Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    NEE, wij gaan juist winnen! :p !

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    petra, ik heb geen verstand van fv, maar heb gehoord dat ze max 1 liter mogen (ivm eiwitten ofzo), dan zou roos toch ook wel grotere flessen mogen?

binna, wat kan silver haar hoofd goed omhoog houden. lijkt of ze elk moment weg kan tijgeren/ kruipen!

jenny, mylan kan dat ook al! knap zeg. hier adviseerden ze dat met de bovenarmpjes bij het cb.

my angel, wat naar van je voet. beterschap!

alieke, hoe gaat t nu met danique? al beter in haar hum?

sjudith, hihi, wat heb je allemaal gekocht?
    -------------------

ottilie is met papa naar de kroeg, zodat mama alleen is met haar oorpijn. het wordt niet beter :(

3. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Lauwie, ik heb een treintje voor Giulia gekocht :) en wij hebben een schitterende Renault Megane uit 1994 :)
    Ehm oja en een spijkerbroek voor 9 euro! Nou mijn 25 miljoen is er al haast door heen :)

Wate en leuke fotos zag ik weer voorbijkomen!
    Al die augustuskindjes zijn plaatjes :)

4. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, een virm? of een slt? dan gaat je 25 mln hard ja :)

5. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    hmmm de foto doet het niet :(

6. Esprit

Esprit Fanatiek lid

5 jun 2007
    1.141
    0
    0
    Groepsleidster op internaat voor moeilijk opvoedba
    IJsselmuiden
    Ach meiden als jullie nou allemaal voor de 25 miljoen gaan....dan gaan wij wel voor de 15 miljoen hoor....daar zijn we ook wel tevreden mee! ;)

Ik zwaai verders gauw ff, kben zo MOE!

Liefs Vera

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    een slt! (sprinter light train) zijn de nieuwste treinen. die giulia boft maar!

8. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    hoi hoi iedereen

pff wat een dag wat een dag... manlief is naar zijn ouders... voor een paar dagen/weken/geen idee hoelang. heeft aardig wat spullen meegenomen....

ik heb vandaag de hele boven verdieping schoongemaakt... alle kamer (zijn 3 slaapkamers en een douche) overloop en de trap naar de zolder... mijn doel van vandaag is bereikt en de pijn in me bekken en rug ook...

nu ga ik koken en dan ticho naar bed afwassen etc... tot vanavond

9. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@lauwie je wij hadden dat vermoeden gisteren ook. ze lag eerst op de glade vloer dus toen legde we haar op het kleed maar het lukte nog niet.

@juud zoo jij hebt al je centjes al uitgegeven. pfff
    wel vervelend dat ze bij ons komen 8)

@kimm hebben jij en je vriend ruzie dat je neit weet voor hoe lang ie weg blijft

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Huh? Zomaar uit logeren of zo?

11. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Banner chek

ene meiden. jullie moeten jullie link van je banner wel opslaan want als we gaan verhuizen dan ben je hem kwijt.

en als er meiden zijn die er willen wil ze best maken hoor.

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Kimm, hadden jullie ruzie dan?

Sjudith, Giulia dus een mooie trein

Lauwie, wat vervelend zeg dat het maar niet beter wordt. Maar ottillie is dus heerlijk aan het stappen haha
    Danique ligt nu in bed. En ze slaapt al ruim een uur. Ze was gewoon een beetje erg moe. Had tussen de middag niet lang genoeg geslapen en ja dat half uur dat had ze er gewoon bij nodig gehad.
    Hopelijk is ze dus straks minder chaggie

Ik word hier gek van mijn laptop. Ik word telkens van het internet gemikt. Al de hele week zo.
    Zit al telkens op het netwerk van de buren die niet beveiligd is (hoezo verslaafd) En ben nu dus ook super chaggie aan het worden.
    Was even op marktplaats. Wilde leuke rokjes/jurkjes voor Danique gaan kijken. Maar helaas het gaat weer niet door grrrrrrrrr

13. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hey meiden,

Ik probeer steeds bij te lezen en te reageren, maar het lezen lukt aardig, maar op iedereen reageren :rolleyes:. Ik ben thuis de boel aan het opruimenwant ik heb de laatste 3 weken geen bal uitgevoerd :oops:. Ik heb vandaag 1,5 uur staan strijken :( want mijn schoonmoeder is weer meer gaan werken en aangezien ik thuis ben vond ik het een beetje raar om de strijk uit handen te blijven geven. Alhoewel ik het wel erg fijn vond...

Oud en nieuw vieren we zonder de kids :confused:
    We gaan naar vrienden van ons en Thomas en Jasper gaan naar opa en oma. Ergens vind ik het wel fijn want dan heb ik ook eens een vrije avond, maar aan de andere kant ga ik ze onwijs missen. Ik ben ook rustig zo'n doos die dan toch even gaat kijken :oops: het is namelijk op hetzelfde dorp :D

Ik las net dat de man van Kimm vertrokken is?! Heb ik daar helemaal overheen gelezen? Ik las alleen iets over ruzie, die moet dan erg pittig zijn!

Oja, Philly, ik zag je foto op hyves en ik schrok :confused: ik had bij de naam philly een heel ander iemand in m'n gedachten :). Overigens niet vervelend bedoelt he?! ;)

Verder heb ik hele leuke foto's en banners voorbij zien komen, erg gaaf!

GRR, zit ik eindelijk eens achter m'n laptop op zp en zit Jeroen Thomas op te jutten dat ie mij moet gaan plagen en hij doet het nog ook. Hij zat verdorie zelf de halve dag spelletjes te spelen... Die pak ik nog wel terug vanavond :evil: ;) :D :)

Nou ik waag vanavond wel weer een poging... X

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Kimm, zoals je het schrijft klinkt het niet goed.

@veel beterschap voor alle zieke kindjes en moeders.

Hier is het erg rustig. Kindjes liggen net op bed. Yosyp komt de laatste 2 nachten ineens om half twee voor eten. Hopelijk is dat tijdelijk met een sprongetje ofzo.

Fijne avond nog.
    Groetjes Joyce

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Oja, hoe laat hadden we nou afgesproken de 17e?

16. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @my angel; balen van je knie dat ga je wel lang voelen ben ik bang

moet wel om jullie lachen hoor stelletje mutsen, wat zou het mooi zijn hè als één van de meiden op dit forum zoveel geld gaat winnen

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    oja ik hoop dat ik mijn ticker kwijtraak dan 'moet' binna wel een hele mooie voor me maken hihi

oja hebben jullie al vakantie plannen, wij hebben er al twee geboekt heb er helemaal zin in. we blijven een beetje in de buurt omdat we niet weten hoelang we kunnen vliegen met de kleine. eerste vakantie turkije 11 dagen eind mei en in september 11 dagen naar madeira (eiland portugal) heerlijk

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @jenny stuur maar foto's en de gevens die je er op wilt naar binna_binna@hotmail.com

hmmm heb zo een zin in het eten. steve is lekker patatjes aan het halen. en heb satee vlees.

kus

19. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hey hey,

wij hebben een leuke kerst gehad alleen Fenne was behoorlijk ziekjes,zo sneu..
    Nu is Fenne weer wat beter(op behoorlijk wat hoesten na) en begint Linne met flink te hoesten,ook ben ik en Lars helemaal niet lekker dus al met al een behoorlijke ziekenboeg hiero.

Hopelijk hebben jullie allemaal een superkerst gehad?

@Voor alle zieke mama's en kindjes,veel beterschap!

Tot snellie weer!
    Dikke kus van ons..

Ow ja en het winnende lot ligt allang hier in Brabant,hihi...
    Doeiii!
    xxx

Deel Deze Pagina