Hallo meiden, Wil jullie allemaal FIJNE FEESTDAGEN wensen! Ook al ben ik hier even niet meer geweest, ik denk wel aan jullie en mis het forum echt wel. Ik hoop dat het met iedereen goed gaat en voor degene die het kunnen gebruiken natuurlijk een dikke knuffel! Groetjes Silvia
Hey meiden, Jeetje wat moest ik veel lezen?! Vakantie zeker? We hebben vanmiddag een kerstborrel en ben volop hapjes enzo aan het maken. Maar ik moest ff relaxen hoor,pff! En wat doe je dan....je laptop er maar weer bij halen, hoezo verslaafd?! Ik heb alles weer gelezen, maar wederom geen tijd om uitgebreid te reageren! Ik vroeg me alleen af of Sjorsje nu nog een keer getest had, dat had je geschreven toch? Ik zag nog steeds de banner met zwanger staan dus neem aan dat je toch echt zwanger bent. @ Schatje: Ik zou na de feestdagen pas weer eens testen. Misschien een beetje raar om te zeggen, maar als je niet lekker in je vel zit kan je ongie ook weleens wegblijven en is je lijf van slag. Doe het lekker rustig aan, probeer toch te genieten van de dingen die wel allemaal lekker gaan en praat over de dingen waar je je druk om maakt, dat lucht heel erg op. Al schrijf je het alleen maar even van je af en gooi je dat papier daarna weg! Nou verder even geen wijze woorden . Oja, nog wel iets... na de kerst ga ik de dokter maar bellen als ik nog zo'n hoofdpijn heb. Dan al? Ja, dan al Nou ik ga weer verder met alles klaarzetten en straks omkleden en borrelen maar! Oja, LINKA: wat is nou die tic? Heb nog nergens jhe antwoord kunnen lezen toch?
Even snel. Ben de hele dag al druk. Maar goed dat ik zo vroeg op was. Iedereen hele fijne kerstdagen Zo dat was het van mijn kant. Ga zo nog even stofzuigen dan de cake afmaken. Dan Janna fles geven en dan is het tijd om te gaan. Dus nog druk druk druk.
Iedereen fijne kerstdagen gewenst met jullie gezinnetjes en familie! En voor alle werkende mama's die borstvoeding geven: heerlijk genieten van een paar kolf-vrije dagen! Liefs, Chantico
Setteke: Het is middenbruin geworden, die kleur heb ik eigenlijk altijd. Philly: Leuk dat je op tv was! Als ik wist dat je zou komen had ik extra opgelet, heb het de hele tijd aan gehad vanmorgen onder het strijken... Linka: is het echt zo erg? Hahaha! Ik ga me netjes aankleden, de kleine de fles geven en dan gaat onze kerst beginnen, vanavond naar mijn schoonmoeder... Voor alle lieve meiden hier: hele fijne feestdagen!
Ik hen mijn meisje net opgehaald van het kdv. Heb nog veel zooi hier, dus moet flinkopruimen. Maarr alle boodschappen zijn binnen! Ben nu daniqeu de fles aan het geven en hoop dat ze daarna nog even lekker gaat spelen of slapen, dan maak ik hier de boel aan kant. nog eten koken en dan komt manlief vast ook thuis. Vanavon ga ik naar de kerstnachtdienst ,et een vriendin en kijken wat ik voor cadeautje heb gekregen Hele fijne kerst iedereen
Zo ik ben klaar voor de kerst. nieuw haar kleur. kleertjes nettjes. dus kom maar op. zo nog even me tafel nettjes deken. voor vanaf. Meiden wij wensen jullie allemaal fijne dagen.
Sorry, ik heb de laatste tijd hier erg weinig gelezen en gereageerd, ben net weer beetje opgeknapt en nu heel druk voor de kerstdagen maar ik wil jullie natuurlijk hele fijne dagen toewensen. IEDEREEN HELE FIJNE FEESTDAGEN GEWENST!
Hey meiden! Tjee, al weer zo veel gebabbeld hier! Tis maar goed dat jullie t typen, anders zouden jullie scheve kaakjes hebben van al dat geklets, hihi.... Pfff, kom net thuis had ik 2 gemistte oproepen op mn mobiel. Mn werk, weer ziekte en of ik kon werken, getver! Ik met lood in de schoentjes terug gebeld, maar gelukkig, het was allemaal al opgelost! O, ben zo blij dat ik toch lekker met mn mannetje en mn lieve meissie gewoon thuis kerst kan vieren! Pffffffffffffffffffff! Hier verder mn maag erg van streek en ik heb een dorst....symptomen? ? ?.....ken t niet van de vorige dikbuikronde.....wel knap irritant! Morgen gaan we t aan Daan zn ouders vertellen...ben benieuwd hoe ze gaan reageren...Melanie krijgt een heel mooi shirtje aan met: HOERA, IK WORD GROTE ZUS! Vrijdag komt mijn hele familie over en dan mag ze ook weer het shirt aan (hopen dat ze er niet overheen gaat spugen)! Ik zag weer supermooie foto's voorbij komen! Wat een scheetjes hebben we toch op de wereld gezet hè! Mogen we trots op zijn hoor! Nou kga ff was ophangen en Melanie in haar bedje stoppen...en dan straks lekker snikken en snotteren bij All you need is Love! Ach ik kan op t moment al snotteren bij de gekste dingen, hihi...Daan heeft de doos met tissues al klaar gezet, hahahah! Meiden, hele fijne dagen en geniet met jullie wondertjes! Heel veel liefs en een dikke christmasHUG van mij en Melanie
Vooruit dan maar, ik weet het niet of wel bekend is, pulken aan mijn puistjes en ook elke keer controleren naar meeeeters van Jeroen en ook van mijzelf en hou ze goed in de gaten ! Sorry schaam me wel erg...... Maar goed, hele fijne feestdagen en gezond 2009!
@Marleen, ben nog steeds zwanger hoor. Heb alleen opnieuw getest omdat ik nog niks voelde, maar dat is inmiddels wel anders. Na iedere maaltijd ben ik supermisselijk. @Linka, ieuw (grapje, heb dat zelf ook een tijdje gehad). Iedereen hele fijne feestdagen. Groetjes Joyce
Meiden, Silvan is weer thuis! Hij is nog niet beter, maar kan wel zelf weer kleine beetjes drinken, dus mag hij thuis verder uitzieken. Ben zo blij dat we onze eerste kerst tenminste thuis kunnen vieren Sorry, ben nog niet aan bijlezen toe gekomen, maar dat begrijpen jullie vast wel. Ben veel te druk met m'n kleine vent knuffelen! Fijne avond en fijne dagen! X Monique
@ Linka , Angelo wordt boos als ik zijn rug te grazen wil nemen KNUFFEL VOOR SILVAN!!! SUPER DAT HIJ THUIS IS!!!