Ben ik beetje zeikerd? Gun ik Jeroen zo erg maar ik vind hier zo eenzaam Hij is even avondje uit, bah! Ach morgen is weer over, basta! Ga ik nu ff de foto's in pc doen...... dan even spammen !
@Linka: heb je een pb gestuurd. tuurlijk ben je geen zeikerd! Is ook niks aan om alleen op de bank te zitten! Ik vind er ook niks aan als Daniël de deur uit is en ik een beetje thuis zit te zitten, bleh.... Maar ja, ik gun hem dan ook wel zn pleziertje, dat is dan de andere kant weer hè.... Liefs Vera
Zo, daar ben ik weer even. Vanmiddag en vanavond bezoek gehad en die bleven eten. Ze hebben een zoontje van Tymen zijn leeftijd (ken haar van de zw.cursus van Tymen) en de heren hebben lekker gespeeld. Het zijn echt twee peuters, ruzie om hetzelfde speelgoed enzo, hahaha! @ Rebbel, tja dat zal ook altijd onzeker blijven he? Klinkt misschien dom maar je weet het niet eerder dan dat je het probeert. En het was een zware tijd, maar het is allemaal goed gekomen met je mannetje. Pas als je denkt dat je dat eventueel een tweede keer aankunt ben je toe aan een tweede denk ik. Het geluk is, nu weet je van tevoren dat je rekening moet houden met vroeggeboorte. Dus kun je zaken regelen enzo. @ Jennys, was het gezellig? @ Esprit, wat leuk dat iedereen zo blij was met jullie nieuws! Dubbel speciale kerst! @ Petrabr, wat goed van Roos. Silke maakt nog geen aanstalten. @ Naat, je leest het niet meer maar ik wil je toch nog even veel plezier wensen! @ Miranda, leuk dagje gehad zo te lezen! @ Tammie, ach nee toch. Het zit jou toch niet mee zeg! Weten ze al wat er aan de hand is? Of kan het te maken hebben met dat jij en je man uit elkaar gaan, dat hij het voelt ofzo of papa mist? @ Ik heb eerst 1 week alleen groente gegeven en daarna ook fruit. Alleen Silke vindt fruit niet lekker, dus ik ben er weer mee gestopt. Binnekort maar weer proberen. Worteltjes blijven favoriet. Het was weer zo op vanmiddag! @ Mik, wat een mooi banner! @ Lique, ach jeetje. Alles nou weer ok met Sam? Tymen had dus ook een ongelukje, maar wel minder ernstig. Was zo weer over! @ Linka, heb ik ook altijd hoor. Zo allenig thuis!
Oeps, ik zie het dat het groene deur op foto staan, bah, rot kleur, die wordt in lente geschilderd (het is nieuwbouw huis en Jeroen heeft nooit wat aangedaan, dus vind ik zo lelijke kleur )
Hahaha, wat goed van mij. Komt ook door die blouse. Vind ik meer bij hem passen aan de hand van het beeld dat je schetst van hem in je verhalen. Vind een blouse beter bij hem passen!
Dat is ook zo, dat heb ik gekozen, vroeger had hij vreselijke smaak, haha, heb veel kleren van hem in vuilniszak gegooid ! (niet alles hoor maar lelijke kleren, haha) Dus dank je! En andere is Eelco, zijn tweelingbroer, Jeroen ziet Jeslyn in Eelco, wat ik grappig vind: Jeroen zei vaak tegen me in begin ik zie het niet dat zij op mij lijkt maar ik zie Eelco wel, nou ja, ik zei tegen hem, vind je dat gek, Eelco is je tweelingbroer !