ja eignelijk niet zo mooi) Hadden schotels besteld voor kerst voor de gourmet. Voor heel veel geld. Wil Raymond ze ophalen vanmorgen zijn ze niet te vinden. Diegene die Raymond had geholpen bij het bestellen had hem geen nummer gegeven en nu wisten ze niet waar die schotels waren. Nu wordt het geleverd als het goed is na 4 uur. Nou ik mag het hopen. Ga voor de zekerhied nog maar even wat halen. Zou toch lullig zijn. Hbeben het huis 2 dagen vol visite en dan niets te eten. Setteke, brr kippenvel van dat verhaal. Gelukkig maar dat hiji het gehaald heeft. Linka, vertellen joh! Rebbel, hoop dat Milan snel opknapt! Mijn rare gewoonte is dat ik overal moet kijken waar de wc is. Ik moet dan ook heel vaak. Als ik ergens naar toe moet waar ik niet naar de wc kan voel ik me heel opgelaten. Maar als ik de wc zie of weet dat ik kan ben ik gerustgesteld. Hele rare en nare gewoonte. Zelfde als we lang in de auto moeten. Dan voel ik mee heel opgelaten. Bang dat ik naar de wc moet.
sjonge, Alieke, dat is een hectisch morgentje! Hopelijk hebben jullie wel gewoon je vlees voor de feestdagen! echt niet leuk zulke dingen he? denk je alles goed geregeld te hebben! En die uitslag, dat is ook apart. Heb jij dat vaker gehad? en die tic, wel grappig om te lezen, maar kan me voorstellen dat je het lastig vind. Ik heb nog hard nagedacht over een tic, maar nog steeds niets kunnen bedenken. Enne Linka... kom op joh! we zijn benieuwd!
hey meiden @Schatje ik heb nog niet gereseveerd. ik dacht dat doe ik in het nieuw jaar zodat de meeste meiden hun rooster hebben @lique80 ha ha dat is mijn tik ook ik leef met me lappie. @Chantico ja ik heb gelukkig wel een goed gevoel. heb haar allen exspres naar een kinderdagverblijf buiten onze orangisatie gedaan. zodat ik niet moete kan krijgen door dat ik weet hoe bv een colega werkt. en zo. nu gaat ze naar voor mijn ook nieuw meiden. @aykietje erg leuk om de lijst weer te zien @Setteke wat grapig Silke is nu zwaarder. terwijl Silver bij de geborte zwaarder als Silke was en 1 cm langer. en nu zijn ze even lang . @Petra dat is mooiii @Jenny dat is waar. @Lauwie woo dat is wel pittig ook om te weten zeg. wat een leuke kleertjesss @Setteke jeetje wat een heftige ervaring voor haar. en snap wel dat je meteen bij je kindje wil gaan kijken @Linkkaaaa je moet het vertelen @sjudith hoe is het met je. en werk ze @Happy het gaat wel iets beter. aleen benauwt door vast zittend slijm. maar moet toch nog naar de winkeles dus haal maar even wat. @Rebbel hoop dat het snel beter gaat met die puf @arri shop ze @aliekeleppink dat is ook vervelend van die schootels straks heb je mischien te veel omdat je ook nu nog maar wat haalt voor de zekerheid. Ik heb ook de tic om te kijken waar de nootuitgang is maar dat is eigelijk gekomen door de volemdamer brand. daar ben ik vrienden verloren en zijn er verbrand. en dat zet je wel aan het denken. Nou gisteren leker in bad geweest en daarna lekker meteen naar bed. voel me gelukkig wel beter. straks nog even naar de markt de verse dingen halen. en dan lekker kerst vieren. begind vanaf en eindigt zaterdag avond.pfff beetje lang KUS
ik durf haast niet te reageren hier... het is zo rustig! en dan ben ik er wéér! je kan wel zien dat ik hier alleen thuis ben. mijn man moet gewoon werken en verder lopen er geen kindern bij mij rond die aandacht vragen. Binna, zo dat zijn lange feestdagen. maar wordt vast gezellig! wat een naar bericht over jouw tic. en wat vreselijk dat je vrienden hebt verloren. hoeveel jaar is het inmiddels geleden?
Ik lees af en toe mee vanaf mijn werk, ben maandag weer begonnen rayane gaat 3 uurtjes per dag naar het kdv om te wennen en hij vind het geweldig! vanaf 5 januari gaat hij dan 4 hele dagen ja LINKA nu ben ik ook benieuwd naar je tik @setteke, bah daar schrik ik van zeg maar wat goed dat ze zo alert reageerde @binna wat verschrikkelijk die brand he, ik kan me voorstellen dat je daar een 'tic'aan overhoud mijn tic is alles tig keer controleren en nog eens checken heb ik alles bij, portemonnee sleutels, heb ik de deur op slot etc kan ook makkelijk na 10 minuten terug rijden om te kijkeno f de deur wel dicht is
Goedemorgen meiden, Druk druk druk! ik moet nog vanalles regelen voor we vanmiddag naar mijn ouders vertrekken. was draaien, spullen inpakken en bij elkaar zoeken. Ondertussen nog een peuter en baby die mijn aandacht nodig hebben. Gisteravond nog even naar Heerenveen geweest voor wat laatste inkopen voor de kerst. Gezellig met zijn viertjes. Silke heeft gisteren twee eetlepels Nutrix in haar laatste fles gehad en ik had verwacht dat ik haar wakker zou moeten maken, maar nee hoor, kwart voor 8 was ze wakker. Honger. Nou ja, ze slaapt er wel heerlijk op! Ik heb haar zo net even gewassen. anders had ze gisteren even in bad gemogen, maar door het winkelen waren we laat. ik had vanmorgen vroeg de kachel al een beetje opengezet op haar kamer om het een beetje warm te laten worden, nou werd ze wakker omdat ze het te warm had.... Ze heeft een superleuk jurkje aan, in de uitverkoop gescoord bij Jensen. dat zit alleen in Friesland. Zo leuk, zal zo wel even een foto maken. ik hoop dat ik er straks nog even aan toe kom om te reageren, maar zo niet: Fijne kerstdagen voor jullie allemaal, lieve forumvriendinnetjes!!!!
@ arri was in 2001 dus is al weer 8 bijna 9 jaar geleden. tja dat vergeetje nooit meer. weet nog presies hoe het was toen ik thuis kwam van stapen. Was niet daar. maar hier in het drop en nog even tv kijken. tja had ik dat maar nog even niet gedaan. heb niet meer geslapen die dag/nacht @lauwie bedankt he heb weer kleertjes besteld. wel hele leuke